Son Dakika
50% İndirim 0
🔥 Yapay Zeka destekli Hisse Seçimleri InvestingPro’da Şimdi %50 İndirimle İNDİRİMİ KULLAN
Kapat

Konya Çimento Sanayi A.Ş. (KONYA)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
8,155.00 +5.00    +0.06%
- Kapanış. Döviz TRY ( Feragat )
  • Hacim: 16,462
  • Alış/Satış: 8,155.00 / 8,195.00
  • Gün Aralığı: 8,012.50 - 8,267.50
Tür:  Hisse senedi
Piyasa:  Türkiye
ISIN:  TRAKONYA91F6 
Konya Çimento 8,155.00 +5.00 +0.06%

Konya Çimento, aşağıdaki endekslerin bileşenidir.

 
Bu sayfayı hissenin hangi endeksin bileşeni olduğunu görmek için kullanabilirsiniz.
Alarm Oluştur
Portföye Ekle
Portföy'e Ekle/Kaldır  
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

 Endeks SonYüksekDüşükFark Fark %Zaman
 BİST 10011.064,8511.113,5510.995,10+40,51+0,37%12/07 
 BİST 100-3020.179,5620.227,7219.951,66+164,96+0,82%12/07 
 BIST Tüm12.495,9112.541,4512.409,76+57,43+0,46%12/07 
 BIST Sınai14.737,8714.791,1114.629,68+28,32+0,19%12/07 
 BIST Taş Toprak13.334,8613.399,8813.191,82+55,23+0,42%12/07 
 BIST Konya10.557,7910.665,5110.543,98-33,47-0,32%12/07 
 BIST Yıldız11.755,8811.800,9111.676,68+51,33+0,44%12/07 
 BIST 100 Ağırlık Sın. 1011.067,1011.114,8910.999,23+40,52+0,37%12/07 
 BIST 100 Ağırlık Sın. 2511.064,8511.112,6310.996,99+40,51+0,37%12/07 
 BIST Katılım Tüm10.294,9910.328,4310.221,26+33,50+0,33%12/07 
 BIST Katılım 1009.998,4910.033,769.930,17+30,78+0,31%12/07 
 BIST Katılım 5010.422,0210.463,1010.361,19+21,87+0,21%12/07 
 BIST 50012.442,4012.489,3512.354,33+58,04+0,47%12/07 
Yorum Kuralları

Yorumları kullanarak diğer kullanıcılarla bağlantıya geçebilir, görüşlerinizi paylaşabilir, yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sorabilirsiniz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşağıdaki kriterlere lütfen uyunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin.
  • Bağlamı koruyun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Eleştirel görüşler, pozitif ve diplomatik bir üslupla anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanın, imla kurallarına uyun.
  • Spam veya reklam mesajı atmak yasaktır.
  • Küfür, argo kullanımı yasaktır.
  • Sadece Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam mesajlar yazan, argo/küfür kullanan ve forumu suistimal eden kullanıcıların hesapları süresiz olarak kapatılacaktır.

KONYA Tartışmaları

Konya Çimento Sanayi A.Ş. hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Muhammed Şen
Muhammed Şen 25 dakika önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
hisse bugda mi kaldı sabahtir kimildamiyor
Onur ARIK
Onur ARIK 10 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Evet yeni bir hafta, herkese bol kazançlar ortaklar. İnş bu hafta güler yüzümüz
Kaan Türk
Kaan Türk 13.07.2024 16:39
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
3 milyar özkaynağa 40 milyar piyada değeri. bu hisseyi almak için ya cahil olmak gerek ya da deli cesareti göstermek gerek
Kaan Türk
Kaan Türk 13.07.2024 16:39
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ytd
Nuri Budak
Nuri Budak 13.07.2024 16:39
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kaan bey merhaba siz konya şehrini biliyormusunuz konya çimento şirketi konya şehir içinde en büyük özel mülk araziye sahip hiç iş yapmasalar fabrikayı taşısa orayı bölüm bölüm satsa o çok dediğin piyasa değerini üçe katlar ne cahil ne de deli cesaretimiz var sadece yatırımcıyız
Paranınkokusunu Alanadam
Paranınkokusunu Alanadam 12.07.2024 20:27
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Değerli KONYA yatırımcıları ... Önce geçen haftaki bir yanlışı düzelteyim ... Yaklaşık 2 ayda zirveden yüzde 40 düştük ve tekrar zirveye çıkmamız için yüzde 66 yükselmemiz gerekir ... Bugün bu yüzde 66 yaklaşık yüzde 50'ye düştü, 3 gündür hissemizde olumlu bir hareketlenme var ... Bu borsadaki hareketin genele yayılmasının ayak sesleri olabilir ... Yatırım tavsiyesi olmayan öngörüme göre 12 bin zirvemizi önümüzdeki birkaç ay içinde tekrar test edebiliriz ... Sonrasında bedelsiz haberi gelirse hedeflediğim 20 binli seviyelere ulaşabiliriz ... Genel konjonktüre baktığımızda Türkiye gri listeden çıktı, enflasyon düşüş eğilimine girecek, kredi derecelendirme kurumlarının bir ay içinde raporları çıkacak ... Bunlar olulu gelişmeler, ancak gerek ülkemizde gerekse dünyada siyasi ve jeopolitik riskler devam ediyor hatta artıyor bile denebilir ... NATO ile Rusya karşı karşıya gelir mi ... Suriye ile görüşmeler ne getirir ... Bunları izlemeye devam edeceğiz ... Teknik olarak yaklaşık 2 aydır ilk defa 20 günlük ortalamanın üzerinde kapattık, 8,700'deki 50 günlük ortalamadan henüz uzaktayız ve işlem hacmi hala düşük devam ediyor ... Hadi hep birlikte evrene güzel mesajlar, dilekler bırakalım ve hakkımızda iyi şeyler olsun ...
Ceren Ber
Ceren Ber 12.07.2024 20:27
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.Sağolun.
Burhan kızıltaş
Burhan kızıltaş 12.07.2024 20:27
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Teşekkür ederiz
Teoman Toydemir
Teoman Toydemir 12.07.2024 20:27
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Vakit ayırarak..üşenmeden Seviyeli ve objektif yorumlar yapıyorsunuz ..çok takdir ediyorum
Mehmet Karanfil
Mehmet Karanfil 12.07.2024 20:27
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bu dünyadan ve evrenden cacık olmaz. Biraksak biraksak gaz birakiriz. 20k bu kagitla uğraşılmaz hi 50 desen o zaman olur bu is.
Mehmet Karanfil
Mehmet Karanfil 12.07.2024 20:27
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ayrica 5lira yukselis nedir ya. Ayip ayip. Tedavülden kalkti bu miktar.
Siiikiicii Siiikiicii
Siiikiicii Siiikiicii 12.07.2024 18:57
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Genel kurul oncesi fena kitlediler maliyet 10 bin yani yuzde 20 yukselecek ki zararim cikacak
Ünal Güneş
Ünal Güneş 12.07.2024 18:08
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Tahtacı resmen dalga geçiyor kapanış 8155 ne la, açılış zaten 8150 , seni Allaha havale ediyorum tahtaci , Allah bildiği gibi yapsın seni !!!
Ünal Güneş
Ünal Güneş 12.07.2024 17:43
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Benim tespitlerime göre ağustosta ciddi hareketli olur, temmuz ayı kaplumbağa gibi geçer diye düşünüyorum ytd
Albert Rammstein
Albert Rammstein 12.07.2024 17:02
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
İvedik naber kanka :))
murat çimen
murat çimen 12.07.2024 17:02
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ivedik garibim kendini üstad zannediyor , 9 temmuzda 12000 diyordu, daha neler neleeeer.
Albert Rammstein
Albert Rammstein 12.07.2024 16:53
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yanlış anlaşılmış, beni bilenler anlamış ama düzelteyim, dolar bazlı yazarım. TL olarak bir projeksiyon sunmak mantıklı değil maalesef. Uzun vade bekleyecekler 11binden de almış olsa dert etmesin. Söylemek istediğim bu. Ayrıca 10-20 lot alım yapıp parayı katlamak daha kolay, eskiler alım yapınca direkt radara giriyor. Yüklü alıp satıyoruz. Ben 10 yılda dolar bazlı 4 kat kazandım, 4 haneli de lotum vardı. Daha iyisi de yapılabilirdi tabii. Hata yaparak öğrendik. Yukardan alanlar sağlıklarını bozmasınlar, bu hisse 6bine de düşse uzun vadede kazandıracaktır. YTD
Anka Dan
Anka Dan 12.07.2024 16:53
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Uzun vadede eşşeğim bile kazanır, bu hisse bizi harcadı
Albert Rammstein
Albert Rammstein 12.07.2024 16:53
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Doğru ama biz iki kişi genel kurul öncesi sakın almayın diye eşek gibi anırdık burda, kimse dinlemedi :))
Anka Dan
Anka Dan 12.07.2024 16:17
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele