Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Hemen abone olun, piyasalara daha hızlı ve dikkatiniz dağılmadan ulaşın. Daha Fazla Ayrıntı
Kapat

Euro Stoxx 50 Vadeli Islemleri - Haz 2021

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
3.996 +46    +1,16%
16/04 - Kapanış. Döviz EUR ( Feragat )
  • Ö. Kapanış: 3.983
  • Açılış: 3.950
  • Gün Aralığı: 3.940 - 4.000
Tür:  Vadeli Endeks
Temel:  Euro Stoxx 50
Euro Stoxx 50 3.996 +46 +1,16%
Loading
Son Güncelleme:
  • 1 Gün
  • 1 Hafta
  • 1 Ay
  • 3 Ay
  • 6 Ay
  • 1 Yıl
  • 5 Yıl
  • Maksimum
Ö. Kapanış3.983
AyHaz 2021
Tick Genişliği1
Açılış3.950
Kontrat Boyutu€10 x Endeks
Tick Değeri10
Gün Aralığı3.940 - 4.000
Mutabakat TipiNakit
Temel SembolFESX
52 Hafta2.690 - 4.000
Mutabakat Günü18/06/2021
Puan Değeri1 = €10
1 Yıllık Değişim43,43%
Son Kontrat Günü14/03/2021
AyHMUZ
Euro Stoxx 50 ile ilgili görüşünüz nedir?
veya
Piyasa şu anda kapalı. Oy işlemi piyasa açıkken yapılabilir.

Euro Stoxx 50 Vadeli Islemleri Haberleri


GLOBAL PİYASALAR - Borsa / Döviz / Petrol / Altın
GLOBAL PİYASALAR - Borsa / Döviz / Petrol / Altın Yazar Reuters - 09.11.2020

GDANSK, 9 Kasım (Reuters) - Hisse senetleri piyasası ABD başkan adayı Joe Biden'ın seçimi kazanmasının daha fazla canlandırma önlemi ve daha az düzenleyici reform beklentilerini...

GLOBAL PİYASALAR - Borsa / Döviz / Petrol / Altın
GLOBAL PİYASALAR - Borsa / Döviz / Petrol / Altın Yazar Reuters - 03.11.2020 1

GDANSK, 3 Kasım (Reuters) - Asya borsaları, başlıca ekonomilerin güçlü imalat PMI verilerinden destek bularak güne yükselişle başlarken dolar ve altın ABD seçimleri öncesinde...

İlgili ETF’ler

Alarm Oluştur
Portföye Ekle
Portföy'e Ekle/Kaldır  
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

 İsimSembol Son Fark %Hac.Zaman
 SPDR Euro Stoxx 50FEZ47,07+1,40%996,59K16/04 
 SPDR Portfolio EuropeSPEU41,48+1,22%5,67K16/04 

Teknik Özet

Çeşidi 5 Dakika 15 Dakika Saatlik Günlük Aylık
Hareketli Ortalama Al Al Al Al Al
Teknik İndikatörleri Güçlü Al Güçlü Al Güçlü Al Güçlü Al Güçlü Al
Özet Güçlü Al Güçlü Al Güçlü Al Güçlü Al Güçlü Al

Mum Grafikleri

 

Tablo Filtreleme:

Mum Grafiği Karakteristiklerine Göre:

Zaman
Çeşidi
Biçim Göstergesi
Güvenilirlik
Model Zaman Güvenilirlik Geçmiş Mum Adedi Mum Zamanı
Tamamlanmış Modeller
Doji Star Bearish 1W 1 04.04.2021
Three Outside Up 1M 4 Ara 2020
Doji Star Bearish 1W 4 14.03.2021
Bullish Engulfing 1M 5 Kas 2020
Three Inside Up 1W 5 07.03.2021
Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

Euro Stoxx 50 Vadeli Islemleri Tartışmaları

Euro Stoxx 50 Vadeli Islemleri hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Beril Tansever
Beril Tansever 04.04.2021 13:58
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Fore xpowe r ücre tsiz bed ava para dagıtan bir g ru p tur tel egra min en kal iteli ge ubudur eu50 3910
Yusuf Duman
Yusuf Duman 28.03.2021 21:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ben yusuf, günlük sinyal ve analiz paylaşımı yapıyorum aylık bazda %85 in üzerinde başarımız var. Ücretsiz, fx eğitimiyle birlikte bilerek yatırım yapın👉🏻 ‪0 539 799 65 01‬
vedat vedatt
vedo35 26.03.2021 13:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Deneme
vedat vedatt
vedo35 26.03.2021 13:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Den
sadece borsa
sadece borsa 26.03.2021 10:55
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
paranın gideceği tek seçenek kalacak ! o da SADECE BORSAAAAA ! dolar döviz AB ve ABD'nin mal satamayacagı derecede ! altın gümüşün sektörü tıkayacak derecede yükseltildiğinin bunu manuple edenler farkındalar. küresel çapta ekonomik kriz kimin için ? tabii ki aşırı değerli paralar metaller ve COİNLER için olacak ! dolar döviz altın kıymetli metaller veeeee coinlere bu işin faturası kesilecek ! haberiniz olsun. devletler neden bu enstrümanlardan edilecek zararların arkasında durmuyor ? neden bunlara güvence vermekten kaçıyor ? vakit iyice daralıyor ! devletler SADECE BORSA lar için her türlü imkanı düzenlemeyi korumayı kalkanı kullanır. devre keser gerekirke işlemleri dondurur bir şekilde korumaya alır. altın gümüş dolar döviz COİN batmasın diye asla çaba sarf etmez NOKTA ytd.
Hande isik
Hande isik 28.02.2021 16:24
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Fore xpowe r ücre tsiz bed ava para dagıtan bir g ru p tur tel egra min en kal iteli ge ubudur eu50 3634
Yıldırım Güneş
Yıldırım Güneş 21.02.2021 18:11
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Arkadaşlar zamanında exen coin cikicakti ve aynen bunun gibi reklamlar yapıyorlardı inanmadim ve şuan değeri 18 TL denemekten bı zarar çıkmaz ben indirdim Keşke demeyin!! İos yada Android üzerinden indirebileceğiniz PÌ NETWORK uygulamasında Günde bir defa girip kazımı başlatarak coininizi elde edebilirsiniz. Sizden hiçbir ücret talep etmiyor. Kazım hızı şuan yüksektir.Yapın kalsın bir köşede. Çünkü gelecek zaman Coin devri olacak. Da vetiye Kød: ( yildirimgunes )
vedat vedatt
vedo35 21.02.2021 18:11
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Deneme
Senem ozverili
Senem ozverili 21.02.2021 15:09
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Fore xpowe r ücre tsiz bed ava para dagıtan bir g ru p tur tel egra min en kal iteli ge ubudur eu 50 3.700
Ebru Hancı
Ebru Hancı 14.02.2021 15:09
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Fore xpowe r ücre tsiz bed ava para dagıtan bir g ru p tur tel egra min en kal iteli ge ubudur. EU 50 3.696
Banu Seker
Banu Seker 07.02.2021 13:51
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Fore xpowe r ücre tsiz bed ava para dagıtan bir g ru p tur tel egra min en kal iteli ge ubudur. EU50 3.648
Ahmet Fedaioğulları
Ahmet Fedaioğulları 06.02.2021 23:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
GRAND NOVA firmasından uzak durun ana parama bile çöküyorlar Kesinlikle bu firmadan uzak durun çekim talebinde bulundum paramı vermiyorlar 2600 dolar param buradan bir türlü alamıyorum arkadaşlar elinizden geldiğince destek olun böyle sorunlarda birlik olalım ve yem olmayalım firma tuzaklarına parayi yatirana kadar 40 takla attilar Kar yaptik ana parayi bile vermiyorlar dolandırıcıların oyununa gelmeyin kesinlikle uzak durun.... bütün foyalarını ortaya çıkardım firma sahibinin ismi GÜRBÜZ DEMİRHAN ziraat bankasıyla çalışıyor ve türkiyedeki paraları toparlayıp yurt dışına çıkarıyor para attıgımız iban TR510001002485845194505004 ZİRAAT BANKASI adına gönderilmiştir bu kişileri savcılıga spk ya maliyeye ve bankaya ifşa ettim bana bu olaydan sonra biz senin paranı vericektik gene verelim ama 100 lot çevirmeniz lazım diyorlar 100 lot çevirince paramın batacagını bende biliyorum yani benim paramı batırmaya çalışıyorlar kendilerince ama ben bunu kabul etmedim gruplar tarafından bu paylaşımla
Yıldırım Güneş
Yıldırım Güneş 06.02.2021 12:38
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Arkadaşlar bilindiği gibi kripto paralar devrine giriyoruz. Borsaya girmeyi hedefleyen kripto paralar arasında #PI.NETWORK# bu yıl sonu itibariyle piyasalara çıkacak. Hemde Telefondan bedavadan mining yapabilme fırsatı devam ediyor. Gogle pley veya İos mağazalarından telefonunuzdan aratıp indirin. Girer girmez daved edeni soracak size oraya (yildirimgunes)yazın. Herkes kazanıyor arkadaşlar. Geç kalmayın. Herhangi bir ücret talep etmiyor. Dolandırıcı filan değil. Ben 2 aydır 13 bin coin kazdım. Sizleri aramızda görmek beni sevindirir. 550 kişilik ekibim katılmak için davetkod: (yildirimgunes)yazın. 2 coin fazladan anında kazanın.
Selami Şentürk
Selami Şentürk 05.02.2021 9:27
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Beyler hiç riske girmeden sadece video izleyerek günlük 200 dolar kazanacağınız bir fırsat var.buna bakınca artık borsayı bırakacaksınız.hersey çok kolay bir bakın derim kaybedecek birşey yok bu bağlantıyı kullanarak kazanabilirsiniz https://icvideon.xyz/635794823523611/
KAMİL DOĞRUBİLİR
KAMİL DOĞRUBİLİR 05.02.2021 0:36
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Arkadaşlar bilindiği gibi kripto paralar devrine giriyoruz. Borsaya girmeyi hedefleyen kripto paralar arasında #PI.NETWORK# bu yıl sonu itibariyle piyasalara çıkacak. Hemde Telefondan bedavadan mining yapabilme fırsatı devam ediyor. Gogle pley veya İos mağazalarından telefonunuzdan aratıp indirin. Girer girmez daved edeni soracak size oraya (Buhimketra) yazın. Herkes kazanıyor arkadaşlar. Geç kalmayın. Herhangi bir ücret talep etmiyor. Dolandırıcı filan değil. Ben 2 aydır 13 bin coin kazdım. Sizleri aramda görmek beni sevindirir. 550 kişilik ekibim katılmak için davetkod: (Buhimketra) yazın. 2 coin fazladan anında kazanın.
KAMİL DOĞRUBİLİR
KAMİL DOĞRUBİLİR 05.02.2021 0:36
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Arkadaşlar bilindiği gibi kripto paralar devrine giriyoruz. Borsaya girmeyi hedefleyen kripto paralar arasında #PI.NETWORK# bu yıl sonu itibariyle piyasalara çıkacak. Hemde Telefondan bedavadan mining yapabilme fırsatı devam ediyor. Gogle pley veya İos mağazalarından telefonunuzdan aratıp indirin. Girer girmez daved edeni soracak size oraya (Buhimketra) yazın. Herkes kazanıyor arkadaşlar. Geç kalmayın. Herhangi bir ücret talep etmiyor. Dolandırıcı filan değil. Ben 2 aydır 13 bin coin kazdım. Sizleri aramda görmek beni sevindirir. 550 kişilik ekibim katılmak için davetkod: (Buhimketra) yazın. 2 coin fazladan anında kazanın.
KAMİL DOĞRUBİLİR
KAMİL DOĞRUBİLİR 05.02.2021 0:36
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Arkadaşlar bilindiği gibi kripto paralar devrine giriyoruz. Borsaya girmeyi hedefleyen kripto paralar arasında #PI.NETWORK# bu yıl sonu itibariyle piyasalara çıkacak. Hemde Telefondan bedavadan mining yapabilme fırsatı devam ediyor. Gogle pley veya İos mağazalarından telefonunuzdan aratıp indirin. Girer girmez daved edeni soracak size oraya (Buhimketra) yazın. Herkes kazanıyor arkadaşlar. Geç kalmayın. Herhangi bir ücret talep etmiyor. Dolandırıcı filan değil. Ben 2 aydır 13 bin coin kazdım. Sizleri aramda görmek beni sevindirir. 550 kişilik ekibim katılmak için davetkod: (Buhimketra) yazın. 2 coin fazladan anında kazanın.
Ahmet Fedaioğulları
Ahmet Fedaioğulları 31.01.2021 3:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Coin ve forex şirketlerine yatırım yapmak isteyenler varsa www.globalsirketler.com adresini ziyaret ederseniz firmalardan kayit yaparak alım satım yapabilirsiniz Kayıt ol kazanmaya başla...
Martez Luken
Martez Luken 24.01.2021 13:08
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Fore xpowe r ücre tsiz bed ava para dagıtan bir g ru p tur tel egra min en kal iteli ge ubudur. EU50 3.588
karadaglı Bursa
karadaglı Bursa 20.01.2021 4:36
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
arkadaşlar koza altın koç gurubuna satışı yapılacakmış doğrumu ?
İpek cetin
İpek cetin 18.01.2021 1:08
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Fore xpowe r ücre tsiz bed ava para dagıtan bir g ru p tur tel egra min en kal iteli ge ubudur. Eu 50 3.576
İbrahimcan Doksöz
İbrahimcan Doksöz 17.01.2021 23:21
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kardeşlerim, mutlaka okuyun! Borsaya girmeye hazırlanan #P İ NETWORK# ten bahsetmek istiyorum. Bitcoin ilk çıkınca herkes dalga geçti, reklamlardan bile btc kazanılıyordu. Şimdi pişmanız. Yıl sonu Piicoiinn borsaya giriş yapacak. 24 saatte bir kez uygulamaya girip aktif edip çıkabilirsiniz. Bedava ve reklamsız Türkçe destekli bir uygulama. Telefonunuzdan mutlaka indirin. Şimdi kazım hızı yüksek. Durmadan P ii coin elde ediyoruz. Topraktan giren kazanır. Ekibim 550 kişi oldu. Sizleri de aramızda görmek ve beraber bütün sorularınızı cevaplamak için sizleri bekliyoruz. İnternetiniz veya telefonunuz kapalı olsa bile kazmaya devam ediyor. Davetiye kodu yerine mutlaka ( Buketdgr ) yazın. İlerde iyi ki bu yatırımı yapmışım demeniz için mutlaka gelin. Herhangi bir ücret ödemiyorsunuz. #Piko nomi # diye marketi de açıldı lütfen inceleyiniz. Harbiden erken gelen kazanır. Telefondan bedava mining yapıp ileriye yatırımınız olsun ve keşke dememek için P İ Coin indirin. Kullanıcı adım: Buketdgr
İbrahimcan Doksöz
İbrahimcan Doksöz 16.01.2021 23:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kardeşlerim, mutlaka okuyun! Borsaya girmeye hazırlanan #P İ NETWORK# ten bahsetmek istiyorum. Bitcoin ilk çıkınca herkes dalga geçti, reklamlardan bile btc kazanılıyordu. Şimdi pişmanız. Yıl sonu Piicoiinn borsaya giriş yapacak. 24 saatte bir kez uygulamaya girip aktif edip çıkabilirsiniz. Bedava ve reklamsız Türkçe destekli bir uygulama. Telefonunuzdan mutlaka indirin. Şimdi kazım hızı yüksek. Durmadan P ii coin elde ediyoruz. Topraktan giren kazanır. Ekibim 550 kişi oldu. Sizleri de aramızda görmek ve beraber bütün sorularınızı cevaplamak için sizleri bekliyoruz. İnternetiniz veya telefonunuz kapalı olsa bile kazmaya devam ediyor. Davetiye kodu yerine mutlaka ( Buhimketra ) yazın. İlerde iyi ki bu yatırımı yapmışım demeniz için mutlaka gelin. Herhangi bir ücret ödemiyorsunuz. #Piko nomi # diye marketi de açıldı lütfen inceleyiniz. Harbiden erken gelen kazanır. Telefondan bedava mining yapıp ileriye yatırımınız olsun ve keşke dememek için P İ Coin indirin. Kullanıcı adım: Buhimketra
İbrahimcan Doksöz
İbrahimcan Doksöz 16.01.2021 23:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kardeşlerim, mutlaka okuyun! Borsaya girmeye hazırlanan #P İ NETWORK# ten bahsetmek istiyorum. Bitcoin ilk çıkınca herkes dalga geçti, reklamlardan bile btc kazanılıyordu. Şimdi pişmanız. Yıl sonu Piicoiinn borsaya giriş yapacak. 24 saatte bir kez uygulamaya girip aktif edip çıkabilirsiniz. Bedava ve reklamsız Türkçe destekli bir uygulama. Telefonunuzdan mutlaka indirin. Şimdi kazım hızı yüksek. Durmadan P ii coin elde ediyoruz. Topraktan giren kazanır. Ekibim 550 kişi oldu. Sizleri de aramızda görmek ve beraber bütün sorularınızı cevaplamak için sizleri bekliyoruz. İnternetiniz veya telefonunuz kapalı olsa bile kazmaya devam ediyor. Davetiye kodu yerine mutlaka ( Buhimketra ) yazın. İlerde iyi ki bu yatırımı yapmışım demeniz için mutlaka gelin. Herhangi bir ücret ödemiyorsunuz. #Piko nomi # diye marketi de açıldı lütfen inceleyiniz. Harbiden erken gelen kazanır. Telefondan bedava mining yapıp ileriye yatırımınız olsun ve keşke dememek için P İ Coin indirin. Kullanıcı adım: Buhimketra
İbrahimcan Doksöz
İbrahimcan Doksöz 16.01.2021 23:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kardeşlerim, mutlaka okuyun! Borsaya girmeye hazırlanan #P İ NETWORK# ten bahsetmek istiyorum. Bitcoin ilk çıkınca herkes dalga geçti, reklamlardan bile btc kazanılıyordu. Şimdi pişmanız. Yıl sonu Piicoiinn borsaya giriş yapacak. 24 saatte bir kez uygulamaya girip aktif edip çıkabilirsiniz. Bedava ve reklamsız Türkçe destekli bir uygulama. Telefonunuzdan mutlaka indirin. Şimdi kazım hızı yüksek. Durmadan P ii coin elde ediyoruz. Topraktan giren kazanır. Ekibim 550 kişi oldu. Sizleri de aramızda görmek ve beraber bütün sorularınızı cevaplamak için sizleri bekliyoruz. İnternetiniz veya telefonunuz kapalı olsa bile kazmaya devam ediyor. Davetiye kodu yerine mutlaka ( Buhimketra ) yazın. İlerde iyi ki bu yatırımı yapmışım demeniz için mutlaka gelin. Herhangi bir ücret ödemiyorsunuz. #Piko nomi # diye marketi de açıldı lütfen inceleyiniz. Harbiden erken gelen kazanır. Telefondan bedava mining yapıp ileriye yatırımınız olsun ve keşke dememek için P İ Coin indirin. Kullanıcı adım: Buhimketra
İbrahimcan Doksöz
İbrahimcan Doksöz 16.01.2021 23:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kardeşlerim, mutlaka okuyun! Borsaya girmeye hazırlanan #P İ NETWORK# ten bahsetmek istiyorum. Bitcoin ilk çıkınca herkes dalga geçti, reklamlardan bile btc kazanılıyordu. Şimdi pişmanız. Yıl sonu Piicoiinn borsaya giriş yapacak. 24 saatte bir kez uygulamaya girip aktif edip çıkabilirsiniz. Bedava ve reklamsız Türkçe destekli bir uygulama. Telefonunuzdan mutlaka indirin. Şimdi kazım hızı yüksek. Durmadan P ii coin elde ediyoruz. Topraktan giren kazanır. Ekibim 550 kişi oldu. Sizleri de aramızda görmek ve beraber bütün sorularınızı cevaplamak için sizleri bekliyoruz. İnternetiniz veya telefonunuz kapalı olsa bile kazmaya devam ediyor. Davetiye kodu yerine mutlaka ( Buhimketra ) yazın. İlerde iyi ki bu yatırımı yapmışım demeniz için mutlaka gelin. Herhangi bir ücret ödemiyorsunuz. #Piko nomi # diye marketi de açıldı lütfen inceleyiniz. Harbiden erken gelen kazanır. Telefondan bedava mining yapıp ileriye yatırımınız olsun ve keşke dememek için P İ Coin indirin. Kullanıcı adım: Buhimketra
İbrahimcan Doksöz
İbrahimcan Doksöz 16.01.2021 10:31
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele