Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı

6 - 12 Mayıs Haftalık Kripto Para Teknik Analizleri

Yazar Ünal GÜRKANKripto Paralar06.05.2019 15:33
tr.investing.com/analysis/6--12-mart-haftalk-kripto-para-teknik-analizleri-200222505
6 - 12 Mayıs Haftalık Kripto Para Teknik Analizleri
Yazar Ünal GÜRKAN   |  06.05.2019 15:33
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu makale zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor
 

Bitcoin : Kripto paranın 5218.66 - 4989.53 destek seviyeleridir. Teknik analizime göre haftalık hedefleri olan 5959.97 - 6081.28 seviyelerine hareket etmesini bekliyorum.

Bitcoin
Bitcoin

Bitcoincash: Kripto paranın haftalık olarak 304.13 - 323.07 direnç ve 254.53 - 231.53 destek seviyeleri arasında hareket etmesini bekliyorum.

BitcoinCash
BitcoinCash

Ethereum: Kripto paranın 167.43 - 175.10 direnç ve 151.77 - 146.70 destek seviyeleri arasında hareket etmesini bekliyorum.

Ethereum
Ethereum

Litecoin : Kripto paranın 77.42 - 82.37 direnç ve 68.44 - 63.37 destek seviyeleri arasında hareket etmesini bekliyorum.

Litecoin
Litecoin

Dash : Kripto paranın 112.60 - 106.12 destek seviyeleridir. Teknik analizime göre haftalık hedefleri olan 124.20 - 129.30 seviyelerine hareket etmesini bekliyorum.

Dash
Dash

6 - 12 Mayıs Haftalık Kripto Para Teknik Analizleri
 

İlgili Makaleler

6 - 12 Mayıs Haftalık Kripto Para Teknik Analizleri

Yorum Ekle

Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

Düşünceleriniz buraya yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Yorumlar (9)
Kahraman ulker
Kahraman ulker 12.05.2019 0:58
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bitcoin vb kripto paralarin ilerde gerçek para olarak bakkallarda kullanılma marketlerde kullanılma ceplerde taşınma olasılığı varmıdır ? sizce??
Ünal GÜRKAN
GÜRKANFX 12.05.2019 0:58
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kesinlikle kripto para dünya ekonomik krizinden sonra devreye alınacaktır fakat şu an kullanılan kripto paraların yerine farklı kripto paralar kullanılabilir
Burak muhterem Akkaya
Burak muhterem Akkaya 12.05.2019 0:58
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
İleri dünya ülkelerinde kripto paralar gayet açık şekilde kullanılcağını düşünüyorum.
Kahraman ulker
Kahraman ulker 11.05.2019 10:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bitcoin yükseliyor lakin diğer kripto paralar yukselmiyor neden ki?
Ünal GÜRKAN
GÜRKANFX 11.05.2019 10:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Her kripto paranın arkasındaki hikaye farklı olduğu için bire bir korelasyon olması mümkün değil ayrıca foreks piyasasında işlem gören kripto paralar zaten belirli teknik seviyeler çerçevesinde ilerlemesi beklenmelidir.
Mert Kaan
Mert Kaan 10.05.2019 11:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yorumlarınızı 3 haftadır takip ediyorum. Tavsiye olmasa da size göre hareket ediyorum.Hiç şaşmadınız başarınızın devamını diliyorum.
Ünal GÜRKAN
GÜRKANFX 10.05.2019 11:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Teşekkür ederim.
Burak Çetin
Burak Çetin 10.05.2019 11:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
hocam sana uyup elimdeki ltc ve bch satsaydım şuan magmada mangal yakıyordum şimdi gökte uçurtma uçuruyorum ;)
Ünal GÜRKAN
GÜRKANFX 10.05.2019 11:16
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Size analizlerle ilgili tekrar bir hatırlatma yapayım ki daha doğru inceleyin. Bir ürün ile ilgili yayınladığım analizde yeşil çizgiler görürseniz hedeflerinin o seviyeler olduğunu anlarsınız. Eğer ki tüm çizgiler kırmızı ise yön belli değil ilgili destek ve dirençler arasında hareket edecek demektir. Dolayısıyla belirttiğiniz iki kripto para içinde ikinci senaryo söz konusu olduğu için sizin kendi analizlerinizle seviyeleri doğrulayarak işlemlere girmeniz ve çıkmanız gerekir.
Murat Mutlu
Murat Mutlu 08.05.2019 11:25
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hocam ltc halving etkisi olumlu mu olumsuz mu olur
Ünal GÜRKAN
GÜRKANFX 08.05.2019 11:25
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ltc bu hafta düşüş olacağını analizlerimde belirtmiştim ve belirttiğim yönde hareketini gerçekleştiriyor.
Engin Ch
Engin Ch 08.05.2019 11:25
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Halving tarihine kadar kademeli olarak yükseliş gerçekleşirmi ağustos a kadar beklemeyi düşünüyorum 82 dolar ortalamayla terste kaldık
Ünal GÜRKAN
GÜRKANFX 08.05.2019 11:25
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Engin Ch  Hafta içi kripto para analizlerimde sorunuzu sorarsanız daha detaylı bir analizle cevap verebilirim yeni analizlerimle birlikte
Harun İpek
Harun İpek 08.05.2019 2:24
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hocam bozdum eteri terste kaldım 35 tl yukarıdan geri aldım son dip ten analizlerinizde biraz acımasız davranmışsınız gibi geldi son durum sizce ne olur Eter
Ünal GÜRKAN
GÜRKANFX 08.05.2019 2:24
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ethereum da destek ve dirençler vermiştim dolayısıyla net yön belli değil demektir eğer yeşil çizgilerle belirtirsem o zaman hedefleri grafik üzerinde görebilirsiniz tüm çizgiler kırmızı olarak gördüğünüzde destek veya direnç noktalarını takip edip kendi analizlerinize göre giriş veya çıkış noktalarına karar vermeniz gerekmektedir. Bu gün hedefi 175 seviyesi görünüyor fakat haftalık olarak 145 e kadar düşüş görülebilir.
Harun İpek
Harun İpek 08.05.2019 2:24
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Tşk
İbrahim TANİŞMAN
İbrahim TANİŞMAN 07.05.2019 19:03
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
eline saglik hocam
erkan urgan
erkan urgan 07.05.2019 12:19
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
hocam btc veriler hangi borsaya göre emeğinize sağlık söyledikleriniz tuttu ay boyunca Teşekkürler
Ünal GÜRKAN
GÜRKANFX 07.05.2019 12:19
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Forex piyasalarından gelen veriler ile kripto paraları analiz ediyorum.
Kahraman ulker
Kahraman ulker 07.05.2019 1:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bozdurdum fırsat bu fırsat iki gün sonra düşer 940 lara ethereum tekrar alırım bin olunca yine bozdururum hocam bu sizce doğru bir yaklaşım mi ?
Ünal GÜRKAN
GÜRKANFX 07.05.2019 1:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele