x
Son Dakika Haberleri
0

FOMC Üyesi Brainard'ın Konuşması

 
Son Yayınlanan
13.12.2017
Önem:
Ülke:
Döviz: USD
Kaynak: Federal Reserve
FOMC Üyesi Brainard'ın Konuşması
 
Yayınlanma Tarihi Zaman
14.12.2017 02:00
16.11.2017 17:30
12.10.2017 17:30
27.09.2017 21:00
26.09.2017 17:30
05.09.2017 15:00

Haberler

ABD piyasaları Kuzey Kore gerginliğiyle düşüşte
ABD piyasaları Kuzey Kore gerginliğiyle düşüşte Uzman Investing.com - 05.09.2017

Investing.com - ABD piyasaları Salı sabahı düşük bir açılışa sahne oldu. Yatırımcılar İşçi Bayramı haftasonundan dönüşte Kore yarımadasındaki yükselen gerilime ...

FOMC Üyesi Brainard'ın Konuşması Tartışması

Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Düşünceleriniz buraya yazın
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Tüm tartışmalar (4)
Hüseyin Kader
Hüseyin Kader 05.09.2017 13:10 GMT
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Litecoine uzun vadede kazandırır mı? Ne olacak bu coin piyasası ? Çin coincilere dönemsel aralıklarla çile çektiriyor? 3 Bitcoinim - 15 de Lite coinim var satmalıyım çıkmalıyım diyor :)))))
Cevap
0 0
Selman Basaran
Selman Basaran 04.11.2015 10:33 GMT
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
biter bi yarım saate kadar ama ne dediğini anlamıyoruz:-)
Cevap
0 0
ali gölal
ali gölal 19.10.2015 16:08 GMT
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bunu konuşması ne zaman biter acaba
Cevap
0 0
ali gölal
ali gölal 19.10.2015 16:00 GMT
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele