Son Dakika
40% İndirim 0
🚨 Piyasalar Çok mu Hareketli? Üstün Performans İçin Gizli Cevherleri Bulun Hisseleri Şimdi Keşfet
Kapat

Oylum Sınai Yatırımlar A.Ş. (OYLUM)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
11,150 +0,300    +2,76%
22/04 - Kapanış. Döviz TRY ( Feragat )
  • Hacim: 1.983.958
  • Alış/Satış: 11,150 / 11,160
  • Gün Aralığı: 10,940 - 11,240
Tür:  Hisse senedi
Piyasa:  Türkiye
ISIN:  TREOYLS00017 
Oylum Sınai Yatırımlar 11,150 +0,300 +2,76%

OYLUM İnteraktif Grafikler

 
Canlı, anlık Oylum Sınai Yatırımlar A.Ş. Hissesi grafiklerine ücretsiz olarak ulaşın.Bu grafiklerle farklı zaman aralıklarını gözlemleyebilir, tablo türünü değiştirebilir, grafikleri yakınlaştırabilir,yeni çalışmalar ve RSI, MACD, EMA, Bollinger Bandları, Fibonacci düzeltme çizgileri gibi daha birçok indikatörü ekleyebilirsiniz. Ayrıca Oylum Sınai Yatırımlar hissesi için kendi çalışmalarınızı kayıt edebilir ve kendi sisteminizi kurabilirsiniz.
Grafik ayarlarınızı kaydetmek için şimdi Oturum Açın / Ücretsiz Kayıt Olun
Tam ekran modundan çıkmak için ESC tuşuna basın
Yorum Kuralları

Yorumları kullanarak diğer kullanıcılarla bağlantıya geçebilir, görüşlerinizi paylaşabilir, yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sorabilirsiniz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşağıdaki kriterlere lütfen uyunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin.
  • Bağlamı koruyun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Eleştirel görüşler, pozitif ve diplomatik bir üslupla anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanın, imla kurallarına uyun.
  • Spam veya reklam mesajı atmak yasaktır.
  • Küfür, argo kullanımı yasaktır.
  • Sadece Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam mesajlar yazan, argo/küfür kullanan ve forumu suistimal eden kullanıcıların hesapları süresiz olarak kapatılacaktır.

OYLUM Tartışmaları

Oylum Sınai Yatırımlar A.Ş. hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Kemal Bey
Kemal Bey 22.04.2024 12:02
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
1713776564_90764.jpg
bir kaç gün içinde bir yöne patlayacak net bir sıkışma var... yukarı patlarsa önce 13 sonra 20 beklerim....
Yavuz Selim
Yavuz Selim 22.04.2024 12:02
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bilancoyu bir aciklasin onu bekliyor
Yavuz Selim
Yavuz Selim 22.04.2024 12:01
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Allah belani versin ekim 2023 fiuatlarinda surunmeye devam et hirsiz nalbant ailesi
Faruk Demir
Faruk Demir 18.04.2024 16:40
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
emir verdim 10.40 Ka almadı daha her kagitin gideceği bı gün var
Kemal Bey
Kemal Bey 18.04.2024 12:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
neyin tartışmasını yapıyorsunuz ... enflasyon muhasebesi yüzünden bütün şirketlere bilanço açıklama süresini SPK 20 Mayısa kadar uzattı... 20 Mayısa kadar bekleyebilir bilanço açıklamak için... hatta bazı şirketler 12 aylık bilanço ile 3 aylık bilançoyu bu yüzden bir gün ara ile açıkladı...
18.04.2024 12:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
üstad göremedim onu tam olarak nereden ulaştın bu bilgiye bugün hiç duymadık yeni sanırım
Kemal Bey
Kemal Bey 18.04.2024 12:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
2023 bitmeden bu bildirildi... dert etme bekle .. 4 hafta içinde açıklayacak bilançoyu...
Yavuz Selim
Yavuz Selim 18.04.2024 0:39
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ha doyorsan ben biraz ukalayim bilmislik yaparim ama hir bir bk bilmiyorum diyorsan sirketi web sayfasina gir finamsal raporlar bolumune 23.03.2023 tarihinde oniki aylik bilancosunu acikladigini gorursun biktirdin beni yazma artik
Yavuz Selim
Yavuz Selim 17.04.2024 21:54
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ulan 2022 bilancosu 02.03.2023 tarihinde acikliyorsun simdi nisan 2024 oldu hala direniyorsun bilancoyu aciklamamak icin hirsizlar daha ne kadar bekleyeceksin
17.04.2024 21:54
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kardeş bakmakla görmek arasında çok fark vardır Mayıs 2de açıklanmış iyi bak geçen yıl nisan sonu hafta sonuna denk geldiği için mart başı verilmiş bu yılda da nisan sonuna kadar vakti var muhtemelen yine 30unda açıklar
Yavuz Selim
Yavuz Selim 17.04.2024 21:54
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ulan birde yaziyorsun ya biliyormus gibi ne diyim KAP diye biryer var gir bak ne zaman aciklamis bilmis bilmis yazma git isine bak sen
17.04.2024 21:54
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Burada bile mayıs 2 Allah'ın cahil cühelası bilmiyorsun öğren abi herşeyin bi zamanı olup zamanı geldiğinde yapılacağını illa kafana vura vura mı öğretelim
Yavuz Selim
Yavuz Selim 17.04.2024 14:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Patron sen tam bir o cucugusun
Yavuz Selim
Yavuz Selim 17.04.2024 13:01
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Selçuk ozcan sen anca benim gofreti alirsin
Yavuz Selim
Yavuz Selim 17.04.2024 0:08
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ulan hirsiz nalbant ailesi 2024 bilançolari gelecek sen hala 2023 bilançosunu aciklamadiniz ne kadar onursuz bir ailesiniz
SELÇUK ÖZCAN
SELÇUK ÖZCAN 16.04.2024 22:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
maliyet düşüreceklermiş mişde...zart zurt...kemik sesleri geldiğinde de burada olacağım merak etmeyin :)
AHMET AHMET
AHMET AHMET 16.04.2024 22:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele