Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı

Benzin, motorin ve otogaza zam geldi

Türkiye19.11.2021 17:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu makale zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor
 
© Reuters.

Investing.com - USD/TRY kurunda yaşanan rekor yükselişler yurt içinde akaryakıt fiyatlarında zamma neden oluyor. Enerji Petrol Gaz İkmal İstasyonları İşveren Sendikası, bu gece yarısından geçerli olmak üzere benzine 52 kuruş, motorine 50 kuruş ve otogaza 45 kuruş zam yapıldı.

Yapılan son zamla beraber İstanbul'da akaryakıtın litre fiyatı şöyle olacak:

  • Benzin: 8,67 TL
  • Motorin: 8,71 TL
  • Otogaz: 7,35 TL

TCMB'nin Eylül'de başlayan faiz indirimine Kasım ayında da devam etmesi ve enflasyonun faizi 5 puan kadar aşması nedeniyle uygulanan para politikası piyasalarda eleştirildi. Bu süre içinde dolar kuru 8,30'dan 11,30'a çıkarak rekor tazeledi. Bu yükselişler nedeniyle akaryakıt fiyatlarına da Ekim ayından beri sürekli zam yapılıyor.

Yazar: Necdet Erginsoy

Benzin, motorin ve otogaza zam geldi
 

İlgili Makaleler

Yorum Ekle

Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

Düşünceleriniz buraya yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Yorumlar (63)
Engin Bulut
Engin Bulut 22.11.2021 6:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ne tüp ne dizel bundan sonra benzinli hepsinden güzel
ahmet bodur
ahmet bodur 21.11.2021 22:47
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ambargonun kralını yapıyolar napalım ensemize vursunlar herşeyden vazmı geçelim böyle bir ülkemi istiyorsunuz ?
TC Ibrahim Türker
TC Ibrahim Türker 21.11.2021 22:47
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ekonomi bilmeyen liyakatsızların trolüsün.
Mehmet Fatma Aydoğdu
Mehmet Fatma Aydoğdu 21.11.2021 0:58
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Zaten hükümetin düşüncesi kimse arabaya binemesin petrol ithalatı azalsın dışarıya döviz cıkışı azalsın
Burak Uşen
Burak Uşen 20.11.2021 18:27
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ülke ne hale geldi yazık valla
İbrahim ALP
İbrahim ALP 19.11.2021 21:44
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yakında bir depo 1 çeyrek altına dolar yuhh
Abdullah Abdullah
Abdullah Abdullah 19.11.2021 21:44
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kardeşim altında kalırsan meral etme 1 depoya bir çeyrel olmaz mazot artarken çeyrektr artar
Süreyya Song
Süreyya Song 19.11.2021 21:44
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kötü günler geride kaldi .......................... ......................................Bundan sonra  daha kötü günler bekliyor bizi...
Hasan Hasan
Hasan Hasan 19.11.2021 21:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bunlar musluman ise Allah bunlarin binbir turlu belasini versin gelen umarim bunlardan hesap soracak
Ali Can Oğuz
Ali Can Oğuz 19.11.2021 21:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ben hep 50 liralık alıyorum diyen parlak beyinlilerin kamuoyuna açıklama yapmasını bekliyoruz.
abdulkadir selvi
abdulkadir selvi 19.11.2021 20:47
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bu ülke adam olmaz vatandaşı eniyi düzme yolu otomativ sektörü.Bizde ne araba acıymışız be kardeşim yinede yollar arabadan trafikten geçilmiyo unutulma ve tepki süresi 3 gün kalın sağlıcakla..
Hasan Hasan
Hasan Hasan 19.11.2021 20:47
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
85 milyon insan var sen ne sacmaliyorsun git dagin basinda yaşa ozaman orda trafik olmaz
srtc srtc
srtc srtc 19.11.2021 20:27
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
allahınızdan bulun tabi onada cidden inanıyorsanız!!
Mustafa Kaplan
Mustafa Kaplan 19.11.2021 20:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
İnsanlar fakirliğe ve nüfusun çoğunluğu asgari ücrete alıştırıldığı için, ve ceplerinde para olmadığından mütevellit! Faiz inmiş mi, çıkmış mı, döviz kaç olmuş, benzin lpg’nin litresi 50lira da olsada etkilenmicek bir Türkiye var!
Fatih TAŞKIN
Fatih TAŞKIN 19.11.2021 19:44
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yakında karaborsa oluşacak esnaf zam gelecek diye malını saklayacak gaz yağı alamadık diye yirtinanlar bu günleri de görecek
so what
so what 19.11.2021 18:58
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
akpli troller zamlardan memnun. halkin agzini acmasini hazmedemiyorlar.
ROLBOX WİLLY
ROLBOX WİLLY 19.11.2021 18:58
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Mee mee
Muhalif Borsacı
Muhalif Borsacı 19.11.2021 18:58
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Şerefini kaç paraya sattın Sinan. Gerçi olmayan bir şeyi nasıl satacaksınız..
serkan portakal
serkan portakal 19.11.2021 18:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Oh olsun bu millete müstehak gram üzülmüyorum hatta oyumu bu seçimde kendim verecem ki daha çok sürnsünler Ben hayatımı her şekil idame ettiriyorum en kötüsü köyde arazim var gider biçerim ekmeğimi taştan çıkarırım ama bu ülke bidaha sırtını doğrultamayacak noktaya girdi zannediyorlarki bunun geri dönüşü var artık silah ve mermi bile alacak dolar bulmayınca hükümet o zaman akıl başa gelecekte yabancı sermaye artık öldürsen girmicek bu ülkeye yıllardır batılı ülkelerin ortadoğuyu parçalama projeleri boşa çıkartırken şuanda ki hükümet kendi elleriyle bunu ellerne verdi tebrikler yakında aclıktan isyanlar başlayacak kan gövdeyi götürecek mazlumun intikam alacağı gün zalimin zulüm ettiği günden acı olur işte o zaman siz görün şovu.
Hasan Akpinar
Hasan Akpinar 19.11.2021 18:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Siz Hangi Ülke Vatandaşısınız
Can Conkbayır
Can Conkbayır 19.11.2021 18:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
öyle bir alternatifin de yok ne yazık ki. O araziye ekeceğin tohum ve atacağın gübre, alacağın mahsulden daha pahalı.
Kadir Aydın
Kadir Aydın 19.11.2021 18:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Üffffff zirvalama kaybol git şuradan
ROLBOX WİLLY
ROLBOX WİLLY 19.11.2021 18:42
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hasan Akpinar ben ATATÜRK ÜN KURDUGU T.C
Siyah Grenaj
Siyah Grenaj 19.11.2021 18:40
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
""siz daha durun bunlar iyi günleriniz"". R.T.E
Beytullah Ay
Beytullah Ay 19.11.2021 18:31
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bir sonu olmalı bıktık
Barış Aslan
Barış Aslan 19.11.2021 18:23
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ağa bizimle eğleni iiii
Mikail KERSİN
Mikail KERSİN 19.11.2021 18:20
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
LPG ye noluyo Türkiye de çok var ztn
Onur ÖZTOP
Onur ÖZTOP 19.11.2021 18:20
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yeter artık yeter yönetim istifaaaa...
Hüseyin Yildirim
Hüseyin Yildirim 19.11.2021 18:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
o bir adam kadar başınıza .....
Mehmet Ortadoğu
Mehmet Ortadoğu 19.11.2021 18:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hala eski atan 🐑'lar var burada
Mehmet Ortadoğu
Mehmet Ortadoğu 19.11.2021 18:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
*eksi atan
Recep efe Can
Recep efe Can 19.11.2021 18:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bizi bu hale getirenin Allah binbir türlü belasını versin
TC Alkim Gunkut
TC Alkim Gunkut 19.11.2021 18:04
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
1 adama bu kadar yetki verirsen olacagi bu. buvun 12 yarin 10 ..ertesi gun 15 lackaaaa.
so what
so what 19.11.2021 18:01
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
verdiniz yetkiyi, aldiniz ....
tarkan tevetoglu
tarkan tevetoglu 19.11.2021 18:00
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele