Son Dakika
Investing Pro 0
Yılbaşı KAMPANYASI: InvestingPro+’ta %40’a Varan İNDİRİM TEKLİFİ KAÇIRMA
Kapat

Altın 1 Kg - Şub 2023 (MAUc1)

Alarm Oluştur
Yeni
Alarm Oluştur
Websitesi
  • Alarm bildirimi olarak
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
Mobil Uygulama
  • Bu özellikten faydalanabilmeniz için hesabınızda oturum açmış olmanız gerekmektedir
  • Aynı kullanıcı profili ile oturum açtığınızdan emin olun

Durum

Sıklık

Tek Seferlik
%

Sıklık

Sıklık

Bildirim Tipi

Durum

Portföy'e Ekle/Kaldır Portföye Ekle
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 
56.875 -87    -0,15%
27/01 - Kapanış. Döviz INR ( Feragat )
  • Ö. Kapanış: 56.962
  • Açılış: 56.760
  • Gün Aralığı: 56.640 - 56.985
Tür:  Emtia
Grup:  Metaller
Birim:  10 Gram
Rafine Altın 56.875 -87 -0,15%

Rafine Altın Vadeli İşlemleri İnteraktif Grafikler

 
Anlık Rafine Altın Vadeli İşlemleri CFDs grafiklerine ücretsiz ulaşın.Bu gelişmiş profesyonel grafiklerle farklı zaman aralıklarını gözlemleyebilir, tablo türünü değiştirebilir, yakınlaştırabilir ve kendi çalışmalarınızı ve çizimlerinizi ekleyebilirsiniz. Ayrıca kendi çalışmalarınızı kayıt edebilir ve kendi sisteminizi kurabilirsiniz. Kullanabileceğiniz tüm özelliklerin bir listesi, üst menüdeki enstrümanlar sekmesinde bulunmaktadır.
Grafik ayarlarınızı kaydetmek için şimdi Oturum Açın / Ücretsiz Kayıt Olun
Tam ekran modundan çıkmak için ESC tuşuna basın
Yorum Kuralları

Yorumları kullanarak diğer kullanıcılarla bağlantıya geçebilir, görüşlerinizi paylaşabilir, yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sorabilirsiniz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşağıdaki kriterlere lütfen uyunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin.
  • Bağlamı koruyun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Eleştirel görüşler, pozitif ve diplomatik bir üslupla anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanın, imla kurallarına uyun.
  • Spam veya reklam mesajı atmak yasaktır.
  • Küfür, argo kullanımı yasaktır.
  • Sadece Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam mesajlar yazan, argo/küfür kullanan ve forumu suistimal eden kullanıcıların hesapları süresiz olarak kapatılacaktır.

Rafine Altın Vadeli İşlemleri Tartışmaları

Altın 1 Kg hakkında düşüncelerinizi yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
ESARTEX KİDS trendyol
ESARTEX KİDS trendyol 13.11.2022 20:50
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yıl sonu 1200 tl
Hüseyin Tekneci
Herii19 25.12.2021 1:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
gram altın 650 seviyeleri alım fırsatıdır 3-5 ay vadede yine 1600 görür
Speedy Gonzales
Speedy Gonzales 25.12.2021 1:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Gördü mü 1600 ü :)))
Hüseyin Tekneci
Herii19 25.12.2021 1:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
altın çamura düşsede altındır. 2018 ağustosunda altın gramı 270 görüp 202 desteğinden yukarı döndüğünde hedefi uzun vade 1600 tl dediğimde bana gülenler şimdi şok
Cengiz Söğüt
Cengiz Söğüt 23.12.2021 21:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
https://s3.tradingview.com/9/9pwkFR7E_mid.webp      -----    TOBO 1806 $ BOYUN ÇİZGİSİNİN KIRILIMIYLA ALICILARIN İŞTAHIDA KABARABİLİR VE 1911 $ ÜSTÜNE BİR SOLUKTA GİDEBİLİR.
Cengiz Söğüt
Cengiz Söğüt 22.12.2021 16:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ons altın alçalan üçgen formasyonunda 1861 usd kırılırsa yükseliş teyidi alır ,,,,,,,ve bu bize 2450 usd hedefini verir 2022 yılı içinde hatta ben o ivme ile 2600 usd ye kadar gideceğini düşünüyorum.,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Buradan yola çıkarak 2450 usd olursa usd 12.5 olur ise 981 tl rakamını tekarar verir 2600 usd olursa usd 12.5 olur ise 1041 tl rakamını retest eder,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 2450 usd olursa usd 14.5 olur ise 1138 tl rakamı ile yeni ath yapar,,,,,,,,,,,,,,,,,, 2600 usd olursa usd 14.5 olur ise 1208 tl rakamı gelir ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, 2450 usd olursa usd 16.5 olur ise 1295 tl rakamı gelir............... 2600 usd olursa usd 16.5 olur ise 1375 tl rakamı gelir............... 2450 usd olursa usd 18.5 olur ise 1452 tl rakamı gelir................ 2600 usd olursa usd 18.5 olur ise 1541 tl rakamı gelir................ 2022 yılında bu 4 senaryodan biri gerçekleşme ihtimali çok yüksek YTD
Vecihi Hüroğlu
Vecihi Hüroğlu 05.12.2021 23:11
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
.....OTOMOBİL STOKÇULARININ ELİNDE PATLAYACAK Türkiye’de elektrikli ve hibrit otomobil satışı ADETA PATLADI Hibrit otomobil satışları %121,8 büyümeyle 45 bin 190 adete ulaştı. Elektirkli otomobiller ise 2 bin 415 adetle %325,2 oranında artış gösterdi.2022 ortasına kadar acil 250 BİN CİVARINDA ŞARJ İSTASYONU KURULACAK--YENİÇAĞ 2030'a varmadan Avrupa'da (Benzin, Mazot vb) motorlu içten yanmalı araçlar hiç kalmayacak"dedi. OİB Başkanı Baran Çelikhttps://www.bursadabugun.com/haber/oib-baskani-baran-celik-otomotiv-endustrisinde-buyuk-bir-donusum-var-1463502.html?....
Vecihi Hüroğlu
Vecihi Hüroğlu 03.12.2021 12:27
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
DOLARLARI BOZDUM BİR MİKTAR BADEMLER BİR PİSLİK YAPABİLİR ARTIK ONLARINDA G... YUSUF YUSUF YAPMAYA BAŞLADI TİTREŞİMLİ VİBRATÖR YAKLAŞTIKÇA
Vecihi Hüroğlu
Vecihi Hüroğlu 03.12.2021 8:47
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
LK HEDEF 825 TL  --------------------SONRA DÖRT HANELİ RAKAMLAR GRAM ALTINDA -------------https://tr.tradingview.com/chart/XAUTRYG/30KTWMSv/
Vecihi Hüroğlu
Vecihi Hüroğlu 02.12.2021 0:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Nebati: Bu sefer düşük faiz politikamızı uygulamakta kararlıyız________________________________________________https://www.dunya.com/finans/haberler/bakan-yardimcisi-nebati-bu-sefer-dusuk-faiz-politikamizi-uygulamakta-kararliyiz-haberi-640968
Vecihi Hüroğlu
Vecihi Hüroğlu 02.12.2021 0:43
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele