Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı
Kapat

Bursa Çimento Fabrikasi A.Ş. (BUCIM)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
3,37 -0,05    -1,46%
17:15:49 - Geciken Veriler. Döviz TRY ( Feragat )
  • Hacim: 1.880.685
  • Alış/Satış: 3,37 / 3,38
  • Gün Aralığı: 3,36 - 3,44
Tür:  Hisse senedi
Piyasa:  Türkiye
ISIN:  TRABUCIM91F3 
Bursa Çim. Fabrikası A.Ş. 3,37 -0,05 -1,46%
Borsada gün ortası: En çok yükselen ve düşen hisseler
Borsada gün ortası: En çok yükselen ve düşen hisseler Yazar Investing.com - 15.02.2021 5

Investing.com - Geçen haftayı sınırlı kayıpla tamamlayan BİST 100, yeni haftaya %0,82 yükselişle 1.551 puandan başladı ve günün ilk yarısında 1.557 puana çıkarak %1,20 primli işlem...

Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

BUCIM Tartışmaları

Bursa Çimento Fabrikasi A.Ş. hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Kemal Kaçar
Kemalkacar 7 dakika önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
hakkatten soyguncusunuz , alın bizim paraları nereye verecekseniz verin , küfür yiye yiye müptela oldunuz. Tüm yönetim
ferdi yildirim
ferdi yildirim 23 dakika önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
3.380 den vermıyor bende beklıyorum 25 bin lot hadi bakalım ne olacak
Ahmet Yıldız
Borsazede0102 11 dakika önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Vermiştir şimdi :)
Mustafa Tilhe
Mustafa Tilhe 26 dakika önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Soygun
ÖMER FARUK
ÖMER FARUK 2 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
alıcılar qnb 205.777--vakıf 93.279--halk 90.795-- ykb 70.204--deniz 33.281--diğerleri 120.703-- satıcılar iş yat 328.143--bofa 194.408--sanko 32.500--garanti 15.300--credit susi 10.7999--diğerleri 32.889 ytd
Ahmet Yıldız
Borsazede0102 5 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Grafiği bozmasan iyiydi spek. Günlükte 50 altına inip, kanal dışına sarkıyorsun. Ben kanal içinde durup, 100h.o geçmeni beklerdim. Ayıp ettin. Aylardır alım için takip ediyordum. Seni sevmedim.Takibi bırakıyorum. Kimseye al yada sat demiyorum. Kalanlara bol kazançlar. YTD
Sabri Abi
Sabri Abi 2 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bu spekin tahtacı in topunun.
ÖMER FARUK
ÖMER FARUK 2 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
grafiği bozmasına sebeb benim sanırım 3 günde toplamda 350.000 lot bucim aldım bence mal kaptırdığı için yapıyor kişisel fikirler olup asla yatırım tavsiyesi değildir
ferdi yildirim
ferdi yildirim 5 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Almaya devam durmak yok imkan oldukça ilave ediyorum.. herkes biliyorki yükseleceksin elbet düzeleceksin yüzde yüz kazanmadan çıkmak yok patroncugummm.
Recep Kömbeci
Recep Kömbeci 6 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
şu mübarek cuma yüzü suyu hürmetine kabir azabıyla kahrı perişan olun.Kaç ay oldu bee kaç ay oldu.%5 bari yüksel be.Haram zadeler yedigini ictiginiz haram zehir zikkim olsun .Hayrini görmeyin o paraların işini gucunuz rast gitmesin. allah belanizi versin.yeter ya biktirdin
Sabri Abi
Sabri Abi 5 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Amin amin ecmain.
Sabri Abi
Sabri Abi 6 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Çimentoların en rezil kağıdı en adi kağıdı şeref yoksunları adiler.
Sabri Abi
Sabri Abi 6 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bist artı da alımlar önde hisse halen aşağıya Doğru gidiyor Allah topunuzun belasını versin sürüm sürüm surunursunuz inşallah.
Sabri Abi
Sabri Abi 6 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Daha da dusurmezseniz yedi ceddinizi...!
Kemal Kaçar
Kemalkacar 6 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
sokayım da banden olsun
Kemal Kaçar
Kemalkacar 6 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
sokayım da banden olsun
Sabri Abi
Sabri Abi 6 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Onun bunun çocukları halen aşağı çekip düşürüyorlar Allah sizi helak etsin.
Mali Acr
Mali Acr 7 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Halka yeni arz Yeotk ve kim market kelimelerini Google trends te taratıp karsilastirdim. Yeotekin talep toplama günleri olan 27-31 Ağustos arasında en fazla görüntüleme değeri 52 iken kim market in talep toplama günleri olan 16-17 Eylül de görüntüleme değeri 100 olarak görünüyor. Dolayısıyla yeoteke oranla yüzde yüz kaltilimci sayısı artabilir mi? Bunu değerlendirmeli miyiz? Tezol talep toplama günü olan 10 Eylül'de 100 değeri ile gösterilmiş. Orcay talep toplama günleri olan 26-27 Ağustos ta en yüksek 14 değer ile gösterilmiş. Egepo nun talep toplama günleri olan 25-26 Ağustos ta görüntülenme değeri en fazla 43 olarak gorunmektedir. Tavan yapma oranlarına bakınca görüntüleme sayısıyla orantılı gibi duruyor. Tabiiki orcaydaki gibi patron alımları ve istisnalar herşeyi degistirebilir. Bulunduğumuz hisseleri satarak halka arza girmek yerine yeni kaynakla girmek önemli. Halka arzlarda gelecek lot miktarını tahmin etsekte nakitimiz varsa fazla emir vererek girmek halka arzlari desteklemektir, TL varliklarini desteklemektir, esas yatirimcilik vur kaç yapmak değil böyle olmalidir diye düşünüyorum. Asla portföy bozma yoluna gitmeliyim ki hayal kırıklığı yasmayayim. Arkanı toplamadan düşüncesizce satışlar yaparsan gittiğin yerde de biri sana yapar. Aç gözlülük iyi degil. . Dengeli alımlar, dengeli portföy olmalı, yeotek mükemmel bence de işleri kiyaslanamaz bile ama kim kendi emsallerinden ucuz bı arz ve yüz civarı market var iyi yonetilirse büyüme oranları ciddi olabilir diye düşünüyorum.. Kötü dediğin firma halka arz geliriyle borç kapatsa bile kağıt uçabiliyor. Cante vb. Ama iyi firma gitmiyor bı adım kalekim vb gibi. Şu an halka arz trendi var, bazen trend kazandirabilir, bazen temel analiz bazen her ikisi. Mesela gwind ortak satisiydi ama çok yüksek fiyatliydi. Turekste yazılım hatasıyla açığa satış mahfetti arzlari. 850 bin kişi arza katılırken 19 bin kişiye düştü. Şimdi o güveni piyasaya vererek TEİAŞ vb. Gibi büyük kuruluslari arz edeceklerini düşünüyorum. Yoksa arzlar taban kapatabilirdi.Kesinlikle yatırım tavsiyesi değildir.
Yavuz Kabakci
Yavuz Kabakci 16.09.2021 15:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bsoke uçtu gitti...
Sabri Abi
Sabri Abi 20 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Böyle giderse bucim hırsızlarını geçerler.
Dicle Aslan
Dicle Aslan 16.09.2021 14:46
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ulan kavat senin Allah bin türlü Belen versin 1 yildir ayın boksun bursa çimento tuzaktir patron hırsızdır almayin
Nadir Yilmaz
Nadir Yilmaz 16.09.2021 11:59
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
INTEM HISSESINI TAKIP EDIN ytd.
Ahmet Yıldız
Borsazede0102 16.09.2021 11:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Spek farkındaysan alanda yok, satandaa yok. Millet bıktı senden. Tek başınasın. Oyna bakalım, oynaya bildiğin kadar. Aylardır izliyorum seni. :):)
Sabri Abi
Sabri Abi 16.09.2021 11:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Nasıl alcan ki kardeşim alanın elinde kalıyor.
Onur Demircan
Onur Demircan 16.09.2021 0:10
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Çıkacaksın. Ama seve seve ama ske ske. Ama 2 ayda ama 2 senede. Bölünmeden önceki fiyatına geleceksin ozaman vurucam sana tekmeyi.
Süleyman Sever
Süleyman Sever 16.09.2021 0:10
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Al bendende o kadar..
Kemal Kaçar
Kemalkacar 16.09.2021 0:10
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
aynen
Sabri Abi
Sabri Abi 15.09.2021 18:22
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yorum bile yazmaya değmeyecek kadar adisin.
Burak Kurt
Burak Kurt 15.09.2021 17:08
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Normalde bu endekse cacık olmasını beklerdim ama yinede sağlam durdu şaşırttı
Ramazan Cskn
Ramazan Cskn 15.09.2021 15:58
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bunlar kadar gereksiz bir sirket gormedim
Sabri Abi
Sabri Abi 14.09.2021 18:08
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Adi şeref yoksunları karanlık odada 2 kademe birden aşağı çektiler. Bu kadar da olmaz artık titsiniyorum midem bulanıyor.
ÖMER FARUK
ÖMER FARUK 14.09.2021 17:37
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ismail tarman dan kazanmak ancak sabırla olur ytd
Dicle Aslan
Dicle Aslan 14.09.2021 12:19
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ekside olan tek çimento şuan bu
Ömer Oktay
Ömer Oktay 14.09.2021 10:47
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
siz hala bucim demisiniz yaa
Dicle Aslan
Dicle Aslan 14.09.2021 10:47
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
usta çöpe atacak paramız yok
Dicle Aslan
Dicle Aslan 14.09.2021 9:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
tüm bucim yatirimci arkadaşlardan rija ediyorum patron bizi soydu soğan çevirdi rija ediyorum cimer yazı yazalim bu picin evlatlari tüm hirsizdirlar hepimizi dolandirip duruyorlar
Sabri Abi
Sabri Abi 14.09.2021 9:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kardeşim 2 sefer yazdım tık yok anlican kılıfına uyduruyorlar Allah topunun belasını versin.
Dicle Aslan
Dicle Aslan 14.09.2021 9:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
abi valla bilimiyorum ne yapalim bu cakalar paramiz çöp etiler valla elim gittimiyor satmay
Sabri Abi
Sabri Abi 14.09.2021 9:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Satmayacaz kardeşim sonuna kadar bekliyorum.
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yoruma Grafik Ekle
Engellemeyi Onayla

%USER_NAME% isimli kullanıcıyı engellemek istediğinize emin misiniz?

Bunu onayladıktan sonra %USER_NAME% isimli kullanıcı ile birbirinizin yorumlarını görmeyeceksiniz.

%USER_NAME% başarıyla Engelli Listesine eklendi

Bu kişinin engelini yeni kaldırdınız. Yeniden engellemek için 48 saat beklemeniz gerekmektedir.

Yorumu şikayet et

Yorum silinmeli, çünkü:

Yorum Şikayet Edildi

Teşekkürler!

Şikayetiniz yönetim ekibimize iletildi
Feragat: Fusion Media sitede yer alan bilgilerin gerçek zamanlı ya da isabetli olacağının mutlak olmadığını hatırlatır. Tüm borsa fiyatları, endeksler, vadeli işlemler, kripto paralar ve döviz fiyatları, borsalardan değil piyasa düzenleyicileri tarafından oluşturulur, bu sebeple fiyatlar isabetli olmayabilir ve gerçek piyasa fiyatlarından farklı olabilir, bu da buradaki fiyatların fikir verme amaçlı olduğunu ve ticari amaçlar için uygun olmadığını gösterir. Bu yüzden Fusion Media buradaki bilgileri kullanmanız sonucu oluşacak olası kayıplarınızdan ötürü sorumluluk taşımamaktadır.
Fusion Media, bu sitede yer alan herhangi bir bilgi, tablo veya alım/satım sinyali sonucu oluşan zararlarınızdan sorumlu değildir. Lütfen finansal piyasalardaki ticari riskler ve maliyetler konusunda tam bilgi edininiz çünkü bu platform en riskli yatırım biçimlerinden birisidir.
İşbu sözleşmenin aslı İngilizcedir ve İngilizce ve Türkçe versiyonu arasında tutarsızlık olduğunda İngilizce versiyonu dikkate alınacaktır
Google ile Kayıt Ol
veya
E-posta ile Kayıt Ol