Micron Technology Inc (MU)

74,30
-0,33(-0,44%)
Kapanış Sonrası
74,19
-0,11(-0,15%)
- Gerçek zamanlı Veriler
  • Hacim:
    20.334.203
  • Alış/Satış:
    74,12/74,19
  • Gün Aralığı:
    73,32 - 74,50
  • Tür:Hisse senedi
  • Piyasa:ABD
  • ISIN:US5951121038
  • CUSIP:595112103

MU Genel Bakış

Ö. Kapanış
74,63
Gün Aralığı
73,32-74,5
Gelir
2,55T
Açılış
74,4
52 Hafta
46,5-96,94
Hisse B. Kar
362
Hacim
20.334.203
Piy. Değ
8,36T
Temettü
40,00
(54,00%)
Ortalama Hacim (3Ay)
-
Fiyat /Gelir Oranı
2.051,00
Beta
127
1 Yıllık Değişim
4.643%
Tedavüldeki Hisse
-
Sonraki Kazanç Tarihi
27 Eyl 2021
Micron Technology Inc ile ilgili görüşünüz nedir?
veya
Piyasa şu anda kapalı. Oy işlemi piyasa açıkken yapılabilir.

Micron Technology Inc Haberleri

Micron Technology Inc Analizi

Teknik Özet

Çeşidi
5 Dakika
15 Dakika
Saatlik
Günlük
Aylık
Hareketli OrtalamaGüçlü AlGüçlü AlGüçlü AlNötrAl
Teknik İndikatörlerGüçlü AlGüçlü AlGüçlü AlGüçlü AlGüçlü Al
ÖzetGüçlü AlGüçlü AlGüçlü AlAlGüçlü Al

Micron Technology Inc Şirket Profili

Micron Technology Inc Şirket Profili

Sektör
Teknoloji
Çalışanlar
40000
Piyasa
ABD

  • 73,80 giris yapildi uzun vade portfoli
    0
    • yapmasan iyiydi, çok üzecek. Ne uzuyor ne kısalıyor. 1 ileri 2 geri
      0
  • ömrümü yedin bitirdin, ne b..ktan bir hissesin ama zararına satmayacağım
    0
    • la yürü git ömür törpüsü
      0
      • Boş
        1
        • Bu hisseleri nasil alabiliyoruz uzun vade
          0
          • bitcoin alan kağıdın ismi ne arkadaşlar
            0
            • S.a arkadaşlar ben yapi kredi yatırımı kullanıyorum bu hisse neden görünmüyor bende
              1
              • Yapi kredi yatirim devredildi baska bi sirkete ,sen hisselerini kontrol et
                0
            • dip mı yaptı şimdi ?
              1
              • Beyler selam Bi konuda yardıma ihtiyacı var hisse senedi alamıyorum buton yok nasıl alırım
                0
                • bu kağıdın  yıl içinde 80 doları göreceğini düşünüyorum ytd.
                  3
                  • What analysts are saying. . MKM Partners analyst Ruben Roy, who has a buy rating and a $72 price target on Micron, said in a research note the memory chip environment still looks favorable. . “Our latest supply chain checks indicate positive DRAM [average selling price] trends are expected to continue in the near-term,” Roy said. “We believe that sell-side ASP expectations for NAND in the medium-term remain reasonable.”. . Mizuho analyst Vijay Rakesh, who has a buy rating and a $70 price target, recommended buying the recent dips on Micron’s stock.. . “We continue to see upside in 2H18 driven by Data Center, Server and PC demand,” Rakesh said. “While NAND should see mid-single digit ASP declines, it should also drive significant demand elasticity.”. . Of the 31 analysts who cover Micron, 23 have buy or overweight ratings, seven have hold ratings and one has a sell rating. Analysts have an average price target of $77.47, 29% higher than Wednesday’s trading price.
                    0
                  • Helal dostum oldu ve geçti
                    0
                  • geçti
                    0
                • Üstadlar yardım lütfen.. Us stock işine yeni girdim ve Paypal aldım geçenlerde. Ama bi taraftan da doğru mu diye düşünüyorum. Apple daha mı mantıklı acaba kısa vadede? Bu ani limitsiz düşüşler çok korkutuyor gözümü. Lütfen bu işin uzmanlarından yardım ve hisse önerisi..
                  2
                  • Bilmiyorsanız almayın. Bilmeden alıcaksanaızda büyük şirketlere oynayıp düşünce alın.
                    0
                • Ah ah satilcak kagitmiydin sen 26 larda almistim seni :((
                  2
                  • ATEŞ BACAYI SARDI :)) bakalım napacak bu gece
                    0
                    • Hocam ne ettim ben ne ettim ben :)))
                      0
                    • SARP KAYA sarp üzülmeni gerektirecek bir durum yok dolar ortalaman neredeydi nereye çektin.. bir gün gelir ve trene binme kararı alırız..piyasada nice enstrumanlar vardır. sadece MU yok..önemli olan elde ettiğini kaybetmeden yola devam etmektir. kendine iyi bak .. ;))
                      4
                    • Sagolun hocam tavsiyeleriniz benim icin cok degerli
                      0
                  • Cikalimmi Hakuna hocam ?
                    0
                    • SARP KAYA  nerden  alabiliyoruz yabancı hisse  senetleri arkadaşlar yardımcı olabilirseniz sevinirim
                      0
                    • Ben akbanktan actigim yatirim Hesabindan alip satiyorum hocam istedigin bankanin birinde yatirim hesabi acman gerekiyor
                      0
                    • Zafer Yigit merhaba, Global firmaların hisselerine, uluslararası finans piyasalarında Gedik Yatırım’ın 28 yıllık deneyimi ve tecrübesi ile yatırım yapabilirsiniz. Ücretsiz detaylı bilgi ve demo için formu doldurabilirsiniz. . https://bit.ly/2HWm1dA Bol kazançlı günler dileriz.Gedik Yatırım.
                      0
                  • 36,50 ?????
                    0
                    • 36 ?????
                      0
                      • az kaldi gibi sarp 36 :)
                        0
                    • 36 olurmu bugun
                      0
                      • Zorenden zararim 10 bin tl beklemeye devam Hocam
                        0
                      • SARP KAYA çok sevindim kardeşim.. faydam olduysa aldığın kararda ne mutlu.. daha çok kazanasın ;))
                        0
                      • Tesekkurler hocam sen demesen ben nerden bileyim mu yu :))
                        0
                    • vay vay vay
                      0
                      • mu güzel artış gösterdi.. şu anda gözüken o ki 26 sındaki açıklamaya kadar bu şekilde artışa devam edebilir. açıklama sonrası geçen açıklama senaryosu yaşanırsa düşüş yaşanır. açıklamanın kötü geleceğini düşünmüyorum ancak burada insanlar sell the news yaptılar geçen sefer ve 31.5 ten 26 lara kadar geri çekilme yaşadı. tekrar girmeyi düşünenler varsa açıklamaya kadar mantıklı olabilir. ancak şu an tho bana daha cazip geliyor. beni dinleyip satan varsa kardan zarar ettikleri için kusura bakmasınlar. sarp kardeşim senin de karın daha fazla ve bol olsun.. sabrın kazandırdı. saygılar sevgiler
                        1
                      • HAKUNA MATATA ÇOK SAĞOL HOCAM SAYENDE TEŞEKKÜRLER
                        0
                      • https://invst.ly/56osy
                        0
                    • Insallah sonrasinda guzel bi dusus yasarda aliriz :D nedersin sarp kardes hakuna kardes senin al demeni bekliyorum ben haberin ola :D
                      0
                      • du bakalım düşecek mi?? sarptan daha inatçı çıktı mu;))
                        0
                      • Abi 35 i gormedi ya
                        0
                      • HAKUNA MATATA  Gorecez artik dusermi dusmezmi :D kismet
                        0
                    • Hadi be amma naz yaptin
                      0
                      • SARP KAYAgörecek hocam salacağını düşündüğüm için çık diyorum ancak karar senin.. salmadan yoluna devam ederse ve satmazsan kazanan sen olursun olurda 32 ler gelirse alttan alma imkanın olur. karar senin kardeşim karın bol olsun
                        0
                      • Hocam cumelin sonuna bir smile eklemistim Cikmamis cumle biraz ciddi kalmis :)) al sat yapmayi istemiyorum hocam kalsin yil sonuna kadar diyorum tabi senin gorusun deger kaybeder yonundeyse yil sonuna kadar satabilirimde :))
                        0
                      • SARP KAYAtamam kardeşim..
                        0
                    • 35 hadiiii
                      0
                      • https://invst.ly/55dc0 fibo çizgisini delecek mi işte bütün mesele bu :))
                        0
                        • Simdi ne bekliyor beni peki hocam :)
                          0
                        • SARP KAYA 83 ü tekrar denedi direnç gösteriyor orada satış yiyor...izleyelim bakalım.
                          0
                        • Tmm
                          0
                      • Al dedi zaten thor :))
                        0
                        • Var mı hareket sarp
                          0
                        • Yok hocam buna kiyamiyorum boinge kiyabilirim yarin
                          0
                      • 34.30 satış. Kar cebe yakışır
                        0
                        • HAKUNA MATATA Hocam bu sefer al dediginde alima bende gecicem sabirla seni bekliyorum :d
                          0
                        • Dogukan ALp doğukan zarara uğradığında sorumluluk kabul etmem bilesin biz matematik yani teknik temel analiz  ve psikoljiyi ölçüp biçen terziler gibiyiz. ancak borsa bazen matematiği dinlemez. psikoloji ağır basar herşey iyi giderken bi bakarsın hisse gider. bu nedenle benim tavsiyelerim yatırım tavsiyesi değildir. sana teknik temel analiz çalış dediğimden beri hiç ilgilendin mi bilmiyorum.. ancak kararlarını kendin verirsen sağlıklı sonuçlar alırsın. ben belki %80 zarara katlanır arkamı dönüp giderim. peki sen %15 e razı mısın ?? o nedenle benim hamlelerimden ziyade teknik ve temel çalış dedim. saygılar sunuyorum
                          0
                        • HAKUNA MATATA simdi abi tabi kimse bilemez yarin ne olucak ama genede senin bilgin arastirman bana da dusunme firsatini veriyo simdi sen dersin bu sirket iyi yukselir bide yaparsin aciklamani ben ona gore hareket ederim senin arastirdigin seylere birde ben goz atarim benim goremedigimi sen gorup bana gosterirsin ben ona gore hareket ederim sadece sen bu yukselicek dedin diye ben o ise zaten girmem ama genede tabikide seni dinliycem cok saolasin
                          0
                      • Hakuna hocam kiyamadim satmaya daha devam diyorum avgodan nefret ettim yanliz bin dolar icerdeyim ne dersin bir hareket olurmu avgoda sence
                        0
                        • Tamamdir hocam sagol
                          0
                        • Hakuna hocam, araya gireceğim sen başladın mı realizasyona
                          0
                        • Özkan SARIKAYA başladım hocam..after hours da şu an 34.88 yarın pre markette böyle giderse 35 görülebilir..yarın ola hayrola
                          0
                      Feragat: Fusion Media sitede yer alan bilgilerin gerçek zamanlı ya da isabetli olacağının mutlak olmadığını hatırlatır. Tüm borsa fiyatları, endeksler, vadeli işlemler, kripto paralar ve döviz fiyatları, borsalardan değil piyasa düzenleyicileri tarafından oluşturulur, bu sebeple fiyatlar isabetli olmayabilir ve gerçek piyasa fiyatlarından farklı olabilir, bu da buradaki fiyatların fikir verme amaçlı olduğunu ve ticari amaçlar için uygun olmadığını gösterir. Bu yüzden Fusion Media buradaki bilgileri kullanmanız sonucu oluşacak olası kayıplarınızdan ötürü sorumluluk taşımamaktadır.
                      Fusion Media, bu sitede yer alan herhangi bir bilgi, tablo veya alım/satım sinyali sonucu oluşan zararlarınızdan sorumlu değildir. Lütfen finansal piyasalardaki ticari riskler ve maliyetler konusunda tam bilgi edininiz çünkü bu platform en riskli yatırım biçimlerinden birisidir.
                      İşbu sözleşmenin aslı İngilizcedir ve İngilizce ve Türkçe versiyonu arasında tutarsızlık olduğunda İngilizce versiyonu dikkate alınacaktır