Son Dakika
40% İndirim 0
⚠ Kazanç Uyarısı! Hangi hisseler yükselişe hazırlanıyor? Hisse senetlerini ProPicks radarımızda görün.
Bu stratejiler yılbaşından bu yana %19,7 oranında kazanç elde etti.
Tam Listeye Erişin
Kapat

GSD Holding A.Ş. (GSDHO)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
4,410 +0,050    +1,15%
19/04 - Kapanış. Döviz TRY ( Feragat )
  • Hacim: 21.627.609
  • Alış/Satış: 4,410 / 4,420
  • Gün Aralığı: 4,300 - 4,430
Tür:  Hisse senedi
Piyasa:  Türkiye
ISIN:  TRAGSDHO91Q9 
GSD Holding 4,410 +0,050 +1,15%

GSDHO Analist Fiyat Hedefi

 
GSD Holding AS konsensüs tahminlerimiz, hisse başına kâr ve kazancı kapsayan analist tahminleri sonucu oluşturulmuştur. Analistlerin 12 aylık fiyat hedefleri temel alınarak oluşturulan GSD Holding genel konsensüs tahminlerine ulaşacaksınız.
Veri mevcut değil

Teknik Analiz

Özet:Güçlü Al
Hareketli Ortalama:Güçlü AlAl (12)Sat (0)
Teknik İndikatörleri:Güçlü AlAl (9)Sat (0)

Son Görüşler

Ayı PazarıBoğa Pazarı
Yorum Kuralları

Yorumları kullanarak diğer kullanıcılarla bağlantıya geçebilir, görüşlerinizi paylaşabilir, yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sorabilirsiniz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşağıdaki kriterlere lütfen uyunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin.
  • Bağlamı koruyun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Eleştirel görüşler, pozitif ve diplomatik bir üslupla anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanın, imla kurallarına uyun.
  • Spam veya reklam mesajı atmak yasaktır.
  • Küfür, argo kullanımı yasaktır.
  • Sadece Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam mesajlar yazan, argo/küfür kullanan ve forumu suistimal eden kullanıcıların hesapları süresiz olarak kapatılacaktır.

GSDHO Tartışmaları

GSD Holding A.Ş. hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Dursun KURTULMUŞ
Dursun KURTULMUŞ 19.04.2024 17:17
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ş ere. fsiz...........
ergün özdemir
ergün özdemir 19.04.2024 12:55
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Allah belanı versin gsdo Turgut şu mübarek cuma günü.... haram zıkkım olsun..9 geminin 9 u da inşallah batar...biz battık zaten sıkıntı yok...
Bekir Bozkurt
Bekir Bozkurt 18.04.2024 21:02
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bu nasıl hisse kasasında 900milyon dolar var gözüküyor piyasa değeri 130m dolar niye böyle
Beşir İDEM
Beşir İDEM 18.04.2024 21:02
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yanlış bilgi. Kasada 200 milyon dolar civarı nakit var.
Bakasa
Bakasa 18.04.2024 19:21
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ne desem boş
ergün özdemir
ergün özdemir 18.04.2024 18:17
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Çok kötü tezgah a geldik... bugün şirketi aradım .. yatırım bölümü ile görüştüm niye böyle diye...ana paradan 400 bin zarardayım 8 ay geçti diye..diyer hisseler kaç kat yaptı neden böyle diye.. cevapları düştünüz durumdan dolayı çok üzgünüz diyorlar.. yav bilanço niye gelmiyo..peki dedim...yetişttirmeye uğraşıyoruz diyolar...yani hiç umut yokkk.hiç olumlu bi haber alamadım...mejbur kol kesecez galiba... Allah hepimizi kurtarsın...
Beşir İDEM
Beşir İDEM 18.04.2024 14:39
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Sanırım holdingin yönetimini elinde tutan patron şirkette her türlü söz sahibi ve şirketi kendi aile şirketi gibi yönetmeyi tercih ediyor.
Beşir İDEM
Beşir İDEM 18.04.2024 14:36
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Aslında tüm bu olumsuzluklar küçük ortaklardan birinin 2022 sonunda yüklü bir alım yapması ve sonrasında ki yönetim kurulu toplatısı, toplantının iptali ve yaşananlardan sonra başladı. Diğer yaşananları kimse bilmiyor.
Beşir İDEM
Beşir İDEM 18.04.2024 14:33
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Neden fiyatlamıyor. Tüm hisse yorumlarında tek sebep patron faktörü deniyor. Ama sebep ya da harhangi bir açıklaması yok. İlk borsaya açıldığında 1.60 dolardan işlem görmüş 20 yıl önce. Gerisini siz düşünün.
Beşir İDEM
Beşir İDEM 18.04.2024 14:08
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Şöyle düşünün. Elinde 135 milyon dolar olan gelip şirketin hesselerini alıyor ve bir anda parası 500- 600 milyon dolar oluyor. Aslında holdingin ederi bu. Ancak piyasa bu tür kaotik ve basit şirketleri fiyatlamıyor.
ergün özdemir
ergün özdemir 18.04.2024 12:51
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele