Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı

Kriptolarda İkinci Dalga Satışların Sebepleri ve Yatırımcı Tutumu - ADA Hard Fork’u Kapıda - ETH, DASH ve ADA Analizi

Yazar Helin ÇelikKripto Paralar26.02.2021 17:46
tr.investing.com/analysis/kriptolarda-kinci-dalga-satslarn-sebepleri-ve-yatrmc-tutumu--ada-hard-forku-kapda--eth-dash-ve-ada-analizi-200467643
Kriptolarda İkinci Dalga Satışların Sebepleri ve Yatırımcı Tutumu - ADA Hard Fork’u Kapıda - ETH, DASH ve ADA Analizi
Yazar Helin Çelik   |  26.02.2021 17:46
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu makale zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor
 
  • Kripto para piyasasında ikinci dalga düşüşün sebepleri neler?
  • Coinbase ABD’de ilk halka arzı yapılan kripto para borsası olma yolunda.
  • Kripto para piyasasında toparlanma gelir mi, tepki bölgeleri nereler olabilir?
  • Elon Musk’a SEC tarafından inceleme söz konusu. Tesla, Bitcoin düşüşünden etkilendi mi?
  • Genel düşüşte satışları sınırlı kalan kripto para hangisi?
  • Ethereum cüzdanları ne durumda, yatırımcı ne düşünüyor?
  • Kurumsal aktörlerin davranışları nasıl ilerliyor?
  • Ethereum, Cardano ve Dash analizi...

Kriptolarda İkinci Dalga Satışların Sebepleri ve Yatırımcı Tutumu - ADA Hard Fork’u Kapıda - ETH, DASH ve ADA Analizi
 

İlgili Makaleler

Sevcan Dedeoğlu
Bitcoin Taproot Güncellemesi Geliyor Yazar Sevcan Dedeoğlu - 15.11.2021

Bitcoin Taproot güncellemesine doğru, kripto para piyasasında Bitcoin’in yatay hareket ettiğini, Ethereum’un ise altcoin rallisini kurtarmak için mücadele ettiğini görüyoruz. Geçen...

Kriptolarda İkinci Dalga Satışların Sebepleri ve Yatırımcı Tutumu - ADA Hard Fork’u Kapıda - ETH, DASH ve ADA Analizi

Yorum Ekle

Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

Düşünceleriniz buraya yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Yorumlar (20)
Oktay Kumaş
Oktay Kumaş 14.03.2021 8:17
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Forum sayfalarına yapılan spam reklamlar konusunda BU KADAR DUYARSIZ davranan yöneticileri kınıyorum.
Aykut Karaçıbık
Aykut Karaçıbık 05.03.2021 0:36
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bitturen aldım 120 den bekleteyimi
Sertaç Gülersönmez
Sertaç Gülersönmez 03.03.2021 16:55
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Merhabalar 11 TL den ADA almış yeni bir oyuncu olarak soruyorum: Bu bir hafta önceki anlık yükseliş güncelleme ile ilgili miydi..? Yoksa onun etkisi henüz yaşanmadı mı..? ADA en son hit sevi,yesi olan 13,50 TL yi görür mü..? görür ise ne zaman..?
Tahsin Deniz
Tahsin Deniz 03.03.2021 16:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Mrb helin hnm ADA hakkında bilgi verirseniz sevinirim. Saygılar
Tahsin Deniz
Tahsin Deniz 03.03.2021 16:06
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Mrb helin hnm cardano hakkında bilgi verirseniz sevinirim. Saygılar
arafta xwsz
arafta xwsz 02.03.2021 9:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
türkçe konuşun türkçe.hard fork diyene kadar güçlü ayrışma desene.
Serkan Doğan
Serkan Doğan 01.03.2021 19:26
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
eth sonuç ne olur ne kadar yatırım tavsiye edersiniz teşekkür ederim
Serkan Doğan
Serkan Doğan 01.03.2021 19:25
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
eth sonuç ne olur ne kdr yatırım tavsiye edersiniz teşekkür ederim
Dali Celik
Dali Celik 01.03.2021 17:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ada bu hafta sonu 1.6 olur
Dali Celik
Dali Celik 01.03.2021 17:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ada bu hafta sonu 1.6 olur
Ahmet buyrukcu
Ahmet buyrukcu 01.03.2021 10:34
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
AVAX nerelerde kalır önerimi çıkarmı yıl sonuna ne getirir.
Ahmet Öğün
Ahmet Öğün 28.02.2021 20:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bu mesajı okur okumaz 2 3 gün içinde yükselicek ama şuanlık düşüşte günlük foreks yapanlar btc ile 1 hafta içinde yükselecek
Mehmet Öztürk
Mehmet Öztürk 28.02.2021 7:10
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Abiler yükselişe geçer mi dün akşam saatlerinde aldım
Mehmet Bulut
Mehmet Bulut 28.02.2021 7:10
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Sende benim gibisin merak etme yükselir çok inişler çıkışlar gördük böyle bende dün akşam senin gibi 10.128 den aldım şu anda 9.264 de düştü bekle arkadaşında dediği gibi sabır eşittir para
Mehmet Bulut
Mehmet Bulut 28.02.2021 7:10
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Sende benim gibisin merak etme yükselir çok inişler çıkışlar gördük böyle bende dün akşam senin gibi 10.128 den aldım şu anda 9.264 de düştü bekle arkadaşında dediği gibi sabır eşittir para
MUEJAZA MUCİZE
MUEJAZA MUCİZE 28.02.2021 7:10
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
merhaba yaklaşık 3 sene önce elimde 2 BTC vardı aldıktan sonra bir müddet yükseldi sonra düştü ve bir süre daha düşmeye devam etti kar gitti zarardaydım bir kaç boş söylentilere aldandım ve panik bir halde az bir zararla sattım şimdi bin pişmanım keşke satmasaydım diyorum o zaman BTC 19 bin TL idi şimdi 350 bin TL
Mert Köse
Mert Köse 27.02.2021 20:55
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bitcoin kaynaklı düşüyor diyen arkadaşlar bitcoinden bağımsız hareket ettiğinin farkinda değil sanırım hard flip ve depp ct endeksine göre azalıp artıyor adada parasını tutan arladaslar var ise panik olmaya gerek yok 9.800 e stop koyup beklemenizi öneririm yükselir düşer kimse bilemez ama gerek grafik analizi gerekse 750milyon gibi bir yatirim yapılacağı göz önüne alınırsa ve bunlara ek olarak güncellemesi 1martta bunu göz önüne alırsak ada yükselişini sürdürür işlem hacmi 24saate 54milyon artış gosterdi piyasa değeri ise 8milyar dolar artışta fazla paniğe gerek yok
Hakan Karabag
Hakan Karabag 27.02.2021 11:22
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
sabir=para
Ersen Giraylar
Ersen Giraylar 27.02.2021 11:22
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Akıl=para
Bedri Alper Sakarya
Bedri Alper Sakarya 27.02.2021 9:26
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Salim haklı, analizi olmayan analiz olmuş...
TC Salim Akçay
TC Salim Akçay 27.02.2021 5:02
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
analiz nerde 🤔🙄
Ayhan Gundogmus
Ayhan Gundogmus 27.02.2021 1:28
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
hepsi cikar merak etmeyin
Vedat Ozer
Benzeten 26.02.2021 20:57
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Merhaba Helin hanım, Digibyte ı değerlendirebilir misiniz?
Ümit Can
Ümit Can 26.02.2021 18:48
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele