Son Dakika
Kapat
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Şimdi Yükseltin

İşte XRP Dosyası... Fiyatı Neden Çıktı, Bundan Sonra Ne Olabilir?

Yazar Mehmet ÇobanKripto Paralar01.02.2021 15:50
tr.investing.com/analysis/ste-xrp-dosyas-fiyat-neden-kt-bundan-sonra-ne-olabilir-200465921
İşte XRP Dosyası... Fiyatı Neden Çıktı, Bundan Sonra Ne Olabilir?
Yazar Mehmet Çoban   |  01.02.2021 15:50
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu makale zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor
 

Kripto para piyasası en enteresan günlerinden birine başladı. Bu enteresan günün başrol oyuncusu ise XRP. Son 2 -3 günde 25 cent civarlarından bir anda 60 cent civarlarına kadar bir yükseliş yaşandı. Peki XRP’de neler oluyor ve bundan sonra neler olabilir? Bitci.com Baş analisti Mehmet Çoban, Günlük Analiz serisinde  yorumluyor.

XRP nasıl hareket edecek?

Kripto para piyasası belki de tarihinin en enteresan günlerinden birine başladı. Bu enteresan günün başrol oyuncusu ise malumunuz XRP… Hikaye aslında SEC’in Ripple’a dava açmasıyla başladı. SEC dava sebebi olarak Ripple’ı bir menkul kıymet olmasını gösterdi. Bu haberle birlikte 65 cent civarından XRP’nin fiyatı bir anda 17 cent civarlarına kadar geriledi. Aslında bu hareket normal karşılanabilir. Zira bir şirketin üzerine hem de SEC tarafından bir dava açılması doğal olarak fiyatı ciddi anlamda aşağı çekebilir. Ancak üzerinde dava baskısı olan bir şirketin fiyatının bir anda 2-3 kat artması çok sık rastlanılan bir durum değil… Zira son 2 -3 günde XRP fiyatı 25 cent civarlarından bir anda 60 cent civarlarına kadar bir yükseliş yaşandı. Peki neden?

GameStop (NYSE:GME) detayı

Aslında her şey Amerikan video oyunu, tüketici elektroniği ve oyun ürünleri satıcısı Gamestop hisselerinin fiyatındaki ani ve çok sert yükselişle başladı. Herkes bu fiyat artışının nedenini araştırırken hikayenin perde arkasında hiç kimsenin tahmin edemeyeceği bir durum ortaya çıktı. Zira şirket hisselerindeki bu yükselişin nedeni aslında bir araya gelmiş ve sayıları oldukça fazla olan küçük yatırımcıydı. Sosyal medya paylaşım platformu Reddit üzerinde açılan bir başlık altında toplanan bir grup Gamestop hisselerinin fiyatını bir anda 29 dolarlı seviyelerden 347 dolarlı seviyelere kadar taşıdı. Bu yükselişe zamanla büyük fonlarda eşlik edince fiyat bir anda bu seviyelere kadar yükseldi.

XRP’de de olabilir mi?

Şimdi ise benzer bir senaryo XRP için yazılıyor. Her ne kadar başlık kapatılmış olsa da yine Reddit üzerinden organize olan bir grubun dava sürecinde olan XRP fiyatında ciddi hareketlilik sağlayacağı söylentisi var. Bu söylentinin etkisi aslında 2-3 gün önce başladı ve XRP fiyatı 24 cent civarlarından 60 cent civarlarına kadar yükseldi. Peki bundan sonra neler olabilir? Yatırımcı nasıl hareket etmeli? Bitci.com Baş analisti Mehmet Çoban yorumluyor...

İşte XRP Dosyası... Fiyatı Neden Çıktı, Bundan Sonra Ne Olabilir?
 

İlgili Makaleler

İşte XRP Dosyası... Fiyatı Neden Çıktı, Bundan Sonra Ne Olabilir?

Yorum Ekle

Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

Düşünceleriniz buraya yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Yorumlar (23)
Tevfik Karakurt
Tevfik Karakurt 08.02.2021 0:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kısa vade de XRP alanların yüzü gülecek. Kuvvetli bir zincir
Hasancan KAYA
Hasancan KAYA 08.02.2021 0:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yeniden mi yükseleceğini düşünüyorsunuz
Zihdi Kiliç
Zihdi Kiliç 03.02.2021 1:22
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
arkadaşlar ben yeni üye oldum tavsiye ve önerilerinizi ????
Sami Kalın
Sami Kalın 02.02.2021 14:03
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
40 bin zararım var alttan bir 3 bin daha aldım mecburen beklicegiz öyle görünüyor
Seda Krsl
Seda Krsl 02.02.2021 11:47
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
arkadaşlar yapacak hiçbir sey yok alttan toplucaz beklicez
osman karagül
osman karagül 02.02.2021 10:01
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Xrp ye guvenende suç bundan. Adam olmaz
Ersin Tokat
Ersin Tokat 02.02.2021 9:27
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
eterhum alali 1 ay oldu daha 9 binlerde nebicim is anlayamadim ya
ismet kaya
ismet kaya 02.02.2021 9:27
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bak 1 gun daha bekleyimce 11.900 e geldi 👍
Ersin Tokat
Ersin Tokat 02.02.2021 9:27
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
eterhum alali 1 ay oldu daha 9 binlerde nebicim is anlayamadim ya
Kerem Han
Kerem Han 02.02.2021 1:17
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
btc türkü şikayet etmek lazım kesinlikle dolandırıcı bunlar
doğan tekbaş
doğan tekbaş 02.02.2021 1:17
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
neden öyle dedin ben yeniyim btc türk kullanıyorum başka alım programları var mı ki
doğan tekbaş
doğan tekbaş 02.02.2021 1:17
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
neden öyle dedin ben yeniyim btc türk kullanıyorum başka alım programları var mı ki
doğan tekbaş
doğan tekbaş 02.02.2021 1:17
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
neden öyle dedin ben yeniyim btc türk kullanıyorum başka alım programları var mı ki varsa aydınlatırsanız srvinirim
Alper Öztürk
Alper Öztürk 02.02.2021 1:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
birakiyorum artık sabaha ya batmış olacam yada çıkmış hadi hayırlısı herkese hayırlı işler inşallah 6-7 bini bulurda herkes karını eder
Sami Kalın
Sami Kalın 02.02.2021 0:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
40 bin zararım oldu fenna patladık
Alper Öztürk
Alper Öztürk 02.02.2021 0:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
geçmiş olsun ne olacak sizce
fatih kara
fatih kara 02.02.2021 0:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Gecmiş olsun benimde 21 bin zarar bugun 😩daha beter olucak diolar haberleri detaylı okuyalım oyuna geldik resmen
Furkan Ayyıldız
Furkan Ayyıldız 02.02.2021 0:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Benimde 25 bin zararım var beklemekten başka çaremiz yok
İsmet Aktaş
İsmet Aktaş 02.02.2021 0:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele