Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı
Kapat

Ham Petrol WTI Vadeli İşlemleri - Kas 2021 (TX1)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
Lütfen dikkat edin: Ham Petrol kontratı 19.09.2021 gününden Kas 2021 vadesine geçmiştir.
71,25 -0,57    -0,79%
06:46:46 - Gerçek zamanlı türetilmiş veri. Döviz USD ( Feragat )
  • Ö. Kapanış: 71,82
  • Açılış: 71,88
  • Gün Aralığı: 71,11 - 71,89
Tür:  Emtia
Grup:  Enerji
Birim:  1 Varil
Ham Petrol 71,25 -0,57 -0,79%
Grafik ayarlarınızı kaydetmek için şimdi Oturum Açın / Ücretsiz Kayıt Olun
Tam ekran modundan çıkmak için ESC tuşuna basın
TradingView Tarafından Sağlanmaktadır
Açıklamalar
N
Haberler
E
Ekonomik Takvim
D
Temettüler
S
Hisse Senedi Bölünmesi
P
Mum Grafikleri

Etkinlik işaretlerini göstermek/gizlemek için grafik üzerinde herhangi bir yerde sağ tıklayın ve “Grafikteki Yazıları Gizle” seçeneğine tıklayın.

Nasıl yapılacağını inceleyin »

Çubuklar Üzerindeki İşaretleri Gizle
Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

Ham Petrol WTI Vadeli İşlemleri Tartışmaları

Ham Petrol WTI Vadeli İşlemleri hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
DOᑎ Jᴏᴡᴇꜱ
DOᑎ Jᴏᴡᴇꜱ 1 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
sovyetler de  sivilleri  ezdi.....çin de  eziyo.....demek  ki  dünyada  diri  tutulmak  istenen   sivilcilik ki......işte  ona  softpower  ve  sahibine  amarica  denir
DOᑎ Jᴏᴡᴇꜱ
DOᑎ Jᴏᴡᴇꜱ 1 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
vürüsü  çinden  çıkaran  amarika......reklamın  kötüsü  olmaz.....çine  inanın  lütfen  süperçük  artık  o
DOᑎ Jᴏᴡᴇꜱ
DOᑎ Jᴏᴡᴇꜱ 1 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
amarika  uzun  vadeli  plan  yapıp  kendini  sınırlamaz  lem......amarika  uzun  vadeli  baloon  yapar  patlatır  lem......sovyeti  şişirdi  patlattı  50  yıl  cepte.....çini  şişirip  patlatacek  50 de  ordan......kendini  işirip  patlatacek ....yeter  amuğa  goyim
Mehmet Arlı
Mehmet Arlı 5 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
0544 901 atmış dokuz elli dokuz yardıma ihtiyac duyan arayabilir
ichimoku scorpio
ichimoku scorpio 6 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
1632085842_5245.jpg
Deneme grafik 15 min dakikalıktır. Gösterge: 200 EMA
ichimoku scorpio
ichimoku scorpio 6 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
1632085650_66954.jpg
Grafik 15 min dakikalıktır. Gösterge Ichimoku dur.
servet kösem
müşteri 8 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Don Jowes good evening,what you think to estimate to up or down for grafic tomorrow.
DOᑎ Jᴏᴡᴇꜱ
DOᑎ Jᴏᴡᴇꜱ 7 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
grafic  değil  chart   lem...gittiği  yöne  gidebilir  fikrim  yok
David Highone
David Highone 11 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
gelir dağılımında adaletsizlik bir tek bizim ülkeye mahsus değil. gelişmiş ve gelişmekte olan tüm ülkeler bundan muzdarip. fransada niye bu kadar olay çıktı? sadece özgürlük için mi? parasal (geçim) özgürlüğünü elde edemeyen insanlar özgür mü? eskiden esir(köleler) devri vardı. şimdi ise ecir(ücretli kölelik) devrini yaşıyoruz. insanlar güya özgürler. köle değiller ama patronun iki dudağı arasından çıkacak bir emre mahkumlar. hele ki böyle işsizlik tavan yaptığında aman beni işten çıkarmasın diye 12 saat mesai! eyvallah. asgari ücret hesabına yatsın ama şu kadarını çekip bana getireceksin! eyvallah. ağır koşullarda bedenini tüketircesine patronun gelir hedefine hizmet edeceksin! eyvallah. başka birşey söyleyen olursa aha kapı orda var git kendine yeni bir iş bul. Evet. köyde yaşayıp kendi yiyecek içecek ve giyeceğini üretenler daha özgürler. ama neden insanlar köyden şehire göçüyor? çocukları için. 12 yıllık zorunlu eğitim, tarım ve sanayiyi bitiren en büyük etkendir.
David Highone
David Highone 11 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bazı sektörler 60 yaşına kadar çalışmayı imkânsız kılıyor. 50 yaşına kadar maden demirçelik vb de çalışan insanın bedeni tükenme noktasına geliyor. bunu yakında herkes görecek
DOᑎ Jᴏᴡᴇꜱ
DOᑎ Jᴏᴡᴇꜱ 19.09.2021 2:04
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yılbaşında  askeri  üçreti  bing  dolara  sabitleyerekten    ehonomiyi   kurtaracakler....amarica  misilleme  olaraktan   doların  değerini   3ün  birine  düşürecak
Can Çelik
Can Çelik 18 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
umarım ironidir
AKIN DUMAN
AKIN DUMAN 19.09.2021 1:28
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Saygıdeğer fx piyasası yatırımcıları astronomik artan kiraları lütfen her platformda dile getirelim. Bu fırsatçılığı Cimer ,sosyal medya vb platformlarda kınayalım. Özellikle öğrenci ve öğrenci aileleri ve dar gelirli vatandaşlar gerçekten zor durumdalar en azından bu şekilde destek olalım. Teşekkürler...
Önceki cevapları göster (2)
Brendi Campari
BrendiCampari 21 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
valla benim umrumda degil..15 sene borcunu odedim. sen yiyip icerken biz taksit odedik..5000 tl evin kirasi..10 000 desem yine biri cikar kiralar..i kirayla bi ev daha alican..siz burda kumar oynamaya devam edin..paranizi kaptirin sonra da kirayi cimerden bekleyin mal oglu mal
Jennifer Jeny
Jennifer Jeny 18 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Brendi Campari  Tabi biz bir sürü sıkıntı çekip, paramızı gelir getirsin diye mülke yatıralım,sonra herşey zam yesin,bizim yatırım bedava otursunlar oh ne güzel....
emre öztürk
emre öztürk 9 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Akın bey, ben hep 50 tl lik benzin alıyorum. no problem. durum bu güzel ülkemde
Ugur Sanan
Ugur Sanan 7 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Brendi Campari  pardon da sen ne arıyorsun burada,madem burayı kumar masası olarak görüyorsun
HADDİNİ BİLDİREN
HADDİNİ BİLDİREN 7 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ugur Sanan  eski yazı arşivine bakin. parite ve altın formunda takılan, Demoda işlem yapan biri. DEMOCUYU CİDDİYE ALMAYIN.
DOᑎ Jᴏᴡᴇꜱ
DOᑎ Jᴏᴡᴇꜱ 19.09.2021 1:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ünüversteler  piskopat  yetiştiriyo...........  ünüverstede  döt  yırtmak  trawma  sebebidir......hastadırlar......diplomalılar  siyasette  idarede  olmamalı....fizik  kimya  bilen  adam  sadece  fizik  kimya  bilen   adamdır...fazlası  değil
David Highone
David Highone 18.09.2021 21:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
gelir dağılımındaki adaletsizlik had safhada. nüfusun yüzde1i milli gelirin yüzde 99unu alıyor. yüzde 99luk kısım da kalan yüzde1i paylaşıyor. böyle bir paylaşından kim olsa rahatsız olur. sermaye düşmanı değilim. ama küçük feragatlar ile emekçilerin hayatında bir çok pozitif gelişmelerin yaşanacağına inanıyorum. asgari ücretle eleman çalıştıran bir işletmede patronun aylık gelirinde yüzde 1lik bir feragat, işçilerin gelirinde en az yüzde 10luk bir ferahlamayı getirebiliyor.
David Highone
David Highone 18.09.2021 21:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
madem böyle düşünüyorsun burda işin ne, burası sermayenin platformu? adaletsiz dağılımdaki dezavantajımızı bir nebze de olsa giderebilir miyiz? işte bütün gayretim bundan. yoksa fxden zengin olmak gibi bir hedefim yok.
DOᑎ Jᴏᴡᴇꜱ
DOᑎ Jᴏᴡᴇꜱ 18.09.2021 21:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
alttan  ateşi  vermezsen  teknoloji   zıplaya  zıplaya  gitmez.....mısırlılar  firavuna  taptırılıyodu  teknolojiye  hizmet  ediyodu....şimdi de  paraya  taptırılıp  teknolojiye  hizmet  ediliyo....paraya  taptırabilmek  içün  kapitalizm  var.....çünkü  piramidin  tepesine  çıkan  uzaya  çıkmaktan  başka  çare  yok  deyip  insanlığı  teknolojiye kurban  etmeyi  durdurmuyo....dersen ki  bu  kadar  gelir  farkına  gerenk  yok....derim ki   o  yolda  gidiliyo  zaten....neden  geç  kalınıyo  dersen.. derim ki  erken  olursa    insanlar  çok  çocuk  yapmaya  devam  eder...yani  kapitalizm  üzerinde  sosyalizm  yeşerecak....dersen ki  alttan  ateşi  vermezsen  teknoloji   zıplaya  zıplaya  gitmez   dedin.. .derim ki  çok da  öyle  değilmiş  zaten  köprüyü de  geçtik
Eren erener
Eren erener 18.09.2021 19:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ham Petrol Vadeli İşlemleri yazı yazılırken, New York Ticaret Borsası'nda, Ekim ayı için %0,55 düşerek Varili USD72,16 'den işlem gördü.Varili seansın en düşüğü olan USD seviyesinden işlem gördü. Ham Petrol USD69,51 seviyesinde destek bulurken, USD73,14 seviyesinde dirençle karşılaştı.Dolar Endeksi Vadeli Islemleri'i, diğer altı majör para birimi karşısındaki performansına göz attığımızda; %0,15 düştü ve USD92,782 seviyesinden işlem gördü.Brent Petrol ve Ham Petrol arasındaki yayılma varili USD3,19, da sabitlenirken diğer yandan ICE'de, Brent Petrol Kasım ayı için %0,42 düştü ve varili USD75,35 'dan işlem görüyor. Sinyal Robotu kurulumu hızlı para çekimi yüzde 50 bonus Fırsatlari kaçırmamak için hesap açılışı daha fazla sinyal analiz desteği sagliyicaz fırsatlardan yararlanın Forexde zarardaydasaniz işlemlerinizin ekran resmini atarmisiniz düzeltme sagliyalim wp iletişim 05342979915 .formasyon noktaları maksimim çıkış noktası olacağını düşünüyorum herkese bol kazançlar .ytd..
DOᑎ Jᴏᴡᴇꜱ
DOᑎ Jᴏᴡᴇꜱ 18.09.2021 17:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
163197568857855.jpg
tihihihihihi
Nijat Abbasov
Nijat Abbasov 10 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
TOBO
sinan arsan
sinan arsan 7 saat önce
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
sen onu anca rüyanda görürsün
Eren erener
Eren erener 18.09.2021 14:49
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Dünyaca ünlü değerlendirme kuruluşu Fitch, Türkiye büyüme beklentisini yükseltti. Yapılan açıklamaya göre kuruluş, Türkiye ekonomisi için 2021 yılı tahminini 7,9’dan 9,2’ye yükseltti. Raporda Türkiye’de son 10 yılın en yüksek büyüme rakamının yakalanmasının olasılıklar dahilinde olduğu belirtildi. Gelişmiş ülke büyüme beklentilerindeki değişikliklere bakıldığında ABD için yıl sonu büyüme tahmini yüzde 6,8’den yüzde 6,2’ye çekildiği, Çin ekonomisindeki büyüme beklentisinin yüzde 8,4’ten yüzde 8,2’ye ve Avrupa Bölgesi için tahminlerini yüzde 5’ten yüzde 5,2’ye yükseltti. Yapılan açıklamada arz sıkıntılarının toparlanma hızını etkilediğine değinilmesi dikkat çekti.Sinyal Robotu kurulumu hızlı para çekimi yüzde 50 bonus Fırsatlari kaçırmamak için hesap açılışı daha fazla sinyal analiz desteği sagliyicaz fırsatlardan yararlanın Forexde zarardaydasaniz işlemlerinizin ekran resmini atarmisiniz düzeltme sagliyalim wp iletişim 05342979915 .formasyon noktaları maksimim çıkış noktası olacağını dü
David Highone
David Highone 18.09.2021 14:49
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
nedense bu büyümeyi biz hissedemiyoruz. pazara gidince 200tlden aşağı çıkamıyoruz. üstelik yazın pozitif etkisi devam ediyor. kış gelince vay bu milletin haline
parachutist parachutist
parachutist01 18.09.2021 11:33
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
günlükte ve 6h likte trendi kırmış görünüyor. Önündeki hedef 73.50.. ytd
Kenan ACAR
Kenan ACAR 18.09.2021 9:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bu ay hedef 61 usd
servet kösem
müşteri 18.09.2021 7:19
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Don günaydın,pazartesi sell mi yani aşağı mı!
DOᑎ Jᴏᴡᴇꜱ
DOᑎ Jᴏᴡᴇꜱ 18.09.2021 0:28
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
aşşadan  rakkam  dersem   67 küsür   derim
DOᑎ Jᴏᴡᴇꜱ
DOᑎ Jᴏᴡᴇꜱ 17.09.2021 23:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
163191131173742.jpg
çizgi  filime  de  bi  bakak
DOᑎ Jᴏᴡᴇꜱ
DOᑎ Jᴏᴡᴇꜱ 17.09.2021 23:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
71,22  cuk  oturmuş.....72.16  da  cuk  oturmuş.....71.56  yükü çekmiş......71.95 ülke sınırında  kıl  kapanış  yapıyo
DOᑎ Jᴏᴡᴇꜱ
DOᑎ Jᴏᴡᴇꜱ 17.09.2021 23:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
71.94   ülke sınırı
DOᑎ Jᴏᴡᴇꜱ
DOᑎ Jᴏᴡᴇꜱ 17.09.2021 23:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bazartesi
DOᑎ Jᴏᴡᴇꜱ
DOᑎ Jᴏᴡᴇꜱ 17.09.2021 23:36
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
açılınca  gittiği  yöne  gider    diyom.......kenarda  dursun  bu  tahminim
Songül Kaçar
Songül Kaçar 17.09.2021 21:50
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
kapanış rakamları hakkında fikri olan var mı ?
Sir Niohm
Sir Niohm 17.09.2021 21:19
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
71.80 ALINDI MK BUGUNKU ZARARI KURTARAM MK DITOP 71.60 MK
David Highone
David Highone 17.09.2021 21:19
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
tp neresi sir?
Sir Niohm
Sir Niohm 17.09.2021 21:19
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
David Highone  TP YOK NE KURTARIRSAK ARTIK
David Highone
David Highone 17.09.2021 21:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
dün 73,50 havalarda uçuşuyordu. ne oldu vaz mı geçtiniz
Sir Niohm
Sir Niohm 17.09.2021 21:17
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele