SASA Polyester Sanayi A.Ş. (SASA)

İstanbul
68,200
+2,350(+3,57%)
  • Hacim:
    38.732.622
  • Alış/Satış:
    68,150/68,200
  • Gün Aralığı:
    65,100 - 69,650

SASA Tartışmaları

SASA Polyester ile ilgili görüşünüz nedir?
veya
Piyasa şu anda kapalı. Oy işlemi piyasa açıkken yapılabilir.

Tüm tartışmalar

(633020)
  • Sabreden derviş ? Gerisini siz söyleyin biraz gülelim borsa yarın açılacak nasılolsa
    0
    • her sene oyle boýle geyik döner sonunda yüzde dörtyüz üstune koyar nokta
      0
      • 3.16 kadir gitti baloncular türedi. Matematikte türev konusunu hic sevmezdim.
        0
        • Serengetide çamura yatmis timsah gibiyim.Mevsim yağmurları yağınca antiloplar ırmağın kenarına şu içmeye gelecektir.
          0
          • .
            0
            • Maşallah
              0
              • Dendias:“Türkiye ile diyaloğa hazır ve istekliyiz."
                0
                • Bilal abi senin şü haberlerin çok iyi oluyo özellikle çalışırken sagol.
                  0
              • ben fk.ya içimden küfür ediyorum kusura bakmayın çok da iplemiyorum...
                2
                • 65.75 ve 65.85 arasi katılabildim 1470 lot kadar bu fiyatlardan almak mantıklı olur mu acaba ilave alsam 1 yıl kadar bekleyebilirim
                  1
                  • Beklemeyeceksen neden geldinki :) belli beklemeye gelmişsin.
                    0
                • Kendi adıma 2025 beklentim 500 tl altı yok üstü var ama bedelsiz verirse ona göre bölüp hesaplarsınız mesela yüzde yüz bedelsiz verirse fiyat 250 olur.
                  2
                  • 2025 sonu 1 SASA=30-35 Dolar.
                    0
                • 50 60 70 80 li rakamları dert edmeyin 2025 de bu hisse 500 e gider bedelsiz vermesse verdiği bedelsiz kadar
                  1
                  • Ziyaaaa.
                    5
                  • Bedelsiz vermezse 1000 TL'yi geçer belki 2000 TL. Ytd
                    0
                • Bu hareketler emin olun fragman esas filim 2024 2025 de
                  0
                  • PTA yatiriminin devreye girmesiyle pekala 👍
                    0
                • 3. çeyrek bilanco rakamlarınin aciklanmasiyla birlikte yıl sonu 3 haneli rakamlara yaklasabilecegi hakkinda piyasa ongorusu var ytd
                  0
                  • Full sasa full sepet mepet hikaye böyle bir hisse varken ne sepeti. Bizim tavuk altın yumurtluyo sepete altın yumurtaları dolduruyoz.
                    0
                    • fk si yuksek olan sasa gerilerden gelip fk si dusuk olan thyi gecti hala fk diyolar hikayesi olmayan kazandirmiyo bu piyasada yemisim fk yi
                      0
                      • 3.16 kadir Bey vardi gecen sene bu zamanlar :))
                        0
                    • Şuanki fiyatan bankaya alış emri verdim yarın açılışta otomatik alırmı hisseyi herhangi birşey yapmam gerekirmi ?
                      0
                      • BİLAL GÜZELSerbest dediğim zaman kaçtan açarsa oradan alacak yani ?
                        0
                      • böyle salaça sorular gelmeye basladisa korkma zamanı gelmistir
                        1
                      • Evet emrah.9.55 de açilisi beklersin.almak istersen 5 kademe üste yazarsanda alabilir.
                        0
                    • Arkadaşlar Sasa haftalıkta kırılimi yaptı galiba. doğru mu aylıkta kırılim yaptımı.çok eskiden gelen ve içinde uzun süredir bulundugu kanalını kırdıği seklinde okuyorum.döğru mu?teknikten anlayan arkadaşlar aylık ve haftalık bakabilir mi kırılımları yapmış mı
                      0
                      • Endeks icin daha tehlike gecmis degil 3.220 uzeri kapanis yapmadigi surece kritik seviyeniz 3.150 dir..3.150 alti satislar hizlanir 've endekste 2.900 ve 2.700 hedef olur
                        0
                      • Mustafa Öğrtendeks 3050’den tepkiyi aldı, 3220’de alımlarla güç alırsa kanal hedeflerini destekler
                        0
                      • Bence iki ihtimal var ya 70 üstü atıp direk 80.50 den yataya saracak yada burdan 70 vurup yataya saracak bence birinci ihtimal 70 üstüne atıp 80 i görecek bilancoya
                        0
                    • umpas holdingin tahtası açılsa da iki el balon çevirsek be
                      6
                      • Arkadaşlar cümleten iyi akşamlar. Şu saçma sapan yazan insancıkları dikkate alıp cevap vermenizden dolayı tekrar tekrar yazıyorlar. Bırakın cevap dahi vermeyin bakın bakım sesleri çıkar mı bir daha. Hisseye odaklanın gerisi boş.
                        1
                        • engelledim artık kanks anca sasanın arkasından ağlarlar bundan sonra
                          1
                        • Ortak en iyisini yapmışsın boşver. Sende biraz sakin ol :)))
                          1
                        • aynen yav baloncular
                          4
                      • sasası olanın tasası olmaz. (balonu olanın salonu olmaz.)
                        8
                        • o kadar salkça algı yorumu yapıyorlarki cvp yazmamak için kendimi zor tutuyorum.ama biliyorumki 7 de vardı 70 de var 170 de.de olacaklar.bunlar kedinin uzanamadıgi çigere mundar dedigi gibi bunlarda alamadıgi sasaya devamlı algı yapmaya devam edecekler .
                          1
                          • aynen murat bende engelledim hepsini şu an biz hisseye odaklanalım yapıcak bişey yok
                            1
                          • aynı adam aynı şeyi eregl hektaşa da yazmış bitcoin sayfasında bile bunu yazmış
                            2
                        • Ben pazartesiyi iple çekiyorum adam balon diyor 3 4 sene önce 1.5 2 lira olan hisse 68 lira arada bölünme temettu yatırım falan filan söylemiyorum bile 10 bin 100 bin lit alan adam zengin bugün giren yarın para kazanıyor....satmıyor temettü alıyor alıyor yine hisse alıyor patron çalışıyor yatırım desen var hareket var bereket var bu kadar olay üzerine hala yok düşecek kaçacak bu kadar Sasa seveni varken düşse de çıksa da yalnız kalmaz Sasa büyümeye devam eder baloncular da gökyüzüne bakmaya devam
                          1
                          • nasılsın 🎈 cu arkadaş
                            10
                          • kt git ml
                            2
                        • Çocuklar, 50 üzeri sabun köpüğü. Sıkıntı var
                          21
                          • balondur o
                            9
                          • gtmle gülüyorum size zavalılar:)))))))))))
                            1
                        • 2013 yılı mart ayında sasa genel kuruluna katılmıştım.O günkü CEO'su çıkışta bize bizim hisseleri asla satmayın diye tembih etti.Fakat Gezi olaylarında dayanamadım,verdim.%50 aşağıdan yerine koyabilirdim ama cesaret edip koyamadım.Bugün sabırla beklemiş olsaydım toplam portföy 381 milyon yapıyordu.Uzun lafın kısası bizlere yeni sasalar lazım.
                          4
                          • yeni balonlar her zaman olur sıkma canını
                            16
                          • Şirket el değiştirmemiş olsaydı belki de pişmanlik yaşamazdin şu an. Ufark bir detay sadece
                            0
                        • ne zaman ölcez 🎈 cular
                          18