Yağsız Domuz Eti Vadeli İşlemleri - Eki 2021 (HEV1)

Gerçek zamanlı türetilmiş veri
85,46
-0,01(-0,02%)
  • Ö. Kapanış:
    85,47
  • Alış/Satış:
    85,45/85,47
  • Gün Aralığı:
    79,83 - 86,12
  • Tür:Emtia
  • Grup:Tarım
  • Birim:1 Pound

Yağsız Domuz Eti Vadeli İşlemleri Genel Bakış

Ö. Kapanış
85,47
Ay
Eki 21
Tick Genişliği
0,00025
Açılış
82,54
Kontrat Boyutu
40.000 Libre
Tick Değeri
10
Gün Aralığı
79,83-86,12
Mutabakat Tipi
Nakit
Temel Sembol
HE (LH)
52 Hafta
0-0
Mutabakat Günü
14.10.2021
Puan Değeri
1 = $400
1 Yıllık Değişim
28,51%
Son Rollover Günü
08.08.2021
Ay
GJKMNQVZ
Yağsız Domuz Eti Vadeli İşlemleri ile ilgili görüşünüz nedir?
veya
Piyasa şu anda kapalı. Oy işlemi piyasa açıkken yapılabilir.

Yağsız Domuz Eti Vadeli İşlemleri Haberleri

Yağsız Domuz Eti Vadeli İşlemleri Analizi

Teknik Özet

Çeşidi
5 Dakika
15 Dakika
Saatlik
Günlük
Aylık
Hareketli OrtalamaAlGüçlü AlAlSatAl
Teknik İndikatörlerGüçlü AlGüçlü AlGüçlü AlGüçlü SatAl
ÖzetGüçlü AlGüçlü AlGüçlü AlGüçlü SatAl
  • domuz düşerse piyasa normale döner
    0
    • domuzdan bir şey olmaz
      0
      • arkadaşlar hınzırdan medet beklemeyin,haram haram
        1
        • boşuna domuz dememişler buna
          0
          • anam haramdan para kazanamzsin oglum kazansanda hayiri olmaz demişti dinleseydim
            0
            • domuz yağı alamadigg
              0
              • ulan analarinin donunu bulsalar onu da kaldiraca sokacaklar
                0
                • Bundan adak olur mu ? bilgisi olan dönüş yaparsa iyi olur domuz kesicem fakir fukaraya dağıtıcam demiştim ?
                  11
                  • olur kes dağıt hayır hayırdır Allah hayrını kabul etsin
                    7
                  • domuzu bilmiyorum da köpek kestim etide yağlı yani beğendim herkese tavsiye ederim saygılarımla
                    0
                • Fondeks.comdan değerlere bakin bi burada ki ile uyuşmuyor.
                  2
                  • bizim koyde çok domuz var alan bu fiyattanmi alacak keserken besmele şattmı
                    5
                    • haramdirrr bitti
                      6
                      • ?
                        0
                        • domuz etine fuzuli para vermeyin, Anadolu'da meşeler organik domuz kaynıyor, alin tüfeği gelin,hem böylece köylüye de yardımınız dokunmuş olur..
                          0
                          • eşofmanlı şevket hoca'ya sorular: yağsız domuz etini shortlamak caiz midir?
                            1
                            • ilin domuzu bile yukselmis bizim hisseler batiyor bi domuz kadar olamadilar yav
                              0
                              • ELİN COİNLERİDE BATAK DA...
                                2
                            • X
                              1
                              • X
                                0
                                • Domuz etini alınca aldığımız kurumdan fiziki olarak isteyebiliyor muyuz kaç kiloya kadar veriyorlar
                                  0
                                  • Fiziki alırsan bozulur et
                                    0
                                • Vay a.m.k. canlı sığırın yarı fiyatıydı,geçmiş...domuz yiyenler mi çoğaldı,domuz da mı kıtlık var anlamadım. neyse zıkkım yesinler banane a.m.k
                                  5
                                  • arkadaşlar bi yardımcı olursanız sevinirim
                                    0
                                    • arkadaşlar bu domuzu nerden nasıl alınır ve en az ne kadar almak zorundayız,bi yardımcı olursanız memnun olurum yeniyim daha bu yatırım işlerinde
                                      1
                                      • Ben geçen yıl da almak istedim, alınacak yer bulamadım, almak istediğimde 50 doların altındaydı, almış olsaydım şimdi peram katlamıştı
                                        1
                                    • Yağsız domuz eti lezzetsiz olur😂
                                      0
                                      • .
                                        0
                                        • Domuzluk yapma nisandan beri 4 e katlamıs baksana
                                          0
                                          • en güzel yatırım altın gümüş her zaman kazandırmış ytd
                                            1
                                            Feragat: Fusion Media sitede yer alan bilgilerin gerçek zamanlı ya da isabetli olacağının mutlak olmadığını hatırlatır. Tüm borsa fiyatları, endeksler, vadeli işlemler, kripto paralar ve döviz fiyatları, borsalardan değil piyasa düzenleyicileri tarafından oluşturulur, bu sebeple fiyatlar isabetli olmayabilir ve gerçek piyasa fiyatlarından farklı olabilir, bu da buradaki fiyatların fikir verme amaçlı olduğunu ve ticari amaçlar için uygun olmadığını gösterir. Bu yüzden Fusion Media buradaki bilgileri kullanmanız sonucu oluşacak olası kayıplarınızdan ötürü sorumluluk taşımamaktadır.
                                            Fusion Media, bu sitede yer alan herhangi bir bilgi, tablo veya alım/satım sinyali sonucu oluşan zararlarınızdan sorumlu değildir. Lütfen finansal piyasalardaki ticari riskler ve maliyetler konusunda tam bilgi edininiz çünkü bu platform en riskli yatırım biçimlerinden birisidir.
                                            İşbu sözleşmenin aslı İngilizcedir ve İngilizce ve Türkçe versiyonu arasında tutarsızlık olduğunda İngilizce versiyonu dikkate alınacaktır