Son Dakika
Investing Pro 0
🚨 Pro Verileriyle Kazanç Sezonunun Liderlerini Görün Verileri Görüntüle
Kapat

Tesla Inc (TSLA)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
3.622,84 +107,83    +3,08%
03/02 - Kapanış. Döviz MXN ( Feragat )
  • Hacim: 504.587
  • Alış/Satış: 3.603,33 / 3.609,99
  • Gün Aralığı: 3.486,42 - 3.764,99
Tür:  Hisse senedi
Piyasa:  Meksika
ISIN:  US88160R1014 
S/N:  88160R101
Tesla 3.622,84 +107,83 +3,08%

TSLA Haberleri

 
Bu sayfada Tesla Inc hissesi ile ilgili en son haberlere ulaşabilirsiniz.
Analiz Bulunamadı
Yorum Kuralları

Yorumları kullanarak diğer kullanıcılarla bağlantıya geçebilir, görüşlerinizi paylaşabilir, yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sorabilirsiniz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşağıdaki kriterlere lütfen uyunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin.
  • Bağlamı koruyun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Eleştirel görüşler, pozitif ve diplomatik bir üslupla anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanın, imla kurallarına uyun.
  • Spam veya reklam mesajı atmak yasaktır.
  • Küfür, argo kullanımı yasaktır.
  • Sadece Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam mesajlar yazan, argo/küfür kullanan ve forumu suistimal eden kullanıcıların hesapları süresiz olarak kapatılacaktır.

TSLA Tartışmaları

Tesla Inc hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Berkay Doğan
Berkay Doğan 12 dakika önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
200'ü kıramazsa 176 civarına geri çekilip tobo yapıp tekrar 200'ü deneyebilir bu hafta beklemedeyim. yatırım tavsiyesi değildir.
Mehmet Demir
Mehmet Demir 1 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
omuz bas omuz yaparsa hedef 280 kisa zamanda gelir almayan kafayi nereye vuracagini dusunsun .fikrim bu.y.t.d.
Uveys Kartal
Uveys Kartal 15 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Cybertruck üretimi de bu yıl başlıyor hatırlatmakta fayda var
Uveys Kartal
Uveys Kartal 21 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Dava Elon Musk lehine sonuçlandı, teredütte kalan yatırımcıyı çekebilir
Ramazan Sarıyıldız
Ramazan Sarıyıldız 20 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bundan sonra hissede yapacağı manipülasyon da açılacak davaların da önü kesilmiş oldu karar patron için emsal teşkil edecek adam 2025 e kadar hisse satmayacam diye boşa açıklama yapmadı kafasındaki rakamı kim bilebilirki sıradaki bölünme 2025 de olursa şaşırmam
Uveys Kartal
Uveys Kartal 15 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ramazan Sarıyıldız Ben de güzel şeyler olacak diye düşünüyorum
Serhat Koyuncu
Serhat Koyuncu 04.02.2023 11:50
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
110 dan aldık keyifler tıkır 220 olsa yeter bana
Mesi Nes
Mesi Nes 04.02.2023 11:50
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
biz ne yapacağız 196 maliyet
Muhittin Görük
Muhittin Görük 23 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Mesi Nes davada iyi haberler geliyor sanırım. Muhtemelen iyi artı açacak. Haftaya 200 üstü gelecek gibi
Muhittin Görük
Muhittin Görük 04.02.2023 2:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Merve bayağı kendime notlar yapmış.
Merve Ünlü
Merve Ünlü 04.02.2023 1:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ben ilk defa borsaya 2021 Aralık'ta tam Tesla'nin tavan yaptığı zamanda girdim.Tesla asla düşmez sanıyordum.Öyle çok düştü ki insanlar batar korkusundan dipten bile almaya korktu.Piyasa bu gün borsayı yeşillendirir bir bakarsın aniden dibe indirir.
Merve Ünlü
Merve Ünlü 04.02.2023 1:27
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Borsadan zengin olurum diye birşey yok.Aza kanaat getirip ya çıkarsın yada uzun vadede beklersin.Tabiiki o bekleme esnasında borsaya her girip çıktığında psikolojin bozulur gece kalkıp kalkıp borsadaki paranı izlersin.Keşke satsaydım keşke satmasaydım diye kafayı yersin.
Merve Ünlü
Merve Ünlü 04.02.2023 1:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Avrupa merkez bankası 50 baz faiz artırdı, önümüzdeki aylarda da 50 baz puan artiracaklarin söylediler.Abd Tarimdisi istihdam beklentinin çok üzerinde geldi. Powell duruma göre faiz artırmaya devam dedi.Rusya- Ukrayna çok belirsiz.Alman analizler dünyada ekonomik durgunluk bekliyoruz diyorlar Buna rağmen borsanın yeşil olması çok şaşırtıcı.Ya piyasa yapıcılar ellerindeki hisseleri satıp dibe inmeyi planlıyorlar.Yada millet ışsız kaldıkça borsada umut arıyor.
huseyin karaca
huseyin karaca 04.02.2023 1:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
önemli olan kaybetmemek bir sürü fırsat çıkar az kara üzülmemek gerekir
Merve Ünlü
Merve Ünlü 04.02.2023 1:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Borsanın tavan yaptığı aylar 4 çeyrek bilançoları açıklandiğı aydır.Ocak ay'ı Şubat sonuna kadar.
Merve Ünlü
Merve Ünlü 04.02.2023 1:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Elindekini kaybetmek kazanma fırsatını kacirmaktan daha kötüdür
gokhan sunar
gokhan sunar 4 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Gel geller hiç bitmedi öyle bir psikoloji olustu ki bende ne zaman heh burdan alınır dediğim de boy boy kırmızı mumlarla yüzyüze kaldım bununda bir gel gel olduğunu düşünüyorum inşaallah ben yanılırım longcular bayram eder
Emre Benli
Emre Benli 04.02.2023 0:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Şimdi önümüzde iki seçenek var 1. Seçenek: kâr satışları yüzünden bir miktar gerileme yaşanıcak (175e kadar inebilir)2. Seçenek: yükseliş devam eder değer kata kata uzun vadede kazandırırSizce hangisinin olması daha muhtemel ona göre satıcam ya da tutucam.
Kaan Kıyak
Kaan Kıyak 04.02.2023 0:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
millete göre haret edeceksen sat ve bu işi bırak
Muhittin Görük
Muhittin Görük 04.02.2023 0:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Sen yine bize göre iş yapma ama martta avgonun şubat sonu nvdianın mart başı xpengin bilançoları var. Hatta galiba mart sonunda da nionun bilançosu var. Yani açıkçası bu son çeyrek bilançoları tamamlanmadan yükseliş seyri bozulacak gibi durmuyor. Ben artık endeks ile inatlaşmayı bıraktım. Yukarı sürmek istiyorlarsa kim ne derse desin yukarı gidiyor. Artık en azından nvdia bilançosunu görmeden, kripto paradaki harekette düşüş görmeden ben burada da bir düşüş beklemiyorum. 50 bp faiz arttıran ambye rağmen adamların borsası artı kapatıyor. Bu da risk iştahının yüksek olduğunu gösteriyor. Ha gidip pazartesi -5 de açabilir neticede garantisi yok. Ama görüntü yükselişin devam edeceği yönünde
Emre Benli
Emre Benli 04.02.2023 0:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kaan Kıyak millete göre hareket etmiyorum fikir alıyorum yeri geldi mi de fikir veriyorum şuan da kendime ait bi fikrim var ancak insanlar ne düşünüyor onu görmek istedim, gözüm kapalı yatırım yapmıyorum herkesin fikrine değer veriyorum aynısını tavsiye ederim :)
Emre Benli
Emre Benli 04.02.2023 0:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele