Son Dakika
40% İndirim 0
NVDA almalı 🟢 mı yoksa 🔴 satmalı mı? Şimdi Başla
Kapat

Türker Proje Gayrimenkul ve Yatırım Geliştirme A.Ş. (TURGG)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
718.50 +9.50    +1.34%
- Geciken Veriler. Döviz TRY ( Feragat )
  • Hacim: 31,175
  • Alış/Satış: 718.50 / 721.00
  • Gün Aralığı: 705.00 - 735.00
Tür:  Hisse senedi
Piyasa:  Türkiye
ISIN:  TREMYPG00017 
Türker Proje Gayrimenkul 718.50 +9.50 +1.34%

Türker Proje Gayrimenkul, aşağıdaki endekslerin bileşenidir.

 
Bu sayfayı hissenin hangi endeksin bileşeni olduğunu görmek için kullanabilirsiniz.
Alarm Oluştur
Portföye Ekle
Portföy'e Ekle/Kaldır  
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

 Endeks SonYüksekDüşükFark Fark %Zaman
 BIST Tüm10.958,4311.036,0610.958,36-45,79-0,42%10:32:20 
 BIST Tüm - 10035.753,5236.028,5235.709,86-48,49-0,14%10:32:20 
 BIST Hizmetler8.675,498.778,448.675,49-84,89-0,97%10:32:30 
 BIST İstanbul12.141,9512.215,6612.126,60-53,46-0,44%10:32:20 
 BIST İnşaat10.726,3610.877,7310.726,36-136,79-1,26%10:32:30 
Yorum Kuralları

Yorumları kullanarak diğer kullanıcılarla bağlantıya geçebilir, görüşlerinizi paylaşabilir, yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sorabilirsiniz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşağıdaki kriterlere lütfen uyunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin.
  • Bağlamı koruyun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Eleştirel görüşler, pozitif ve diplomatik bir üslupla anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanın, imla kurallarına uyun.
  • Spam veya reklam mesajı atmak yasaktır.
  • Küfür, argo kullanımı yasaktır.
  • Sadece Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam mesajlar yazan, argo/küfür kullanan ve forumu suistimal eden kullanıcıların hesapları süresiz olarak kapatılacaktır.

TURGG Tartışmaları

Türker Proje Gayrimenkul ve Yatırım Geliştirme A.Ş. hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Umut TUC
Umut TUC 22 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
her yer sessiz ya
Ahmet Pekuz
Ahmet Pekuz 24.02.2024 21:17
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hissede çanak kulp var
Çınar Dağlı
Çınar Dağlı 23.02.2024 23:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ahmet Pekuz bugün Spk’dan mesaj geldi, Talebimiz kabul edilip araştırma başlatılmış, Eli kulağındadır haberi gelir.
Ahmet Pekuz
Ahmet Pekuz 23.02.2024 23:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Elinizden gelenin en iyisini yapabilirsiniz bu hissedeki küçük yatırımcıya destek vermek benim mutluluğum... bu sizi rahatsız ettiyse bu yazımıda şikayet edebilirsiniz tahtaci ve adamlarının hepsinin a. M k
Çınar Dağlı
Çınar Dağlı 18 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Civa gibi adamsın her tarafa akıyorsun, Hisse 500 de iken Satın kurtulun ben sattım yazıp Hisseyi kötülediğin Yorumların ekran görüntüsü bende mevcut, Küçük Yatırımcıya panik yaptırıp Zarar ettiren sen değil misin? Keşke burda Fotoğraf paylaşılsa ekran görüntülerini atacağım ama mâlesef..
Ahmet Pekuz
Ahmet Pekuz 13 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Benim öyle bir niyetim yok tu paylaşmadım HEDEF KIZIL ELMA 1050 TL
bahtiyar koroglu
bahtiyar koroglu 23.02.2024 20:44
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Barajlar hesler enerji konut yapmadıkları iş yok araştırın bistte çogu şirket yok ytd
kemal kara
kemal kara 23.02.2024 17:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
teneke ettiler hisseyi nesi eksik bunun 1.5 milyon lotlu 10 bine çıkmış kağıtlardan..bundan faxla mı karları var ?
Hasan İnan
Hasan İnan 23.02.2024 16:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Çok güzel hareketler bunlar
Hasan İnan
Hasan İnan 23.02.2024 16:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hamilelik döneminde böyle düşüp bayılmalar olur
rokett ben
rokett ben 23.02.2024 15:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
kacin kurtarinnnn kendiniziiii. daha iyi beklentiler icin beni takip edinnnnn
rokett ben
rokett ben 23.02.2024 15:17
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bu hisseden ekmegini yiyen yedi artk. durulmaz buralarda marshal yukselis trendine girdi artik en azindan onu kacirmayalim. ucuz ve diplerde iken almak lazim meshali. sipahi buyuk ihtimalle 10binler goturur onu. en azindan bir beklenti var bedelsiz gibi.. herkese tavsiye ederim
RodionRomanoviç Raskolnikov
RodionRomanoviç Raskolnikov 23.02.2024 15:17
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
koş ne duruyorsun anbiti tutanmı var seni, bunun ekmeği yenmişmiş ulan bunu yedilerse marshalı kabıyla yediler koşta versinler bi kucağına
Alphan Çağatay
Alphan Çağatay 23.02.2024 14:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Panik yok dostlar hisseye ben girdim onun için düşüyor. Daha fazla düşsün istemiyorsanız zararımı karşılayın hisseden çıkayım. :)))))
bahtiyar koroglu
bahtiyar koroglu 23.02.2024 13:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele