Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı

Ethereum'da Hedefe Yolculuk Başladı mı? Cardano'da Neler Oluyor?

Yazar Helin ÇelikKripto Paralar19.03.2021 17:55
tr.investing.com/analysis/ethereumda-hedefe-yolculuk-baslad-m-cardanoda-neler-oluyor-200468887
Ethereum'da Hedefe Yolculuk Başladı mı? Cardano'da Neler Oluyor?
Yazar Helin Çelik   |  19.03.2021 17:55
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu makale zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor
 

Araştırmalar 2021 başından beri dijital varlıklara yapılan yatırımların rekor seviyeye ulaştığını gösteriyor. Bitcoin ve Ethereum hakimiyet oranı gerilerken altcoinler primli ilerliyor. ABD kanadından yine önemli veriler gelmeye devam ediyor. Y kuşağının ilgisi giderek kripto paralara kayarken piyasadan pozitif haberler gelmeyi sürdürüyor.

  • Ethereum'lar DeFi'ye kayıyor. DeFi kullanıcı davranışları ne yönde şekilleniyor?
  • ETH hedef fiyata mı gidiyor?
  • ADA'da neler oluyor? Aldığı yükselişten sonra girdiği düzeltmenin sebebi nedir? Cardano için hangi seviyeler kritik?
  • AVAX'ın potansiyel fiyatı ve öne çıkan seviyeler neler?
  • Powell kripto para açıklaması yaptı, satır arası ne ifade ediyor? Kripto paraları hangi koşullar gerçekleştiğinde kabul edebilirler?

Konu başlıkları ve detaylı ADA, ETH ve AVAX analizleri için analiz videomuza göz atabilirsiniz.

Ethereum'da Hedefe Yolculuk Başladı mı? Cardano'da Neler Oluyor?
 

İlgili Makaleler

Mehmet Çoban
Cardano ve Bitcoin Kritik Seviyelerde   Yazar Mehmet Çoban - 06.05.2021

Kripto para piyasası yatırımcılarının yüzünü güldüren yeşil bir tabloyla karşıladı yeni günü. Bitcoin’de teptki alımları sürüyor. Ethereum’da ise yukarı yönlü harekete devam. Bunun...

Ethereum'da Hedefe Yolculuk Başladı mı? Cardano'da Neler Oluyor?

Yorum Ekle

Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

Düşünceleriniz buraya yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Yorumlar (17)
Emrah Salman
Emrah Salman 22.03.2021 21:20
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Merhaba dünyanın 7.ci harikası helin hanım bittorent hakkında yüklü ve uzun vadeli yatırıma ne dersiniz acaba ?
Emrah Salman
Emrah Salman 22.03.2021 21:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Dünyanın 7.ci harikası helin çelik uzun vade ve yüklü yatırım için bittorent hakkında ne düşünüyorsunuz acaba ?
AB BA
AB BA 22.03.2021 9:27
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ah Cardano Ah kıramıyor birisi kafasına vuruvuruveriyor 1.20 de
Abdulkadir Gökbayrak
Abdulkadir Gökbayrak 20.03.2021 18:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Acemi bir yatırımcının başına gelebilcek en kötü şey ilk yatırımında kazançlı olmasıdır. İkinci kötü şey ise ikinci yatırımında kazançlı olmasıdır.üçüncü Ve son hatası ise üçüncü yatırımda kaZançlı olmasıdır. Ytd
ahmet berberoglu
ahmet berberoglu 20.03.2021 18:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bu benim küçük oynarken kazancliydim yuzde 60 gibi. islem hacmimi arttirdim daha korkak ve salak oldum kazancimi verdim ellere kazancimdan yuzde 10 20 si kaldi
Mahir Suna
Mahir Suna 20.03.2021 18:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Slm bende Cardano almak istiyorum 1.251203 fiyat yazıyı 1 ada 1251 TL mi yapiyo
Aydın Yurdakul
Aydın Yurdakul 20.03.2021 18:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Mehmet Can Atmaca
Mehmet Can Atmaca 20.03.2021 17:05
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
borsaya yeni girdim yatırım olarak ne önerileriniz var
Nihat Donat
Nihat Donat 20.03.2021 17:05
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Girme
Mehmet Can Atmaca
Mehmet Can Atmaca 20.03.2021 17:04
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
borsaya yeni girdim yatırım olarak ne önerileriniz var
Mustafa Menteşoğlu
Mustafa Menteşoğlu 20.03.2021 17:04
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Btt
Bilal erciyes
Bilal erciyes 20.03.2021 17:04
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bence geri çık otur evindr
Gökçer Büyükakkaş
Gökçer Büyükakkaş 20.03.2021 17:04
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
şu aşamada girmek ne demek ;)) çık
Hüseyin CİVCİOĞLU
Hüseyin CİVCİOĞLU 20.03.2021 14:47
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
arkadaşlar yeniyim. bir süredir takip ediyorum. ufak ufak alımlar yapıyorum. ama malesef acele alımlar da param hep rehin.
Hüseyin CİVCİOĞLU
Hüseyin CİVCİOĞLU 20.03.2021 14:47
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
arkadaşlar yeniyim. bir süredir takip ediyorum. ufak ufak alımlar yapıyorum. ama malesef acele alımlar da param hep rehin.
ömer sahin
ömer sahin 20.03.2021 13:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
maker ne olur sizce
Fırat Taşkesen
Fırat Taşkesen 20.03.2021 13:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bence 10 güne 0 ila 5 değer kazanabilir
ömer sahin
ömer sahin 20.03.2021 13:11
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
helin celik rica etsem maker coin hakkinda bir bilgi verirmsin lütfen :(
ÇOCUKLA HERŞEY gur
ÇOCUKLA HERŞEY gur 19.03.2021 22:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ada neler?
Yaşar Kartal
Yaşar Kartal 19.03.2021 18:55
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Merhaba helin hanım $NEO'nun güncellemesi pozitif yansır mı acaba? Sizinde yorumunuzu alabilirmiyim.
Berkays ..
Berkays .. 19.03.2021 18:40
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Merhaba ,  ethbtc paritesi analizi de yapabilir misiniz ? Çok dipte şuanda.
düşüne bildigin kadar düşün konu hiç bitmez
düşüne bildigin kadar düşün konu hiç bitmez 19.03.2021 18:11
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Birileri fişi çeker kripto biter
Ferhat Çetinkaya
Ferhat Çetinkaya 19.03.2021 18:08
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
btt düşer mi
samet gokce
samet gokce 19.03.2021 18:08
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Düşmez
samet gokce
samet gokce 19.03.2021 18:08
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ramazan Aldemir
Ramazan Aldemir 19.03.2021 18:02
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
etheryum yükselir mi
Tup Bukucu
Tup Bukucu 19.03.2021 18:02
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yok düşer.
Ilker Akbulut
Ilker Akbulut 19.03.2021 18:02
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
hafta sonu genelde yükselen oluyor
Yener Karadeniz
Yener Karadeniz 19.03.2021 17:59
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele