Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı
Kapat

WisdomTree WTI Crude Oil (CRUD)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
5,52 -0,18    -3,23%
16:15:40 - Gerçek zamanlı Veriler. Döviz EUR ( Feragat )
  • Hacim: 40.241
  • Alış/Satış: 0,00 / 0,00
  • Gün Aralığı: 5,48 - 5,64
Tür:  ETF
Piyasa:  Fransa
ISIN:  GB00B15KXV33 
Varlık Sınıfı:  Emtia
WisdomTree WTI Crude Oil 5,52 -0,18 -3,23%
Loading
Son Güncelleme:
  • 1 Gün
  • 1 Hafta
  • 1 Ay
  • 3 Ay
  • 6 Ay
  • 1 Yıl
  • 5 Yıl
  • Maksimum
Ö. Kapanış5,7
Gün Aralığı5,48 - 5,64
Yatırım Kârlılığı (TTM)N/A
Açılış5,61
52 Hafta3,32 - 6,69
Temettü (TTM)N/A
Hacim40.241
Piy. DeğN/A
Temettü VerimiN/A
Ortalama Hacim (3Ay)257.942
VarlıklarN/A
BetaN/A
1 Yıllık Değişim72,17%
Tedavüldeki HisseN/A
Varlık SınıfıEmtia
WisdomTree WTI Crude Oil ile ilgili görüşünüz nedir?
veya
Topluluğun fikirlerini görmek için oy verin!

Teknik Özet

Çeşidi 5 Dakika 15 Dakika Saatlik Günlük Aylık
Hareketli Ortalama Sat Güçlü Sat Güçlü Sat Güçlü Sat Sat
Teknik İndikatörleri Güçlü Sat Güçlü Sat Güçlü Sat Güçlü Sat Güçlü Al
Özet Güçlü Sat Güçlü Sat Güçlü Sat Güçlü Sat Nötr

Mum Grafikleri

 

Tablo Filtreleme:

Mum Grafiği Karakteristiklerine Göre:

Zaman
Çeşidi
Biçim Göstergesi
Güvenilirlik
Model Zaman Güvenilirlik Geçmiş Mum Adedi Mum Zamanı
Yükselen Modeller
Morning Doji Star 30 Anlık
Morning Star 30 Anlık
Bullish Hammer 1H Anlık
Tamamlanmış Modeller
Bullish doji Star 30 1 02.12.2021 15:30
Abandoned Baby Bullish 15 1 02.12.2021 16:00
Morning Doji Star 15 1 02.12.2021 16:00

WisdomTree WTI Crude Oil Kurlar

Borsa Son Fiyat Alış Satış Hacim Fark % Para Zaman
  Londra 6,25 6,23 6,24 219.692 -3,21% USD 16:15:56  
  Meksika 144,00 0,00 0,00 0 +0,00% MXN 26/11  
  Milano 5,52 5,52 5,53 402.103 -3,14% EUR 16:11:58  
  Paris 5,52 0,00 0,00 40.241 -3,23% EUR 16:15:40  
  Tokyo 715,6 715,6 717,0 46.080 -2,94% JPY 08:58:00  
Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

CRUD Yorumları

WisdomTree WTI Crude Oil hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Frk Dgn
Frk Dgn 07.05.2020 15:55
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Şu an aes % 5 artı en az
Frk Dgn
Frk Dgn 07.05.2020 12:19
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bu fonun aes içindeki orani nasıl? ??
Ogun Hizarci
Ogun Hizarci 07.05.2020 12:19
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Mart ayındaki dağılıma göre %7,27
Frk Dgn
Frk Dgn 07.05.2020 12:19
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Azmis. Keşke % 20 olsaydı.
Tarık Tarık
Tarık Tarık 07.05.2020 12:19
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
100 olsun ...
Samadhi Nirvana
Samadhi Nirvana 07.05.2020 12:06
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Fon nasıl +4% olabiliyor WTI ileri vadelilerde böyle bir artış yok iken?
Oben Cilbeylioglu
Oben Cilbeylioglu 05.05.2020 22:50
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
AES hiç bir şey yapmasa bile fon değeri altı ay sonra üçe katlayacak. ABD 50 dolar üstü fiyat istiyor Rusya 42.5 e razı anlasacaklar mecbur.
Aykut KuzucuLar
Aykut KuzucuLar 05.05.2020 22:50
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
3 katı dediğiniz rakam nedir?
Frk Dgn
Frk Dgn 05.05.2020 22:50
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
0.01800 civarı yapar 3 katı
Fethi Tr
Fethi Tr 05.05.2020 22:50
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
inşallah öyle olur
veysel veyseloğlu
veysel veyseloğlu 05.05.2020 22:50
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Frk Dgn  çok zor dostum petrol 60 dolarken 0,14-0,15 gezmiş petrol 45 olursa aes yaklaşık 0,009 olur gibi 50 dolarda 0,11 maksimum bana göre.
Oben Cilbeylioglu
Oben Cilbeylioglu 05.05.2020 22:50
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Dolar kuru na kadar dı o zaman
Hasan Sarıtepeci
Hasan Sarıtepeci 28.04.2020 13:40
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
AES iyi yönetilemiyor. Kurulduğundan beri yatırımcısına %95 kaybettiren USO fonuna yatırım yapmakla beceriksizliklerini açıkça ortaya koydular. Çünkü bu fon 7 yıldır 100 lerden 2 lere geldi malesef seyrettiler. Sadece Nisanda tedbir alsaydılar yatırımcı bu kadar zarar yazmazdı. Sadece ABD basınını okusaydılar bu fonun ne olduğunu anlarlardı.
İlker SARI
İlker SARI 28.04.2020 13:40
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Petrol sondaj piyasasının dolaylı olarak içinden birisi olarak söyleyebilirim ki, 2015 yılından beri petrol de olup kar eden hiçbir fon yada şirket yok. Önümüzdeki 20 yıl içinde zaten petrol sadece 3. Dünya ülkelerinin kullandığı bir emtia olacak. O döneme kadar dalgalanmalarda sörf yaparak kazanmaya çalışacağım. Petrol bu fon isterse tekrar uzaya çıksın seneye kadar bekler çıkarım
İlker SARI
İlker SARI 28.04.2020 13:40
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Petrol sondaj piyasasının dolaylı olarak içinden birisi olarak söyleyebilirim ki, 2015 yılından beri petrol de olup kar eden hiçbir fon yada şirket yok. Önümüzdeki 20 yıl içinde zaten petrol sadece 3. Dünya ülkelerinin kullandığı bir emtia olacak, herhangi bir değer ifade etmeyecek. O döneme kadar dalgalanmalarda sörf yaparak kazanmaya çalışacağız. Petrol ve bu fon isterse tekrar uzaya çıksın en fazla seneye kadar bekler sonra çıkarım... Zira Ağustos sonrası 3.50 i üzeri bekliyorum. Yada en geç 2021 Ocak-Şubat... Ytd
cihan başlıtürk
cihan başlıtürk 28.04.2020 13:40
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bunu grafikte gördün neden aldın peki?
İlker SARI
İlker SARI 28.04.2020 13:40
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ben bunu grafikte görmedim, zaten grafiklerden de pek anlamam. Dediğim gibi işim gereği petrol sondajcıları ile aram oldukça iyi, piyasanın eğilimleri hakkında biraz fikrim oluştu ve aldım. Ben uzun vadeli yatırımcıyım günlük-haftalık al sat benim işim değil... Petrolün ve diğer emtia fiyatlarının ekonomik veri gibi ıvır zıvır la ilgisi yoktur. Tamamen jeopolitik ve ülkeler arası pazarlıklarla ilgisi vardır. Ekonomik veri denilen şey ihtitaç olursa yaratılır... Benim hesabım basit, bir malın fiyatı alışılmışın dışında düşmüşse alıp bekleyeceksin, yükselince satacaksın...
Mustafa Kemal Gülmez
Mustafa Kemal Gülmez 28.04.2020 13:40
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
aes değil de ben dahil biz biraz acele ettik. 1 hafta rötarlı alsaydık aes dahil hepimiz kazanmıştık. ama geçmişe bakıp konuşmak biraz boş iş
İlker SARI
İlker SARI 23.04.2020 7:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
2.12 den girdik. Hayırlısı bakalım... Ağustos beklentim 3.50 üzeri. YTD...
Finans Analiz
Finans Analiz 23.04.2020 7:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Nasıl aldın kardeeim yok gisterebilir misin yabancı hisse
İlker SARI
İlker SARI 23.04.2020 7:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Finans Analiz , dostum benim işim yurtdışında, hesaplar da isviçre de ordan alım yapıyorum. malesef bizim Tr deki bankalarda bu tip fonlar alınamıyor bildiğim kadarı ile... Aşağıda @Mustafa Kemal Gülmez adlı arkadaş Akbank fonu diye yazmış belki Akbank'tan alım yapılabiliyordur...
Finans Analiz
Finans Analiz 23.04.2020 7:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Teşekkürler eywallah
Mustafa Kemal Gülmez
Mustafa Kemal Gülmez 20.04.2020 15:46
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Akbank petrol fonu takipçileri buraya
Barış Ceylan
Barış Ceylan 20.04.2020 15:46
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Dostum akbank fonuna sence gireyimmi ,
zeki bana
zeki bana 28.03.2020 21:09
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele