Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı

Bitcoin dominance 'altcoin zamanı' sinyali veriyor mu?

Yazar Mehmet ÇobanKripto Paralar29.12.2020 16:00
tr.investing.com/analysis/bitcoin-dominance-altcoin-zaman-sinyali-veriyor-mu-200463987
Bitcoin dominance 'altcoin zamanı' sinyali veriyor mu?
Yazar Mehmet Çoban   |  29.12.2020 16:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu makale zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor
 

Bitcoin/TL her ne kadar kar satışlarına maruz kalsa da teknik anlamda yukarı yönü trend seviyesinin üzerinde hareketini sürdürüyor. Bu olumlu.. Kritik destek noktası 182 bin 500 TL civarında... Peki bu seviye test edilir mi? Test edilmesi durumunda BTC/TL nasıl tepki verir? Başka bir konu ise Bitcoin dominance... Şu anki görünüm Bitcoin hakimiyetinde aşağı yönlü bir hareket olduğunu gösteriyor... Ancak bunun altcoinlere bir geçiş sinyali olduğu tartışılır...

Bitci.com Baş Analisti Mehmet Çoban yorumluyor...

Bitcoin dominance 'altcoin zamanı' sinyali veriyor mu?
 

İlgili Makaleler

Bitcoin dominance 'altcoin zamanı' sinyali veriyor mu?

Yorum Ekle

Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

Düşünceleriniz buraya yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Yorumlar (6)
Burhan Ersöz
Burhan Ersöz 30.05.2021 9:29
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Topla yorumları aynı fark ne
Ali Sağlam
Ali Sağlam 09.02.2021 18:35
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Mehmet amca uydurma
Can Can
Can Can 03.01.2021 20:34
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bana bir bancor anlat baba 14olur mu marta kadar
Kerem Şahin
Kerem Şahin 03.01.2021 13:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Btc 250k olmuş Allah için sen yorum yapma, hiçbir şey bilmeyen elemanların kendini yorumcu zannetmesi çok canımı sıkıyor.
Kerem Şahin
Kerem Şahin 03.01.2021 13:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Btc 250k olmuş Allah için sen yorum yapma, hiçbir şey bilmeyen elemanların kendini yorumcu zannetmesi çok canımı sıkıyor
Ilker Şimay
Ilker Şimay 03.01.2021 2:11
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele