Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı
Kapat

Magnit (RU_MGNT)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
38.878,4000 +0,00    +0,00%
25/10 - Kapanış. Döviz KZT ( Feragat )
  • Hacim: 5
  • Alış/Satış: 20.854,4297 / 21.480,6309
  • Gün Aralığı: 38.029,6000 - 38.878,4000
Tür:  Hisse senedi
Piyasa:  Kazakistan
ISIN:  RU000A0JKQU8 
Magnit 38.878,4000 +0,00 +0,00%
Özet:Güçlü Al
Hareketli Ortalama:Güçlü AlAl (12)Sat (0)
Teknik İndikatörleri:Güçlü AlAl (7)Sat (0)

Pivot Noktası26.10.2021 12:50 GMT

İsim S3 S2 S1 Pivot Noktaları R1 R2 R3
Klasik 36.014,4244 36.446,4114 36.662,4049 37.094,3919 37.310,3854 37.742,3724 37.958,3658
Fibonacci 36.446,4114 36.693,9400 36.846,8634 37.094,3919 37.341,9204 37.494,8438 37.742,3724
Camarilla 36.700,2038 36.759,6020 36.819,0002 37.094,3919 36.937,7966 36.997,1949 37.056,5931
Woodie 35.906,4278 36.392,4131 36.554,4083 37.040,3936 37.202,3888 37.688,3741 37.850,3692
Demark - - 36.554,4082 37.040,3936 37.202,3887 - -

Teknik İndikatörler26.10.2021 12:50 GMT

İsim Değer Hareket
RSI(14) 67,352 Al
STOCH(9,6) 96,401 Aşırı Alış
STOCHRSI(14) 46,978 Nötr
MACD(12,26) 1.172,708 Al
ADX(14) 81,282 Aşırı Alış
Williams %R 0,000 Aşırı Alış
CCI(14) 124,9143 Al
ATR(14) 786,9289 Yüksek Hareketli
Highs/Lows(14) 1.079,2235 Al
Ultimate Oscillator 54,970 Al
ROC 10,206 Al
Bull/Bear Power(13) 2.220,4420 Al

Al: 7

Sat: 0

Nötr: 1


Özet:Güçlü Al

Hareketli Ortalama26.10.2021 12:50 GMT

Periyot Temel Üssel
MA5 37.926,9953
Al
37.988,3317
Al
MA10 37.842,3977
Al
37.611,5085
Al
MA20 36.806,6768
Al
36.707,8397
Al
MA50 34.129,9512
Al
34.854,0188
Al
MA100 32.762,4106
Al
33.246,2214
Al
MA200 31.144,9635
Al
31.107,5058
Al

Al: 12

Sat: 0


Özet:Güçlü Al

Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

MGNT Tartışmaları

Magnit PAO hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
RSI MOMENTUM
RSI MOMENTUM 28.04.2020 17:44
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
BU SIRKET BILDIGIN B.K CUKURU YAHU! MARKETLERIDE AYNI SEKILDE PISLIK VE B.K CUKURU RESMEN! RESMEN KANSER EDER INSANI O.C.LARI. BILDIGIN APTL SURUSU BUNLAR YAHU!
RSI MOMENTUM
RSI MOMENTUM 28.04.2020 11:39
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yuru be mq kaltagi seni! :)) 4000 ne geleceksin seni bekliyorum!
RSI MOMENTUM
RSI MOMENTUM 27.04.2020 17:58
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
umit ediyorum bu hafta sonuna kadar gececek 3.700 uzerine
Egemen Karayel
Egemen Karayel 21.04.2020 17:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
merhaba,ben de bugun girdim bu hisseye rusyada baya etkili krizden de etkilenmedi,ama hisseyi tanimama bugun bakmaya basladim
RSI MOMENTUM
RSI MOMENTUM 09.04.2020 17:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
KOPEK GIBI GIDECEKSIN 4000 NE ZIKE ZIKE GIDECEKSIN. 4000 I GECIP 6000 E YOL ALACAKSIN. BUNU ZIKE ZIKE YAPACAKSIN. BASKA YOLUN YOK!
RSI MOMENTUM
RSI MOMENTUM 06.04.2020 16:11
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bakmayim diyorum dayanamiyorum aq! Senin annani yiyim magnit!
RSI MOMENTUM
RSI MOMENTUM 06.04.2020 15:09
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bak yine asagi geliyor onun bunun cocugu yaa
RSI MOMENTUM
RSI MOMENTUM 06.04.2020 14:39
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
noldu annasini s.ktinden sonra yukselmeye basladin!
RSI MOMENTUM
RSI MOMENTUM 06.04.2020 14:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yok yok annani s.kim senin magnit!
RSI MOMENTUM
RSI MOMENTUM 03.04.2020 16:39
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
RESMEN OMUR TORPUSU Aq. ABI NE CINS BIR PIYASANIZ VARMIS SIZIN YAHU!
RSI MOMENTUM
RSI MOMENTUM 02.04.2020 15:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
SIZE NE KADAR K.FUR ETSEM AZ VALLA! CEBDDINIZI CIBILIYETINIZI SIZIN
RSI MOMENTUM
RSI MOMENTUM 01.04.2020 16:43
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Zürriyetini zikim senin! Ocları!
RSI MOMENTUM
RSI MOMENTUM 01.04.2020 10:40
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
harbi oclari yaaa!
RSI MOMENTUM
RSI MOMENTUM 31.03.2020 16:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Magnit! Anna ni yiyim Magnit! Yuksel artik. yedin bitirdin omrumu!
RSI MOMENTUM
RSI MOMENTUM 05.02.2020 15:40
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Magnit bugunu 3850 seviyesinde kapatirsa yukari hareketi devam gorunuyor. sabah yaptigi geri cekilme sonrasi gunlukteki olusumu tam tahmin ettigim gibi. 4000 i gecmesi durumunda yukari yonu guclenecektir.
Mustafa Dogruer
Mustafa Dogruer 28.12.2019 8:57
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele