Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı

Sular Durulmuyor! Bitcoin Neden Düşüyor? Kritik Bölgedeki Fiyatlama Devam mı Ediyor?

Yazar Helin ÇelikKripto Paralar18.06.2021 20:17
tr.investing.com/analysis/sular-durulmuyor-bitcoin-neden-dusuyor-kritik-bolgedeki-fiyatlama-devam-m-ediyor-200474121
Sular Durulmuyor! Bitcoin Neden Düşüyor? Kritik Bölgedeki Fiyatlama Devam mı Ediyor?
Yazar Helin Çelik   |  18.06.2021 20:17
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu makale zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor
 

Albcoin Araştırma Müdürü Helin Çelik’in ele aldığı “Sular Durulmuyor! Bitcoin Neden Düşüyor? Kritik Bölgedeki Fiyatlama Devam mı Ediyor? BTC - ETH - ADA - DOT - CHZ” başlıklı analiz videosu izleyerek kripto para borsası hakkında detaylı bilgiye ve teknik analize ulaşabilirsiniz.

FOMC tutanakları sonrasında kripto para piyasasındaki çekilme devam ediyor. FED toplantısında faiz artırımı ihtimali gündeme gelmişti ve bu durum karşısında dolar endeksi güç kazanamaya başladı. Dolar endeksi ile kripto paraların negatif korelasyonu göz önünde bulundurulduğunda yaşanan satış baskının ilk ayağının dolar endeksindeki düşüş olduğu düşünülüyor. Yani sıra değerli metaller yükseliyor. ONS’da görülen yukarı yönlü hareketlilik Bitcoin’i baskılayana bir diğer etken arasında. Altınla korelasyonu zayıflayan Bitcoin küresele reaksiyon gösteriyor.

Konu başlıklarının detayları; BTCUSD, ETHUSD, CHZUSD, DXY, NEOUSD, DOTUSD, DOGEUSD analizleri için videoya göz atabilirsiniz.

Sular Durulmuyor! Bitcoin Neden Düşüyor? Kritik Bölgedeki Fiyatlama Devam mı Ediyor?
 

İlgili Makaleler

Sular Durulmuyor! Bitcoin Neden Düşüyor? Kritik Bölgedeki Fiyatlama Devam mı Ediyor?

Yorum Ekle

Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

Düşünceleriniz buraya yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Yorumlar (19)
Arda şam
Arda şam 26.06.2021 22:25
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
meraba helin hanim suan durumlar nedir alt coinler icin
Emrah Çiçek
Emrah Çiçek 22.06.2021 1:23
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Asıl yanlış şurda diyelim bitcoin düşüyor düşmesiyle alt coinleri etkilememesi icin veya sonradan cıkan bir kac alt coin hacmini kaybetmeden direnmesi lazım. Şuan adamlar hepsini birine bağlamış havuz sistemi ile havuzda be kadar para var sonradan alanlar dahi olmak üzere adamların oltasına takılmış durumda cin sizin kanınızı icene kadar hesapınızdaki paranın son damlasına kadar cekip alıcak, söz konusu cin ve coin se orada bilin bir oyun bir sanal vurgun olacaktır....
Emrah Çiçek
Emrah Çiçek 21.06.2021 15:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Cobanın otlattıgı koyunları coban koruyor buraki insanların coinlerinin sert düşüşünü kim koruyor ve her kiripto analizcisi farklı bir yalan konuşuyor. Sisteme dahil olanlar maaş ne alıyorsunuz bizlerle bunu paylaşın insanları yorumlarla kandırıp heycanladırıp birseye soktunuz önü kesilmeyen sert düşüşün hesabını kim vericek hic kimse sanal para bilinmeyen yüz muhatap yok sadece boş boş yorum insanlara alın bekleyin diyen maşalardan başka kimseyi görmedim
Emrah Çiçek
Emrah Çiçek 21.06.2021 14:59
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Usd olarak alanda kaybetti tl olarak alan kaybetti kısacası coinin bile sert düştüğünü ve düşmeye devam edecegini kimse söylemiyor cünkü elinze patlasın yıllarca bekleyin bezin bıkın altan satın diye bunların hepsi
rover xx
rover xx 21.06.2021 12:07
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
kripto piyasası bence balon ilk girenler hep kazanır son girenler kaybeder
erol huzoglu
erol huzoglu 20.06.2021 9:10
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
helin hanım neye göre degerleme yapıyorsunuz.kusura bakmayın ama buna kapasiteniz yetmez.bill gates.in dedigi gibi a.musk kadar paranız yoksa hiç düşünmeyin.kimseyi de aldatmaya çalışmayın.sözün özü tamamen manüpilatif bir piyasa.
Emrah Çiçek
Emrah Çiçek 20.06.2021 9:10
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ne helinler ne pelinler boş girafik ortada düştükce düşüyor düşmeye devam edecek dipleri görecek hepsi
erol huzoglu
erol huzoglu 20.06.2021 9:06
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
tamamen üçkağıt piyasası.30 yıldır borsadayım ve 1 $ .mı yatırmam.fiyatalamayı kimse de yapamaz.bu piyasa dipsiz kuyudan farksız.birikimlerini buralara gömenlere de hem acıyor hem acımıyorum.
ilyas YILDIRIM
ilyas YILDIRIM 20.06.2021 9:06
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
aynen öyle kripto para borsasina halen para yatiran aklı olmayan insanlar var ya hayli bir para bunu niye anlamıyorsunuz vallahi ben bir kere girdim 5 bin kaybettim bir daha tovbe 1 cent bile yatırmam aklınızı başınıza alın arkadaslar bence merkezi olmayan dipsiz bir kuyudur ve tuzaklarla dolu elon musk diye bi soytari turkleri almış eline oyuncak gibi oynuyor paralar hep gidiyor yapmayin kendi ulkenizin borsasina gelin en azindan telefon acik konusabileceginiz insanlar cikiyor karsiniza yazik guna paraniza milli piyango bileti gibi ondan gelen parayida yiyem iflah olmuyor birakin şu kripto denen illeti haramdir kullen haramdir
Bülent Doğan
Bülent Doğan 19.06.2021 14:36
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bu değerlendirmeniz geçen hafta için sanırımBu haftanın değerlendirmesi ve gelecek hafta neler yaşanır ön görünüz nedir
Cokozel Biri
Cokozel Biri 19.06.2021 10:25
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
piyasanın mantığı şudur: Dünya daki insanların yatırıma ayırdıkları bütçe roplamı ile borsa döviz altın kripto para pastasından paylaşıyorlar. çok büyük rakamlı yatırımcı gelmezse veya ibre yön değiştirmezse durum budur
Serhat Sanrı
Serhat Sanrı 19.06.2021 0:49
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Altın daha ne düşsün ben onu anlamadım dib i gordu 4 saat once yazilmis makale düşüşün sebebini Altındaki yükseliş olarak gösteriyor
Burgaz Kapı
Burgaz Kapı 19.06.2021 0:49
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Aynen katılıyorum.Laf olsun torba dolsun sanki.Onsla beraber aynı yönde hareket etmeye başladı sanki son günlerde
Uğur Sürgit
Uğur Sürgit 18.06.2021 22:03
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Günaydın Helin Hanım , geç olmuş ama tespitler iyi , bunu geçen hafta yazsaydınız iyidi
Burhan EMRE
Burhan EMRE 18.06.2021 21:46
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Vurkaç yapıyorlar hala anlamıyorsunuz sona kalanlar dona kalacak
İmdat Kaygın
İmdat Kaygın 18.06.2021 21:46
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Dusus altinin yukselmesi ile basladi altin durulmadikca btc yukselmeyecek. Bunu eger buradaki kose yazari arkadasimiz yeni fark etti ise birsey demiyorum. Para fx piyasasinda.
Yiğit ÖZAY
Yiğit ÖZAY 18.06.2021 21:06
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ağzınıza sağlık, dolar endeksi yorumunuz nokta atışı olmuş.
Ece Yücedağ
Ece Yücedağ 18.06.2021 21:04
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Muazzam yorumlar. Yine bilgiye doyduk❤️
Ayse Yanik
Ayse Yanik 18.06.2021 21:04
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Gerçektenmi?? Bence çok kısa ve anlamsız yazmış
Emre Ulgen
Emre Ulgen 18.06.2021 21:04
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
videoyu izle
ben beni
ben beni 18.06.2021 20:39
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
sirketlerin 2. donem kar marj aciklamalari var bu satislarin cogu ondannn . temmuzda geri alim baslar
Mesut Özer
Mesut Özer 18.06.2021 20:32
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bıktm bu zarardan 8 bin dolardan kaldı 2500 dolar
Yüce Yılmaz
Yüce Yılmaz 18.06.2021 20:31
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Coin, saadet zinciridir..
Ömer Faruk USLU
Ömer Faruk USLU 18.06.2021 20:31
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Karşılıksız basılan maliyeti 5 cent olan 100 amerikan doları nedir peki
Kürşad Oğuz
Kürşad Oğuz 18.06.2021 20:31
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Amerikan dolarıdır. uluslararası rezervdir, dünyanın en güçlü devletinin para biçimidir. Sen de arkasına dünyanın en güçlü devletini koy, 5 cente üretir 100 dolar diye sürersin piyasaya.
black orchid
black orchid 18.06.2021 20:25
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
arkadaşlar panik yok? bugün büyük fonların vadeli işlem kapanışları var. yani bu pozisyonlara sahip büyük fonların cash of king günü. satan kaybeder. emtialarınıza, coinlerinize sahip çıkın. biraz sabır
Ersin Aktaş
Ersin Aktaş 18.06.2021 20:25
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ağustosa kadar böyle mi olacak ?
Şükran Gökbulut
Şükran Gökbulut 18.06.2021 20:25
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kapanış saat kaçta
Ozlem Avci
Ozlem Avci 18.06.2021 20:25
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Gercekten düşmekten vazgececekmi?
Adem Kumbaraci
Adem Kumbaraci 18.06.2021 20:25
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Buyuk fonlari kapanisini nerden cikardin
Ricardo Bernardo
Ricardo Bernardo 18.06.2021 20:25
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele