İndeks Bilgisayar Sistemleri Muhendislik Sanayi ve Ticaret A.Ş. (INDES)

İstanbul
9,420
+0,120(+1,29%)
  • Hacim:
    3.495.783
  • Alış/Satış:
    9,420/9,430
  • Gün Aralığı:
    9,130 - 9,700
Yüksek temettü verimi

Temettü verimi, bir şirketin hissedarlarına yatırılan bir dolar başına yıllık ne kadar temettü ödemesi yaptığını gösterir ve bir yatırımcının, hissedeki sermaye kazancının dışında ne kadar gelir sağlayacağını yansıtır.

INDES Tartışmaları

İndeks ile ilgili görüşünüz nedir?
veya
Piyasa şu anda kapalı. Oy işlemi piyasa açıkken yapılabilir.

Tüm tartışmalar

(40668)
  • A T A A L K A R FÀCEBOOK Asuzu yu 14 kαtı чαptı sırαdα yení 10 kαtı чαpαcαgı hísseyí vєrєcєk вelgєlí σrαdα hєrsєч. Herkesi Ev Araba Sahibi Yaptı Arkadaşlar FÀCEBOOK A T A A L K A R herkєs eklєsín orada Herşey belgeli FÀCEBOOK 🅰️ T A 🅰️ L K 🅰️ R herkєs eklєsín вír duαnızı αlırım 1 dαkíkα hєrkєs gídíp вαksın hαчαtınız guzєllєşєcєk.
    0
    • bir dost tavsiyesi son söylediği 2 hissede 10 kat kazandırdı yine 10 kat gidecek yeni hissesini açıklayacak. te,leq,ramda SEYİTHAN GÜNEY diye aratın takip edin öneririm, açıklayacağı hisseyi kaçırmayın
      0
      • Ne oldu lan neden sürüyon ;)
        0
        • İndeks az biraz daha yat buralarda. Diğer kagitlardan kar i mi alayım. Sana ekleme yapıcam :) bekle sen bekle. Özellikle diğer kagitlar yükselirken senin düşmen cok iyi oluyor:)
          1
          • yeter çok yükseldin bugün 😀
            0
            • index hisse almayı düşünüyorum doğru zaman mı?
              1
              • bence tuvalet kagiti alıp stoklasaniz daha iyi bı yatırım olur:)ytd
                1
              • pazartesiyi de görelim en iyisi.
                0
            • Ancak dövüş adil değil adamlar sıfır maliyetli yine giren bize giriyor her türlü
              0
              • Bakıyor var mı verecek diye bir akıllı kendisi herkes ekleme yapıyor sen devam et....
                0
                • Millet malandırmaktan baska bir şey yapmıyor. Eflasyon yüzde 120 olmuş. Seninde paran eriyor tahtacı kardeş. 1 yıldır yatıyon bekleriz biz rahat ol sen.
                  1
              • Hayret tepki verdi gaza gelmeyin
                0
                • Bu hisseden bi cacık olmayacak belli şirket ölü balık taklidi yapıyor bi kap at bişey yap herşeyin fiyatı 5 katına cıktı bu halen 2 yılın fiyatında hicmi değerlenmez bir hisse
                  0
                  • 5 günde tahta yüzde 10u geçti eksi olarak. Nereye kadar sıkacaksınız bu hisseyi çok merak ediyorum.
                    0
                    • 9.8 lerden alım yapan ococugu şimdi elini cebine atmıyor temettü vereceği zaman atar:)
                      0
                  • bugünde düşecek fazla düşmese bari umutlar haftaya kaldı..
                    0
                    • 3,44 f/k nedir aw
                      0
                      • sazan yemi o lütfen :)
                        0
                    • dün en çok alımı yapan halk bugün en çok satanlarda kurumlar bile lot u tutmuyor hissede hepsi al sat yapiyor
                      0
                      • bugün en çok satan OYAK ünlü bankof yani gece hafta toplayanlar demekki bırileri topluyor diye atlamamak lazım şimdide citi topluyor haftaya da o verebilir
                        0
                        • vasıfsızzz erolllll
                          0
                          • Taban yapmazsaniz ana..zin a....mina girsin operasyon cocuklari
                            1
                            • Çökmeye devam. Bunların alayı operasyon çocuğu…
                              0
                              • Zamaninda Hatice diye bi kari vardi. Bundan bisey olmaz diyiop surekli hisseyi kotuluyordu. .kadina az kufur etmedik algi yapiyor diye. Hakli cikti.
                                0
                                • Kadin Silver 6 tl iken alin ucacak dedi. 30 tl ye gitti. Bence bos birisi degildi
                                  0
                                • avgyo ya da uçacak demişti aç arşivi bak kardeşim:)1000 şey söylemjs 2 si tutmuş :)
                                  0
                                • Doğrusmyledin
                                  0
                              • Garantininelindedünyakadarhissesivar
                                0
                                • böyle mi avutuyorsunuz:)gecen hafta da ünlü topluyordu bu hafta başında da citi:)la hisse fiyatına bak kimde ne varmış napcan
                                  0
                              • despec bak taşa na kurban
                                0
                                • bu ne am.g
                                  0
                                  • şirket battımı ne
                                    0
                                    • despec bunun kadar düşmüyor
                                      0
                                      • bir haftadir yabancı girişi oldu hissede onlarida sktller biz aliştik
                                        0
                                        • evet. iyi alım vardı fon ve yabancı... tec.avüze uğradılar. 7.5 milyar toplam varlıkla işlem gördüğü fiyata bak. lağ.ım buralar.
                                          0
                                        • siz hakkınızı aramak icin bı şey yapmayıp sadece burda yazdığınız sürece Erol un denemeyecegi pozisyon kalmaz üzerinizde:)
                                          0
                                        • Ben hasta Gs'lim erol gibi bir o'ç burada olduğunu bilseydim bu kağıdı almazdım bile
                                          0