Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı
Kapat

ENKA İnşaat ve Sanayi A.Ş. (ENKAI)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
8,300 +0,350    +4,40%
12/05 - Kapanış. Döviz TRY ( Feragat )
  • Hacim: 12.010.995
  • Alış/Satış: 8,300 / 8,310
  • Gün Aralığı: 8,260 - 8,640
Tür:  Hisse senedi
Piyasa:  Türkiye
ISIN:  TREENKA00011 
ENKA 8,300 +0,350 +4,40%
Endüstriİnşaat Hzimetleri
SektörSermaye Malları
Çalışanlar

20053

Hisse Tipi

ORD

ENKA İNŞAAT VE SANAYİ ANONİM ŞİRKETİ esasen inşaat sektöründe faaliyet gösteren Türkiye asıllı bir şirkettir. Şirket aşağıdaki segmentlerde faaliyetlerini sürdürmektedir: İnşaat,Kiralama, Enerji ve Ticaret, ve Üretim. ENKA İNŞAAT VE SANAYİ ANONİM ŞİRKETİ Türkiye’de, sanayi ve toplumsal bina, otoyol ve doğal gaz kaynaklı elektrik enerjisi üreten tesislerin inşaası ve işletmesi gibi çeşitli inşaat faaliyetleri; Rusya, Gürcistan, Türkmenistan ve Kazakistan’da inşaat faaliyetlerinde bulunmaktadır. Aynı zamanda Moskova - Rusya’da, gayrimenkul yatırımı ve geliştirilmesi; alışveriş merkezleri inşaatı ve işletmesi konularında da faaliyet göstermektedir. Afrika’da Gabon, Cibuti, Moritanya ve Ekvator Ginesi; Asya’da Suudi Arabistan, Sri Lanka, Hindistan, Umman, Irak, Afganistan ve Dominik Cumhurıyeti’nde inşaat faaliyetlerini devam ettirirken, Avrupa’daki faaliyetleri inşaat ve ticari aktivitelerden oluşmakta olup, bu faaliyetler Romanya, Hollanda, İsviçre, Almanya ve Kosova’da sürdürülmektedir.

İrtibat Bilgisi

Telefon +90-212-3761000
Faks 212-2728869

Üst Düzey Yöneticiler

İsim Yaş B.Tarihi Başlık
Mehmet Sinan Tara 63 1994 Executive Chairman of the Board of Directors
Haluk Gercek 65 2012 Executive Vice Chairman of the Board of Directors
Bekir Burak Oezdogean - 2012 Member of the Executive Committee (Moscow Projects)
Oezger Inal - 2012 Member of the Executive Committee (Infrastructure Projects)
Agah Mehmet Tara 38 2012 President and Chairman of the Executive Committee
Erdogan Turgut 68 - Non-Executive Member of the Board of Directors
Salim Oguz Kirkgoez - - Member of the Executive Committee (Oil & Gas and Petrochemicals Projects)
Zafer Guer - - Member of the Executive Committee (Special Projects)
Mustafa Gokhan Sagenaklar - - Vice Chairman of the Executive Committee
Hasan Fehmi Bayramoglu - - Member of the Executive Committee (Energy Projects)
Cem Celiker - - Member of the Executive Committee (Chief Legal Counsel)
Alparslan Tansug - - Vice President - ENKA Foundation
Ibrahim Karaagac - - Vice President - Project Director – Civil Works
Gursel Yilmaz - - Vice President - Project Director – Civil Works
Tayfun Tanlak - - Vice President - Project Director – Oil & Gas and Petrochemicals
Hueseyin Calin - - Vice President - Project Director – Civil Works
Asil Guemruekcue - - Vice President - Project Director – Oil & Gas and Petrochemicals
Ilhan Gucuyener - - Member of the Executive Committee (Chief Financial Officer)
F. Olcay Erturk - - Vice President - Architectural Engineering Office
Hakan Kozan - - Member of the Executive Committee (Oil & Gas and Petrochemicals Projects)
Necdet Bayram - - Vice President - Project Director – Civil Works
Mehmet Ertem - 2020 Member of the Executive Committee (Engineering & Design Office Director)
Salih Kasranoglu - - Vice President - Project Director – Oil & Gas and Petrochemicals
Onur Kaya - - Director of Quality, HSE & Integrity
Mustafa Esitgen - - Corporate IT Manager
Leyla Yuksel - - Accounting Manager
S. Yavuz Akturk - - Financial Director
Ceyhun Tutkun - - Vice President - Corporate HR & Administration Group
Deniz Arkun - - Human Resources Manager
Korcan Oezsoy - - Corporate HSE Manager
Oener Koyudemir - - Corporate Quality Manager
Kaan Aksu - - Chief Legal Counsel (Foreign Legal Affairs)
Erkal Bekman - - Corporate Security Manager
Oezguer Aksu - - Chief Legal Counsel (Local Legal Affairs)
Mehmet Mete Basol 64 - Non-Executive Independent Member of the Board of Directors
Fatih Osman Tar 68 - Non-Executive Independent Member of the Board of Directors
Gizem Ozsoy - - Investor Relations Manager
Kutay Demiroeren - - Corporate Supply Chain Manager
Ali Ekrem Aslan 54 - Finance & Risk Manager
M. Emin Yilmaz - - Corporate Communications Manager
Levent Asci - - Vice President - Project Director – Civil Works
Cagri Ertuerk - - Vice President - Project Director – Oil & Gas and Petrochemicals
Ertugrul Car - - Vice President - Project Director – Oil & Gas and Petrochemicals
Inci Bozokluoglu - - Corporate Sustainability & Compliance Manager
Fatih Cil - - Financial Control Manager
Taha Guendogar - - Director of Corporate Machinery & Equipment
Tugrul Kapubagli - - Machinery & Equipment Manager
Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

ENKAI Tartışmaları

ENKA İnşaat ve Sanayi A.Ş. hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Tuncay Akpar
Tuncay Akpar 1 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
162112040475731.jpg
Hayırlı geceler,
hisse finans teleğram
hisse finans teleğram 13 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bayramınız Mübarek Olsun
Fersoy Manukyan
Fersoy Manukyan 19 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Son Dakika!! Kanal İstanbulun kredi desteği Qatar National Bank konsorsiyumu önceliğinde Haziran ayı içerisinde başlatılacaktır.!! 4 Haziran Cuma günü açıklanacak.!
Hisse Fİnans t tleğrsm
Hisse Fİnans t tleğrsm 15.05.2021 4:24
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hayırlı Bayramlar,
emre ceylan
emre ceylan 14.05.2021 10:43
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
arkadaşlar güzel hisse gibi ama kağıdı tanıyan biri varsa zikzak yapıyor biraz sanki buradan düzeltme gelebilir mi yüklü gireceğim ? ytd
Önceki cevapları göster (2)
Mesut Gökçe
Mesut Gökçe 14.05.2021 10:43
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Fahri Taze vallaha ben orta vadede 1.2 dolar bekliyorum
Ahmet ÜNAL
Ahmet ÜNAL 14.05.2021 10:43
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
anlaşıldı mesut coin işine el atmış :)
Mesut Gökçe
Mesut Gökçe 14.05.2021 10:43
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ahmet ÜNAL ne coini be :)
Ahmet ÜNAL
Ahmet ÜNAL 14.05.2021 10:43
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
1.2 dolar demissin ya , coin piyasasında bu şekilde konuşuluyor:)))))
Mert Öztürk
Mert Öztürk 14.05.2021 10:43
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
10.00 tl yi geçer diyor yani;)
Ali Ataş
Ali Ataş 14.05.2021 2:11
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Niye bilmiyorum ama gab beni düşündürüyor ytd.
Mesut Gökçe
Mesut Gökçe 14.05.2021 2:11
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Benidd düşündürüyor hatta 8.10 lara sarkar gibime geliyor ama işllh tersi olur
Sailor Odysseus
Sailor Odysseus 13.05.2021 20:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Dolar 8.50TL an itibariyle. Bence aralarında kesinlikle bir korelasyon var, Pt 8.50 ile açar.
Önceki cevapları göster (4)
Fahri Taze
Fahri Taze 13.05.2021 20:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Keşke daha olsada alsam ama yok yok :)))
Mesut Gökçe
Mesut Gökçe 13.05.2021 20:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Fahri Taze ahhahaha hadi bakalım :)
Mesut Gökçe
Mesut Gökçe 13.05.2021 20:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Gamer of Winner vallaha birde algıcı olduk ya ,8000 bin lotum var ilk hedefim 10000 yapmak ,hisse sağlam yol uzun
Fahri Taze
Fahri Taze 13.05.2021 20:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Mesut Gökçe ben sana 1 ay once yazdım bişeymi bilion dedin ss al ayın 25 ni görmez bi kaza bela olmazsa şimşekler çakacak dedi dersin :):):)
Gamer of Winner
Gamer of Winner 13.05.2021 20:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
⚡️⚡️⚡️ adapazarından canlı :))
Gamer of Winner
Gamer of Winner 13.05.2021 15:05
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
2019 Haziran ayında 10.000 lot ile girmiş olsaydınız temettü ve bedelsizlerle 12.332 lotun olacaktı şimdi 2019 Haziran ayında hisse 4,70 civarıydı 47000 TL ile girmiş olacaktık Arefe günü yani dün çıkmış olsaydı 102 bin TL ile ayrılmış olurdu. Oda yüzde 217 olurdu
Önceki cevapları göster (3)
Mazlum YOLBAŞ
Mazlum YOLBAŞ 13.05.2021 15:05
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yok aslında pandemi de olsa işin komiği bir aracın değerinde olmamalı böyle şirketler. şaka gibi ne diyeyim.
Gamer of Winner
Gamer of Winner 13.05.2021 15:05
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Haklısın kesinlikle
Osman Zaman
Osman Zaman 13.05.2021 15:05
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
09.06.2019 da 4.70 olduğuna eminmisin ben neden 8600den aldım
Osman Zaman
Osman Zaman 13.05.2021 15:05
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bu hisse beni bitirdi ben aldığım zaman neden yüksekdi şimdi bakıyorum tarihsel verilere 4.70 benim beyin yadı size kolay gelsin
Gamer of Winner
Gamer of Winner 13.05.2021 15:05
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Çok kötü bir yatırımcısın parana sahip çık bence
mustafa çay
mustafa çay 13.05.2021 12:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yeni alacaklar için önerisi olan var mı acaba
Yücel Özdemir
Yücel Özdemir 13.05.2021 12:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Mesut Gökçe
Mesut Gökçe 12.05.2021 23:44
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bu arada kap ta oyak yatırım hedef fiyatını 9 dan 10.50 ye çıkarmış ,mayıs da 9 ları zorlarız agustos eylül gibi çift hanelerde oluruz diye düşünüyorum
Osman Zaman
Osman Zaman 12.05.2021 23:44
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Mesut daha öncede 7den 9a almıştı zaten 9u görmesi gerekiyor uzun zamandır 8de 8 yukselirken almıştım ne varsa enkaya yatırdım ordaki 2300lotum enkada olsaydı 8e katlamıştım 100lot ile hektaş dan aldığım daha çok 7bin zararım var al sat ile son 4 günde 4500e düşürdüm buda demek oluyorki alım satım yapılan bçr şirket ytd il
Mesut Gökçe
Mesut Gökçe 12.05.2021 23:44
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Osman Zaman ben uzuncuyum al sat da yapmıyorum hiç yapsam en azından lotumu cogaltırdım ,yıllık ve 5 yıllık grafiğe bakında yılda yüzde 30-40 arası potansiyeli oluyor
Osman Zaman
Osman Zaman 12.05.2021 23:44
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Öyle diyorsun ama nerdeyse 1 ay sonra 2.ci yılım dolacak 2 gin 9.70 oldu daha sora düştü 7lerden çıkamadı 8300 den almıştım her düştüğünde ekledim ekledim para bitti 7.95 e düşürdüm son 4 günde 4 kere aldım sattım zararımı yarıya düşürdüm yine düşerse alırım normalde 2 senede 2 tl çıkmassı lazım çakıldı kaldı oda benim şansıma dedim 500 tl kar ile çıktım bayram öncesi kalan arkadaşlara bol şans dilerim 2sene de 17milyar param 470 tl temettü verdi 520 tl de kar ile çıkış yaptım ben 09.06.2019 dan beri enkadayım borçlarımı ödemek için çıkış yaptım 2 senedir bekledim belki bir kar ederim diye olmadı bu maceramızda burda son buldu
Cemal Kars
Cemal Kars 12.05.2021 23:43
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
saklama analizi çok yüksek bilgi si olan
Osman Zaman
Osman Zaman 12.05.2021 23:43
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
09.06.2019 dan beri hissedeydim.8.5dan cıkış yaptım uzun süredir 1yıl hiç satmadan bekledim ben alırken heryerde enka söyle enka böyle uçacak kaçacak diye yorumlar v. S şirket güzel büyük kasası sağlam ama kimsr kimseye cebinden çıkartıp 20lira vermiyor 500tl kar 470 tl temettü aldım 17bine 2019 dan beri vadelide kalsa gerisi ni siz hesaplayın olan benim beklediğim okadar zamana oldu eksiye düşmedi zaten düşmez merak etmeyin şirket o konuda iyi yüksekden size sldırır bal tutan parmağını yalar çıkana kadar 1. 2yıl geçer bana böyle oldu düşerse alırım çıkarsa satarım bundan sonra enka benim için ytdeğil.
Cemal Kars
Cemal Kars 12.05.2021 23:43
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Son bir yıl içinde %500 kazansıran hisselerde çok maalesef bunun karşılığında 900 tl kar etmişsin bende temettü aldım ve dün çıkış yaptım
Ali Ataş
Ali Ataş 12.05.2021 23:43
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Osman Zaman ilk baştaki yatırım stratejiniz yanlışmış düzeltmenize sevindim ben burada anlatınca linçleniyorum al satla bedavaya getirebilecekken ne diye bekleyesin ki şöyle strateji izlenmeli bence ayrılan bakiyenin yarısı sabit bırakılmalı yarısı ilede al/sat ile kar içerde bırakılarak lot arttırılmalı mesela 100 bin sabit tut 100 binlede al sat yap kardeşim günlük 200/250 lot içeri kar olarak biriktirsen yıl sonunda zaten pörtföyünü 2 ye katlıyorsun ben bunu insanlara anlatamadım bir türlü ytd.
Osman Zaman
Osman Zaman 12.05.2021 23:43
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kardeşim doğru diyorsun paramızı değerlendirmek için yatırım yapmak istedim aldım unuttum daha sonraları baktım çıkmaya niyeti yok düştü ben aldım düştü ben aldım 2 sende ancak düze cıktım böylelikle bşr hisseye bağlı kalmamayı öğrendim insan birazda cesaretli olmalı kaybımız büyük olunca alternatifler azalıyor bilgilendiren arkadaşlardan allah razı olsun bazı kesim sırf satmasın tutsun diye ortaya olmadık şeyler atıyor araştırayım diyene kadat hisse den çıkışlar başlamış sen sona kalmışssın
Mesut Gökçe
Mesut Gökçe 12.05.2021 22:46
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bi arkadaş sabah yazmıştı bu hisse amerika borsasında olsa şuan 16 liraydı diye ,burda olması gerek rakam bu abd de olsaydı defter değerinin 5 katıydı en az oda 50 lira civarlarındaydı
Bedir Aytekin
Bedir Aytekin 12.05.2021 22:45
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
toplam satışlar bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 40 artmış
Bedir Aytekin
Bedir Aytekin 12.05.2021 22:43
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
toplam satışlar bir önceki yılın aynı dönemine göre @ artmış .
Bedir Aytekin
Bedir Aytekin 12.05.2021 22:43
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
toplam satışlar bir önceki yılın aynı dönemine göre @ artmış
Mesut Gökçe
Mesut Gökçe 12.05.2021 20:32
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
8.50 üstü günlük kapanış yaptıkmı tamamdır sonra gelsin 9 lar
Tamer Çakıcı
Tamer Çakıcı 12.05.2021 20:32
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
İnşallah. Bugün epey kişi döküldü sanki. Bu hisse gerçekten sabırlı yatırımcı işi ve çok sağlam.
ömet koç
ömet koç 12.05.2021 18:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
döviz pozisyonu çok ciddi miktarda bu şirketin savaş çıksa bu hisseye bir şey olmaz
Barış Buhan
Barış Buhan 12.05.2021 16:55
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
arkadaşlar pazartesi pozitiflik devam eder mi.
Gamer of Winner
Gamer of Winner 12.05.2021 16:55
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Vadeliler negatif ABD de enflasyon etkisi piyasaları sarsacak aslında tam zamanında kapandık biz abd deki sarsılma etkisini kaybederse pazartesi güzel geçecektir ama şu abd yi izlemek gerekiyör bayramda
Mesut Gökçe
Mesut Gökçe 12.05.2021 15:54
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
E yatırımcıyı appstore veya play storeden indirip ,yüklüyorsunuz sonra e devlet üzerinden giriş bölümüne gelip giriyorsunuz sonra ,e yatırımcı ana sayfada solda blokaj işlemlerine gelip hissenizi seçip blokaj koyabiliyorsunuz,olay bu kadar ,örnek olarak da şöyle bir örnek vereyim size altınlarınız var arkadaşınıza emanet ediyorsunuz kasasına fakat arkadaşınız istediği zaman altınları bozup belli süre sonra tekrar yerine koyuyor ama blokaj yaptıgınızda o kasanın anahtarıda sizde oluyor ....
TRUMP REYİZ
TRUMP REYİZ 12.05.2021 15:54
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Koydum blokajı. Şimdi onlar düşünsün :)) Yalnız bundan önce benim hisselerimi kullanan varsa bana neden komisyon verilmedi hiç? Komisyonunun tamamını aracı kurum iç mi ediyor?
Mesut Gökçe
Mesut Gökçe 12.05.2021 15:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Blokaj koyun hisselerinize arkadaşlar ,açıkcılara yem olmayın
Güven Bey
Güven Bey 12.05.2021 15:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Nasıl yapıyoruz o işlemi
Mehmet Diken
Mehmet Diken 12.05.2021 15:11
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
iyi bayramlar.
Aziz Kd
Aziz Kd 12.05.2021 13:08
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bugun hesabimda nakit olduğu halde 300 lot dışında satışina izin vermedi. neden öyle oldu acaba? açığa satıştan mi kaynaklı acaba??
Hakan Kaya
Hakan Kaya 12.05.2021 12:58
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ülen tam güzelce yükselecekti, arefeye denk geldi :)))
Gökhan Ortak
Gökhan Ortak 12.05.2021 12:50
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
hayırlı bayramlar
Gökhan Ortak
Gökhan Ortak 12.05.2021 12:49
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Toplam Adet11.637.195Toplam Alış5.739.108Toplam Satış5.392.028Fark (Alış - Satış)347.080AORT (ALIŞ)8,4309AORT (SATIŞ)8,4191AORT8,4232
Fatih Araz
Fatih Araz 12.05.2021 12:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Gökhan Ortak
Gökhan Ortak 12.05.2021 12:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele