Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı
Kapat

Türkiye 1 Yıllık Tahvil Verimi

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
17,980 +0,000    +0,00%
22/10 - Geciken Veriler. ( Feragat )
  • Ö. Kapanış: 17,150
  • Gün Aralığı: 17,980 - 17,980
Tür:  Tahvil
Grup:  Devlet
Piyasa:  Türkiye
Türkiye 1Y 17,980 +0,000 +0,00%
Loading
Son Güncelleme:
  • 1 Gün
  • 1 Hafta
  • 1 Ay
  • 3 Ay
  • 6 Ay
  • 1 Yıl
  • 5 Yıl
  • Maksimum
Ö. Kapanış17,15
Fiyat92.482
Kupon0.000
Gün Aralığı17,98 - 17,98
Açılış Fiyatı92.482
Vade Tarihi13 APR 2022
52 Hafta13,36 - 23,73
Fiyat Aralığı92.482 - 92.584
1 Yıllık Değişim39,38%
Türkiye 1Y ile ilgili görüşünüz nedir?
veya
Topluluğun fikirlerini görmek için oy verin!

Teknik Özet

Çeşidi Günlük Haftalık Aylık
Hareketli Ortalama Al Al Al
Teknik İndikatörleri Al Al Güçlü Al
Özet Al Al Güçlü Al
Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

Türkiye 1 Yıllık Tartışmaları

Türkiye 1 Yıllık Tahvil Verimi hakkında görüşlerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Al Sat  INVESTOR
Al Sat INVESTOR 15.04.2021 23:33
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Vay be ülke Faizcilere kaldı 23,5% ! Tayyip sonda pes etti ülke perişan Faizciler KÖŞE oluyor ,seçimlerde AKP 10% bile alamaz
Furkan Palanci
Furkan Palanci 15.04.2021 23:33
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bu ülke %120 faizleri de gördü. Sen merak etme bir iki ay yüksek kalır sonra geri düşer..
Al Sat  INVESTOR
Al Sat INVESTOR 15.04.2021 23:33
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yok ya, kadeşim erkekseler düşürsünler faizleri bakalım tl ne olucaktır 30 tl =1$ olur merak etme .Bu işler böyle kolay değil ilk başta yeni bir para çıkarılması cerekir ve bu yeni parayı Altın fiyatı na endexlemek gerekir başka çare yoktur . Ataşehir finans merkezi derhal faliyete geçicektir ve özel bağımsız bir finans bölge olarak yanı bağımsız bir ekonomi bölgesi olması gerekir , yatırımcıların parası nerden gelmişse söz konusu olmaması gerekir anlatabildimmi binlerce Milyar Dollar,Altın , Hisse vs tıkır tıkır gelır o zaman bu da ekonomiye yan sıcak
Harun Tosun
Harun Tosun 06.04.2021 14:33
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hadi çık gel
Fatih Güler
Fatih Güler 30.01.2021 22:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Btt kazım yapabileceğim site uygulama var mıdır?
İbrahimcan Doksöz
İbrahimcan Doksöz 17.01.2021 23:31
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kardeşlerim, mutlaka okuyun! Borsaya girmeye hazırlanan #P İ NETWORK# ten bahsetmek istiyorum. Bitcoin ilk çıkınca herkes dalga geçti, reklamlardan bile btc kazanılıyordu. Şimdi pişmanız. Yıl sonu Piicoiinn borsaya giriş yapacak. 24 saatte bir kez uygulamaya girip aktif edip çıkabilirsiniz. Bedava ve reklamsız Türkçe destekli bir uygulama. Telefonunuzdan mutlaka indirin. Şimdi kazım hızı yüksek. Durmadan P ii coin elde ediyoruz. Topraktan giren kazanır. Ekibim 550 kişi oldu. Sizleri de aramızda görmek ve beraber bütün sorularınızı cevaplamak için sizleri bekliyoruz. İnternetiniz veya telefonunuz kapalı olsa bile kazmaya devam ediyor. Davetiye kodu yerine mutlaka ( Buketdgr ) yazın. İlerde iyi ki bu yatırımı yapmışım demeniz için mutlaka gelin. Herhangi bir ücret ödemiyorsunuz. #Piko nomi # diye marketi de açıldı lütfen inceleyiniz. Harbiden erken gelen kazanır. Telefondan bedava mining yapıp ileriye yatırımınız olsun ve keşke dememek için P İ Coin indirin. Kullanıcı adım: Buketdgr
Güncel Konular Türkiye
Güncel Konular Türkiye 17.01.2021 23:31
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Biz zaten ordayız
İbrahimcan Doksöz
İbrahimcan Doksöz 15.01.2021 12:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kardeşlerim, mutlaka okuyun! Borsaya girmeye hazırlanan #P İ NETWORK# ten bahsetmek istiyorum. Bitcoin ilk çıkınca herkes dalga geçti, reklamlardan bile btc kazanılıyordu. Şimdi pişmanız. Yıl sonu Piicoiinn borsaya giriş yapacak. 24 saatte bir kez uygulamaya girip aktif edip çıkabilirsiniz. Bedava ve reklamsız Türkçe destekli bir uygulama. Telefonunuzdan mutlaka indirin. Şimdi kazım hızı yüksek. Durmadan P ii coin elde ediyoruz. Topraktan giren kazanır. Ekibim 500 kişi oldu. Sizleri de aramızda görmek ve beraber bütün sorularınızı cevaplamak için sizleri bekliyoruz. İnternetiniz veya telefonunuz kapalı olsa bile kazmaya devam ediyor. Davetiye kodu yerine mutlaka ( Buhimketra) yazın. İlerde iyi ki bu yatırımı yapmışım demeniz için mutlaka gelin. Herhangi bir ücret ödemiyorsunuz. #Piko nomi # diye marketi de açıldı lütfen inceleyiniz. Harbiden erken gelen kazanır. Telefondan bedava mining yapıp ileriye yatırımınız olsun ve keşke dememek için buyurun indirin. Kullanıcı adım: Buhimketra
İbrahimcan Doksöz
İbrahimcan Doksöz 15.01.2021 12:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kardeşlerim, mutlaka okuyun! Borsaya girmeye hazırlanan #P İ NETWORK# ten bahsetmek istiyorum. Bitcoin ilk çıkınca herkes dalga geçti, reklamlardan bile btc kazanılıyordu. Şimdi pişmanız. Yıl sonu Piicoiinn borsaya giriş yapacak. 24 saatte bir kez uygulamaya girip aktif edip çıkabilirsiniz. Bedava ve reklamsız Türkçe destekli bir uygulama. Telefonunuzdan mutlaka indirin. Şimdi kazım hızı yüksek. Durmadan P ii coin elde ediyoruz. Topraktan giren kazanır. Ekibim 500 kişi oldu. Sizleri de aramızda görmek ve beraber bütün sorularınızı cevaplamak için sizleri bekliyoruz. İnternetiniz veya telefonunuz kapalı olsa bile kazmaya devam ediyor. Davetiye kodu yerine mutlaka ( Buhimketra) yazın. İlerde iyi ki bu yatırımı yapmışım demeniz için mutlaka gelin. Herhangi bir ücret ödemiyorsunuz. #Piko nomi # diye marketi de açıldı lütfen inceleyiniz. Harbiden erken gelen kazanır. Telefondan bedava mining yapıp ileriye yatırımınız olsun ve keşke dememek için buyurun indirin. Kullanıcı adım: Buhimketra
İbrahimcan Doksöz
İbrahimcan Doksöz 15.01.2021 12:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kardeşlerim, mutlaka okuyun! Borsaya girmeye hazırlanan #P İ NETWORK# ten bahsetmek istiyorum. Bitcoin ilk çıkınca herkes dalga geçti, reklamlardan bile btc kazanılıyordu. Şimdi pişmanız. Yıl sonu Piicoiinn borsaya giriş yapacak. 24 saatte bir kez uygulamaya girip aktif edip çıkabilirsiniz. Bedava ve reklamsız Türkçe destekli bir uygulama. Telefonunuzdan mutlaka indirin. Şimdi kazım hızı yüksek. Durmadan P ii coin elde ediyoruz. Topraktan giren kazanır. Ekibim 500 kişi oldu. Sizleri de aramızda görmek ve beraber bütün sorularınızı cevaplamak için sizleri bekliyoruz. İnternetiniz veya telefonunuz kapalı olsa bile kazmaya devam ediyor. Davetiye kodu yerine mutlaka ( Buhimketra) yazın. İlerde iyi ki bu yatırımı yapmışım demeniz için mutlaka gelin. Herhangi bir ücret ödemiyorsunuz. #Piko nomi # diye marketi de açıldı lütfen inceleyiniz. Harbiden erken gelen kazanır. Telefondan bedava mining yapıp ileriye yatırımınız olsun ve keşke dememek için buyurun indirin. Kullanıcı adım: Buhimketra
İbrahimcan Doksöz
İbrahimcan Doksöz 15.01.2021 12:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kardeşlerim, mutlaka okuyun! Borsaya girmeye hazırlanan #P İ NETWORK# ten bahsetmek istiyorum. Bitcoin ilk çıkınca herkes dalga geçti, reklamlardan bile btc kazanılıyordu. Şimdi pişmanız. Yıl sonu Piicoiinn borsaya giriş yapacak. 24 saatte bir kez uygulamaya girip aktif edip çıkabilirsiniz. Bedava ve reklamsız Türkçe destekli bir uygulama. Telefonunuzdan mutlaka indirin. Şimdi kazım hızı yüksek. Durmadan P ii coin elde ediyoruz. Topraktan giren kazanır. Ekibim 500 kişi oldu. Sizleri de aramızda görmek ve beraber bütün sorularınızı cevaplamak için sizleri bekliyoruz. İnternetiniz veya telefonunuz kapalı olsa bile kazmaya devam ediyor. Davetiye kodu yerine mutlaka ( Buhimketra) yazın. İlerde iyi ki bu yatırımı yapmışım demeniz için mutlaka gelin. Herhangi bir ücret ödemiyorsunuz. #Piko nomi # diye marketi de açıldı lütfen inceleyiniz. Harbiden erken gelen kazanır. Telefondan bedava mining yapıp ileriye yatırımınız olsun ve keşke dememek için buyurun indirin. Kullanıcı adım: Buhimketra
İbrahimcan Doksöz
İbrahimcan Doksöz 15.01.2021 12:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kardeşlerim, mutlaka okuyun! Borsaya girmeye hazırlanan #P İ NETWORK# ten bahsetmek istiyorum. Bitcoin ilk çıkınca herkes dalga geçti, reklamlardan bile btc kazanılıyordu. Şimdi pişmanız. Yıl sonu Piicoiinn borsaya giriş yapacak. 24 saatte bir kez uygulamaya girip aktif edip çıkabilirsiniz. Bedava ve reklamsız Türkçe destekli bir uygulama. Telefonunuzdan mutlaka indirin. Şimdi kazım hızı yüksek. Durmadan P ii coin elde ediyoruz. Topraktan giren kazanır. Ekibim 500 kişi oldu. Sizleri de aramızda görmek ve beraber bütün sorularınızı cevaplamak için sizleri bekliyoruz. İnternetiniz veya telefonunuz kapalı olsa bile kazmaya devam ediyor. Davetiye kodu yerine mutlaka ( Buhimketra) yazın. İlerde iyi ki bu yatırımı yapmışım demeniz için mutlaka gelin. Herhangi bir ücret ödemiyorsunuz. #Piko nomi # diye marketi de açıldı lütfen inceleyiniz. Harbiden erken gelen kazanır. Telefondan bedava mining yapıp ileriye yatırımınız olsun ve keşke dememek için buyurun indirin. Kullanıcı adım: Buhimketra
Kamil Doğrubilir
Kamil Doğrubilir 04.01.2021 1:53
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Halen pi indirmeyen varsa yazık ediyor, girin bedava mining yapın. İlerde piyasaya sürüldüğünde cebinizde kalsın manyaklar. Arkadaşlar bitcoin de öyle başladı, sizde yer edinin. Bedava, herhangi bir ücret ödemeden Geleceğin coini, piyasaya sürülmeden bedavadan alın. Sadece 24 saatte bir giriş yapsanız yeterli, durmadan artıyor. telefondaki uygulamanız dan Pi indirecekler referans sız girilmiyor, ayrıca ben bile indirdim, geleceği gerçekten olumlu gözüküyor, referans olarak ; (Buhimketra) ;yazın. Sizde kazanın. Bu reklam değil kendi yazımdır, kankalar ilerde piyasaya sürülecek sizde kazanın istiyorum girin bedava alın.
Kamil Doğrubilir
Kamil Doğrubilir 16.12.2020 1:54
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Halen pi indirmeyen varsa yazık ediyor, girin bedava mining yapın. İlerde piyasaya sürüldüğünde cebinizde kalsın manyaklar. Arkadaşlar bitcoin de öyle başladı, sizde yer edinin. Bedava, herhangi bir ücret ödemeden Geleceğin coini, piyasaya sürülmeden bedavadan alın. Sadece 24 saatte bir giriş yapsanız yeterli, durmadan artıyor. telefondaki uygulamanız dan Pi indirecekler referans sız girilmiyor, ayrıca ben bile indirdim, geleceği gerçekten olumlu gözüküyor, referans olarak ; (Buhimketra) ;yazın. Sizde kazanın. Bu reklam değil kendi yazımdır, kankalar ilerde piyasaya sürülecek sizde kazanın istiyorum girin bedava alın.
Kamil Doğrubilir
Kamil Doğrubilir 16.12.2020 1:54
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Halen pi indirmeyen varsa yazık ediyor, girin bedava mining yapın. İlerde piyasaya sürüldüğünde cebinizde kalsın manyaklar. Arkadaşlar bitcoin de öyle başladı, sizde yer edinin. Bedava, herhangi bir ücret ödemeden Geleceğin coini, piyasaya sürülmeden bedavadan alın. Sadece 24 saatte bir giriş yapsanız yeterli, durmadan artıyor. telefondaki uygulamanız dan Pi indirecekler referans sız girilmiyor, ayrıca ben bile indirdim, geleceği gerçekten olumlu gözüküyor, referans olarak ; (Buhimketra) ;yazın. Sizde kazanın. Bu reklam değil kendi yazımdır, kankalar ilerde piyasaya sürülecek sizde kazanın istiyorum girin bedava alın.
Kamil Doğrubilir
Kamil Doğrubilir 16.12.2020 1:54
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Halen pi indirmeyen varsa yazık ediyor, girin bedava mining yapın. İlerde piyasaya sürüldüğünde cebinizde kalsın manyaklar. Arkadaşlar bitcoin de öyle başladı, sizde yer edinin. Bedava, herhangi bir ücret ödemeden Geleceğin coini, piyasaya sürülmeden bedavadan alın. Sadece 24 saatte bir giriş yapsanız yeterli, durmadan artıyor. telefondaki uygulamanız dan Pi indirecekler referans sız girilmiyor, ayrıca ben bile indirdim, geleceği gerçekten olumlu gözüküyor, referans olarak ; (Buhimketra) ;yazın. Sizde kazanın. Bu reklam değil kendi yazımdır, kankalar ilerde piyasaya sürülecek sizde kazanın istiyorum girin bedava alın.
Kamil Doğrubilir
Kamil Doğrubilir 16.12.2020 1:54
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Halen pi indirmeyen varsa yazık ediyor, girin bedava mining yapın. İlerde piyasaya sürüldüğünde cebinizde kalsın manyaklar. Arkadaşlar bitcoin de öyle başladı, sizde yer edinin. Bedava, herhangi bir ücret ödemeden Geleceğin coini, piyasaya sürülmeden bedavadan alın. Sadece 24 saatte bir giriş yapsanız yeterli, durmadan artıyor. telefondaki uygulamanız dan Pi indirecekler referans sız girilmiyor, ayrıca ben bile indirdim, geleceği gerçekten olumlu gözüküyor, referans olarak ; (Buhimketra) ;yazın. Sizde kazanın. Bu reklam değil kendi yazımdır, kankalar ilerde piyasaya sürülecek sizde kazanın istiyorum girin bedava alın.
Test Tester
Test Tester 30.10.2020 22:53
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bakın bu rezilliktir! tek başına bütün hükümetin düşmesi için yeterli sebeptir. Politika faizi nerede tahvil faizi nerede? Gerçek enflasyon ne tüik ve mb açıkladığı rakamlar ne? bu kediyse et nerede? bu etse kedi nerede m k ş erefsizleri?
Samet Yıldırım
Samet Yıldırım 30.09.2020 13:03
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
gösterge bozulmuş
Ayse Hiranur Sarikaya
Ayse Hiranur Sarikaya 30.09.2020 12:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Buna ne oldu böyle
Dolar Canavari
Dolar Canavari 30.09.2020 12:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bugün ne kadar fena düştü fiyatları...
Ayse Hiranur Sarikaya
Ayse Hiranur Sarikaya 30.09.2020 12:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Düştğmü yüksel di mi
Hayrettin Koç
Hayrettin Koç 30.08.2020 2:34
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Arkaşlar ekip kurup bitcoin kazanın bu linkle kazanmak çok kolay https://cryptotabbrowser.com/15576943
Harun Akkol
Harun Akkol 21.07.2020 18:23
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
120 yapsın millet deli gibi alır
Berat Kaan
Berat Kaan 30.06.2020 9:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Fatih Yurttaş
Fatih Yurttaş 06.04.2020 22:46
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bu faizler daha da artacak gibi
murel doru
murel doru 25.03.2020 10:30
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
hala tek hane gelmeyen faizler... demekki merkezin de etkisi bir yere kadar...gelirse de şaşmam ama bu reelde piyasa fiyatlamaları için hiçbirşey ifade etmiyor...
Gerçek Boz
Gerçek Boz 01.03.2020 23:49
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Doviz/Altın/Faiz/ Gayrimenkul Enflasyon Hepsi de yükselir aslında kimse kazanamaz kaybeder her türlü Bu finans sisteminde... he su var bir eş zamanlı fiyatı artmayan emek ücretleri maaşlar... maaşlar da kura bağlı olsa...🤣üretim kazanır yeri gelir hiç birisi geçmez değersiz olur karşındakine dersinki sende ne var benim ihtiyacım olan ne üretirsin değiş tokuş yapalım diye....
Hazır Mısın
Hazır Mısın 15.01.2020 20:50
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele