Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı
Kapat

BİST Ulusal Tüm (XUTUM)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
1.629,24 -8,14    -0,50%
18:10:12 - Kapanış. Döviz TRY ( Feragat )
  • Hacim: 2.611.839.482
  • Açılış: 1.641,77
  • Gün Aralığı: 1.624,39 - 1.648,17
Tür:  Endeks
Piyasa:  Türkiye
# Bileşenler:  375
BİST Ulusal Tüm 1.629,24 -8,14 -0,50%
Zaman:
16/08/2021 - 16/09/2021
 
Tarih Şimdi Açılış Yüksek Düşük Hac. Fark %
16.09.2021 1.629,24 1.637,38 1.648,17 1.624,39 2,61B -0,50%
15.09.2021 1.637,38 1.647,85 1.654,34 1.633,76 2,74B -0,62%
14.09.2021 1.647,65 1.654,29 1.656,57 1.642,15 3,02B -0,23%
13.09.2021 1.651,42 1.651,92 1.660,90 1.647,09 2,71B 0,10%
10.09.2021 1.649,82 1.665,66 1.667,62 1.648,62 2,46B -0,74%
09.09.2021 1.662,20 1.637,31 1.662,20 1.634,07 2,69B 1,34%
08.09.2021 1.640,28 1.665,23 1.667,00 1.639,12 3,19B -1,45%
07.09.2021 1.664,43 1.686,47 1.688,25 1.664,43 3,33B -1,31%
06.09.2021 1.686,46 1.682,27 1.689,75 1.682,27 3,25B 0,47%
03.09.2021 1.678,58 1.688,83 1.690,10 1.673,73 3,19B -0,49%
02.09.2021 1.686,83 1.681,67 1.692,03 1.679,22 2,91B 0,41%
01.09.2021 1.679,99 1.680,13 1.684,39 1.674,11 2,78B 0,25%
31.08.2021 1.675,86 1.669,34 1.678,22 1.666,75 2,94B 0,97%
27.08.2021 1.659,84 1.651,90 1.659,84 1.644,12 2,48B 0,65%
26.08.2021 1.649,07 1.659,80 1.666,01 1.646,08 2,90B -0,48%
25.08.2021 1.657,10 1.671,79 1.677,60 1.656,22 3,16B -0,86%
24.08.2021 1.671,50 1.671,59 1.678,12 1.670,29 2,85B 0,37%
23.08.2021 1.665,39 1.659,73 1.669,21 1.658,89 2,75B 1,03%
20.08.2021 1.648,47 1.644,42 1.653,18 1.636,09 2,60B 0,28%
19.08.2021 1.643,86 1.643,64 1.649,05 1.635,84 2,51B -0,50%
18.08.2021 1.652,06 1.669,08 1.670,55 1.650,86 3,17B -0,72%
17.08.2021 1.664,10 1.658,01 1.664,10 1.652,23 2,91B 0,36%
16.08.2021 1.658,11 1.652,06 1.664,17 1.652,06 3,12B 0,66%
En Yüksek: 1.692,03 En Düşük: 1.624,39 Fark: 67,64 Ortalama: 1.659,11 Fark %: -1,10

Görüşlerim

BİST Ulusal Tüm ile ilgili görüşünüz nedir?
veya
Piyasa şu anda kapalı. Oy işlemi piyasa açıkken yapılabilir.
Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

BİST Ulusal Tüm Tartışmaları

BİST Ulusal Tüm hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Linus Stallman
Linus Stallman 15.09.2021 16:50
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ulan araba alacaktım kafama sokayım gittim araba alcam parayı biste soktum. Allah belanı versin warren buffet hep seni örnek aldığımdan böyle oldu. Geçen sene C-SUV alabilirdim şimdi polo bile gelmiyor :(
Mehmet Mehmetoğlu
Mehmet Mehmetoğlu 3 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Warren Buffet'in Bistte ne işi var kardeş adam Dow Jones Nasdaq kovalar. Yanlış örnek almışsın adamı. Oralara yatırsan en kötü C Sedan alırdın.
tester test
tester test 10.09.2021 2:23
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
düşecem düşecem dedim sana ba bah trip yapma yapma trip yapmasana bana ...
Metin Akın
Metin Akın 06.09.2021 20:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
selamlar xutum ;)
Küçük Girişimci
Küçük Girişimci 06.09.2021 13:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
POLHO
Mustafa Kaya
Mustafa Kaya 27.08.2021 13:58
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Full dolarda YTD
Sakin Özdemir
Sakin Özdemir 18.08.2021 12:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
arkadaşlar kuşlu veya benzeri siteler önermeyeceğim. size alın satında demiyorum. spek değilim. pddd oranı oldukça düşük, bedelliden 170 milyon almış bir hisseden bahsedeceğim. bu hisse bedelli için aşağı basıldı. şirket bedelliden aldığı parayla üç kat büyüyecek. kapları yakında gelir. fakat ky den lotları toplamak için sürekli kağıdı çıkartmak için basıyor. kağıt uzun süredir sabit. baskıdan yıldığım için reklamını yapıyorum. FORMT alın demiyorum. inceleyin sadece. bedavaya kağıt. spekler gibi uçmuş kağıdı size aldırmaya çalışmıyorum
Efe Aydinli
EfeBey 18.08.2021 10:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
mini ralli 1380lerde başladı.. yeterli müşteriyi toplayınca sonlanacaktır :)))
Hamit Burak
Hamit Burak 18.08.2021 10:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ah be Nihat abi kaytan bıyığımın raconuna ters olmasa şort giymek öRETİN BANA ŞORT GİYMEYİ DERİM AMA DEMİYORUM :D
Hamit Burak
Hamit Burak 18.08.2021 10:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Düşmesin yaw soluksuz hep çıksın :d
Tamer Seyhan
Tamer Seyhan 17.08.2021 17:48
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ben piyasayı fondeks.com dan takip ediyorum değerler farklılık gösteriyor buradakilerin doğru mu bir bakın bence siteye. ytd
Hamit Burak
Hamit Burak 17.08.2021 17:48
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Eğer investte ücretli üyeliğin yoksa gecikmeli olarak 15 dakikalık görürsün tamer (diye biliyorum)
Metin Akın
Metin Akın 17.08.2021 17:48
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
biz bilmeyiz fondeks findoks fındıkgates biz biliriz investtt invesst bir numaraaaa doğruyu görüp yanlişı seçme inveeesst çılgin türk
Hamit Burak
Hamit Burak 17.08.2021 17:48
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
LaaaYoldaşşş Allah neşeni arttırsın.
Metin Akın
Metin Akın 17.08.2021 17:48
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hamit Burak amin kardeşim hep beraber :)
Efe Aydinli
EfeBey 02.08.2021 18:20
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yangin süreli bir doğal afettir gerekli önlemi almamis bile olsan yangın baslayinca önlemini alabilirsin.. bu hükümet gerekli önlemi almadiğı gibi yanginlara mudahalede de cok basarisiz... deprem ise süreli bir afet degil aksine zamani bilinmeyen aniden olan cok yikici bir afettir yani yangindan cok cok daha fazla yikim etkisi vardir... Allah bizi beklenen olmasi garanti olan istanbul depremine bu hukumetle yasamayi nasip etmez ins.. daha da bisey demiyorum
Efe Aydinli
EfeBey 28.07.2021 22:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Esad demiski madem butun sene turkiyedeler niye bayramlarda geliyorlar burasi tatil koyü degil demis :))))
Efe Aydinli
EfeBey 28.07.2021 10:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kulislerde bankalara sermaye ekleyin diye yogun baskilar yapiliyormus.. yakinda bedelliler gelebilir bankalardan
Hamit Burak
Hamit Burak 28.07.2021 10:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Eyvah eyvah. Yalnız nihat abi birde nefes aldın vergisi çıkartsa bu hökümet tam olur beee
Efe Aydinli
EfeBey 28.07.2021 10:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hamit Burak  yok artik o kadar da degil... diyemeyecegimiz zamanlardayiz Hamit.. sen yine de agzini hayra aç :))
Hamit Burak
Hamit Burak 28.07.2021 10:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
👍🏿🤣
tester test
tester test 28.07.2021 10:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
garanti: ben askerliği doğuda komanda olarak yaptım ne bedellisi?
emrullah toprak
emrullah toprak 27.07.2021 17:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
F.o.n.d.e.k. de teknik analizleri ve değerleri daha iyi takip ediyorum.
Metin Akın
Metin Akın 19.07.2021 11:31
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bayramimiz kutlu olsun nicelerine xutum :))
Hamit Burak
Hamit Burak 19.07.2021 11:31
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hayırlı bayramlar bayramımız mübarek olsun
Metin Akın
Metin Akın 19.07.2021 11:31
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hamit Burak 2 gündür bayram burnumdan geldi hamit bi kuzu aldım evin balkonunda besliyoduk sabahlara kadar nöbet tuttuk akp nin 5 li mütahit çetesi kuzuyu çalarmı diye... neyse sabah kesimhaneye götürüp kestirdik etleride arabaya koyduk eve dönüyorduk 5 li çete önümüzü kesti etlerin çoğunu arabanin yedek lastik bolümüne saklamiştim arka koltukta 5 kg kadar et vardı çete 5 kg ete çöktü...neyse az hasarla nihayet eve geldik hamdolsun.:)
Hamit Burak
Hamit Burak 19.07.2021 11:31
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
:)) iyiydi. Doyacaklarsa bnm. Tükkandaki köfteleride verek de açlar doysun yaww 🤣
Metin Akın
Metin Akın 19.07.2021 11:31
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
:)) orayı bilmesinlerin hamit dadanırlar köfteyle beraber dükkanı hatta sanayiyi alıp götırürler
Hamit Burak
Hamit Burak 19.07.2021 11:31
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
:) bende onu diyorum yaw. Sadece bizlerden götürselerdi Valah iyiydi. Çoluk çocuğumuzun geleceğini götürüyolarrrr ₺#@(₺##@@&₺#@
Hasan Canık
Hasan Canık 16.07.2021 11:24
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
fondeks.com dan en hızlı ve en güncel şekilde değerleri görebiliyorum buradaki değerlerle hiç ilgisi yok siteyi ziyaret edebilirsiniz. ytd
Efe Aydinli
EfeBey 14.07.2021 12:43
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
tüm renkler kirlenmişti birinciliği beyaza verdiler
Hamit Burak
Hamit Burak 14.07.2021 12:43
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Nolcakkk peki köfteci nin hali Nihat abiii :)
Metin Akın
Metin Akın 12.07.2021 22:33
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
türkiyeyi akp buldu biz eskiden antartikada yaşıyorduk hamdolsun akp ile buralara taşındık
Hamit Burak
Hamit Burak 12.07.2021 22:33
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
:)) iyiydi. Herşeyin bi sonu var. Ampul sönüyor sanki
Metin Akın
Metin Akın 12.07.2021 22:33
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
götürebildikleri kadar gödürecek gibiler bi de gitmemek için kibarcası diyeyim çamura yatmaya kalkarlarsa o iyi olmaz hamit :)
Metin Akın
Metin Akın 30.06.2021 12:45
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
selamlar xutum ;) bu sıcaklarda bile rte her gün konusuyo ne sıcak ne pazar hiç farkermiyo:))
Hamit Burak
Hamit Burak 30.06.2021 12:45
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
aleyküm selam<lafla peynir gemisi yürüseydi iyiydi eyiii :((
Metin Akın
Metin Akın 30.06.2021 12:45
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bunlar gemicikleri yürütüyo hamit :))
Efe Aydinli
EfeBey 14.06.2021 21:50
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
hamdolsun soykırım konusu gündeme gelmedi dedi ya... biz mandayı kabul ettik te benim mi haberim yok ???
Metin Akın
Metin Akın 14.06.2021 21:50
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bi sürü şeyi kabül etti de...akdenizde araştırma gemilerini kıya çekti mavi vatan diyorduk hani ? libya da da geri vites...mısır konusunda da geri vites....ne rabia kaldı ne bi şey :))
Efe Aydinli
EfeBey 14.06.2021 21:50
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Metin Akın  rabia.. takvimlerdeki 'günün kız ismi' durumuna geri döndü :))
Berat Bayırr
Berat Bayırr 11.06.2021 20:38
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
#vakfn hissesi 25 kişi ceza aldı #vakfn yönetimi ve vakıfbankın #spk ya atanan yönetim kurulu üyeside işin içinde.sakın yatırım yapmayım. #işyatırım aracılığı ile yatırımcıyı batırdı. alacak olan kişilerden üç beş kişiyide kurtarırsak yeter bize.
Metin Akın
Metin Akın 10.06.2021 14:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
selamlar xutum :))
Önceki cevapları göster (1)
Metin Akın
Metin Akın 10.06.2021 14:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
nihat abi burda hamit sen nerdesin ? tabi arasıra uğrayan leadear da burdamı ?
Hamit Burak
Hamit Burak 10.06.2021 14:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Aleyküm selam. :)
Metin Akın
Metin Akın 10.06.2021 14:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
vay kardeşim şifreyi bulmuş hoş geldin :)
Hamit Burak
Hamit Burak 10.06.2021 14:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Eyvallah kardeşim. Zaten burdaydım yaww sessizler den :d öle uzaktan uzaktan bakardım :)
Metin Akın
Metin Akın 10.06.2021 14:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
HİRANUR YILMAZ
HİRANUR YILMAZ 08.06.2021 12:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
FOREX ÜCRETSİZ SİNYAL VE ANALİZ VERİLMEKTEDİR  HİRANUR YILMAZ: 0538 898 06 20
mehmet aslan
mehmet aslan 28.05.2021 0:57
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
egramda kendihissemiz dönüş aldı çok yakında efsane takiblere başlıyor buyrun gelin dostlar
Efe Aydinli
EfeBey 26.05.2021 11:03
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
dün kılıçtaroğlu bugün meral akşener adeta seçim startı verdi..
Metin Akın
Metin Akın 26.05.2021 11:03
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Güzel bir ilkbahar sabahiydı oralarda...Neresi olacak işte ankara.... Biliyorsunuz başkentti ora....Siyasiler yatar uyur yaşardı makam odalarinda...Peki Neydi şimdi problem oralarda...Peker açıklama yapar da başımız bizim de derde girermiydi işte buydu tasa...Kafiyeli mafya siyaset ticaret üçgenli şiirimi dinlediniz. iyi günler...bizi izlemeye devam edin.
Efe Aydinli
EfeBey 26.05.2021 11:03
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Metin Akın  bugün erdoğanı dinleyince pekere mafya demekte ne biliyim :))) adam akşenere bu daha başlangıç dedi yav... kahvede söylesen kavga çıkar karakolluk olursun.... neyse
Metin Akın
Metin Akın 26.05.2021 11:03
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
aynen peker bunların yanlarinda hiç bi şey kaliyo :)) adam muhalefete hakaret edip duruyo nasıl bi sey bunlar yaw :D
HİRANUR YILMAZ
HİRANUR YILMAZ 24.05.2021 9:37
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ÜCRETSİZ FOREX SİNYAL VE ANALİZ VERİLMEKTEDİR  HİRANUR YILMAZ :0538 898 06 20
Metin Akın
Metin Akın 22.05.2021 12:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele