Son Dakika
50% İndirim 0
🏛 Info Yatırım'da Kısa Vadede %80 Getiri Nasıl Öngörüldü? Bir sonraki Yatırım Fırsatları Nasıl Yakalanabilir? Detaylar
Kapat

Apple Inc (AAPL)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
873.020,00 +21.900,00    +2,57%
18/06 - Kapanış. Döviz COP ( Feragat )
  • Hacim: 84
  • Alış/Satış: 0,00 / 0,00
  • Gün Aralığı: 871.000,00 - 873.020,00
Tür:  Hisse senedi
Piyasa:  Kolombiya
ISIN:  US0378331005 
Apple 873.020,00 +21.900,00 +2,57%

AAPL Temettüleri

 
Apple temettü ve temettüsüz satış tarihleri ile ilgili bilgilere ulaşın. Bu bölümde temettüsüz satış tarihi, temettü ödemesi ve ödeme tarihi gibi bilgilere ulaşabilirsiniz.
Temettü Görüşleri
Temettüsüz İşlem Tarihi Temettü Çeşidi Ödeme Tarihi T. Getirisi
10.05.2024 0,25 16.05.2024 0,54%
09.02.2024 0,24 15.02.2024 0,51%
10.11.2023 0,24 16.11.2023 0,53%
11.08.2023 0,24 17.08.2023 0,54%
12.05.2023 0,24 18.05.2023 0,55%
10.02.2023 0,23 16.02.2023 0,60%
Daha fazla göster
Açıklamalar
Aylık
Üç Aylık
Yarıyıllık
Yıllık
Son Oniki Ay
Diğer
Ara
Son
Bonus
InvestingPro
Panoya Git InvestingPro

InvestingPro ile 1000’den fazla ölçüte erişim sağlayın

Tarihsel temettü ödemelerinin ve performansının detaylı bir analizi için gelişmiş temettü görüşlerine bakın.

 
Yorum Kuralları

Yorumları kullanarak diğer kullanıcılarla bağlantıya geçebilir, görüşlerinizi paylaşabilir, yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sorabilirsiniz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşağıdaki kriterlere lütfen uyunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin.
  • Bağlamı koruyun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Eleştirel görüşler, pozitif ve diplomatik bir üslupla anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanın, imla kurallarına uyun.
  • Spam veya reklam mesajı atmak yasaktır.
  • Küfür, argo kullanımı yasaktır.
  • Sadece Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam mesajlar yazan, argo/küfür kullanan ve forumu suistimal eden kullanıcıların hesapları süresiz olarak kapatılacaktır.

AAPL Tartışmaları

Apple Inc hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Kaan Maric
Kaan Maric 11 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
<Yatırımımdan tamamen memnunum. İlk ödememi belirtilen tarih ve yüzdede alıyorum, bu beni hemen rahatlattı, yatırımıma sadece ₺ 850 ile başladım, ardından üç gün içinde ₺ 8.000 kâr ettim ve devam ettim, şimdi büyük bir kâr elde ettim. ₺ 20.000 , çok mutluyum, iyi finansal tavsiyeniz için Ìnstãgrãm dan (Mïä Ändrëw)'e, WAS'PP +447-387-385-543))'e teşekkürler. +++++++++83848488328388484939394949282848483882848583883848382884839292938483982848483839
Ali Cemil
Ali Cemil 18 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
----Kârlı bir ticarete ulaşmak için ihtiyacınız olan tek şey doğru bir strateji kullanmaktır; mia @n!drew IG, WAS'PP +(447-387-385-543) däki Bu bayan, tüm yatırımcılara getiri sağlayan daha hızlı sinyal oranıyla ticaret yapmaktan korkmayan en şeffaf kadın olduğunu kanıtlıyor. kendisiyle iletişime geçebilirsiniz-------937372828377438284738287578388384382374388221983847429384747728287482838747382747478338383
Serkan Aydin
Serkan Aydin 18.06.2024 23:34
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hocam kaçtan alınır sence yeni alım girecekler için uygun fiyat aralığı ?
Muhammed eren
Muhammed eren 18.06.2024 23:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Çok ucuzdan topladım şu an aşırı pahalı param olsa almam nakitte kalırdım
Berat Rn
Berat Rn 18.06.2024 22:55
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bekle bari sen apl diğerleri uçtu
Ahmet Kemal Koloğlu
Ahmet Kemal Koloğlu 18.06.2024 17:11
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Firma ürüne zam yapınca ...
Esra Özcan
Esra Özcan 16.06.2024 12:49
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
🚀🚀🚀🚀🚀🚀🚀.Dünya, ticarette yaptığınız harika çalışmaları anlatamaz. İşimi kaybettiğimde en küçük miktar olan 2500 euro ile başladım RÓy-ÇÂR+LÓS+FX en l-G sap *(4 4 739 727 313 8 ) bunu bana mümkün kıldı ve ilk karım olarak 20,500 euro getiri elde ettim. Yatırımlarınızdan daha fazla para kazanabileceğiniz çok güvenilir bir platform yolu….dhhdehehehegeyegeyeyeyeyeyeyeyeyegegeggeegeggegeeyehegegegegehegegegegegegergeyeyeyeyeyeyegegegeyeyeyegeygeegegeggegegegegeegegegeggeegegegegegeggeeggegeegegegegegegegeyeyeyeyegegegeygegegeeggegeegeggegeyeyeyeeyyeey
Harun Güneş
Harun Güneş 15.06.2024 16:27
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Çok şey kaybedene kadar iyi bir ticaret koçuna sahip olmanın gerekli olduğunu hiç düşünmemiştim. Ancak tele'g'ramdä Sïnemträde sayesinde artık arkama yaslanıp evden kazanabiliyor ve tutarlı bir şekilde kâr elde edebiliyorum. onu ticaret yapmanıza ve iyi karlar elde etmenize yardımcı olacak şekilde bulabilirsiniz
Serkan Aydin
Serkan Aydin 13.06.2024 0:11
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
O almayın diyenleri yatırıp varya dedim çıkacak diye hatta 250 dolar olacak
Fatih Kılınç
Fatih Kılınç 12.06.2024 21:38
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Varantın adı ne
Mustafa TekkaleMMM
Mustafa TekkaleMMM 12.06.2024 21:38
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
apbby
Mustafa TekkaleMMM
Mustafa TekkaleMMM 12.06.2024 21:38
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele