x
Son Dakika Haberleri
0

ABD - Ham Petrol Stokları

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

ABD - Ham Petrol Stokları

Sıklık

Bildirim Tipi

Website Penceresi

Mobil Uygulama Bildirimleri

Durum

 
Son Yayınlanan
15.11.2017
Açıklanan
1,854M
Beklenti
-2,200M
Önceki
2,237M
Enerji Bilgi Yönetimi (EIA) nin Ham Petrol Envanterleri ABD firmaları tarafından envanterde tutulan ticari ham petrol varillerindeki haftalık artışı belirler. Envanterlerin seviyesi enflasyon ve diğer ekonomik güçlerde etkisi olabilecek petrol ürünlerinin fiyatlarında etki eder.
Önem:
Ülke:
Döviz: USD
Kaynak: Energy Information Administrat...
ABD - Ham Petrol Stokları
 
Yayınlanma Tarihi Zaman Açıklanan Beklenti Önceki
22.11.2017 18:30   -2,200M 1,854M
15.11.2017 18:30 1,854M -2,200M 2,237M
08.11.2017 18:30 2,237M -2,876M -2,435M
01.11.2017 17:30 -2,435M -1,756M 0,856M
25.10.2017 17:30 0,856M -2,578M -5,731M
18.10.2017 17:30 -5,731M -4,242M -2,747M

Haberler

Ham petrol 4 günün kayıp zincirinin kırıyor
Ham petrol 4 günün kayıp zincirinin kırıyor Uzman Investing.com - 16.11.2017

Investing.com - Bu ayın sonunda gerçekleşecek olan toplantıda petrol üreticilerinin üretim kesintisi anlaşmasını genişleteceğine dair artan umutlar arasında, ham petrol fiyatları ...

Dow Vadeli Endeksi 130 puan geriledi
Dow Vadeli Endeksi 130 puan geriledi Uzman Investing.com - 15.11.2017

Investing.com - ABD'de hisse senedi piyasaları Çarşamba günü ham petrol fiyatlarındaki gerileme ve ABD'deki vergi reformu ile ilgili belirsizliklerin etkisiyle düşük ...

Çarşamba Günü Piyasalara Dair Bilmeniz Gereken 5 Şey
Çarşamba Günü Piyasalara Dair Bilmeniz Gereken 5 Şey Uzman Investing.com - 15.11.2017

Investing.com - 15 Kasım Çarşamba günü finans piyasalarına dair bilmeniz gereken 5 şey: 1. Avrupalı ve Asyalı Hisseler Yıl İçerisindeki En Uzun Kayıp Serisini Yaşıyor Asyalı ...

Analizler

Ham Petrol Stokları Tartışması

Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Düşünceleriniz buraya yazın
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Tüm tartışmalar (19)
OMRE TUON
OMRE TUON 07.09.2017 14:40 GMT
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
3,4095 ikinci kademe alım
Cevap
0 0
sertan şener
sertan şener 02.08.2017 8:25 GMT
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bugün 52.70 civarını tekrar test etmesini bekliyorum.
Cevap
0 0
Serseri Kurşun
Serseri Kurşun 08.02.2017 14:19 GMT
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Petrol konusunda pek bilgim yok, veri nasıl gelirse yükseliş veya düşüş yaşanır ? Açıklayabilirmisiniz ? Teşekkürler
Cevap
0 0
MURAT APAYDIN
MURAT APAYDIN 08.09.2016 19:35 GMT
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ne biçim veri bu?
Cevap
0 0
rahat ol
kacanyok 13.04.2016 14:44 GMT
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Iyi gelir diye bekliodum...:( ham petrolu.. mart ayinda 3 hafta boyunca yariya indirdiler uretimi petrol fiyati yukselsin diye..benim sapsalligim:((
Cevap
0 0
Atabay Ergenekon
BUĞA 16.03.2016 14:04 GMT
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ne olur size beklenildiği gibi gelir mi?
Cevap
0 0
Arif .
Arif . 20.07.2016 8:15 GMT
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
3 aşağı 5 yukarı . yine düşmeye devam eder
Cevap
0 0
EREN SOYSOP
EREN SOYSOP 21.01.2016 17:24 GMT
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bu bir tepki hareketiydi petrole karşı uzun süreli tutunamacağını tahmin ediyorum sabaha aynı seviylerden işlem görür 27:40
Cevap
0 0
16.12.2015 15:38 GMT
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
4800 acaip stok olmuş....fazla
Cevap
0 0
PALA
PALA 30.09.2015 14:33 GMT
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hedgeleri kaar çevirip 44,93 den bir mal daha aldık 46,28le koşmaya devam petrol iyi gelmiş ama tersten yüzeceğim
Cevap
0 0
Mert Kağan Doğan
Mert Kağan Doğan 30.09.2015 15:02 GMT
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
tahmin güzel ama saatlikte üst bolingere takıldı.
Cevap
0 0
The Novice
The Novice 23.09.2015 15:56 GMT
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele