Son Dakika
Kapat
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Şimdi Yükseltin

United States Oil Fund, LP (USO)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
74,78 -6,89    -8,44%
05/07 - Kapanış. Döviz USD ( Feragat )
Açılış Öncesi
74,97
+0,19
+0,25%
13:19:07 - Gerçek zamanlı Veriler
  • Hacim: 10.713.317
  • Alış/Satış: 74,95 / 75,03
  • Gün Aralığı: 73,42 - 78,52
Tür:  ETF
Piyasa:  ABD
İhraççı:  USCF Investments
ISIN:  US91232N2071 
CUSIP:  91232N207
Temel:  Ham Petrol
Varlık Sınıfı:  Emtia
United States Oil 74,78 -6,89 -8,44%
Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

United States Oil Fund, LP hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
United States Oil ile ilgili görüşünüz nedir?
veya
Piyasa şu anda kapalı. Oy işlemi piyasa açıkken yapılabilir.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Tüm tartışmalar (4697)
Tarık Tarık
Tarık Tarık 14.06.2022 16:36
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Eski dostlara selamlar .pandemi döneminde iyi para kaldırdık aes ten .Ben petrole sell verdim arkadaşlar. Buradasınız yazışalım
Senih Ersin
Senih Ersin 29.01.2022 13:51
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
USO grafik analizi yapan bir arkadaş varmıdır forumda..?
Aşkta Kaybeden
Aşkta Kaybeden 06.12.2021 18:25
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
20 Ocağa kadar 60 üzerine atarsak güzel olacak. Hadi bakalım Bismillah.
Senih Ersin
Senih Ersin 06.12.2021 18:25
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
neden 20 ocağa kadar?
Kafam hafif dumanlı
Kafam hafif dumanlı 01.12.2021 11:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Deneme
Kafam hafif dumanlı
Kafam hafif dumanlı 18.11.2021 14:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Lan kimsede aes yogmu
bn nl
hoyda 07.10.2021 23:05
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kimse kalmadı mı burda, Veysel bey Tarık bey Levent bey Ali bey Fikret bey Hayati bey hey gidi günler... ben Banu. Her akşam oturup yüzde hesaplardık en yakın tahminler uçuşurdu sonra tablomuz vardı. Hepinize sağlık dilemeye selam vermeye geldim👋
Tarık Tarık
Tarık Tarık 07.10.2021 23:05
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
as.arada bakıyorum ben eski dostlar bir şey yazar mı diye.yatırımım yok ama.ne günlerdi.çileli ama umutlu
bn nl
hoyda 07.10.2021 23:05
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Tarık Tarık selamlar ben de arada gelip bakıyorum güzel günlerdi iyi bir ekip olmuştuk, kaliteli olan tek investing platformuydu diyebiliriz. Saygı ve selamlar
Tarık Tarık
Tarık Tarık 07.10.2021 23:05
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bn nl  Haklısın aile gibiydik.Güzel günlerdi.zorlukları beraber aştık ben kripto paradayım .benden de saygı ve selamlar
Muson Rüzgarı
Muson Rüzgarı 23.08.2021 20:50
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Noldu bugün coştu piyasalar.
Yurii Boyka
Yurii Boyka 09.08.2021 16:21
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kimse kalmamis buralarda..
Tarık Tarık
Tarık Tarık 09.08.2021 16:21
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Arada bakan olur eskilerden.
Yurii Boyka
Yurii Boyka 09.08.2021 16:21
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Dostum merhaba. petrol dusmeye devam edecek gibi. alim firsati bekliyorum
Tarık Tarık
Tarık Tarık 09.08.2021 16:21
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yurii Boyka  merhaba.hayırlısı olsun :)
Yurii Boyka
Yurii Boyka 09.08.2021 9:31
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Biden in elektrikli araç çıkışı Delta Varyantinin vakalari yukseltmesi, coinlerin artmaya baslamasi ile para cikislari petrolun dusmesine sebep oldu..
Yurii Boyka
Yurii Boyka 09.08.2021 9:23
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Gunaydinlar arkadaslar, bu hafta uco ile araniza katilacagim yeniden.
Yurii Boyka
Yurii Boyka 09.08.2021 9:23
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bu arada ben Hayati, eskiler bilir.
Tarık Tarık
Tarık Tarık 09.08.2021 9:23
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yurii Boyka  Selam Hayati
Muson Rüzgarı
Muson Rüzgarı 15.07.2021 16:19
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Usonun içindekileri bulamadım. Kaya gazına basmıyorlardır umarım
Muson Rüzgarı
Muson Rüzgarı 06.07.2021 13:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bizi böyle bir fonla buluşturduğu için ak pörtföye teşekkürler
Cihan Saraç
Cihan Saraç 25.06.2021 9:38
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
0086 dan satmıştım şuan ne kadar acaba
Mustafa BL
Mustafa BL 22.06.2021 3:25
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Arkadaşlar Akbank petrol fonu icin 1 yıl elde tuttuktan sonraki donemde yuzde 0 vergi avantaji varmidir yoksa yuzde 10 mu ?
Tarık Tarık
Tarık Tarık 22.06.2021 3:25
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yok diye biliyorum
Tarık Tarık
Tarık Tarık 22.06.2021 3:25
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yüzde 10 stopaj var
hüseyin oguz
hüseyin oguz 08.05.2021 15:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Arkadaşlar sunu belirtmek isterim ki burada yazılanlara hıc ınanmayın. öldük bittik diye yorum yapanların yuzunden aes alanlar sattılar fonlarını Ocak ve subat aylarında. petrol 3 6 doları görecek yalanını servis ettıler. hıcbırune hakkımı helal etmiyorum
android android WTI
android android WTI 08.05.2021 15:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ben,petrol kralı ve hayatı koca bu bahsettiğin şe.refsiz.lere mücadele ettik;kimse paniğe kapılmasın, petrolsüz enerjisiz hayat olmaz dedik. Hakarete uğradık, ben haklarından geldim misliyle karşılıklarını verdim ama sen ve bir çok arkadaş maalesef bu müptezellerden etkilenerek yanlış hamlelerle zarar ettiniz,üzgünüz
Petrol Kralı
Petrol Kralı 08.05.2021 15:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
android android WTI Bravo bizler elimizden geleni yaptık satmayın sabır edin petrol kadar stratejik bir ürün yok o yüzden mutlaka değerini bulur sadece zaman gerekli dedik dediğimiz çıktı tam bir yıl sonra AES değerini bulmaya başladı o petrolün ömrü bitti diyen haybeciler kaybolup gitti olan zarar edenlere oldu
Tarık Tarık
Tarık Tarık 08.05.2021 15:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Helal kral
Petrol Kralı
Petrol Kralı 30.04.2021 23:20
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Eylül 2020 de biden kazanacak ve petrol yükselişe geçecek diye iddiaya bile girmiştim bir iki serseri küfür edince yazmayı bırakmıştım neyse eskiler bilir dediklerim bir bir çıktı AES de olan ortaklar hedef 0,019 olup yakında buda olacaktır geçen mart ayında petrolü süründüren rus ve suudi iblislerinin çatışması idi şimdi kanka oldular mecburen be petrol 100 doları gözüne kestirdi sabır eden 0,019 larıda yakında görecek o bana küfür eden petrol yükselmez satın diyen haybeciler kaybolmuş herkesin gözü aydın olsun
android android WTI
android android WTI 01.04.2021 21:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
açılışla birlikte,1 yıl kaldığım USO 'ya tekrar giriş yaptım. Opec toplantısından kısıtlamalar devam kararı çıkacağı tahminiyle giriş yaptım, umarım yanılmam. Henüz bir haber yok
android android WTI
android android WTI 01.04.2021 21:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
kademeli artış kararı çıktı,çerez parasıyla çıkış yaptım
android android WTI
android android WTI 01.04.2021 11:49
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
opec öncesi fiyatlar düşseydi üretici ülkeler üzerinde üretim arttırma konusunda bir baskı oluşturabilirdi. Yükselen fiyatlar, umarız arz disiplininden saptırtmaz
Mahir Gündüz
Mahir Gündüz 01.04.2021 10:31
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
29 martta aes in satışını verdim. hangi tarihin fiyatıyla hesaba yansıyacak bilen var mı? ayın ikisi gerçekleşme tarihi görünüyor.
Alp Eskiyapan
Alp Eskiyapan 26.03.2021 18:43
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Süveyş kanalında gemi karaya oturduğu için yukarı kıpırdama var. Haftaya tekrar düşer gibi
android android WTI
android android WTI 25.03.2021 22:28
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
selamlar,opec toplantısının 1 gün evveli çok kısa vadede tekrar USO ya gireceğim. Opec toplantısında kesintilerin aynı şekilde devam edip USO nun kısa sürede yüzde 10/13 yükseliş kaydedeceğini düşünüyorum.Tabi tam tersi de olabilir,risk almalı bazen. Ytd
Mahir Gündüz
Mahir Gündüz 25.03.2021 22:28
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
kısıntılar zaten fiyatlandı diyorlar. ayrıca iranın ambargoya rağmen satışlarını artırdığını onlara karşılık suudilerin yine bir fiyat indirimi yapabilecekleri söyleniyor. yani kısa vadede bir düşüş bekliyorum uzun vadede ise toparlanma
mustafa buğra Kayhan
mustafa buğra Kayhan 23.03.2021 13:03
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Aes satışını verdim öğleden önce. Umarım herkesin yolu bahtı açık, kazancı bol olur. Arz kısıntıları ile abdnin dünyayı petrole boğma çabaları arasında bu petrolden bişey olmaz. Hepinize iyi akşamlar
Fikret DALCAN
Fikret DALCAN 23.03.2021 13:03
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
aes fiyat ne oldu ?sanirim hesaba gecmistir.tesekkurler.
Fikret DALCAN
Fikret DALCAN 23.03.2021 13:03
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
24 mart daki acilis fiyati degil mi?
mustafa buğra Kayhan
mustafa buğra Kayhan 23.03.2021 13:03
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Fikret DALCAN 24 mart fiyatından cuma öğleden sonra hesabıma geçirdiler parayı. Ancak bi gün sonra çıksaymışım keşke:(
Fikret DALCAN
Fikret DALCAN 23.03.2021 13:03
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bu fon isinin en kotu kismi bu zaten.bilmedigimiz fiyatdan satis vermemiz.
mustafa buğra Kayhan
mustafa buğra Kayhan 22.03.2021 18:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Döviz etkisi tam olarak yüzde kaç olacak söyleyebilecek olan var mı?
Huseyin Duman
Huseyin Duman 22.03.2021 18:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yüzde 9.2 benim hesaplamam,  gelen ise 8.7 demek ki hisselerde biraz geri çekilme olmuş, son değer 0,013509, yarın biraz daha az gelebilir, herkese bereketli işler ve iyi günler dileğimle
CA KA
C_K_ 22.03.2021 11:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Aes'in fiyatına, dolar'daki yüzde 10'luk artışın yansıtılmamasının nedenini bilen var mı?
Huseyin Duman
Huseyin Duman 22.03.2021 11:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yarın yansıyacak inşallah kardeşim, bugünkü 15:30 daki kur hesabta dikkaste alınacak..
CA KA
C_K_ 22.03.2021 11:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Teşekkürler, Hüseyin Bey.
Huseyin Duman
Huseyin Duman 22.03.2021 11:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Eyvallah ne demek Çağatay bey, bilgi paylaşıldıkça çoğalır, hayırlı günler ve işler dileğimle..
CA KA
C_K_ 22.03.2021 11:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Sağolun, size de hayırlı günler ve işler.
uğur ulaş atmaca
uğur ulaş atmaca 19.03.2021 16:26
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele