Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı

Bitcoin Toparlanır mı? Sakinliği Koruma Zamanı!

Yazar Beste Naz SüllüKripto Paralar27.11.2020 15:22
tr.investing.com/analysis/bitcoin-toparlanr-m-sakinligi-koruma-zaman-200460879
Bitcoin Toparlanır mı? Sakinliği Koruma Zamanı!
Yazar Beste Naz Süllü   |  27.11.2020 15:22
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu makale zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor
 

ABD'den gelen haberler, piyasalarda bir panik havası yarattı. Peki, Bitcoin, Ethereum, Ripple gibi kripto para birimleri toparlanacak mı? Sakinliği korumamız gerekiyor mu? Icrypex Araştırma Müdürü Beste Naz Süllü, Kripto Zoom programının yeni bölümünde değerlendirdi.

Bitcoin Toparlanır mı? Sakinliği Koruma Zamanı!
 

İlgili Makaleler

Bitcoin Toparlanır mı? Sakinliği Koruma Zamanı!

Yorum Ekle

Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

Düşünceleriniz buraya yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Yorumlar (17)
barbarooss altinbey
barbarooss altinbey 01.12.2020 3:39
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
hanfendi sponsorunuz bitloya neden giremiyoruz nezaman bi yukseliş trendine girsek giris yspamiyoruz amaci ne ne cikarkan giriß yaptiriyo nede düserken kriptolar ille sabut seyredincemi girebiliyoruz amaci ne bu borsanin
Birsel Çalı
Birsel Çalı 29.11.2020 12:53
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kullanan var öneriyormusunuz xtradeyi
Birsel Çalı
Birsel Çalı 29.11.2020 12:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Xtrade kapalı ne zamn açılır
Sezgin Cengiz
Sezgin Cengiz 29.11.2020 0:51
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Etıler
servet aykız
servet aykız 28.11.2020 19:11
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
HOLO ile ilgili bilgi alabilirmiyim lütfen teşekkür ederim.
Halil Sevgi
Halil Sevgi 28.11.2020 14:54
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
belki düşüş gerekiyordu
Halil Sevgi
Halil Sevgi 28.11.2020 14:54
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
zor iş
Göksel Alyamaç
Göksel Alyamaç 28.11.2020 2:01
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
beste, grafik bilgin varsa -ki vardır- BTC nin haftaya çıkışa geçeceğini görürsün
Peacefull warrior
Peacefull warrior 27.11.2020 18:05
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bitcoin: The biggest scam of all times... Bill Gates
Fatih Akgül
Fatih Akgül 27.11.2020 18:05
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Paranin tarihini okursaniz, 21. yy'da olmasi gereken form Bitcoin'dir. X milyarder kisi bu konu hakkinda aksi yorumda bulunuyorsa bu, menfaatine ters dustugu icindir
Kürşad Oğuz
Kürşad Oğuz 27.11.2020 18:05
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bitcoin deme istersen, dijital para de. Bitcoin ve mevcut dijital paraların tamamı bir sosyal deney ve dijital paraya geçmeden önce bir demo versiyonu. Deney hala sürüyor. Bir gün uyandığınızda ansızın mevcut tüm dijital paraların illegal ilan edildiğini ve yeni dijital paranın tanıtımını duyarsanız, o zaman bu milyarderin ne demek istediğini anlarsınız. 1 adedi 18 bin dolara ulaşmış bir değerlinin herhangi bir merkez bankası ya da ticari banka tarafından yıllardır hala desteklenmiyor olması ya da herhangi bir resmi piyasada işlem görmüyor olması kimseye garip gelmiyor mu? Dünya dijital paraya geçerken merkez bankaları yedirirler mi o pastadan, sana bana.
doğan eysy
doğan eysy 27.11.2020 17:59
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele