Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı

Kripto Paralarda Toparlanma Süreci Neden Uzadı?

Yazar Mehmet ÇobanKripto Paralar16.07.2021 12:42
tr.investing.com/analysis/kripto-paralarda-toparlanma-sureci-neden-uzad-200475627
Kripto Paralarda Toparlanma Süreci Neden Uzadı?
Yazar Mehmet Çoban   |  16.07.2021 12:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu makale zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor
 

Kripto para piyasası satış baskısından kurtulamıyor. Lider kripto para birimi Bitcoin düşüş trend çizgisi altındaki seyrini hâlâ sürdürüyor. Bunun yanında Ethereum'da da benzer bir seyir hakim.

Bitcoin ve Ethereum'da bu seyir gözlemlenirken Ripple davasında önemli bir gelişme yaşandı. Sulh Hakimi Sarah Netburn, yakın tarihli bir duruşmada ABD Menkul Kıymetler ve Borsa Komisyonu’nun Kurumsal Finansman Bölümü eski müdürü Williman Hinman’ın ifadesine başvurulmasına karar verdi. Yargıç, eski müdür William Hinman’ın ifadesine başvurulmasına hükmettiği için Ripple, SEC‘e karşı avantajlı duruma geçti.

Kriptokoin.com tarafından bildirildiği üzere SEC, Hinman’ın ifadesini onaylamanın, diğer avukatları kamu hizmetinde çalışmaktan caydırabilecek tehlikeli bir emsal teşkil edeceğini savundu. Ancak Netburn, bunun “sıradan bir uygulama” olmadığını belirterek, kararda büyük bir kamu yararı olduğunu da sözlerine ekledi.

Ripple davasında önemli gelişme

Hakim Sarah Netburn ifadenin diğer departmanları etkilememesi gerektiğini iddia ediyor. Hinman’ın kısa süre önce 19 Temmuz’da ifadesinin alınması planlanmışken, tarafların ifadenin kapsamı üzerinde önceden çalışabilmeleri için ifade alma işlemi hakim tarafından ertelendi. Peki bundan sonraki seyirde BTC ve ETH için teknik sinyaller ne yönde oluştu? Bitci.com Araştırma Müdürü Mehmet Çoban yorumluyor.

Kripto Paralarda Toparlanma Süreci Neden Uzadı?
 

İlgili Makaleler

Kripto Paralarda Toparlanma Süreci Neden Uzadı?

Yorum Ekle

Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

Düşünceleriniz buraya yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Yorumlar (4)
Adem Çelik
Adem Çelik 21.07.2021 22:31
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Tether para basmiyor
Real Mix
Real Mix 21.07.2021 18:57
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Herşeyi de bize soruyor bu çoban !
Mete Kara
Mete Kara 16.07.2021 13:48
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ben girdim ya ondan uzamistir malum neye girsek batiyor
Rıdvan Aktaş
Rıdvan Aktaş 16.07.2021 13:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ben çok farklı düşünüyorum şuanda bana kalırsa bayramda düşüşler normaldir şuanda bayram oncesi tatile gitcekler vs oldu çoğu kişi elindeki coinleri bozdurub  geri yatırım yapmadı bunlarında etkisi olur insanlar yaz dönemi tatile gidiyor herkesin iyi bir yaz geçirme planı var kimbilir kimler  bitcoinde tatil parasını çıkarmak amaçla yatırım yaptı bence bunlarında baz almak gerek ve ben inanıyorum yakın zamanda geni canlanacak dış mihraclarin farklı bir spekulasyonu olmaz ise ben 100 den aldım ve hala içim rahat bir şekilde bekliyorum  çünkü coin kendini kanıtladı sanmam bu kadar kendini yerlere serecek çok böle düşüşler yaşadık ve sonunda gene dirildi bence al satıcılar çok fazla düşünüyor uzun vadecilerin pek böle tasasi olmaz
erkan somer topal
erkan somer topal 16.07.2021 13:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Doğru ya. Avrupa Amerika Çin ve Hindistanda da kurban bayramı tatili var.. Hatta tüm dünyada..Biz nasıl düşünemedik bunu
NİHAT GÖKDEMİR
NİHAT GÖKDEMİR 16.07.2021 13:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
hahahaha
Serkan Cetin
Serkan Cetin 16.07.2021 13:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
erkan somer topal olay sadece bayrqm degil herkez yaz tatili sezonunda kapılara git tıklım tıklım kuyruk var yollar gurbetcilerden gecilmiyor
Bulent Ayaz
Bulent Ayaz 16.07.2021 13:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bitcoin ya da herhangi bir global entrümanı Türkiye ve Türkler’in etlilediğini düşünenler var:(
Mustafa Güler
Mustafa Güler 16.07.2021 13:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele