Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı
Kapat

Tesla Inc (US_TSLA)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
379.000 +40.000    +11,80%
20/10 - Kapanış. Döviz KZT ( Feragat )
  • Hacim: 7
  • Alış/Satış: 0 / 0
  • Gün Aralığı: 367.245 - 380.000
Tür:  Hisse senedi
Piyasa:  Kazakistan
ISIN:  US88160R1014 
Tesla 379.000 +40.000 +11,80%
Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

TSLA Tartışmaları

Tesla Inc hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Sami Kılınç
Sami Kılınç 23.10.2021 17:47
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
burdan short yapsak olur mu ?
Fatih Erdoğan
Fatih Erdoğan 23.10.2021 9:58
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ben size demiştim
ahim ahim
ahim ahim 23.10.2021 9:58
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ne dediniz
Onur BAŞTÜRK
Onur BAŞTÜRK 23.10.2021 7:40
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bilmiyorum ne derece farkındasınız ama haftalık ve günlük destekten çok fazla uzaklaşmış.
Osman Nimet Yıldız
Osman Nimet Yıldız 23.10.2021 3:23
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
buralardan alinirmi arkadaşlar
Pelin İnce
Pelin İnce 22.10.2021 22:04
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Herkese iyi tatiller. Bol kazanclar dilerim. 🍀🧿🙏🌹
Ahmet Kutuoglu
Ahmet Kutuoglu 22.10.2021 22:04
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Sizede
Sami Kılınç
Sami Kılınç 22.10.2021 21:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
şişirme şirket bir kriz gelsede yerimizi alsak
Ali Işık
Ali Işık 22.10.2021 21:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ooo sami ustad deme öyle bizim bistin halini goruyorsun hacida para var neoluyor surunuyoruz:))
Ali Işık
Ali Işık 22.10.2021 20:38
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
siradaki hedefim 922 dolarcik aslan tesla senin bunu basarmaya gücünde sevginde var:))
Alper Konar
Alper Konar 22.10.2021 19:37
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Tesla ile SpaceX farklı şirketler arkadaşlar :) Şu basit farkı anlamamak gerçekten çok zor.
Pelin İnce
Pelin İnce 22.10.2021 19:37
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Space x ile tesla. Birbirinin istirakimi diye aristirirken ne buldum. :-)). Evet farkli sirketlermiş. Buldugum teslanin Türkiye’de sirket kurdugu. Haber soyle. “” Tesla'nın Türkiye Ayağı Düzenle Tesla, 2015 Kasım ayında Türkiye'de "Tesla Motorları Satış ve Hizmetleri Limited Şirketi" adlı şirketi kurdu.[14] Ancak şirket o tarihten sonra kayda değer bir faaliyette bulunmadı. 2016 yılından şirketin web sitesine Türkiye'de açılması planan hızlı şarj istasyonlarını gösteren 10 konum eklendi, ancak o tarihten sonra istasyonlarla ilgili herhangi bir gelişme de yaşanmadı.””
demir yumruk
demir yumruk 22.10.2021 19:37
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Pelin İnce teslanın pazarı avrupa abd ve çin kaç kişi türkiyede tesla marka alabilirki niye uğreşsın adam
Alper Konar
Alper Konar 22.10.2021 19:37
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Evet Pelin Hanım,eskiden Tesla'nın Türkiye'ye gelmesi bekleniyordu.Hatta Elon Musk konu hakkında tweet vs. atmıştı.Fakat ondan sonra Türkiye'de işler kötüye gidince büyük ihtimal vazgeçildi.
Ugur Sanan
Ugur Sanan 22.10.2021 19:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Birisi demiski shortlayanin eline verdi diye çok merak ediyorum,buyladimi Elon onun ağzına mı verdi
demir yumruk
demir yumruk 22.10.2021 18:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
906,26dan 68 lot sattım 880 den tekrar girecem bol kazançlar
Önceki cevapları göster (7)
Pelin İnce
Pelin İnce 22.10.2021 18:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
demir yumruk Uzun vade sabreden her zaman kazanir. 14 bin dolar kâri koruyun. 10 bin dolari 1 yilda 55 bin dolar yaptim. hirs yapip sacma sapan hisselere girdim. 34 bin dolara dustum. Sonra tesla aldim. Simdi 40 bin dolar oldu. Kârim 30 bin dolar.
mustafa dalay
mustafa dalay 22.10.2021 18:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Pelin İnce 772 dolardan hepsini satmıştım pelin hanım bari yarısını satsaydınız artarsa hiç olmazsa yarısından kazanırsınız dedi sağolsun haklı olduğunu gördüm tekrar 792 den tekrar alım yaptım kendisine çok teşekkür ediyorum panikle ve acele ile bir daha satış yapmayacağım
Olgun ersin Çeken
Olgun ersin Çeken 22.10.2021 18:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
demir yumruk 005 kaldıraçlı olduğu için onla çarp yani 050 yapıyor 1 lot tam demek yani 100 lot ben 005 x10 =50 lot
Pelin İnce
Pelin İnce 22.10.2021 18:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
mustafa dalay rica ederim. Hisse iyi getiri sagladigi zaman. Satis icin kararsiz kalirsam yarisini satiyorum. Hisse yukselise devam ederse kalan yarisina seviniyorum. Ya hep ya hic mantigi zarar ettiriyor. Ben ekrani kapatirim. 3 yil sonra bakarim derseniz. Tesla cok iyi kazandirir. Bol kazanclar dilerim. 🍀🧿🙏
Moon Light
Moon Light 22.10.2021 18:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Olgun ersin Çeken uyandırma kerizi bulandırma denizi olgun abi bu onun bunun çocığunun tekerlek oğlu tekerlek bilmesin
Burhan Keskin
Burhan Keskin 22.10.2021 17:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bundan sonra Teslayi shortlayan 2 kere dusunur
Olgun ersin Çeken
Olgun ersin Çeken 22.10.2021 17:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Geçen senede 40 milyar dolr şohrt culara geçirmişti burry denen lavuk alsın şimdi eline hisse 600 lerdeyken söyledim ana dinletemedim
Burhan Keskin
Burhan Keskin 22.10.2021 17:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Seviyorum bu Elonu! En azindan duzene karsi,herkese ekmek var bu Teslada
Burhan Keskin
Burhan Keskin 22.10.2021 17:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
elon baba Teslayi shortlayanlarin eline verdi resmen
Ali Işık
Ali Işık 22.10.2021 17:23
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
evet nokta atislari devam varmi itirazı olan bi teşekkür etmediniz be bundan sonra yok
Önceki cevapları göster (1)
Ali Işık
Ali Işık 22.10.2021 17:23
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Arife Gemlik eyvallah senin malliyet kaç bu arada arife hanim umarım düşüktür
Arife Gemlik
Arife Gemlik 22.10.2021 17:23
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Benim 839 maliyet doları 7. 40 tan aldım galiba yinede hem dolardan hem bundan fena sayılmaz Ali Işık...
Arife Gemlik
Arife Gemlik 22.10.2021 17:23
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Şimdi bilemedim satsammı.. tekrar 880 lere gelirse alayımmı.. yoksa beklesemmi daha...
Arife Gemlik
Arife Gemlik 22.10.2021 17:23
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ama düşecek olsa dün bugün aşağı salardı diğmi.. sanki gidecek gibi hızlıca...
Ali Işık
Ali Işık 22.10.2021 17:23
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yani orasini piyasa yapici bilir ihtiyacin yoksa bekle derim bu hisse alsat hissesi degil bunu kackere ispat etti dolardanda karin var ee daha ne istiyorsun al yada sat demem yatirimci ol derim doydugun noktada satarsin bi haber gelir 1000 dolarda solugu alır baktiginla kalirsin göze aliyorsan eyvallah;))
Onur BAŞTÜRK
Onur BAŞTÜRK 22.10.2021 17:21
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Pelin hanım bu direkt 950 ye mi gidecek anlamadım ki? Hacim olayı nedir acaba.
Pelin İnce
Pelin İnce 22.10.2021 17:21
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Apple’in ev sektorune giriste sorunlar yasaması. Teslanin hindistan’da anlasmaya yakin olmasi. Fiyat/ gelir oraninin aciklanan gelir raporu ile 290’a dusmesi. Daha bircok olumlu faktör var. 900 uzerinde tutundugu surece. Hedef fiati olan 950’yi deneyebilir. Ancak benim orta uzun vade hedef fiatim artik 1200 dolardir. Bol kazanclar dilerim. Ytd.
Onur BAŞTÜRK
Onur BAŞTÜRK 22.10.2021 17:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
250 dolar artış oldu allahsız artık bir geri çekil be.
Moon Light
Moon Light 22.10.2021 17:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ganozlu 907 den selamlar :)
Hüseyin Artvin
Hüseyin Artvin 22.10.2021 16:45
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Özellikle değerli yorumları ile bizi bilgilendirdiği için pelin hanım ve tüm burada fikrini belirten ortaklara 900 dolar hayırlı olsun diyorum
Ali Işık
Ali Işık 22.10.2021 16:45
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
siradaki hedefim 908 hayırlısıyla
Pelin İnce
Pelin İnce 22.10.2021 16:45
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Rica ederim. Hepimiz kazanalım. Satın aldıgımiz dolarda. İhracat yapan Tekstil fabrikalarinda calisan emekci kadinlarimızin Ve Turizm sektorunde calisan hizmet personelinin alın teri var. Hepimiz kazanalim. Ülkemizde kazansin. Birlikten kuvvet dogar. Kazanan yatirimcilari tebrik ederim. Allah saglicakla harcamayi nasip etsin. 🤲🍀🌹🧿
Arife Gemlik
Arife Gemlik 22.10.2021 16:45
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
emeğinize sağlık...
Pelin İnce
Pelin İnce 22.10.2021 15:51
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
15:48 9 ul? Yurt Dışı Piyasalar İşlem Yapma e NewsEdge Equities 22-Ekim-2021 10:43 Apple Arabası Çıkmaza Giriyor: Pil Üreticileri ile Görüşmeler CATL ve Buffett Destekli BYD Bildirildiğine Göre Durduruldu APPLE, INC. (NASDAQ:AAPL) Araba projesinin bittiği ortaya çıkıyor başlatıcı olmayan. Yıllarca kuluçkada kaldıktan sonra, 2020'nin sonlarında işler hareketlenmeye başladı ve raporlar, şirketin potansiyel ortakları olarak pek çok isim ortaya çıkardı. NE OLDU: Apple'ın dünyanın en büyük elektrikli araç pil üreticisi CATL ve Warren Buffett destekli BYD COMPANY LİMİTED (OTC:BYDDF) ile yaptığı görüşmelerin durduğunu, Reuters'in konuya aşina olan kişilere dayandırdığı haberine göre. Raporda, iki Çinli pil üreticisinin Apple'ın özel bir ekip oluşturma talebini karşılayamadığını ve yalnızca şirkete hizmet vermek için ABD'de kurulmadığını ifade eden iki Çinli pil üreticisinin ardından geldiği belirtildi.
Pelin İnce
Pelin İnce 22.10.2021 15:51
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Apple cep telefonunda mukemmel. Herkes kendi işini yapsın. Ev sektorunde tesla artık rakipsizdir. Nokta.
Pelin İnce
Pelin İnce 22.10.2021 15:51
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Pelin İnce Fed Başkanı Powell’ın Konuşması bugün saat 18:00'de.
mustafa dalay
mustafa dalay 22.10.2021 15:51
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler ufkumuzu açıyorsuz🍀
Pelin İnce
Pelin İnce 22.10.2021 15:51
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
mustafa dalay rica ederim. Bol kazanclar dilerim. 🤲🍀🧿🌹
Moon Light
Moon Light 22.10.2021 15:08
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Birşeyler duydum ama ne kadar doğru ne kadar yalan bilemiyim bu investing kullanıcılarını sorguya sonra silivriye alacaklarmış diyorlar ben gezdim silivri çok soğuk
Rıdvan Terzioğlu
Rıdvan Terzioğlu 22.10.2021 12:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bir dahaki bilanco ne zaman ?Bir dahaki sefere aranızdayım.ytd.
Olgun ersin Çeken
Olgun ersin Çeken 22.10.2021 12:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
2 şbat 2022
Rıdvan Terzioğlu
Rıdvan Terzioğlu 22.10.2021 12:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Tşk.
Moon Light
Moon Light 22.10.2021 11:57
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yine çok kazandım bereket versin 13 kiracımın electrik su gazını ödedim 2 ay bana kira vermeyecekler kiminin parası kiminin duası sizde nevar desmond ve demir tekerlekleri sizler naptınız :))
Önceki cevapları göster (7)
Moon Light
Moon Light 22.10.2021 11:57
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ooooorrrooosss pu çokları size yalan borcummu var neden atayım tekerlek oğlu tekerlekler : )))
Moon Light
Moon Light 22.10.2021 11:57
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
adres veriyorum gelmiyorsunuz İstanbul Beşiktaş Galatasaray üniversite önündeyim gelin görün beni diyorum gelmiyorsunuz mersin taş ucu meydanda sorun beni diyorum sormuyorsunuz sonra ben yalan atıyorum mersinli Arnavut ziya benim diyorum inanmıyorsunuz ben size daha nediyeyim tekerlek oğlu tekerlekler : )))
demir yumruk
demir yumruk 22.10.2021 11:57
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Moon Light puhahahaha hay ben o mersin taş ucında anhanı zikiyiim işim gücüm anhanı zikmek için taaa mersine mi gelecem
Moon Light
Moon Light 22.10.2021 11:57
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ne boş yapıyorsun o zaman demir yumuşak tekerlek oğlu tekerlek ooorrrrooosss pu çocuğu
Moon Light
Moon Light 23 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bende senin sülaleni ziulkeyim demir yumruk buda saa kapak olsun oooooooorrrrsss pu ç.
Hüseyin Artvin
Hüseyin Artvin 22.10.2021 11:32
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Tesla 950 doları aşarsa 2-3 tane simitci abimin simitlerini almadan tüm tüm simit paralarını ödeyeceğim.
Ugur Sanan
Ugur Sanan 21.10.2021 23:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Eğer ki bu Tesla ve virginden önümüzdeki haftalarda hasarsız çıkarsam 5 tane ilkokul öğrencisi mi tam tekbil kışlık kıyafetle giydirecem ayakkabıdan montuna kadar !!!
Olgun ersin Çeken
Olgun ersin Çeken 21.10.2021 23:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ugur sanan eger bende çıkar sam afrikada su kuyusu yaptırcam sana söz olrsa hatırlatın bana:)
Ugur Sanan
Ugur Sanan 21.10.2021 23:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Olgun bey Afrika'da ne yapacaksın, ülkemizde daha çok yardıma ihtiyacı olanlar var zaten,havalar soğuyor durumu olmayan çocuklara bu kış günlerinde sıcak tutacak bir şeyler al, umarım çıkarız, Virgin deki Google'ın ortak olma durumu var diye bir haber çıktı bilginiz varmı,
Olgun ersin Çeken
Olgun ersin Çeken 21.10.2021 23:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ugur Sanan tamam burda yapıcam söz arkadaslar yazmışlar evet bakamadım
demir yumruk
demir yumruk 21.10.2021 22:34
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Dolarda uçtu para mı 2ye katladım
Fatih Erdoğan
Fatih Erdoğan 21.10.2021 22:05
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele