BİST 100 (XU100)

İstanbul
2.014,21
-27,87(-1,36%)
  • Açılış:
    2.056,21
  • Gün Aralığı:
    1.984,43 - 2.065,84
  • 52 Hafta:
    1.256,32 - 2.406,87

BİST 100 Tartışmaları

BİST 100 ile ilgili görüşünüz nedir?
veya
Piyasa şu anda kapalı. Oy işlemi piyasa açıkken yapılabilir.

Tüm tartışmalar

(1552277)
  • kur korumalı hesap 23 aralıkta çıktı bu hesapların vadeleri mart sonu nisan ortasında dolacak 92 gün. bence hazine, mb ve bankalar kur farkından dolayı ödeme yapmamak için doları 10-11, eur ise 12 lira bandına hatta daha altına çekebilir
    0
    • Adıyamanda 1900 yıllık diploma bulunmuş kazılarda.E demek ki varken var.Sokamıyosun bir yere 🤣🤣🤣
      0
      • Kavcioglu istifami ? Varmi asli beyler ?
        0
        • yok öyle bir haber
          0
        • internette bu haberler konusuluyo tuik baskani icinde soyleniyor dogrumu belli degil tabiki
          0
      • Bence metroseksüel politikalara geçmeli recep
        0
        • sözde paramız yok diyor insanlar bu yatırımlarda nedir herkesin altında son model araç yatırımlarınızda var epey birikiminiz
          8
          • noldu millet kredile aldığı arabayudami satsın yada 3. 5 kurusu elinde kaldı onudami kaptirsin.cok manidar konusuyorsun
            0
          • fakirler eğlenmek için evinden dışarı çıkmadığından dolayı zenginleri goruonuz dışarıda son model arabayla.yatirim da milletin zamanında biriktirdiği altın dolar enflasyona karşı erimesin diye yatirim yapmaya çalışıyor.
            0
        • Şirketler hissesini zarara satmayan kişileri SPK ile anlaşarak bedellilerle soymaya devam ediyor.gözünüz aydın SPK 4 bedelliye daha onay verdi
          0
          • kardeşim 3'u tahsisli, 1'i halka arz ama yine de sana katılıyorum.
            0
        • bu ülkede yatırım olmaz sömürü resmen vatandaşın cebine göz koyan şirketler var ya arkadaş hem şirketten ürün satıyorlar ordan kazanç sağlıyorlar hemde yatırımcınin cebinden alıyorlar
          0
          • Mk bu spk yı da Hasan Meşe besliyor la:)
            0
            • 20 Aralık- 10 Ocak arası açığa satışta yukarı adım kuralı uygulanmıştır, hacme oranı o tarihlerde yüzde 4 civarında açığa satışların. 11 ocak sonrası yüzde 17 lere kadar yükseldi bu oran. Bu borsa yükselecek öylemi. Her gün açığa satış oranlarına bakın. Tezgah büyük, kademeler bomboş, 10 dakikada devre kesiyor hisseler. Biz emekçi adamız. Kademeli girin, az parayla girin, paranın yarısıyla girin, acele etmeyin. Ocak kapanış 1.800 civarı.
              1
              • viopunu viopladığımın viopu kaç
                0
                • 2010
                  0
                • Fatih Cicekteşekkür ederim
                  0
                • Ne oldi ? Viop eksi mi uşaklar
                  0
              • dow saliyor yine serbest dususe geciyo vadelilerde eksi acar yarin yine dayak var
                0
                • orası Türkiye degil bir anda eksiye düşsün veya artiya geçsin.dusse düşe 10 puan düşer bizde öle değil bizde bir anda 200 puan artar sonra eksi 400 yakar....bankalar işlem yapmaz gecikmeli uyarısı verir.yani burası kim kime dün duma
                  0
              • Beyler akp teşkilatlarındakilere, yaptıkları toplantılarda ortamı gerebildiğiniz kadar gerin talimatı çıkmış. ona göre hareket edin
                0
                • viop 2275 kapadı şu an 2320 🤙
                  0
                  • gor bı 2100 u bı1aha borsasına,,,,enguzelı ev al sa1 araba al sa1... her1urlu fılm bur1a....3 gun sonra yok fe1 faiz ar11ır1ı yok seçimler yaklaş1ı bu borsanın 1er1ı bı1mez....
                    1
                    • yarın ilk hedef 2100
                      2
                      • 3000 bence
                        1
                    • reis şahab in istifasını kabul etmemiş
                      0
                      • valla endex bizi bağlamıyor endex dussede ciksada biz tmsn olarak hep düşüyoruz bu lanet kağıtta olan var mı baska
                        0
                        • Necati yakinda homotektuel politikalara da girer
                          0
                          • Bistten en soyguncu rüşvetçi düzenbaz şirketi yönetimi OYAYO hissesi ile ilk sırada. İki yıldır 6.5 lirada tutmak için her türlü spekülatif işlemi yapıyorlar.
                            0
                            • Kim aldı len benim paramı
                              0
                              • Verileri15dk gecikmeli gönderen kimse o
                                0
                            • bu viop manyakmı
                              0
                              • Viop akşamları yeşil,, gündüzleri kırmızı..
                                1
                                • ortadoks politikadan vazgectik heteterosk politikamiz olacak gulsenin donu sercenin bohu bu memlekette olay bitmez bosa bekliyoruz paramizla kepaze ettiler
                                  1
                                  • lan sen ne mal adamsin la salak salak konusuyon defol git esnaf arkadaslarinla konussana burfa kinse seni muhattap almiyo anlaniyonmu
                                    0
                                • Viop +1.49
                                  1
                                  • viop +1.47
                                    1

                                    Döviz Gezgini

                                      Feragat: Fusion Media sitede yer alan bilgilerin gerçek zamanlı ya da isabetli olacağının mutlak olmadığını hatırlatır. Tüm borsa fiyatları, endeksler, vadeli işlemler, kripto paralar ve döviz fiyatları, borsalardan değil piyasa düzenleyicileri tarafından oluşturulur, bu sebeple fiyatlar isabetli olmayabilir ve gerçek piyasa fiyatlarından farklı olabilir, bu da buradaki fiyatların fikir verme amaçlı olduğunu ve ticari amaçlar için uygun olmadığını gösterir. Bu yüzden Fusion Media buradaki bilgileri kullanmanız sonucu oluşacak olası kayıplarınızdan ötürü sorumluluk taşımamaktadır.
                                      Fusion Media, bu sitede yer alan herhangi bir bilgi, tablo veya alım/satım sinyali sonucu oluşan zararlarınızdan sorumlu değildir. Lütfen finansal piyasalardaki ticari riskler ve maliyetler konusunda tam bilgi edininiz çünkü bu platform en riskli yatırım biçimlerinden birisidir.
                                      İşbu sözleşmenin aslı İngilizcedir ve İngilizce ve Türkçe versiyonu arasında tutarsızlık olduğunda İngilizce versiyonu dikkate alınacaktır