Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı
Kapat

Trend Gayrımenkul Yatırım Ortaklığı A.Ş. (TDGYO)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
6,48 +0,13    +2,05%
30/11 - Kapanış. Döviz TRY ( Feragat )
  • Hacim: 1.324.876
  • Alış/Satış: 6,47 / 6,48
  • Gün Aralığı: 6,26 - 6,52
Tür:  Hisse senedi
Piyasa:  Türkiye
ISIN:  TRETGYO00023 
Trend Gayrımenkul Yat. Ort. 6,48 +0,13 +2,05%
EndüstriHisseye Dayalı Gayrimenkul Yatırım Ortaklıkları (REIT)
SektörGayrimenkul
Çalışanlar

9

Hisse Tipi

ORD

TREND GAYRİMENKUL YATIRIM ORTAKLIĞI ANONİM ŞİRKETİ, gayrimenkul yatırım ortaklığı sektöründe iştigal eden Türkiye asıllı bir şirkettir.

İrtibat Bilgisi

Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

TDGYO Tartışmaları

Trend Gayrımenkul Yatırım Ortaklığı A.Ş. hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
caner kenan özdemir
caner kenan özdemir 1 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
1638320376_8300.jpg
İşinde iyidir izle ve gör..
dursun gülbitti
dursun gülbitti 12 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ulan aylardır milletten aldığın beddualar için helallik al bari kaybedilen paraları biraz da olsa Verde millet sevinsin
Selin Çetin
Selin Çetin 13 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hadi bakalım tahtacı artık alıp sattığın bizlerle oyun oynadığın rakamları ezberledim, dün 20bin lot 6.32 ortalamayla almıştım bugünde 20 bin lot daha 6.25 e al emri girdim hodri meydan, 5 kişi daha aşağılara yüklü alım girse lotlari kaptiracagı için bu hisseyi kafasına göre induremeyecek bu meydan sadece sana kalirsa biz hepimiz yanarız yoksa...
Artos Portos
Artos Portos 17 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Lanet gelsin senin gibi bi halt olmayan hisseciğe!!
Aydın Turan
Aydın Turan 18 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Seni biste sokanın başı dertten gtü skten kurtulmasın
Bahadır Bayraktar
Bahadır Bayraktar 19 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
acaba bu gün bi tavan gelir mi, çok dinlendi
Murat Balta
Murat Balta 20 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Arkadaşlar bu hisse geldiği yeri unutmaz onu bilin
Dizayn Resul
Dizayn Resul 29.11.2021 20:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Acele eden zarar eder insallah kar ettigimiz günlerde gelecek sıkıntı yok ortalama düşürdüm bugun herkese hayırlı akşamlar dostlar
dursun gülbitti
dursun gülbitti 29.11.2021 18:20
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
kimin pis eli varsa bu hissede Allah sürüm sürüm süründürür inşallah
Artos Portos
Artos Portos 29.11.2021 12:11
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ulan ne lanet hissesin!Zerre kadar aklı olan sana bulaşmaz!
Çağrı Bey
Çağrı Bey 29.11.2021 11:06
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yürü tahtacı yürü verecek mal yok. Aksine fazla mal yüklendim.
İso Can
İso Can 29.11.2021 10:44
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
m k kagidi nereden bulaştım o c na
Kemal Karasuleyman
Kemal Karasuleyman 27.11.2021 17:49
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
1günük son 2 mum kapanışları hamile boğa 2 li mum formasyonu verdi: genel se 1,1,5 arası yukarı spin fiyatlar ama pozisyon almak için pazartesi hamile boğa teyit almalı ki olabilir diyelim: o da pazartesi 6,36 ve üstü kapanıştır.
Kemal Karasuleyman
Kemal Karasuleyman 27.11.2021 17:49
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
DÜZELTME: bu 4 saatlik yani 1 teven kadar genel de yukarı fiyatlar , o da teyit alırsa 6,35 üstü teyittir ilk 4 saat sonraki kapanış 6,36 olmalı sonraki 4 saat lik mum kapanışı olmaz. Pazartesi ilk 4saatlik mum da
Kemal Karasuleyman
Kemal Karasuleyman 27.11.2021 17:49
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
1 günlükte ise yutan ayı denilen 2 li mum formasyonu var 1,1,5 taban fiyarlar genel de ama teyit almalı o da 6,28 ve altı pazartesiyi kapamasıdır
Yilmaz Sevgin
Yilmaz Sevgin 26.11.2021 21:46
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bunu alicak kişi bunun yeri burası yukarı cikarmi bilinmez ama bunlar çok kaliteli hırsız bunların şirketi felan yok onunda bilin sözde ofis var oda mucul isimle yürüyorlar hicbirseyleri yok sadece para karşılığında ticaret borsada bunlar çok kişiyi
Yilmaz Sevgin
Yilmaz Sevgin 26.11.2021 21:39
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bunlar süzme hırsız bunlar çok ah aldı 9 ay önce tepeden aldım dip yaptı 50 bin zarara verdim ahım bu piclerin
Artos Portos
Artos Portos 26.11.2021 16:10
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Senin borsa neişin var çöplük şirketcik!!
abdullah gülbağcı
abdullah gülbağcı 26.11.2021 14:59
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Endeks nerelere geldi bu kağıt çıkmıyor napıcaz?
Sabutay Keskin
Sabutay Keskin 26.11.2021 14:54
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
TDGYO diye yazılır ...... diye okunur
Çağrı Bey
Çağrı Bey 26.11.2021 14:22
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Sabah öldü akşam ezanına müteakip gömecez herhalde
dursun gülbitti
dursun gülbitti 25.11.2021 19:24
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
güzel gel gel yaptı degilmi çünkü ben en iyi Arabın an....ni. avr.....s....yim
İso Can
İso Can 25.11.2021 18:23
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
mk kagidi
dursun gülbitti
dursun gülbitti 25.11.2021 17:19
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
gel gelini yaptı yine 8 aydır aynı sen bidaha yatırımcı siiii......mi bulursun o.... çocuğuuuuuuuuuuuuuu
Artos Portos
Artos Portos 25.11.2021 16:40
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Lanet gelsin sana
Doruk Doruk
Doruk Doruk 25.11.2021 16:38
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
serefsiz geri geldi yine
Hakan ARSLAN
Hakan ARSLAN 25.11.2021 16:17
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele