Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Şimdi Yükseltin

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Rus ödeme sistemi Mir ve alternatifleri bugün ele alacağız"

Ekonomi 23.09.2022 14:41
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu makale zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor
 
© Reuters.

Investing.com - Cuma namazı sonrası gazetecilere açıklama yapan Cumhurbaşkanı Erdoğan, Rusya ve Ukrayna arasında gerek tahıl koridoru gerekse esir takası ile Türkiye’nin önemli girişimlerle barış için çabaladığını belirtti.

Erdoğan’ın tahıl koridoruna dair açıklaması:

4 milyon tonu aşan tahıl koridorundan gidişler oldu. Halen devam ediyor.

Önemli adımlarımızdan biri Rusya'dan gelecek tahıldır. Şu anda en çok Ukrayna'dan tahıl geldi.

Rusya ile en önemlisi gübre naklidir. Özellikle fakir ve az gelişmiş ülkelere gübre naklini yapmamız onları da ciddi manada hareketlendirecektir.

Esir takası açıklaması:

200 ismin üzerinde durmuştuk ve bu 200 ismin hepsi de bizde mevcut. Bunlar tamamıyla bizim kontrolümüzde bizim misafirimiz. Bunların içinden bir tanesi Sayın Putin’in ısrarla üzerinde durduğu bir isimdi. Bu ismi Rusya’ya gönderdik. Süreci kararlılıkla sürdürüyoruz ve bizdeki misafirlere de sahip çıkıyoruz.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Yunanistan’ın Türkiye propagandası yapmak için iletişim başkanlığı kuracağına dair bir soruya şu cevabı verdi:

Onların İletişim Başkanlığı var da bizim yok mu? Bizim başkanlığımız çok daha güçlü, onlar vagon, bizi geriden takip ediyorlar.

Rusya ödeme sistemi Mir hakkındaki açıklaması:

Alternatifleri bugün ele alacağız, ancak bunu şimdi açıklayamam. Çalışmamızı sürdüreceğiz. Sadece Mir değil, başka neler olabilir? Bunları konuşacağız.

Yazar: Necdet Erginsoy

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "Rus ödeme sistemi Mir ve alternatifleri bugün ele alacağız"
 

İlgili Makaleler

Yorum Ekle

Yorum Kuralları

Yorumları kullanarak diğer kullanıcılarla bağlantıya geçebilir, görüşlerinizi paylaşabilir, yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sorabilirsiniz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşağıdaki kriterlere lütfen uyunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin.
  • Bağlamı koruyun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Eleştirel görüşler, pozitif ve diplomatik bir üslupla anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanın, imla kurallarına uyun.
  • Spam veya reklam mesajı atmak yasaktır.
  • Küfür, argo kullanımı yasaktır.
  • Sadece Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam mesajlar yazan, argo/küfür kullanan ve forumu suistimal eden kullanıcıların hesapları süresiz olarak kapatılacaktır.

Düşünceleriniz buraya yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Yorumlar (10)
Yusuf Polat
Yusuf Polat 23.09.2022 22:22
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Düşeriz, ama kırılmayız gibi söylemler çok talihsiz olup gereksiz, yersiz ve çağdışıdır. Karşılıklı bağimliliğin olduğu bir dünyada böylesine söylemler kısa adımlardır...
ahles büyülü
ahles büyülü 23.09.2022 16:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bankalar emir başka yerden alınca dolar ölmesin diye her türlü srfz lik yapılır enin de sonun da olacak inşallah
Elyasa Ufuk
Elyasa Ufuk 23.09.2022 16:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Eyvallah güzel kardeşim güzel tesbit... Bi guruhun işine gelmez doların düşmesi...
Hüseyin Solmaz
Hüseyin Solmaz 23.09.2022 16:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Rusyanın aldığı karar hoşuna giderse banklara geri girerler
Selahattin Balkaş
Selahattin Balkaş 23.09.2022 15:19
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
sıkıntı yapmıyorum çünkü Türkiye her dönemde güçlüdür evet sıkıntı çekeriz ama düşmeyiz çünkü bizden önce düşecekler var
Ferhat Gocer
Ferhat Gocer 23.09.2022 15:19
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Uzmanlik alanimiz belli, ekonomiyi ekonomistlere soracak degiliz
Barış de Molinari
Barış de Molinari 23.09.2022 14:54
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bi odeme sistemi varmis yarayerring diye ona gecelim
Exar Kun
Exar Kun 23.09.2022 14:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Türkiye şu an ambargo yiyebilecek bir ülke değil ancak Rte ne yapmaya çalışıyorsa dolar hegamonyasını bitirme odaklı gidiyor Çin Rusya Hindistan Türkiye İran değişik dönemler. Güvenmek istesemde bir bit yeniği var çözemedim daha bop eş başkanıydı şimdi güvenmek akıllıca mı bilmiyorum!
Tayfun Karimo
Tayfun Karimo 23.09.2022 14:49
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ulkenin rotasi batidan kuzeye dondu ne oldugumuz belli degil
nedim şişman
nedim şişman 23.09.2022 14:49
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bana yaramayan dogunun da batininda. cikarim varsa variz doguda da batida da
nedim şişman
nedim şişman 23.09.2022 14:49
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
70 yil batinin pesinde kostuk ne kazandik ?
Murat Ayaz
Murat Ayaz 23.09.2022 14:49
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Biz ne zaman batıdaydık anlamadım. 100 sene önce sadece batı bizi esir almıştı ve kurtulduk onlardan. Biz hiç batıda olmadık ve onlarında Türkiye diye blr derdi yok. Boş beleş işler sadece. 70 yıllık vakit kaybı
SOYDAŞ MÜHENDİSLİK
SOYDAŞ MÜHENDİSLİK 23.09.2022 14:47
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Erdoğan erdoğan erdoğan 👍👍👍👍
Yasin Buğra ÇAKMAK
Yaxin 23.09.2022 14:45
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
AMBARGO MU YEMEK İSTİYORUZ?
GÜRCAN DEMIRCAN
GÜRCAN DEMIRCAN 23.09.2022 14:45
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele