Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Şimdi Yükseltin

TCMB, piyasaya satım yönünde doğrudan müdahale ettiğini açıkladı

Ekonomi 01.12.2021 12:22
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu makale zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor
 
© Reuters.
 
USD/TRY
+0,22%
Portföy'e Ekle/Kaldır
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
EUR/TRY
-0,31%
Portföy'e Ekle/Kaldır
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 

Investing.com - Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası, döviz kurunda yaşanan yükselişe müdahale ettiğini açıkladı. Merkez Bankası, önceki dakikalarda “Döviz kurlarında görülen sağlıksız fiyat oluşumları nedeniyle piyasaya satım yönünde doğrudan müdahale edilmektedir.” açıklamasını yaptı.

Dün USD/TRY kuru 13,95'i EUR/TRY kuru da 15,70'i aşarak rekor tazelemişti. Bugün de yükselen kur, merkezin müdahalesi ile açılış seviyesine geriledi.

Yazar: Deniz Engin

TCMB, piyasaya satım yönünde doğrudan müdahale ettiğini açıkladı
 

İlgili Makaleler

Yorum Ekle

Yorum Kuralları

Yorumları kullanarak diğer kullanıcılarla bağlantıya geçebilir, görüşlerinizi paylaşabilir, yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sorabilirsiniz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşağıdaki kriterlere lütfen uyunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin.
  • Bağlamı koruyun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Eleştirel görüşler, pozitif ve diplomatik bir üslupla anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanın, imla kurallarına uyun.
  • Spam veya reklam mesajı atmak yasaktır.
  • Küfür, argo kullanımı yasaktır.
  • Sadece Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam mesajlar yazan, argo/küfür kullanan ve forumu suistimal eden kullanıcıların hesapları süresiz olarak kapatılacaktır.

Düşünceleriniz buraya yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Yorumlar (80)
Fadıl Körpe
Fadıl Körpe 01.12.2021 19:10
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
vay be Tayyip konusunca artık piyasaya etkilenmiyor imajı vermek için piyasaya müdahale ediliyor konuşmadan önce cok zekice, fakat ülke parası bakkal dükkanı değil bu ,herkesi alıştırmaya başlıyacaklar
Erkan GÖZÜBÜYÜKOĞULLARI
Erkan GÖZÜBÜYÜKOĞULLARI 01.12.2021 18:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bunu daha öncede yaptılar sonuç???
Salih Gedikli
Salih Gedikli 01.12.2021 15:33
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bu ne la Merkez kac dolar bozdurdur 100 dolar mı ?
Ramazan Baysal
Ramazan Baysal 01.12.2021 14:49
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
eskilerin lafı var isiracak köpek havlamaz. deneme yanilma yöntemiyle devlet yönetiyor köpeğin ağzından diş yok herkes biliyor
Dolar Ez Dollar
DolarEz 01.12.2021 14:44
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Merkez müdahale ederken düşük kur istemiyorum açıklaması da nedir. Nabıyonuz aq. Watandaşın yastık altını korkutarak sattırıyolar diyo bi arkadaş. Yok oğlum yapmazlar öle ddidim
Esat ALBAY
Esat ALBAY 01.12.2021 14:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
aynı anda da başkan faiz demeye çıktı biriniz rezervi yedi diğeri aynı anda düşmemesi için konuştu hey yavrum hey doların düşmesini başkan kendi istemiyir kendi görün artık vatandasmis ulkeymis hikaye arkadaşım hikaye
çapan koç
çapan koç 01.12.2021 13:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
iki arada bi derede bırakıldık. tl mevduatımız eridikçe eriyor. şimdi dolar ve faiz sabit kalsa 1 aydaki kaybımızı ancak 3 yilda karşılar..Acaba Güvenilen bilinmedik karagün paramızmı var..kimbilir belki vardır.ak sakallı Hızır imdada yetişsin artık.
aslan aslan
aslan aslan 01.12.2021 13:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bistten dolar kazanan bir şirkete yatırm yap tl de durmaktan iyidir .. yatırım tavsiyesi değildir ...
Enes Çakıcı
Enes Çakıcı 01.12.2021 13:37
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
mahvettiler beni ya ne sattirdi ne aldırdılar arkadaş...
İbrahim Kısar
İbrahim Kısar 01.12.2021 13:36
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Araplardan geln parayı sattılar anlaşılan
Özkan Dolan
Özkan Dolan 01.12.2021 13:32
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele