Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı
Kapat

United States Oil Fund, LP (USO)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
981,80 +19,80    +2,06%
15/06 - Kapanış. Döviz MXN ( Feragat )
  • Hacim: 931
  • Alış/Satış: 978,01 / 984,13
  • Gün Aralığı: 968,00 - 984,18
Tür:  ETF
Piyasa:  Meksika
İhraççı:  USCF Investments
ISIN:  US91232N2071 
Temel:  Ham Petrol
Varlık Sınıfı:  Emtia
United States Oil 981,80 +19,80 +2,06%
Loading
Son Güncelleme:
  • 1 Gün
  • 1 Hafta
  • 1 Ay
  • 3 Ay
  • 6 Ay
  • 1 Yıl
  • 5 Yıl
  • Maksimum
Ö. Kapanış962
Gün Aralığı968 - 984,18
Yatırım Kârlılığı (TTM)N/A
Açılış968
52 Hafta530 - 984,18
Temettü (TTM)N/A
Hacim931
Piy. Değ35,27B
Temettü VerimiN/A
Ortalama Hacim (3Ay)7.998
VarlıklarN/A
BetaN/A
1 Yıllık Değişim64,17%
Tedavüldeki HisseN/A
Varlık SınıfıEmtia
United States Oil Fund, LP ile ilgili görüşünüz nedir?
veya
Piyasa şu anda kapalı. Oy işlemi piyasa açıkken yapılabilir.

United States Oil Fund, LP Haberleri


Ham Petrol Vadeli İşlemleri  yükselişte
Ham Petrol Vadeli İşlemleri yükselişte Yazar Investing.com - 05.06.2020

Investing.com - Ham Petrol Vadeli İşlemleri Cuma günü yükselişte.Ham Petrol Vadeli İşlemleri yazı yazılırken, New York Ticaret Borsası'nda, Temmuz ayı için %3,34 yükselerek Varili...

Ham Petrol Vadeli İşlemleri  yükselişte
Ham Petrol Vadeli İşlemleri yükselişte Yazar Investing.com - 05.06.2020

Investing.com - Ham Petrol Vadeli İşlemleri Cuma günü yükselişte.Ham Petrol Vadeli İşlemleri yazı yazılırken, New York Ticaret Borsası'nda, Temmuz ayı için %3,37 yükselerek Varili...

Ham Petrol Vadeli İşlemleri  yükselişte
Ham Petrol Vadeli İşlemleri yükselişte Yazar Investing.com - 05.06.2020 1

Investing.com - Ham Petrol Vadeli İşlemleri Cuma günü yükselişte.Ham Petrol Vadeli İşlemleri yazı yazılırken, New York Ticaret Borsası'nda, Temmuz ayı için %3,42 yükselerek Varili...

United States Oil Fund, LP Analizi


Teknik Özet

Çeşidi 5 Dakika 15 Dakika Saatlik Günlük Aylık
Hareketli Ortalama Nötr Al Güçlü Al Al Nötr
Teknik İndikatörleri Güçlü Sat Sat Güçlü Al Güçlü Al Güçlü Al
Özet Sat Nötr Güçlü Al Güçlü Al Al

Mum Grafikleri

 

Tablo Filtreleme:

Mum Grafiği Karakteristiklerine Göre:

Zaman
Çeşidi
Biçim Göstergesi
Güvenilirlik
Model Zaman Güvenilirlik Geçmiş Mum Adedi Mum Zamanı
Yükselen Modeller
Harami Bullish 15 Anlık
Tamamlanmış Modeller
Evening Doji Star 1H 2 15.06.2021 20:00
Dragonfly Bearish 1H 2 15.06.2021 20:00
Engulfing Bearish 15 2 15.06.2021 22:15

United States Oil Fund, LP Kurlar

Borsa Son Fiyat Alış Satış Hacim Fark % Para Zaman
  NYSE 48,98 49,01 49,02 4.356.437 +1,37% USD 15/06  
  Meksika 981,80 978,01 984,13 931 +2,06% MXN 15/06  
Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

USO Yorumları

United States Oil Fund, LP hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
hüseyin oguz
hüseyin oguz 08.05.2021 15:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Arkadaşlar sunu belirtmek isterim ki burada yazılanlara hıc ınanmayın. öldük bittik diye yorum yapanların yuzunden aes alanlar sattılar fonlarını Ocak ve subat aylarında. petrol 3 6 doları görecek yalanını servis ettıler. hıcbırune hakkımı helal etmiyorum
android android WTI
android android WTI 08.05.2021 15:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ben,petrol kralı ve hayatı koca bu bahsettiğin şe.refsiz.lere mücadele ettik;kimse paniğe kapılmasın, petrolsüz enerjisiz hayat olmaz dedik. Hakarete uğradık, ben haklarından geldim misliyle karşılıklarını verdim ama sen ve bir çok arkadaş maalesef bu müptezellerden etkilenerek yanlış hamlelerle zarar ettiniz,üzgünüz
Petrol Kralı
Petrol Kralı 08.05.2021 15:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
android android WTI Bravo bizler elimizden geleni yaptık satmayın sabır edin petrol kadar stratejik bir ürün yok o yüzden mutlaka değerini bulur sadece zaman gerekli dedik dediğimiz çıktı tam bir yıl sonra AES değerini bulmaya başladı o petrolün ömrü bitti diyen haybeciler kaybolup gitti olan zarar edenlere oldu
Tarık Tarık
Tarık Tarık 08.05.2021 15:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Helal kral
Petrol Kralı
Petrol Kralı 30.04.2021 23:20
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Eylül 2020 de biden kazanacak ve petrol yükselişe geçecek diye iddiaya bile girmiştim bir iki serseri küfür edince yazmayı bırakmıştım neyse eskiler bilir dediklerim bir bir çıktı AES de olan ortaklar hedef 0,019 olup yakında buda olacaktır geçen mart ayında petrolü süründüren rus ve suudi iblislerinin çatışması idi şimdi kanka oldular mecburen be petrol 100 doları gözüne kestirdi sabır eden 0,019 larıda yakında görecek o bana küfür eden petrol yükselmez satın diyen haybeciler kaybolmuş herkesin gözü aydın olsun
android android WTI
android android WTI 01.04.2021 21:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
açılışla birlikte,1 yıl kaldığım USO 'ya tekrar giriş yaptım. Opec toplantısından kısıtlamalar devam kararı çıkacağı tahminiyle giriş yaptım, umarım yanılmam. Henüz bir haber yok
android android WTI
android android WTI 01.04.2021 21:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
kademeli artış kararı çıktı,çerez parasıyla çıkış yaptım
android android WTI
android android WTI 01.04.2021 11:49
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
opec öncesi fiyatlar düşseydi üretici ülkeler üzerinde üretim arttırma konusunda bir baskı oluşturabilirdi. Yükselen fiyatlar, umarız arz disiplininden saptırtmaz
Mahir Gündüz
Mahir Gündüz 01.04.2021 10:31
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
29 martta aes in satışını verdim. hangi tarihin fiyatıyla hesaba yansıyacak bilen var mı? ayın ikisi gerçekleşme tarihi görünüyor.
Alp Eskiyapan
Alp Eskiyapan 26.03.2021 18:43
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Süveyş kanalında gemi karaya oturduğu için yukarı kıpırdama var. Haftaya tekrar düşer gibi
android android WTI
android android WTI 25.03.2021 22:28
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
selamlar,opec toplantısının 1 gün evveli çok kısa vadede tekrar USO ya gireceğim. Opec toplantısında kesintilerin aynı şekilde devam edip USO nun kısa sürede yüzde 10/13 yükseliş kaydedeceğini düşünüyorum.Tabi tam tersi de olabilir,risk almalı bazen. Ytd
Mahir Gündüz
Mahir Gündüz 25.03.2021 22:28
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
kısıntılar zaten fiyatlandı diyorlar. ayrıca iranın ambargoya rağmen satışlarını artırdığını onlara karşılık suudilerin yine bir fiyat indirimi yapabilecekleri söyleniyor. yani kısa vadede bir düşüş bekliyorum uzun vadede ise toparlanma
mustafa buğra Kayhan
mustafa buğra Kayhan 23.03.2021 13:03
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Aes satışını verdim öğleden önce. Umarım herkesin yolu bahtı açık, kazancı bol olur. Arz kısıntıları ile abdnin dünyayı petrole boğma çabaları arasında bu petrolden bişey olmaz. Hepinize iyi akşamlar
Fikret DALCAN
Fikret DALCAN 23.03.2021 13:03
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
aes fiyat ne oldu ?sanirim hesaba gecmistir.tesekkurler.
Fikret DALCAN
Fikret DALCAN 23.03.2021 13:03
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
24 mart daki acilis fiyati degil mi?
mustafa buğra Kayhan
mustafa buğra Kayhan 23.03.2021 13:03
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Fikret DALCAN 24 mart fiyatından cuma öğleden sonra hesabıma geçirdiler parayı. Ancak bi gün sonra çıksaymışım keşke:(
Fikret DALCAN
Fikret DALCAN 23.03.2021 13:03
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bu fon isinin en kotu kismi bu zaten.bilmedigimiz fiyatdan satis vermemiz.
mustafa buğra Kayhan
mustafa buğra Kayhan 22.03.2021 18:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Döviz etkisi tam olarak yüzde kaç olacak söyleyebilecek olan var mı?
Huseyin Duman
Huseyin Duman 22.03.2021 18:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yüzde 9.2 benim hesaplamam,  gelen ise 8.7 demek ki hisselerde biraz geri çekilme olmuş, son değer 0,013509, yarın biraz daha az gelebilir, herkese bereketli işler ve iyi günler dileğimle
CA KA
C_K_ 22.03.2021 11:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Aes'in fiyatına, dolar'daki yüzde 10'luk artışın yansıtılmamasının nedenini bilen var mı?
Huseyin Duman
Huseyin Duman 22.03.2021 11:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yarın yansıyacak inşallah kardeşim, bugünkü 15:30 daki kur hesabta dikkaste alınacak..
CA KA
C_K_ 22.03.2021 11:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Teşekkürler, Hüseyin Bey.
Huseyin Duman
Huseyin Duman 22.03.2021 11:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Eyvallah ne demek Çağatay bey, bilgi paylaşıldıkça çoğalır, hayırlı günler ve işler dileğimle..
CA KA
C_K_ 22.03.2021 11:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Sağolun, size de hayırlı günler ve işler.
uğur ulaş atmaca
uğur ulaş atmaca 19.03.2021 16:26
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Düşüş olmadan sattım kurtuldum bu beledan, 1 yıl 15 bin dolarla zararda bekledim 300 dolar kar aldım oysa ne hayallerler girmiştim,zararsız çıktım ya bunada şükür dedirtti. İnşallah kimse zarar etmez
ali boran
ali boran 12.03.2021 17:53
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Eyy aesçiler nerelerdesiniz? Uso 20 lerdeyken herkes yorum yapardı. Şimdi dutluk oldu buralar:)
anadolu anadolu
anadolu anadolu 04.03.2021 23:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Teşekkür. Yolumuz 70 e kadar açık olup ayağımıza taş değmesin inşallah.
android android WTI
android android WTI 04.03.2021 22:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
arkadaşlar opec, güzel bir sürpriz kararla üretim de değişlik yapmadı bir ay daha yeşil yakmaya devam,sizler adına sevindim
Önceki cevapları göster (3)
ali boran
ali boran 04.03.2021 22:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
android android WTI patron uso ve diğerlerinin wti’den daha hızlı yükselme ihtimali en erken ne zaman olur? Yoksa öyle bir ihtimal yok mu?
android android WTI
android android WTI 04.03.2021 22:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bilemiyorum
Tarık Tarık
Tarık Tarık 04.03.2021 22:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Backwardation durumunun yaşanması gerekli. Yani piyasada arzı karşılayacak mal olmaması lazım. Nisan ayında yaşadığımızın tam tersi yani. Gerçekleşir mi? Bunu piyasa aktörleri belirler
ali boran
ali boran 04.03.2021 22:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Tarık Tarık baba nerelerdesin yaw? Eskilerden kimse kalmadı:(
Tarık Tarık
Tarık Tarık 04.03.2021 22:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ali boran  kripto paradayım birkaç aydır .Hayati Bey ,Levent ve hüseyin ile görüşüyoruz.petrol kralı çıktı gruptan  .neredeyse 1 yılımız buralarda geçti.
android android WTI
android android WTI 01.03.2021 2:01
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Opec+ toplantısı öncesi 500bin varil üretim artışı ve suudilerin ek 2 milyon varil süresinin martta dolmasıyla nisan ayı için 1.5 milyon varil arz tahminleri konuşuluyor.Bu durum fiyatların üzerinde baskı oluşturacaktır. benim de geçtiğimiz ay petrolden çıkmama (1 hafta oldu çıktım)nedenim yorumlarında belirttiğim gibi; şubat mart ayındaki suudi kıyağı ve 1.9 trilyon$ paket idi. Sonuç olarak petrol arzının dengeli ve çok da aşırı olmayan artışına karşın Abd teşvik paketi ve pandemi vakalarının azalarak kısıtlamaların kaldırılması durumunu toplar ve bölersek sonuç: petrol fiyatlarında bir sınırlı çekilme görülüp,sonrasında yükseliş devam edecektir. Bu benim şahsi düşüncem yatırım tavsiyesi değildir. Warren BUFFETT'in dediği gibi "İnsanlara kulak verin ama onların söylediklerini yapmayın; içinizden geleni takip edin."
ali boran
ali boran 26.02.2021 8:03
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Petrol kralı abimiz nerede? Bilgisi olan var mı?
Huseyin Duman
Huseyin Duman 26.02.2021 8:03
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Uzun zamandır görünmüyor forumda, unutturdu kendini, yalnız hala duruyorsa milyonuna milyon daha katmıştır.
Yurii Boyka
Yurii Boyka 25.02.2021 0:19
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hep dedim petrol cok cikacak diye. 63 dolar wti. yukselis devam edecek. uso uco yakinda petrolu gececek... 60 dolarlar hayal diyenlere gelsin bu mesajim. Bu arada ben Hayati
Önceki cevapları göster (2)
ali boran
ali boran 25.02.2021 0:19
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ali boran ben de biraz da aal var.
android android WTI
android android WTI 25.02.2021 0:19
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
hayati hocam, 4 mart da ki opec toplantısı umarım kısıtlama politikasında değişiklik yapmazlar da petrol yükselmeye devam eder,buradaki arkadaşlarım hep kazanırlar.. burası benim için hep özel. Wti'nin 120 olacağını düşünüyorum ben. Umarim USO, politika değiştirir de eski sisteme döner.
ali boran
ali boran 25.02.2021 0:19
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
android android WTI seni burada görmek ne güzel. sıkıntılı geçen nisan mayıs aylarında güzel yorumlarınla bize hep destek oluyordun. Veysel vardı, banu hanım, faruk bey... hey gidi hey
android android WTI
android android WTI 25.02.2021 0:19
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ali hocam, sıkıntılı günlerdi ama şu bize hep teselli oldu;petrolsuz hayat ekonomi olmaz. er ya da geç derin bir zarardan elbet çıkacağız dedik. biz sadece bir süre terste kaldık,zarar etmedik. satmadıkça asla zarar etmiş sayılmazsın dedik hep. Burada kader arkadaşı olduk bir anlamda, kendime istediğim gibi hiç kimsenin zararla çıkmaması sabretmesi için telkinlerde bulunduk hayati hoca, petrol kralı, tarık tarık,veysel bey ve bir çok arkadaş
anadolu anadolu
anadolu anadolu 25.02.2021 0:19
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ha gayret arkadaşlar benim hedef 64 $ CONOLARDAN iki kat almam lazım mayısa kadar
Ozkan Yurdakul
Ozkan Yurdakul 22.02.2021 21:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bende sıfır zarar sıfır kar ile uso dan çıktım bende ual aldım herkese hayırlı günler
Önceki cevapları göster (2)
android android WTI
android android WTI 22.02.2021 21:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bende dün 50.20$ al,53.50$ sat yaparak iyi kâr yaptım. sonra AMC aldım, oradan da iyi kâr geldi. Dünden beri UAL'de kâr satışları sonucu düşüş takip ediyordum;bu gün gerçekleşti 50.5$ dan tekrar aldım haftaya yüzde 5 kâr hedefim.
android android WTI
android android WTI 22.02.2021 21:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
kripto paralara hiç güvenmiyorum, ben asla bulaşmam. kısa sürede aşırı yükselmesinin tersinde kalmak petrolde başıma gelen kontango gibi olur diye korkuyorum hep. ama seni etkilemeyeyim,yüksek kâr da getirebilir kriptolar,ama ben güvenmem. Ben UAL devam
Ozkan Yurdakul
Ozkan Yurdakul 22.02.2021 21:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Şimdi kriptolar biraz daha negatif gidecek gibi jhonson hissesi alcam salı günü oradan sonra düşüşü bitmiş olan ual ye geçiş yapmayı planlıyorum ABD mutasyon virüs çıkmış hava yollarının 40-45 dolar arasına ineceğini düşünüyorum
android android WTI
android android WTI 22.02.2021 21:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
mutasyon hep vardı, önemli olan aşıları etkisiz bırakıp bırakmadığı. Içinden geleni takip et kardeşim, inşallah hep kârda kalırsın
android android WTI
android android WTI 22.02.2021 21:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
benim ana stratejim UAL üzeriden gitmek. UAL'in kazanç raporu,20 nisanda açıklandıktan sonra 28 nisanda AAL kazanç raporu açıklanacak. AAL 'nin kazanç raporu açıklanmadan bir iki gün önce UAL den çıkıp AAL'ye geçeceğim. kazanç raporlarının beklentilerden yüksek geleceğini düşünüyorum. geçen ay AAL 'nin kazanç raporu hisse başına çok az bir miktar yüksek açıklanınca AAL hissesi yüzde 30 civarı yükseldi ve sonra tekrar geri döndü. İşte burada ağaçtaki elmaları toplamak hedefim topla-kaç ,topla-kaç sistem.Kazanc raporlarına 2 ay var,bu zaman aralığında da UAL den kâr satışları yaptıkça sert düşüş göstermiş hisselerden al sat yaparak ilerleyeceğim. En son durak olarak,hava yolları hisseleri pandemi öncesine yanaştığında AMC hissesi alarak sinemaların açılmasıyla birlikte yükselen hisselerden kazanç hedefim. benim yol haritam stratejim bu
android android WTI
android android WTI 22.02.2021 18:26
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
1 seneye yakın burada iyi kotu gunlerimiz oldu.. kimi kırdıysam özür dilerim. An itibariyle USO dan çıktım. united airlines UAL ' ile devam etmeye başladım. ALLAH a emanet olun
mehmet akın
mehmet akın 22.02.2021 18:26
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ben de çıktım kardeşim kalan arkadaşlara bolca karlar nasip olsun
ali boran
ali boran 22.02.2021 18:26
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hayırlısı olsun kardeş
Huseyin Duman
Huseyin Duman 22.02.2021 18:26
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Sen de Allah'a emanet ol Android WTI kardeş, değerli paylaşımların için teşekkürler.
android android WTI
android android WTI 18.02.2021 23:21
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
teksas da üretim kesildi, stoklarda azalma var ama petrol bu gün düştü. bu ne perhiz bu ne lahana turşusu. Haber akışlarında da bu garip tezat durumla alakalı bir haberde görmedim
Huseyin Duman
Huseyin Duman 18.02.2021 23:21
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Teksas'ta üretim yeniden başladı, bundan dolayı düşüş oldu, umarım tekrar yükselişe hem dolar, hem de aes başlar.
android android WTI
android android WTI 18.02.2021 23:21
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
baska kâr getirecek kâğıtlar var..uso 41$ oldu,çıkayım yeter dedim ama yok bir nasip olmadı 41 olmadan cikmayacam
Gökhan ŞİMŞEK
Gökhan ŞİMŞEK 18.02.2021 12:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ilk defa bir fona yatırım yaptım ve geçtiğimiz nisan ayında AES fon aldım. bu gün itibari ile f kar oranını aştım. yolum daha uzun. paraya ihtiyacınız yok ise eğer bırakın yatırımınız olduğu yerde kalsın. daldan dala atlamak çoğu zaman istenenden daha kötü sonuçlar doğurabiliyo. umarım hep birlikte yüksek kazançlar elde ederiz. hepinize bol kazançlar dilerim
Gökhan ŞİMŞEK
Gökhan ŞİMŞEK 18.02.2021 12:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yüzde 66 kar oranı
ali boran
ali boran 18.02.2021 12:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Gökhan ŞİMŞEK benim de aynısı. Beklentim arzın talebe yetişemeyeceği gün. O gün çok uzak değil diye düşünüyorum. Bir anda yüzde 30 artacak gibi bir beklentim var. Herkese bol kazançlar
Yurii Boyka
Yurii Boyka 17.02.2021 23:11
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
az kaldi yakinda aranizdayim:) Sabredip kazananlara selam olsun
android android WTI
android android WTI 17.02.2021 23:11
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
selamlar,
Ozkan Yurdakul
Ozkan Yurdakul 17.02.2021 21:59
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Neden yarısı kadar artıyor
Önceki cevapları göster (3)
Ozkan Yurdakul
Ozkan Yurdakul 17.02.2021 21:59
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hazine tahlilleri düşmüş usonun hazine yatırımları düşmüş ne alsa bu uso bir şey kažanamiyor
android android WTI
android android WTI 17.02.2021 21:59
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
özkan sen de artıya geçtin, ne düşünüyorsun napacaksın devammı tamammi
mehmet akın
mehmet akın 17.02.2021 21:59
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yarısı olsa iyi çeyreği anca göremediğimiz bir sisteme güvenmek kolay değil gerçekten
android android WTI
android android WTI 17.02.2021 21:59
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
hazine tahvillerinden çok usonun dün ki geriden gelişine en buyuk sebep şu sanırım:vadeli kontratlar tablodaki kadar yükselmemiş..dün ki 7 aylık kontratta 61,60,60,59,58,58,56$ küsur fiyatlarda ve ortalamaları 59.19$. aklım almadı bu durumu.
Ozkan Yurdakul
Ozkan Yurdakul 17.02.2021 21:59
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Artıya geçmedim 500 dolâr zarardayim
Cih On
Cih On 17.02.2021 11:06
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
RSI 90'da. Aşırı alım oldu çoğu fon için ancak  bazı fonlar en iyi performanslarını aşırı alım sırasında görürler, ancak çok nadiren RSI kısa düzeltmeler olmadan uzun süre bu kadar yüksek kalır. Bu nedenle risk yüksek şu aralar ve önümüzdeki birkaç gün içinde daha büyük günlük hareketler gelecek gibi. Ancak yine de tutmaya devam. Diğer yandan Teksas'ta soğuk nedenli duran üretimin bugün başlanacağı söyleniyor.Etkisini ilerleyen zamanlarda göreceğiz. YTD
android android WTI
android android WTI 17.02.2021 11:06
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
opec+ ülkelerinin 4 şubatta yapacağı toplantı ve irana yaptırımların durumunu takip önemli. Teksas da üretimin kesintiye uğraması petrolde 0.4/0.5$ pozitif etki yapmıştır. teksasta üretimin başlaması ve kâr realizasyonları birlikte negatif etki yapacaktır. Petrolün en kemik kaderi Opec+ ülkelerinin tutumuna bağlı. Ben opece pek güvenmiyorum, bu fiyatlarla üretim arttırmak isteyebilirler. ışte ozaman benim buraya vedam gerçekleşir, Amerikan hava yolları hedefim de
android android WTI
android android WTI 17.02.2021 11:06
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
opec toplantısı 4 mart yazacaktım
Ozkan Yurdakul
Ozkan Yurdakul 17.02.2021 11:06
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bu şimdi neden yine yarısı kadar artıyor yemin ediyorum bunkadar küfür ettiğim yatırım olmamıştı
android android WTI
android android WTI 10.02.2021 0:09
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
1 senedir ne felaket tellalları gördük,mücadele ettik;kimse etkilenip zarar etmesin,conilere para bırakmasın dedik. Kimileri bu felaket tellâllarından etkilenip büyük zararlar pahasına satıp çıktılar. Şimdi sabredenlere selam olsun,sabredenlerin gözü aydın
Önceki cevapları göster (3)
ali boran
ali boran 10.02.2021 0:09
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Aes fonu satınca vergi kesintisi oluyor mu? Otomatik kesiliyor mu?
Cihan Sa
Cihan Sa 10.02.2021 0:09
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Aynen bende merak ediyorum vergiyi çıkarken mi kesiyor yoksa günlük ana paradan mı kesiyor
android android WTI
android android WTI 10.02.2021 0:09
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
aes de nasıl oluyor bilmiyorum, direkt USO da nasıl oluyor onuda bilmiyorum,hiç araştırmadım. Onlar teferruat çünkü, kâr gelsin de gerisine sonra bakılır
Huseyin Duman
Huseyin Duman 10.02.2021 0:09
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ali boran bey, AES ten daha önce çıkıp, sonra tekrar girdim, şöyle oluyor, net karınızın yüzde onu kesiliyor, yani toplam değer - yatırılan miktar = net kar. Net karın % 10'u vergi/stopaj olarak kesiliyor. Herkese bereketli kazançlar.
ali boran
ali boran 10.02.2021 0:09
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele