Wirecard AG (WDIG)

0,600
0,000(0,00%)
  • Hacim:
    0
  • Alış/Satış:
    0,678/0,689
  • Gün Aralığı:
    0,600 - 1,069
  • Tür:Hisse senedi
  • Piyasa:Almanya
  • ISIN:DE0007472060
  • WKN:747206

WDIG Tartışmaları

Wirecard AG ile ilgili görüşünüz nedir?
veya
Topluluğun fikirlerini görmek için oy verin!

Tüm tartışmalar

(94)
  • Borsadan Kasım ayında çıkartılacak bir şirket bu haber üzerine neden iki gündür %20-30 artıyor?
    0
    • komple gitmeden borsa'daki parayı komple çalmak için olabilir.çünkü şuan tüm alış ve satış işlemleri kapalı belli kurumlar işlem yapma hakkına sahip
      0
    • son dakka öpücüğü vermek için sanırım
      0
    • 0
  • Frankfurt Menkul Kıymetler Borsası, Wirecard hisselerinin ticaretine son veriyor
    0
    • bu iyi mi yoksa kötü haber mı?
      0
    • bayağı kötü haber ama belki kurtulmamıza vesile olur inşaALLAH
      0
  • Wirecard hisselerinin düzenlenmiş ticareti Kasım ortasında askıya alınacak
    0
    • bu mal şirket bugün bi atraksiyon yaptı mal gibi bir yıl daha böyle durur:)))))))) yerinde sayar
      0
      • 31 çıkarmış sonra yine düşürmüş bi kere'de kalkık tut millet görsün :)))))
        0
        • haber yok almanyadan
          0
          • ne yptın buna Hakan viagra mı verdin
            0
            • Yok bu ön panel tamamen bitmiş viagra ile kalmaz arka panel'den destek ile ön panelli harekette geçirmek gerekiyor yoksa bi cacık olmaz
              0
          • ucuyooo kacıyooooo:))))))))))
            0
            • ben arabistan'da olduğum için çok bir araştırma yapamıyorum ama araştırdığım kadar ile hiç bir haber yok Sadece wirecard tahvil'de yükselme varmış öyle dediler etkisi o yüzden mi bilmiyorum ama bu yükselme hiç bir işe yaramaz şuan
              0
            • Tesekkürler. Bekleyip görecegiz. Belki bir mucize olur da, kara bile gecebiliriz :) Arabistanda size kolay gelsin.
              0
            • kâr almak hayal'de ana parayı kurtarsak adak keseceğim ana parayı kurtarırsam bi daha ya erro ya merro işlere asla girmem iyi bir ders oldu👍
              0
          • E iflasıı acıklada millet huzura ersin. Arada bir acaba gelişme var mı diye bakmak bile can sıkmaya başladı.. belli ki bir halt olmayacak.. listeden silip parayı da yok saydık çoktan..
            2
            • Kesinlikle haklısınız aynı durumda oldugum içn bekledik hatta DAX dan atılmadan önceki sert hareketinde bile vermedik. Olumlu gelişmeler olabilir diye. Yapacak bir şey yok. Başka hisselerde kazanırız dilerim.
              1
            • kardesler almanyadayim yesiller yatirimcilara devletin tazminat vermesi konusunda baski yapacak.
              0
            • hisse aldığım gün iflas başvurusu verdiler 3.40 € aldım almanya devletine nasıl tazminat için başvuru yapacağız ve bizede verirler mi?
              0
          • çöpe atsan bu hisseleri çöpçü bile almaz almanyanın çöpü para bile etmez gider kartonları alır çöpten o bile daha iyi para eder :)))))))
            0
            • belki Merkelden sonra ayağa kalkar yoksa bu kominist almanla cacık olmaz
              0
              • :)))) olan bizim € oldu anasını satayım bu hisseden bir bok olmaz..Bi hisse tuttuk bırakamıyoruz hisseye sen bırak oda bırakmıyor:))) bildiğin deli hikayesi gibi hisse)))) nerden bulaştım buna yaa almanyanın çöpünü bulduk
                0
            • geberiyorrrrrr
              2
              • gebermez bekliyycezzzz
                0
                • geberik hisse geberemedi bir türlü sürünüyor.
                  0
                  • hisse arıyorum almak için tavsiye var mı?
                    0
                    • Su satışları nasıl gidiyor Hakan bey? 😉
                      0
                      • uzun zamandır dünyanın diğer ucunda tatildeyim ne hiç bir şeyi takip ettim ne şirket ile uğraşıyorum sular kesik sanırım wirecard'da:)))))
                        0
                    • herkesin bayramı mübarek olsun İnşaALLAH aileniz ile mutlu huzurlu sağlıklı neşeli nice bayramlar dilerim
                      0
                      • Biri satın alınca 100euro olur mu
                        2
                        • bu hisseyi hala 100 € olacak diye hayal kuran kişiler var mı:))))))))))))) bu hisse bile değil kağıt parçası
                          0
                      • esir etti bizi :))))
                        0
                        • bunun kadar salak bir hisse daha hayatımda görmedim ))))))
                          0
                          • İs bank satışı kapatmıs satmak için ne yapmam gerekiyor bilen var mı
                            0
                            • Hakan Susatardualarım seninle inş çıkar zarar var bi olumlu hava
                              0
                            • Bu hisse'den kurtulmak çok istiyorum çok saçma şekilde yatırım yaptım bu hisseyenanogate yine satamadık yaa bu iş bankasının işlemleri çok saçma sapan şekilde
                              0
                            • Türkiyedeki iş bankasından mı bahsediyorsunuz? Yoksa alman iş ten mi?
                              0
                          • nanogate AG elinde hissesi olan var mı?
                            0
                            • Yok bir ara almayı düşündüm ne oldu
                              0
                          • 1 € olmadan artış oldu sayılmaz çöp
                            0
                            • artış sebebini bilen var mı?
                              0
                              • ne artış oldu ki sebebi olacakkendi halinde takılıyor.birazdan eski halini alır.mal gibi duracak değil yaa ömür boyu ara sıra kıpırdıyor
                                0
                            • torunlara bırakacağız galiba
                              0
                              • :))) onlar bile kabul etmez ==
                                0
                            Feragat: Fusion Media sitede yer alan bilgilerin gerçek zamanlı ya da isabetli olacağının mutlak olmadığını hatırlatır. Tüm borsa fiyatları, endeksler, vadeli işlemler, kripto paralar ve döviz fiyatları, borsalardan değil piyasa düzenleyicileri tarafından oluşturulur, bu sebeple fiyatlar isabetli olmayabilir ve gerçek piyasa fiyatlarından farklı olabilir, bu da buradaki fiyatların fikir verme amaçlı olduğunu ve ticari amaçlar için uygun olmadığını gösterir. Bu yüzden Fusion Media buradaki bilgileri kullanmanız sonucu oluşacak olası kayıplarınızdan ötürü sorumluluk taşımamaktadır.
                            Fusion Media, bu sitede yer alan herhangi bir bilgi, tablo veya alım/satım sinyali sonucu oluşan zararlarınızdan sorumlu değildir. Lütfen finansal piyasalardaki ticari riskler ve maliyetler konusunda tam bilgi edininiz çünkü bu platform en riskli yatırım biçimlerinden birisidir.
                            İşbu sözleşmenin aslı İngilizcedir ve İngilizce ve Türkçe versiyonu arasında tutarsızlık olduğunda İngilizce versiyonu dikkate alınacaktır