Son Dakika
Kapat
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Şimdi Yükseltin

Bitcoin Hâlâ Düşüş Trendinin Etkisinde: Peki Nasıl Çıkacak?

Yazar Mehmet ÇobanKripto Paralar28.01.2022 12:01
tr.investing.com/analysis/bitcoin-hala-dusus-trendinin-etkisinde-peki-nasl-kacak-200485654
Bitcoin Hâlâ Düşüş Trendinin Etkisinde: Peki Nasıl Çıkacak?
Yazar Mehmet Çoban   |  28.01.2022 12:01
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu makale zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor
 

Kripto para piyasasındaki kararsız seyir sürüyor. Geçtiğimiz haftalarda yaşanan sert düşüşün ardından toparlanma çabalarının sınırlı kaldığı gözlenen lider kripto para birimi Bitcoin, düşüş trend çizgisinin hâlâ altında.

Ana trend olarak adlandırdığımız bu trendin direnç noktası ise şu dakikalar itibarıyla 38 bin 500 – 38 bin 600 dolar seviyelerine denk geliyor.

Yani paritede direnç noktası bu banda denk gelen trend çizgisinin altında kalındığı sürece ana yönün aşağı olduğu söylenebilir.

Bu trendin kırıldığının teyidi ise 39 bin 600 – 40 bin 600 dolar bandının hacimli bir şekilde geçilmesiyle alınabilir. Bunun dışındaki yükselişlerin direnç noktalarında satışlarla karşılaşma riskinin olduğu unutulmamalı…

Olası geri çekilmelerde 36 bin 450 ve 35 bin 500 dolar seviyeleri şu an için ilk destek noktaları konumumda. Bu seviyelerin altında ise 34 bin 236 ve 33 bin 334 dolar seviyeleri destek noktaları konumunda bulunuyor.

Bunun yanında bankacılık devi Goldman Sachs, BTC’nin daha fazla bireysel yatırımcı tarafından benimsenmesinin Bitcoin fiyatını artırmak için yeterli olmayacağına inanıyor. Goldman stratejistleri Zach Pandl ve Isabella Rosenberg, 27 Ocak Perşembe günü yatırımcılara yönelik bir notta, Bitcoin’in ana akım yatırımcılar için çekicilik kazanmasına rağmen, diğer makro varlıklarla olan ilişkisinin de yükselişte olduğunu yazdı. Bitcoin ve kripto para piyasasındaki güçlü tasfiyeler, genellikle hisse senedi piyasasındaki tasfiyeleri izledi. Bloomberg verilerine göre, Bitcoin’in S&P 500 ile korelasyonu şimdiye kadarki en yüksek seviyeye ulaştı.

Rapor, Bitcoin fiyatının teknoloji hisseleri, ham petrol fiyatları ve enflasyon gibi tüketici fiyat riski vekilleri ile pozitif korelasyon gösterdiğini gösteriyor. Öte yandan Goldman, Bitcoin’in USD ve gayrimenkul ile negatif korelasyon gösterdiğine dikkat çekiyor. Bankanın analistlerine göre, piyasadaki son çöküş, ana akım benimsemenin ”iki ucu keskin bir kılıç” olabileceğini gösteriyor. Bu durum, değerlemeleri artırabilse de, muhtemelen diğer finansal piyasa değişkenleriyle korelasyonları artıracak ve varlık sınıfını elinde tutmanın çeşitlendirme faydasını azaltacak.

Bitcoin Hâlâ Düşüş Trendinin Etkisinde: Peki Nasıl Çıkacak?
 

İlgili Makaleler

Bitcoin Hâlâ Düşüş Trendinin Etkisinde: Peki Nasıl Çıkacak?

Yorum Ekle

Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

Düşünceleriniz buraya yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Yorumlar (8)
zeki demirdogen
zeki demirdogen 02.02.2022 14:39
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
23.000 ler hayal değil
31.01.2022 12:04
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kimse bütün parası ile yatırım yapmasın hele hele fiyatı p düştü daha ne kadar düşecek diye alım yapmasın bu kansızların Allah korkusu yok 1 yıl bekletir elinizi kolunuzu bağlarlar eskisi kadar güven yok resmen insanları soyuyolar artık eskisi gibi kazandırmaz al sat o coinden bu coinede kesinlikle atlamayınız sabırla bekleyin
Buda Peşte
Buda Peşte 31.01.2022 11:50
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hisse senedinden iyidir Aldık 1.5 yıl oldu hala yükselecek
Murat yılmaz
Murat yılmaz 29.01.2022 19:23
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
şaka değil hiç enfalsyonist bir varlik değil kazma yasaklanınca değerlenmesi lazım düşüyor borsalarda çekilince düşüyor gecen yıl dan bu yana herşeyin fiyatı x 2 x3 yaptı bununki -bu ne be
levo okan
levo okan 28.01.2022 13:22
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
BİTCOİN  32.270...TEPKİ....  53.545.......SONRA  uzun vade  ...aşağı  yön....  23.745....tepki...  30.000  sonra  aşağı  yön...  16.895...tepki...  22.870  sonra  aşağı  yön...  11.410....tepki... 16.000   sonra  aşağı  yön...  5.330....tepki...105000....sonra  aşağı  yön.....4.000....ve  dip  toplama süreci......4000  -6000  arası.....toplama   bitince  yön  yukarı  uzun vade......120.000.....5  yıl  sonra..
Bulent Abay
Bulent Abay 28.01.2022 13:22
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yaktın bizi böyleyse
Umut Umut
Umut Umut 28.01.2022 13:22
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Balata sıyırmış. Değişmesi lazım.
Sabit Can
Sabit Can 28.01.2022 13:22
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
O zaman alım için bekleyelim
Recep Doğan
Recep Doğan 28.01.2022 13:22
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
16 altı zor bence 23 bı dip olabilir
Recep Doğan
Recep Doğan 28.01.2022 13:22
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
4000 bine gelmesi mümkün değil hiçbir para babası 4 bini beklemez
Gürcan Demircan
Gürcan Demircan 28.01.2022 13:04
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
YAŞANDI BİTTİ DESTEK DİRENÇ HİKAYE KREDİLİ VE KISA ORTA VADECİLERİ İFLAS ETTİRMEDEN YÖN YUKARI GİTMEZ BU YAZAN DA AFI GİBİ BİLİYOR BUNU
Recep Doğan
Recep Doğan 28.01.2022 13:04
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ne zaman a kadar sürer usdat
Giovanni Giorgio
Giovanni Giorgio 28.01.2022 13:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
çıkmayacak fed son careydi olumlu haber olmasina ragmen yiye dususde bu saatten sonra gecmis olsun mart sonrası facia
Uğur efe Yeşilyurt
Uğur efe Yeşilyurt 28.01.2022 12:38
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele