Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı
Kapat

Kervansaray Yatırım Holding A.Ş. (KERVN)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
0,580 +0,010    +1,75%
09:55:16 - Geciken Veriler. Döviz TRY ( Feragat )
  • Hacim: 26.445
  • Alış/Satış: 0,570 / 0,580
  • Gün Aralığı: 0,580 - 0,580
Tür:  Hisse senedi
Piyasa:  Türkiye
ISIN:  TRACEYLN91B0 
Kervansaray 0,580 +0,010 +1,75%
Borsada gün ortası: En çok yükselen ve düşen hisseler
Borsada gün ortası: En çok yükselen ve düşen hisseler Yazar Investing.com - 20.10.2021 2

Investing.com - Veri akışının zayıf olduğu işlem gününde dünya borsaları şirketlerin 3. çeyrek karları ile yükseliş yaşıyor. Pandemi devam ederken ücretlerdeki artışa rağmen şirketlerin beklentiden...

KERVN payında 1 ay süreyle önleyici tedbirler uygulanacak
KERVN payında 1 ay süreyle önleyici tedbirler uygulanacak Yazar iDealData - 07.10.2021 2

KERVN (IS:KERVN) payında 1 ay süreyle önleyici tedbirler uygulanacak. KAP açıklaması şöyle: Borsa İstanbul A.Ş. Piyasalarında Uygulanacak Gözetim Tedbirleri Yönergesi'nin 5. ve 6. maddelerindeki...

Borsada gün ortası: En çok yükselen ve düşen hisseler
Borsada gün ortası: En çok yükselen ve düşen hisseler Yazar Investing.com - 29.03.2021 7

Investing.com -  Yeni haftaya %0,26 yükselişle 1.385 puandan başlayan BİST 100, gün içinde en yüksek 1.396 puanı gördü. Geçen hafta TCMB Başkanının görevden alınması ile sert kayıp yaşayan endeks,...

Borsadaki yükseliş tüm hızıyla devam ediyor
Borsadaki yükseliş tüm hızıyla devam ediyor Yazar Investing.com - 19.01.2021 11

Investing.com -  Dün günü %2,12 yükselişle 1.556 puandan kapatan BİST 100, yeni işlem gününe %0,82 puan artışla 1.569 puandan başladı. Son saatte 1.575 puan ile TL bazında rekor tazelemeye devam eden...

Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

KERVN Tartışmaları

Kervansaray Yatırım Holding A.Ş. hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Veysel Cavus
Veysel Cavus 16 dakika önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yine 0.58
Memsa Fayko
Memsa Fayko 22 dakika önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
aç bir tavan
sami bey
sami bey 17 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ha 10 yıldır batacak deniyor.Batsaydi şimdiye 10 defa batirirlardi.Batirmazlarsada merak etmeyin yüce Allah er veya geç belalarını verecek.Bunlardan gelecek para Allah'tan gelsin.
sami bey
sami bey 17 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bu mazlumların parası ile beslenenler.Bir gün Allah belanızı verecek bekleyin.
sami bey
sami bey 17 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Burası kurtlar sofrası burda kuzu görünümlü kurtlara inanmayın Halka açık hisse alan alır satan satar.Ben 10 yıldır bekledim belki sen 1 ayda parani ikiye katlican.Artik bir şeyler olmalı Allah'tan az lotum var.Sirket dua etsin.
sami bey
sami bey 17 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ayık kafayla düşününce 10 yılda paranın buharlaştırıcı hissediyorsun.Yani 10 yilda herşey şu an 10 kat yukarda şimdi 1 TL.olsa sevinecekler var.Aglanacak haline gülenler var.Yazik bu düpedüz zulm ve canilik bu Cendere de kim varsa soyu kuruşun inşallah.
sami bey
sami bey 19 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yazıklar olsun devlet kurumunda şirket yönetiminde o rusbu çocuklarına da kısaca paramızı pul eden herkesin Allah belasını versin demekten başka bir şey gelmiyor elimden.
Veysel Cavus
Veysel Cavus 23.01.2022 0:26
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
zarar etmesini istemişsem olacaktı.
Veysel Cavus
Veysel Cavus 23.01.2022 0:24
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hisselerimi aldıktan sonra bir defa olsun al sat yapmışsam ve hissesi olnların zarar etmesini istemiştim Allah evimi yurdumu başıma yıksın.pilot efendi burada hissem var diyorsun birgün olumlu bir mesajını okumadık,biz kar ederiz zarar ederiz sanane bu şirkete güvenmiyorsun sat git herkes senden kurtulsun.ytd
Önceki cevapları göster (1)
pilot pilot
pilot pilot 23.01.2022 0:24
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Neyse kardeşim sen haklısın ben haksızım .inşallah ben yalnılayım .sen beni kötülede çıksın yeterki.
pilot pilot
pilot pilot 23.01.2022 0:24
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bu arada not 1.2 tl beni kurtarmaz ben gene burada olucam
Veysel Cavus
Veysel Cavus 23.01.2022 0:24
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Allah söyletmedi yaş 55 gözlerde yılların yorgunluğu var klavye hataları yapıyorum maalesef.yukarıdaki yazınızda al,sat yaptığımızı yazmışsın hangi fiyattan al sat yapalım,kaç yıldır bekliyoruz piyasa şartlarına göre paramız zaten pul oldu,ytd
Veysel Cavus
Veysel Cavus 23.01.2022 0:24
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bak sende klavye hatası yapmışsın,niyetim kesinlikle sizi kırmak değildi sadece anlatmak istediğim iyi düşünelim iyi olsun,Cenabı Allah hepimize kar ederek satmayı nasip etsin.iyi geceler.
pilot pilot
pilot pilot 23.01.2022 0:24
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hakkınızı helal edin .benden büyüksünüz .İnşallah çıkar o pusuda bekleyenlerde biz demiştik diye yazar ben o na razıyım yeterki çıksın
Veysel Cavus
Veysel Cavus 22.01.2022 20:21
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
pilot yazmaya başlamışsa bu hafta yükseliş olacak demekki.
pilot pilot
pilot pilot 22.01.2022 20:21
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
:) 24 saat yazmaya hazırım yeterki çıksın
pilot pilot
pilot pilot 22.01.2022 20:21
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Neden se hep milleti kandıran sizler oldunuz çıkacak diye en azından millete umut aşılamadım .70.80 den 60 dan satan bile karda doğruları söylemem neden zorunuza gidiyor ? Var bi çıkar elbet al sat yapmanıza mani oluyom dimi malı sataçak keko bulamıyonuz :))
Cüneyt Yavuz
Cüneyt Yavuz 22.01.2022 18:46
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bu hafta başlar
Veysel Cavus
Veysel Cavus 22.01.2022 18:46
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
kardeşim ne başlayacak,yükselişmi yoksa düşüşmü.düşeceği yerde kalmadı ama..
ufuk BÜYÜK
ufuk BÜYÜK 22.01.2022 18:46
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Adam aşağıda 9 sene oldu diyor, sen bu hafta başlar diyorsun... Bu piyasada dediğin biraz zor...
Alican TURAN
Alican TURAN 22.01.2022 18:46
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
önümüzdeki haftalar olduğu belli de bu hafta mı bakıcaz gayrı
Ali Ateş
Ali Ateş 22.01.2022 17:44
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
eğer burda sürekli yazan, ozuncuyum diye geçinenler varya, dip ten alıp tepeden satmıyorlarsa ben birşey bilmiyorum.
Slim Shady
Slim Shady 22.01.2022 17:44
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kardeş zaten 4 5 kişi kaldı forumda artı dipden alıp tepeden nerden satcak 57-58 arasımı alsat yapcak:) al sat yapılan bir hisseye benziyormu gerçekten?:)
Zeki Aladağ
Zeki Aladağ 22 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
sen mslmısın hisse hep düşüyor hiç çıkmıyorsun alsat yapsınlar nasılsın bir zekaya sahipsin anlamadım
ufuk BÜYÜK
ufuk BÜYÜK 22.01.2022 14:17
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kervan hissesini hayallerinize dahil etmeyin... Yoksa çok hayal kırıklıkları yaşarsınız.... Tecrübeyle sabittir... Ya bu hisseyi unutun hiç bakmayın bile... Ya da satın kuurtulun... Ben yarı hissemle ilk seçeneği seçtim.... Olur da yıllar sonra hükümet değişir memleket düze çıkar bu hisse de yükselirse bir yerden para bulmuş gibi sevinirim.... Ama artık hayallerimde yoksun kervan....
ufuk BÜYÜK
ufuk BÜYÜK 22.01.2022 14:17
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Aşağıda yazıyor adam kervan hissesinin mürüvvetini göremeden ölmüş.... Harbiden acayip canım sıkıldı... Lanet şirketin lanet patronları... Çöplüksünüz....
pilot pilot
pilot pilot 22.01.2022 14:06
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
şuraya bir atasözü atayım götüyle inatlaşan donuna sıçarmış ne anlam yüklerseniz artık.
ufuk BÜYÜK
ufuk BÜYÜK 22.01.2022 14:06
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
pilot sorması ayıp maliyetini söylemeden adet sayını yazar mısın... Ha bir de kaç zamandır bu hissedesin.... Burada hiçbirşeyden habersiz ahkam kesen arkadaşlara uyarı niteliğinde olur belki yazacakların... Sen benden eskisin burada... Zamanında seni dinlemediğime de pişmanım açıkçası....
pilot pilot
pilot pilot 22.01.2022 14:06
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
9 sene bitti .para çöp oldu beni 4.5 arasına gelecek ki paramı kurtaracam benim ki inat oldu bi 10 sene daha ömrüm yeterse beklerim %1 olasılıgın peşindeyim.lot sayısına gelince hatrı sayılır diyim
mustafa hakki kaya
mustafa hakki kaya 22.01.2022 10:59
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Zeynep kime verdi lotları
Can Göz Kara Dag
Can Göz Kara Dag 21.01.2022 21:38
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
sakiz bile 1 lira olmuş tuvalet kağıdı diyicem diyemiyorum ancak sıçtığımın bok kadarsın
Yörük Ali
YörükAli 21.01.2022 19:20
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
meraba arkadaşlar eskilerden arkadaşlar varsa yardımcı olurmu kardeşim bu hisseyi almış ve kardeşim öldü miras için beni aradılar ve bütün hesaplarını bana devrettiler ama bu hisse görünmüyor bende arkadaşına mahkemeden sonra şu kadar para alacaz demiş be rahmetli oldu bu kağıt kottan çıktımı ne oldu geçmişte bana yardımcı olurmusunuz
guapon one
guapon 21.01.2022 19:20
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hisse görünmüyor ise satmıştır.Allah rahmet eylesin
Yörük Ali
YörükAli 21.01.2022 19:20
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
guapon one sağolasın
pilot pilot
pilot pilot 21.01.2022 19:20
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bu yazı bile herşeyi anlatıyor.sözün bittigi yer.
ramazan tombas
ramazan tombas 21.01.2022 18:50
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Otel pra basıyor yatırımcıyo soyuyor
İbrahim Parça
İbrahim Parça 21.01.2022 18:26
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
koca haftanın içine mıçmayı başarabildin ya kanınızı mikeyim sizin.
Veysel Cavus
Veysel Cavus 21.01.2022 18:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
İbrahim Parça
İbrahim Parça 21.01.2022 18:10
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
kaç kapattık dostlar?
Las Vegas
Las Vegas 21.01.2022 13:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Strese girmeyin arkadaşlar, Şubat sonuna kalmadan 0.70 görecek hatta belki yarın belki yarından da yakın rahat olun yeter .. nede olsa yorumlarımız sabit o rakamda tekrar görüşürüz
Slim Shady
Slim Shady 21.01.2022 13:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kardeşim bunları neye göre sölüyorsun bide onu yazarmısın sana zahmet?bilgiye dayalı değil sadece temenni ise onuda söle bilelim?
Las Vegas
Las Vegas 21.01.2022 13:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Daha önce yazmıştım yorumumu okuyabilirsin
Slim Shady
Slim Shady 21.01.2022 13:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Las Vegas baktım ama göremedim sana zahmet hatırlatırmısın kardeş?
Fevzi Yılmaz
Fevzi Yılmaz 21.01.2022 13:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ben tam bir yıldır bekliyorum. TL olarak maliyetime gelmesi için 4 tavan gerekiyor. Döviz olarak maliyetime gelebilmesi için 11 tavan gerekiyor.
Yakup Varli
Yakup Varli 21.01.2022 13:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
70 dediginiz 6 ay onceki maliyetim. naliyete gelecek te .....
Veysel Cavus
Veysel Cavus 21.01.2022 12:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Köksal Köksal
Köksal Köksal 21.01.2022 10:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ARKADAŞLAR BU HİSSE BRÜT TAKASDA MI
Zeki Aladağ
Zeki Aladağ 21.01.2022 10:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
var hemde 10 yıldır
Yakup Varli
Yakup Varli 21.01.2022 6:47
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
dibteyiz arkadaslar. inecegi yer kalmadi. illaki yukari cikacak. sabır sabır beklemek.ytd.
bahtsız bedevi
bahtsız bedevi 21.01.2022 6:47
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
dünde yazmıştım.. 19 kuruşu gördük biz.. dip diye bişi olmaz borsada... oraya ine inmez ayrı birşey..
Slim Shady
Slim Shady 21.01.2022 6:47
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hangi bilgiye dayanarak buranın dip olduğunu sölüyorsun cahil kardeşim bi açıklarmısın?
Hasan erdem
Hasan erdem 21.01.2022 6:47
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele