Son Dakika Haberleri
0

FOMC Üyesi Brainard'ın Konuşması

 
Son Yayınlanan
07.12.2018
Önem:
Ülke:
Döviz: USD
Kaynak: Federal Reserve
FOMC Üyesi Brainard'ın Konuşması
 
Yayınlanma Tarihi Zaman
07.12.2018 20:00
03.12.2018 18:30
13.11.2018 18:00
25.10.2018 02:00
17.10.2018 19:10
03.10.2018 21:00

Haberler

Cuma Günü Piyasalarda Bilmeniz Gereken 5 Şey
Cuma Günü Piyasalarda Bilmeniz Gereken 5 Şey Yazar Investing.com - 18.05.2018

Investing.com - 18 Mayıs Cuma günü finans piyasalarına dair bilmeniz gereken 5 şey: 1. ABD-Çin Ticaret Görüşmelerine Dair Şüpheler Çoğalıyor ABD ve...

Analizler

Kathy Lien
Dolar Geri Döndü mü? Yazar Kathy Lien - 15.09.2018

Kathy Lien, BK Asset Management FX Strateji Müdürü USD/JPY Cuma günü temellere karşı gelerek 112 seviyesinin üstüne çıkaran yedi haftanın en yüksek...

FOMC Üyesi Brainard'ın Konuşması Tartışması

Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

Düşünceleriniz buraya yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Tüm tartışmalar (4)
Hüseyin Kader
Hüseyin Kader 05.09.2017 16:10
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Litecoine uzun vadede kazandırır mı? Ne olacak bu coin piyasası ? Çin coincilere dönemsel aralıklarla çile çektiriyor? 3 Bitcoinim - 15 de Lite coinim var satmalıyım çıkmalıyım diyor :)))))
Cevap
0 0
Selman Basaran
Selman Basaran 04.11.2015 13:33
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
biter bi yarım saate kadar ama ne dediğini anlamıyoruz:-)
Cevap
0 0
ali gölal
ali gölal 19.10.2015 19:08
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bunu konuşması ne zaman biter acaba
Cevap
0 0
ali gölal
ali gölal 19.10.2015 19:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele