Son Dakika
50% İndirim 0
🏛 Info Yatırım'da Kısa Vadede %80 Getiri Nasıl Öngörüldü? Bir sonraki Yatırım Fırsatları Nasıl Yakalanabilir? Detaylar
Kapat

Orge Enerji Elektrik Taahhüt A.Ş. (ORGE)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
64,550 -0,550    -0,84%
14/06 - Kapanış. Döviz TRY ( Feragat )
  • Hacim: 1.116.670
  • Alış/Satış: 64,550 / 64,750
  • Gün Aralığı: 64,050 - 66,250
Tür:  Hisse senedi
Piyasa:  Türkiye
ISIN:  TREORGE00011 
Orge Enerji Elektrik 64,550 -0,550 -0,84%

ORGE Mali Özet

 
Bu sayfa Orge Enerji Elektrik Taahhüt A.Ş. için kısa bir mali özeti ve yanı sıra finansal raporların her birinden en önemli kritik sayıları sizlere sağlar. Buna ek olarak, bu raporlardan elde edilen bazı finansal oranları bulabilirsiniz. Kullanıcılar yıllık ya da üç aylık olarak 4 periyot görmeyi seçebilemektedirler.
YıllıkÜç Aylık  
Gelişmiş Mali Özet
TTM = Son Oniki Ay
MRQ = Son Çeyrek

ORGE Gelir Tablosu

Brüt Marj TTM 44,54%
Faaliyet Marjı TTM 41,7%
Net Kar Marjı TTM 11,05%
Yatırım Getirisi TTM 47,59%
 Toplam Gelir  Net Kâr
Dönem Sonu: 31.12.2023 30.09.2023 30.06.2023 31.03.2023
Toplam Gelir 970,13 453,31 280,43 272,07
Brüt Kâr 372,03 248,82 147,92 111,25
Faaliyet Gelirleri 210,61 141,84 104,72
Net Kâr -131,59 123,03 151,13 75,71

ORGE Bilanço Tablosu

Likidite Oranı MRQ 2,94
Cari Oran MRQ 3,03
Uzun Dönem Borç/Varlık MRQ 0,12%
Toplam Borç/Varlık MRQ 13,86%
 Toplam Aktifler  Toplam Yükümlülükler
Dönem Sonu: 31.12.2023 30.09.2023 30.06.2023 31.03.2023
Toplam Aktifler 2185,88 1797,73 1471,45 1287,14
Toplam Yükümlülükler 864,13 778,77 574,92 554,46
Toplam Özkaynak 1321,75 1018,96 896,52 732,68

ORGE Nakit Akışı Tablosu

Nakit Akışı/Hisse TTM 1,29
Gelir/Hisse TTM 24,7
İşletme Faaliyetleri Nakit Akışı  19,77%
 Nakit  Net Nakit Değişimi
Dönem Sonu: 31.12.2023 30.09.2023 30.06.2023 31.03.2023
Dönem Uzunluğu: 0 Ay 0 Ay 0 Ay 0 Ay
İşletme Faaliyetlerinden Gelen Nakit 121,28 -5,54 3,32 -15,87
Yatırım Faaliyetlerinden Sağlanan Nakit -1,99 -2,48 -1,34 -0,228
Finansman Faaliyetlerinden Sağlanan Nakit -48,56 28,82 -5,1 6,27
Net Nakit Değişimi 70,73 20,8 -3,12 -9,82
* Milyon Bazında TRY (Hisse öğeleri başına hariç)
InvestingPro
Panoya Git InvestingPro

InvestingPro ile 1000’den fazla ölçüte erişim sağlayın

Şirketin geçmiş ve öngörülen finansal performansına yönelik derinlemesine bir görüş sunan ölçütleri, büyüme oranlarını ve mali tabloları görün.

 
Yorum Kuralları

Yorumları kullanarak diğer kullanıcılarla bağlantıya geçebilir, görüşlerinizi paylaşabilir, yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sorabilirsiniz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşağıdaki kriterlere lütfen uyunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin.
  • Bağlamı koruyun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Eleştirel görüşler, pozitif ve diplomatik bir üslupla anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanın, imla kurallarına uyun.
  • Spam veya reklam mesajı atmak yasaktır.
  • Küfür, argo kullanımı yasaktır.
  • Sadece Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam mesajlar yazan, argo/küfür kullanan ve forumu suistimal eden kullanıcıların hesapları süresiz olarak kapatılacaktır.

ORGE Tartışmaları

Orge Enerji Elektrik Taahhüt A.Ş. hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Ahmet Cifci
Ahmet Cifci 14.06.2024 18:27
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yazıklar olsun bee dalga geçer gibi hareketler bunlar
Ahmet Cifci
Ahmet Cifci 14.06.2024 18:17
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
buda neydi şimdi 66 Lara vur sonra aşağı bas ne yapmaya çalışıyorsunuz
bilal cakmak
bilal cakmak 14.06.2024 12:21
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yav senin ben ecbalini gibeyim yav
Ugurhan Bayus
Ugurhan Bayus 14.06.2024 11:26
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Senin ben geçmişini geleceğini
Erdal Kalın
Erdal Kalın 14.06.2024 2:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Herkez satıyorken alın, Herkez aliyorken tutun.!!!!!!!!!!!!!
alican kaya
alican kaya 14.06.2024 2:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
O yöntem istikrarı olan borsalarda olur. Warran Buffet da yatırımını zatan o tarz borsalarda yapar. Bizim borsamız momentum yatırımı yapılacak borsa. Dönemsel al dönemsel sat. Yemez bize al sakla tut olayı şaöar oğlanına dönersin
değer yatırımcısı
değer yatırımcısı 13.06.2024 18:48
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Patronun son haftalarda diğer hisselerde çok az rastlanıcak geri alımları, fiyatın belirli yerlerde dalgalanıp beklemesi, tarihinin en büyük iş anlaşması(515 milyon tl) ve buna rağmen sıkışık devam etmesi, biz hiyerarşideki en küçük katmandayız büyük balıkların ne yaptığını bilemeyiz, o yüzden mantığım bana beklemem gerektiğini söylüyor. Yatırım tavsiyesi değildir
Umut Can
Umut Can 13.06.2024 18:28
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Üç haneler yazın gelir umarım. Ytd
hakan hakann
hakan hakann 13.06.2024 17:26
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kapanış 66.100 üzeri olmazsa sıkıntı büyür.Sadece kendi çıkarımım.Bekleme süremiz uzar yani.Yılbaşına güzel yerlerde olmamız lazım ve artık hızlanmamız gerekiyor.Ytd.
İhsan Karabulut
İhsan Karabulut 13.06.2024 17:01
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Nalet şey, bi kurtulursam bir daha asla bulaşmayacağım
CEMAL AKINCI
CEMAL AKINCI 13.06.2024 13:30
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele