Son Dakika Haberleri
0

Erdoğan: 'Gıda fiyatları neredeyse yarı yarıya inmiş vaziyette'

Döviz11.02.2019 13:54
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu makale zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor
 
© Reuters.

Investing.com - Keçiören Toplu Açılış Töreni'nde konuşan Cumhurbaşkanı Erdopan önemli açıklamalarda bulundu. IMF konusunda 'İktidara geldiğimizde kucağımızda 23,5 milyar dolar borç vardı ve 2013 Mayıs'ta IMF defterini kapattık. Ancak CHP iktidara gelirse yapacağı ilk iş IMF'den borç almak olacaktır.' dedi.

Sebze ve meyve fiyatlarındaki yükselişe dair, 'Semt pazarı dedim... Niye? Son günlerde Türkiye'de bir oyun oynanmaya başladı. Patlıcan, domates, patates, salatalık... Fiyatları tırmandırmaya başladılar. Bu bir terör estirmeydi. Bu teröre karşı nasıl Gabar'da Cudi'de Tendürek'te nasıl inlerine girdiysek, bu sebze-meyve gıda terörünü estirenlere de evet şimdi belediyelerimiz vasıtasıyla tanzim satışlar semt pazarlarını kurarak Ankara İstanbul başta olmak üzere bugün itibariyle ucuz ürünü satmaya başladık. Fiyatlar neredeyse yarı yarıya inmiş vaziyette. Halk Ekmek'te nasıl ucuz ekmeği biz vatandaşımıza verdiysek şimdi de sebzede meyvede her türlü üründe bunu yapacağız. Bunlarla da kalmayacağız, temizlik malzemelerinde de buna gideceğiz. Oyunu hep beraber bozacağız. Bu terörü estirenlere müsaade etmeyeceğiz. ' dedi.

Erdoğan: 'Gıda fiyatları neredeyse yarı yarıya inmiş vaziyette'
 

Yorum Ekle

Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

Düşünceleriniz buraya yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Yorumlar
Macro Economy
Macro Economy 11.02.2019 17:37
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
madem iniyorduda neden daha önce indirmedin abd uşağı
Cevap
4 0
SEMA BALIKÇI
SEMA BALIKÇI 11.02.2019 17:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bu beyefendi uzayda hayat buldu galiba. Herşeye %100 zam geldiğini fark edemeyip üstelik  fiyatların yarı yarıya düştüğü halisünasyonuna kapıldığına göre Mars'ta yaşıyor olmalı :S
Cevap
5 0
Geld Geldi
Geld Geldi 11.02.2019 16:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Eğer bu tanzimciler ürünleri aldıkları fiyata satıyorlarsa, bütün giderleri belediyenin karşıladığını düşünürsek, ve kâr etmediğini, demek ki pazar fiyatları normalmiş.
Cevap
9 0
Hassi Hüssi
Hassi Hüssi 11.02.2019 16:28
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Daire fiyatları ne zaman P düşecek? Şimdi de onda sira demi arkadaşlar?
Cevap
1 0
murel doru
murel doru 11.02.2019 16:24
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
piyasadaki fiyatlar her yerde gerçekten düştü mü! yoksa bu tanzim mağazaları çöldeki vahalar gibi mi oldu şimdi?! enflasyonda da koca çöldeki vahalar baz alınacaksa vay milletin haline!!! ama ne diyor Rabbim; "siz nasılsanız, öyle yönetilirsiniz!" anlayabilene... bu arada tanzim kuyrukları birkaç S çiziyor ikişerli üçerli...eski Türkiye'ye geri döndük gibi...anlayana eskiler iyi bilirler, hep diyor ya yaşlı insanlarımız biz biliriz diye...özlediklerine yine kavuştular işte...
Cevap
4 2
Hasan Akbaş
Hasan Akbaş 11.02.2019 16:21
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
süper olur zincir marketle hala zam yapıyor
Cevap
0 2
Ercan İyidoğan
Ercan İyidoğan 11.02.2019 16:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Anlamadığım sabit pazar dediği olay zaten her semtte vardı.Kaldırttan kendisi şimdi ithal malları getirtip ucuza gdo şu ürünleri millete satacaklar.Az bile yapıyor bu insanlara bence.
Cevap
4 0
Recep Erdogan
Cakarta59 11.02.2019 16:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
GDO Ürünlerinden şimdiye kadar uzak durdu Türkiye. Siz bunun değiştiğini yazıyorsunuz kaynağınız ney?
Cevap
1 3
emin sahaboglu
emin sahaboglu 11.02.2019 16:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
rusyanin avrupanin geri cevirdiklerini yiyoruz arkadasim
Cevap
2 0
Gökçehan Oktay Doğan
Gökçehan Oktay Doğan 11.02.2019 15:43
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Gidişat hiç iyi değil , kendi yönetemedikleri serbest ekonomiyi , kominist düzen ekonomisine çevirdiler
Cevap
6 1
terse kalan
terse kalan 11.02.2019 15:27
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
fiyatlar cikar kriz var dersiniz.devlet mudehale etmiyor diye gotunuzu yirtarsiniz.simdide devlet devletligini yapiyor bunada devlet manavci oldu dersininiz. ben fiyatlardan memnunum en azindan yari yariya dustu dinsizin hakkindan imansiz gelir derler ya :))
Cevap
5 20
Ayşe Güven Alkan
Ayşe Güven Alkan 11.02.2019 15:27
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Tuzunuz kuru galiba markete gidip de fiyatlardan memnun olan benim çevremde yok
Cevap
4 0
emin sahaboglu
emin sahaboglu 11.02.2019 15:27
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
senin cebin doludur ondan şüphemiz yok.yeyin yeyin afiyet olsun
Cevap
3 0
emin sahaboglu
emin sahaboglu 11.02.2019 15:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
nerde inmiş fiyatlar
Cevap
4 2
Kenan YARAR
Kenan YARAR 11.02.2019 15:01
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele