Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı
Kapat

Kuştur Kuşadası Turizm Endüstrisi A.Ş. (KSTUR)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
261.00 +1.00    +0.38%
- Kapanış. Döviz TRY ( Feragat )
  • Hacim: 612
  • Alış/Satış: 261.00 / 262.60
  • Gün Aralığı: 259.80 - 261.00
Tür:  Hisse senedi
Piyasa:  Türkiye
ISIN:  TREKUST00016 
Kuştur Kuşadası 261.00 +1.00 +0.38%
Sıralama Kullanıcı AdıTümKapanan TahminlerKazanan TahminlerKazanma%Fark %
1Ahmet Ksksz111100+56.46%
2Okan Gunay111100+56.46%
3Muhammed Özer111100+49.25%
4Muhammet Beser111100+39.33%
5Melo dilek111100+38.89%
6arda yazıcı111100+37.24%
7Ali Çam111100+35.9%
8Mahmut Soydan111100+32.64%
9Ali Bozkus111100+29.58%
10Emre Bakioğlu111100+29.58%
11Gökan Göçeri111100+28.74%
12Bayram Sümer111100+25.64%
13Uğur Yazık111100+25.64%
14Gökhan Özen111100+25.58%
15Furkan Emre Şahan111100+25.28%
16Destan Taş111100+25.28%
17Vural Ergün111100+25.28%
18Mehmet Baran111100+25.28%
19Alp pazarçeviren111100+24.48%
20SİSTEM MÜHENDİS111100+22%
21ziya yılmaz64642234.38+20.37%
22Kıvanç Demirli111100+20%
23Yusuf Acar222100+17.21%
24Tuna Yönden111100+13.53%
25Samet Nergis111100+13.53%
26MRmaverick111100+13.33%
27Saygın Sarıoğlu111100+13.26%
28Harun mer111100+12.85%
29Halil Varış111100+11.86%
30Burak Yel111100+11.67%
31Ömer Kumas111100+11.28%
32Serdar Gazioglu111100+11.02%
33TC Duran Ersoy111100+10.89%
34Geldkiller111100+10.33%
35Caner Avcı111100+10.33%
36ENGİN SUSAN111100+9.45%
37Mehmet Açık111100+8.72%
38Ilhan Olmz111100+8.61%
39Xecutioner_26111100+7.81%
40Necati Onur Söyleyen111100+7.62%
41Vefa Akça111100+7.51%
42Seyhan Uçarlı111100+7.5%
43SÜLEYMAN ER111100+6.38%
44Onr Clk111100+5.82%
45ali Keleş111100+5.65%
46Kadir Şahinbaş111100+4.67%
47Sabri Demir1000+1.28%
48salim gökgöz111100+0.91%
49Suphi Ogul111100+0.48%
50Nihat Köse22150+0.12%
Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

KSTUR Tartışmaları

Kuştur Kuşadası Turizm Endüstrisi A.Ş. hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Ozgur Ozbek
Ozgur Ozbek 2 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Lan artık tutmayın küçük enişteyi, yürümek istiyor ...
orhan baba
orhan baba 2 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
mesajlar in siliniyor.121 âdet alan ispanakcilar
KUŞLAR VADİSİ
KUŞLAR VADİSİ 7 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
kestane balının dıyarından herkese selamlar, o değilde dunya yok olsa bız hacca nasıl gıderız.. deneme
Feytullah Terzi
Feytullah Terzi 27.01.2022 18:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
hadi tahtacıkardaş dehdedegidek
Mehmet Yaman
Mehmet Yaman 27.01.2022 18:23
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
dehnekçi bize dehnek vuruyor :) bu ne ap hiçbir güç bu hisseyi böle tutamaz tahtacıdan başka o yüzden kendimizi kahretmeye gerek yok beyimizin keyfini bekleyeceğiz adam ne derse o oluyor YTD.
Mustafa Kemal
Mustafa Kemal 27.01.2022 18:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Allah belasını versin senin gibi tahtacının Allah tez zamanda çıkartsın senden inşallah
Önceki cevapları göster (2)
Mustafa Kemal
Mustafa Kemal 23 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Nevzat dayım yalanım yok bu süre zarfında ne hisseler kaçırdım şimdi paramı 2 ye 3 e katlamıştım ama düştük bir tahtacının adisine alçağına buralarda sürünüyoruz. O alınan beyfendiler halinden memnunsa sıkıntı yok ama biz memnun değiliz.
Gavurdağlı Nevzat
Gavurdağlı Nevzat 23 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Gardas dün ben bunları aynen yazdım işbieliklikçiğimiz mi kalmadi g r up olmadığımız mi kalmadi seviyesizliğimiz mi kalmadi demeklerini bırakmadılar ben de bu ithamlardan incindim...Ben de karar aldım naparsa yapsın tahtacı demekki müstehakız...
Gavurdağlı Nevzat
Gavurdağlı Nevzat 22 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Orhan Baba yaw bu hissede olmadık yöntemi denedim tüm teknik ve tespitlerim tahtaciyı adres gösteriyo inan bir yıldır mücadele verip de yanlış anlaşılmak insanı üzüyor yoksa hiçbir şey sağlıktan ve sizin gibi seviyeli insanlardan daha önemli değil...
Mustafa Kemal
Mustafa Kemal 18 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
haklısın nevzat dayı ben seni epeydir burdan tanıyorum yanlış birşey yazdığını görmedim. haa seni o şekilde itham edenlere hiç aldırma Allah görmüyor mu bizim içimiz rahat bu tahtacı müptezeli buralarda sürünsün bakalım kimseyi bulabilecek mi inşallah elinde patlar şu mübarek günler hürmetine
orhan baba
orhan baba Yeni
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Tamam tahtacı ya suç buluyoruz da kimse o.bugun 28 0cak 18.00 e kadar 242 lot. 260 lira.18.den sonra 370 lot toplam 612 lot ile 261 kapattı.yani ikiye böl 306 lot alınmış.Alanlar ispanaktan yağ çıkartacak olan kişiler ustam.tabandan alırım alıştan kazanılır düşünce si ile alınan Lot lar ve hacim çok kötü.bu 306 Lot ile tavanda olabilir di.Sozun özeti ne biliyorsun.İ
adnan arı
adnan arı 27.01.2022 16:21
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ayces artı 9 oldu. KUSTUR da ayni. bende bir ara satmayı düşünmüştüm arkadaşım sattirmadi. üzülürsün sabret dedi. bende yola devam dedim. satmiyorum. arkadaşım in dedigi okuyor. 130 tl iken bana petrokent al dedi almadım. cok az aldim. aldım demek icin. o cok az hisse bile hatırı sayilir para oldu. KUSTUR da devam ytd
Uykutalp Murat
Uykutalp Murat 27.01.2022 16:21
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
adam dalga geçiyor bizle
Uykutalp Murat
Uykutalp Murat 27.01.2022 16:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
slm arkadaşlar bu hiseden cacık olmaz ben satıp çıkıyom size bol kazançlar biryıldır aynı yerde süründürüyo hisseyi herkes koptu giti hala bekliyoz biz
Ahmet Güneş
Tunceli 27.01.2022 16:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Goodbye
Onur Özdemir
Onur Özdemir 27.01.2022 16:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Sat sat. Diğer alacakların kanat takıp ucacak :)
adnan arı
adnan arı 26.01.2022 17:46
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
arkadaş bir bucuk yıl önce 33 tl idi. aynı yerde saymıyor hisse. ben gördüğümde öyle idi. 400 tl yi gördü. benim beklentim nedir. lot sayısı az olması ve ödenmiş sermayesi düşük olması benim beklentimi arttiriyor. sadece onun icin buradayim 6 aydir yada 7 aydir buradayim. beklentim petrokent gibi. ama bizim paralı ağamız in keyfini bekliyoruz. YTD
adnan arı
adnan arı 26.01.2022 17:40
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ingilterede aşılılara test kalkiyor. aşı kartı kalkıyor. bu ne demek covit 19 işi bitiriliyor yavaş yavaş. buda turizme yararayacak. ytd
KUŞLAR VADİSİ
KUŞLAR VADİSİ 26.01.2022 15:26
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bu hissenin hedefi nedir diye soranlar var , bu hissenin bi hedefi yok arkadaşlar 1,5 senedir buradayım 2 3 senedır olanlarda var hep aynı düşünceler belamızı iflahımızı s2ti serefı olmayan tahtacı daha ne dıyelım şimdi 500-600 olması lazımdı en az hersey 4 5 kat arttı dovız uctu bu aynı yerde duruyor
KUŞLAR VADİSİ
KUŞLAR VADİSİ 26.01.2022 15:26
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
adnan kardeş zaman su gibi geçiyor bizde o kadar bekledik şu an çıksak hemen fırlar gibi düşüncesiyle çıkamıyoruz çünkü hep öyle oluyor iki arada bir derede kaldık bakalım sonumuz hayır olsun ama eminim 350 400 e dogru yol alsa baya kişi tüyer gider buradan artık baydı çünkü deli etti psikoloji bırakmadı
sansar selim
sansar selim 26.01.2022 14:43
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ve bu forumda tahtacinin rahatsiz oldugu yorumlar, teknik bilgi paylasanlar hep siliniyor.. yine eskiler bilir bu durumu...gecen 1 sene heba oldu, bu senede buyuk turizm bekletimiz var ulkeye dolar lazim ama bu tahtaci gvati tum seneyi boyle al sat yaparak 250-300 arasinda da gecirebilir..bu nasil yatirim o zaman.ptrokent nasil gidiyor peki..ytd
sansar selim
sansar selim 26.01.2022 14:38
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
gavurdağlı nevzat dayi dogru söylüyor...13-14 aydir burda yaziyoruz.. ne zaman burda isyanimiz arttiysa ,alma - aldirmalar arttiginda ..tahtaci hep yukari sürdü.. tesadufen olmus olabilir mi bilmiyorum. ama eskiler bilir..biz hisseyi kotulemek icin soylemiyoruz.. alim olmazsa mecbur yukari surecek..
Gavurdağlı Nevzat
Gavurdağlı Nevzat 26.01.2022 14:38
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Selim gardas gel de anlat en güzeli karışmamak elleme tahtacı ne yapsa hak demekki herkes memnun diyecek birşey yok...
orhan baba
orhan baba 26.01.2022 14:04
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Arkadaşlar anlıyorum kızgınlığınızi , evet bende çok ama çok kızıyorum.lakin buraya almayın aldırmayın vs yazmayalim.isteyen alır isteyenler satar.bu şekilde yangına körükle girmeye benzer.sistemi az çok anladık
özlem orlan
özlem orlan 26.01.2022 12:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bürüt takas var mı
Ahmet Güneş
Tunceli 26.01.2022 12:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Poip pazarındayız özlem hanım!
Ahmet Güneş
Tunceli 26.01.2022 10:26
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Günaydın Dostlar Bakın Ketencizade Mehmet Rüştü Efendi Ne Söylemiş; " Hak Tecelli Eyleyince Her İşi Asan Eder. Halk Eder Asbabını, Bir Lahzada İhsan Eder." Türkçesi Şöyle; Allah Kudretini Tecelli Ettirirse Her İşi Kolay Kılar. Bir İşin Olmasını Murad Ederse, Sebebleri Yaratır, Bir Anda O İşi İhsan Eder.
Alperen Yılmaz
Alperen Yılmaz 25.01.2022 22:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
dehrin cefasını çektik vefasını süreceğiz (sabırla)
Alperen Yılmaz
Alperen Yılmaz 25.01.2022 22:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
sefasını
Alperen Yılmaz
Alperen Yılmaz 25.01.2022 22:49
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
vicdan yok insaf izinde
Hilmi Göynük
Hilmi Göynük 25.01.2022 21:21
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hedef ne dir
adnan arı
adnan arı 25.01.2022 21:21
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Benim kendi hedefim bayaa yüksek. YTD. örnek petrokent turizm YTD
Uğur Şimşek
Uğur Şimşek 25.01.2022 20:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
sıkıldık artık yeter daa
Hasan Çandır
Hasan Çandır 25.01.2022 18:28
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
utanmasa eksi kapatacakdi gün yüzü görmeyesece hiç mi sıkılmadın aynı dairede dönmekten yukarı sür artık sürüngen kılıklı
Ahmet Güneş
Tunceli 25.01.2022 15:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Marmaris’in ana pazarı olan İngiltere’den güzel haberler geldiğini ifade eden Oktay, “Marmaris olarak zor günler yaşadık. Artık zor günleri geride bıraktık demek istiyoruz. Gelen haberler gayet olumlu. Şöyle ki 1 Nisan itibari ile İngiltere’den uçuşlar başlıyor. Son gelen rakamlara göre 1 Nisan - 1 Kasım aralığında Dalaman Havalimanı’na programlanan toplam uçak koltuk sayısı 1 milyon 250 bin sayılarında. Rusya, Ukrayna ve diğer ülkelerle birlikte değerlendirdiğimizde çok çok büyük bir olumsuzluk yaşamazsak 1 milyon 800 bin civarında turist bekliyoruz. Bu, bugüne kadar ki en yüksek rakam” açıklamasını yaptı.ytd
Ahmet Güneş
Tunceli 25.01.2022 15:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
PARA KAYNAĞIDIR TURİZM;Covid öncesi yıllık net Turizm geliri 35 milyar dolardı. Pandemi devam etmezse kısa vadede hedef 100 milyar dolar. Her türlü cari açık, yurtiçi, yurtdışı milyar dolar. ödemeler dengesi, ülke tanıtımları, ithalat delikleri Turizm gelirleriyle kapanır. Ytd
Ahmet Güneş
Tunceli 25.01.2022 15:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
İSTİHDAMI YÜKSEKTİR;Bacasız sanayidir turizm. İnsandır altyapısı, emektir, alın teridir. Otel, Acenta, Havayolu, Rehber, Esnaf, Restoran, Transferciler vs 4 milyon direkt çalışanı, 52 sektöre katkıları ile milyonlarca insanımızı istihdam eder.ytd
Gavurdağlı Nevzat
Gavurdağlı Nevzat 25.01.2022 15:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Tunceli Baba bu söylediklerine amenna altına imzamı atarım fakat burdaki sıkıntı gelirden ya da dönemden kaynaklı değil...Hatırla geçen yılı pandemi ve yasaklar varken oteller kapalıyken 397 fiyatını gördü bu hisse...Naptılar millet yasaklar kalkacak fırlama yapacak dedi gerçekten yasaklar kalktı ama bu hırsızlar tam tersi yönde aşağı çaktılar.. Özetle bu durum turizmin sezonundan kaynaklı değil tamamen tahtacısının hırsız patronlarla beraber ky nin parasına çökme taktiği...Hiç geliri olmayan zararda olan bir sürü kağıt bile kâra geçti ama bu ısrarla çıkmıyor....
Ahmet Güneş
Tunceli 25.01.2022 15:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Biliyorum nevzat baba biliyorum. Ama sürmek zorunda baba şirket burdan da para kazanıyor. Az kaldığını düşünüyorum bakalım hayırlısı. Ytd
adnan arı
adnan arı 25.01.2022 15:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
kac defa yazdim sildiler. niye siliyorlar dostlar. yazdığım geçen yıl petrokent turizim KUSTUR ile ayni paraydı. petrokent turizm 8 bin oldu % 2500 bedelsiz verdi. ve bölündü bölünmüş hali bizden 120 tl daha fazla. tahtaci bey kardeşim satmayacağız. uğraşma yolumuza devam edelim. YTD
Mct Kpln
Mct Kpln 25.01.2022 15:02
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Üst pazara cıkmasi lazim . Suan 310 k lot sayisiyla cok makul bir hisse tabi isteyen alir isteyen satar ytd.
orhan baba
orhan baba 25.01.2022 15:02
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Üst pazara çıkmak için kayıtlı sermaye ve dolaşım lot sayıları orantılı veya bir rakam altı olmaması gerekir diye biliyorum.
Ahmet Güneş
Tunceli 25.01.2022 15:02
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Halka arz edilen payların piyasa değerinin asgari 75 milyon olması lazım sanırım?
adnan arı
adnan arı 25.01.2022 15:02
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
kac defa yazdim sildiler. niye siliyorlar dostlar. yazdığım geçen yıl petrokent turizim KUSTUR ile ayni paraydı. petrokent turizm 8 bin oldu % 2500 bedelsiz verdi. ve bölündü bölünmüş hali bizden 120 tl daha fazla. tahtaci bey kardeşim satmayacağız. uğraşma yolumuza devam edelim. YTD
Ahmet Güneş
Tunceli 25.01.2022 15:02
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ve şuan bunu karşılıyor aslında. Ytd
orhan baba
orhan baba 25.01.2022 14:50
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bence Tahtanın sahibi aracı kurumlar nokta.....
Gavurdağlı Nevzat
Gavurdağlı Nevzat 25.01.2022 14:40
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Burda boş yere kendimizi kandırmayalım polyannacılığın lüzumu yok gerçekler şu ki bu adi hırsızlar bu hisseyi buralarda tutacaklar..Tüm turizm kağıtları ekimden bu yana bir ortalama ve ilerleme kaydederken bu ya v şaklar geçen yılın da altında tutuyorlar...Tepki verilmediği müddetçe de böyle devam ettirecektir...Çünkü bu durumda olan bazı hisseler 3 4 yıldır aynı fiyatta...Bu ne mal toplama ne de alttan alma taktiği değil bu fiyatlarda alıp satmak .....Özetle tepki tepki tepki....
Alperen Yılmaz
Alperen Yılmaz 25.01.2022 14:40
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele