Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı

Türkiye Piyasalarında Bu Hafta Hangi Hisseleri Takip Etmeli?

Yazar Ahmet TokerBorsa20.09.2021 14:59
tr.investing.com/analysis/turkiye-piyasalarnda-bu-hafta-hangi-hisseleri-takip-etmeli-200479094
Türkiye Piyasalarında Bu Hafta Hangi Hisseleri Takip Etmeli?
Yazar Ahmet Toker   |  20.09.2021 14:59
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu makale zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor
 
  • İş Yatırım Araştırma Bölüm Yönetmeni Ahmet Toker, bu hafta takip edilmesi gereken hisseleri değerlendiriyor.

  • Geçtiğimiz hafta satıcılı ve zor bir haftayı geri bıraktık. Yüksek volatilite, düşük hacimler ve yurt dışı kaynaklı satışlar, diğer gelişmekte olan ülkelere göre yüksek betalı bir ülke olarak bizi biraz daha fazla zorladı. Dünya tarafındaki satış baskısı bizi olumsuz etkiliyor. Volatilite ve oynaklık çok yüksek, aynı gün içerisinde hem %1’e yakın artılar görüyoruz ve hemen ardından %1’e yakın eksiler görüyoruz. Geçtiğimiz hafta Borsa İstanbul’da yaşanan dikkat çekici gelişmeler, bu hafta Borsa İstanbul’da nasıl bir piyasa atmosferinin öngörüldüğü ve hangi hisse senetlerinin dikkatlice takip edilmesiyle ilgili ayrıntılar için videomuzu izleyebilirsiniz.

Türkiye Piyasalarında Bu Hafta Hangi Hisseleri Takip Etmeli?
 

İlgili Makaleler

Türkiye Piyasalarında Bu Hafta Hangi Hisseleri Takip Etmeli?

Yorum Ekle

Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

Düşünceleriniz buraya yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Yorumlar (10)
Fatih Taş
Fatih Taş 20.09.2021 21:04
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
borsa kısa vadede artık kazandırmıyor uzun vade bende 5 aydır zarardayım alttan alıp maliyet düşürüp uzun vadede bekleyeceğim.
Murat Yazıcı
Murat Yazıcı 20.09.2021 19:59
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
borsa İstanbul soygun yeri kimse girmesin ki batsın serefsizler
Bekir Koç
Bekir Koç 20.09.2021 17:59
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bi girdim borsaya 1 yıl olacak maliyete bi gelmediki çıkıyım.Daha borsaya girmem
Bekir Durmus
Bekir Durmus 20.09.2021 17:59
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
belirleyin kaderi bu galiba
Necmi Cekirge
Necmi Cekirge 20.09.2021 17:59
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bi cıkabilsek cıkacaz
Mehmet Demirkıran
Mehmet Demirkıran 20.09.2021 17:59
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Dayıcım o kdr halka arzlar oldu o kadar çıkan hisseler oldu nerde spek var ordasınız heralde 1,5 yıldır içindeyim borsa şu hali ile bile zararda değil portföy
Fatih Sürücü
Fatih Sürücü 20.09.2021 17:48
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Alınacak hisse mi?? Uzak dursun
Metin Batman
Metin Batman 20.09.2021 17:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ASELSAN bitirdi bizi daha bunun peşindenmi gideceğim, koyarım paramı mevduata oh mis.
Nurullah Dumanlı
Nurullah Dumanlı 20.09.2021 17:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
mevduat nasıl oluyor acaba nasıl yaıtım yapabirz bilgi verebilrsmisnz
Murat Yazıcı
Murat Yazıcı 20.09.2021 17:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Nurullah Dumanlı faiz işte anlasana
Hayri Klc
Hayri Klc 20.09.2021 17:34
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
patronlara  söyleyin  KK ler artık almıyor diyin... 7-8 ay  olacak  hayır yok borsada  daha  hala alınabilecek hisse diyorsunuz .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avşar Bey
Avşar Bey 20.09.2021 17:33
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
He patronlara faizsiz fon gerekli ky alsın patronlar tepesine vursun diye
Mehmet Bayram
mehmedbayram 20.09.2021 17:31
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Türkiye :) piyasaları :)) hisse :)))
Hayri Klc
Hayri Klc 20.09.2021 17:31
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
borsa  bitmiş bitmiş daha neyi alacağız  para mı kaldı -----  metro- diğerleri  yeni açılan hisseler hepsi  çöküşte daha hala neyi  alacağız  cüzdanı teslim edellim...
Hayri Klc
Hayri Klc 20.09.2021 17:30
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele