Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı
Kapat

Şok Marketler (SOKM)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
16,56 -0,09    -0,54%
12/08 - Kapanış. Döviz TRY ( Feragat )
  • Hacim: 8.535.269
  • Alış/Satış: 16,55 / 16,56
  • Gün Aralığı: 16,34 - 16,87
Tür:  Hisse senedi
Piyasa:  Türkiye
ISIN:  TRESOKM00022 
Şok Marketler 16,56 -0,09 -0,54%
TTM = Son Oniki Ay
MRQ = Son Çeyrek

SOKM Gelir Tablosu

Brüt Marj TTM 23,6%
Faaliyet Marjı TTM 5,27%
Net Kar Marjı TTM 1,55%
Yatırım Getirisi TTM 45,9%
 Toplam Gelir  Net Kâr
Dönem Sonu: 31.03.2022 31.12.2021 30.09.2021 30.06.2021
Toplam Gelir 10196,43 7983,55 7211,8 6839,43
Brüt Kâr 2507,39 1893,9 1678,65 1576,58
Faaliyet Gelirleri 525,21 84,06 320,16 307,44
Net Kâr 257,69 9,93 118,57 111,95

SOKM Bilanço Tablosu

Likidite Oranı MRQ 0,14
Cari Oran MRQ 0,67
Uzun Dönem Borç/Varlık MRQ -
Toplam Borç/Varlık MRQ 425,39%
 Toplam Aktifler  Toplam Yükümlülükler
Dönem Sonu: 31.03.2022 31.12.2021 30.09.2021 30.06.2021
Toplam Aktifler 11539,1 9734,83 8888,28 8582,04
Toplam Yükümlülükler 10782,59 9234,31 8397,83 8213,24
Toplam Özkaynak 756,51 500,52 490,45 368,8

SOKM Nakit Akışı Tablosu

Nakit Akışı/Hisse TTM -
Gelir/Hisse TTM -
İşletme Faaliyetleri Nakit Akışı  5,84%
 Nakit  Net Nakit Değişimi
Dönem Sonu: 31.03.2022 31.12.2021 30.09.2021 30.06.2021
Dönem Uzunluğu: 0 Ay 0 Ay 0 Ay 0 Ay
İşletme Faaliyetlerinden Gelen Nakit 496,06 2137,55 1626,21 981,37
Yatırım Faaliyetlerinden Sağlanan Nakit -345,52 -661,14 -425,42 -271,68
Finansman Faaliyetlerinden Sağlanan Nakit -354,53 -1281,72 -953,36 -569,02
Net Nakit Değişimi -203,99 194,69 247,44 140,67
* Milyon Bazında TRY (Hisse öğeleri başına hariç)
Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

SOKM Tartışmaları

Şok Marketler hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Hacı Yatmaz
Hacı Yatmaz 6 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Toplam pay: 305.349.926Hedef: 23,02 (Kayn. Matriks)Potansiyeli: 9,01Kısa/Orta/Uzun trendleri YUKSELEN/YUKSELEN/NOTR5 Yıllık getiri: b,35Yabancı pay: 6,52Yabancı pay haftalık değişim: %1,58
Anal ist İzzet
Anal ist İzzet 7 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yorumlarımla ölüleri direlttim bu forumda canlanın millet uyumak yok:)
Hacı Yatmaz
Hacı Yatmaz 7 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
sıktır ısınıne bak at organı
Anal ist İzzet
Anal ist İzzet 7 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
:)))
Anal ist İzzet
Anal ist İzzet 7 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yorumlarımla ölüleri direlttim bu forumda canlanın millet uyumak yok:)
Hacı Yatmaz
Hacı Yatmaz 7 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bu dusecek dıye cıgırtkanlık yapana ne gırıyor ısınıne baksana satmıssın . kufur yemek hosuna mı gıdıyor
Anal ist İzzet
Anal ist İzzet 7 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hisse 50ye gidecek desem sesin çıkmaz çünkü patronun adamısin millete kitleyeceksiniz mal
Hacı Yatmaz
Hacı Yatmaz 2 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Anal ist İzzet lan sıktır sokarım patronuna sımdı . Benım param ulan hıssede kım sıker patronuda senıde . Kıme ne kaybettırdı hısse ne guzel yukselıyor
Anal ist İzzet
Anal ist İzzet 9 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Günlükte kırmızı mumu tepeye atmış işler sıkıntıda...tehlike büyük
Önceki cevapları göster (2)
Irfan Can
Irfan Can 8 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Desene İzzet olduğunu, ben de ciddi ciddi cevap verdim sana :)
Anal ist İzzet
Anal ist İzzet 7 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bende ciddiyim dostum yarın göreceğiz kim ciddi kim değil düşüşlerde ağlayıp zirlamayin
Irfan Can
Irfan Can 7 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
9 a inecek derken de ciddiydin ama 16, 56 oldu.. Demekki yarın artışa devam edeceğiz sayende :))). Ytd..
Anal ist İzzet
Anal ist İzzet 7 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Sanmam bu sefer çakılacaz maalesef....11den 16.90a kadar yükseldi daha nolsun pili bitti bilançoyu bekliyor herkes bilanço gelince herkesin eline verecekler malı...migros gibi olmayacak tavan
Hacı Yatmaz
Hacı Yatmaz 7 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
mına kofum yerınde bızde grafıge bakıyoruz nerede kırmızı mum var at organı .hadı dustu dıyelım sanane sana ne gırıyır
Anal ist İzzet
Anal ist İzzet 11 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yarın herkesin eline verecekler malı. Canını seven satsın kurtulsun.
Önceki cevapları göster (1)
Anal ist İzzet
Anal ist İzzet 10 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ben çoktan sattım 16.90dan uyarımı yapıyorum sadece boşuna heveslenmeyin bilançodan sonra yükseliş yok.
Anal ist İzzet
Anal ist İzzet 10 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Herşey fiyatlandı zaten.
Hi Man
Hi Man 10 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Anal ist İzzet sattiktan sonra daha dusuge almak icin algi yaratmak sermaye piyasasina gore manipulasyon sucunun icine girer
Hacı Yatmaz
Hacı Yatmaz 9 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yok fıyatlamısmıs yok soyleymıs ısıne bak sıkmıyım velanı
Anal ist İzzet
Anal ist İzzet 9 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Görürsün yarın düşüşü ağlamayın
Hi Man
Hi Man 14.08.2022 1:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bilanco Sali aksami gelecek.Carsamba aksami da BIM'in bilancosu bekleniyor...
Irfan Can
Irfan Can 14.08.2022 1:31
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yeter ya?! yatırımcıların, insanların ekmeği ile böyle oynanmaz ki.... C. Başkanı gene zincir marketleri diline doladı... Tarım kredi kooperatiflerini örnek vererek, kendilerine çeki düzen verecekler dedi.. Asıl çeki düzen bizim ekonomiyi yönetenlere lazım..ytd..
Hi Man
Hi Man 14.08.2022 1:31
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
indirimden bahsediliyor ama indirimin buyuklugu ile ilgili bir bilgi yok. Daha once de tanzim satislari yapilmisti. Marketleri hemen hemen hic etkilememisti. Marketler indirim yapsa bile bunu tedarik zincirindeki ureticiye de bir kismini yansitacaktir. Esas hikaye 1 aydir sattiklarini fiyat yukarl gitse bile koyan yabancilarin ve fonlarin yapacaklari gidisati gosterecek. Sali gunuiyi gelecek bilanco olumsuz havayi ve algiyi terse cevirebilir
Irfan Can
Irfan Can 19 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ben zabıtayla, polisle bu işlerin olmayacağını söylemeye çalışıyorum... Siz de indirim yapın demek istiyor... İyi de bunlar özel sektör kar için çalışır.... Çalışanı var, kirası var, elektriği var, yatırımcısı var... Bakkal'a ne diyecek, manava, pazarcıys, tarladaki üreticiye, fabrikaya vs vs... Ne diyecek.... Hepiniz bundan sonra karsız çalışın mı diyecek..... Zaten marketler söylüyor minimum kar marjıyla öalılıyoruz diyor..... Bilançodaki kar artışı, fiyatların artmasının yansımasıdır.. Kar marjı %10 ise oonun yansımasıdır... Dşyelim 6 ay önce 100 liraya sattıpın malda 10 lira kar ediyordun... Mal fiyatı 90 dan 180 e çıktıysa aşağı yukarı aynı oranda kar edeceksen fiyatı 200 lira yapacak... Gene %10 kar etmiş olacak... Ama karı iki kat gibi gözükecek... Bizim bilançolardaki kar o yüzden yükseliyor.... Yani ana sebep bu... Malı fahiş fiyata sattığı için değil..... Düşürmeyi beceremedikleri enflasyon yüzünden.... Ytd..
Irfan Can
Irfan Can 19 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ondan sonra yabancı yatırımcıya kızıyor, niye gelmiyorsunuz diyor.. Gelir mi adam? 🤷‍♂️
Cengiz Yildiz
Cengiz Yildiz 13.08.2022 9:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Gıda sektörü 4. Çeyreğe kadar Bist endeksini geçecek. SOKM diğer marketlere göre daha ucuz. Sene sonu 22_28 TL olabilir. Buraya yazmış olayım. Bakalım ne olacak. YTD
Yunus Ciğerci
Yunus Ciğerci 12.08.2022 22:08
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
0.92 cent
Anal ist İzzet
Anal ist İzzet 12.08.2022 22:08
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
16.56/17.93 = 0.92$Halka arz sırasında 1.93$ civarıymis
Irfan Can
Irfan Can 12.08.2022 22:08
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yanlışınız var...... Halka arz bittiğinde yani 18 Mayıs 2018 de dolar 4.3 idi....... 10.5 lira arz fiyatı..... 10.5 : 4.3 = 2.44 dolar eder...
Irfan Can
Irfan Can 12.08.2022 22:08
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bugün dolar 17,9...hissenin (MİNİMUM) olması gereken yer...... 2,44 x 17,9 = 43,6 lira......... Bunun sebebi hissesine sahip çıkmayan , yatırımcısını yüz üstü bırakan sadece, kendi cebini düşünen patrondur... Ytd
Anal ist İzzet
Anal ist İzzet 12.08.2022 22:08
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele