Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Şimdi Yükseltin

Benzin, motorin ve otogaza zam geldi

Genel 19.11.2021 17:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu makale zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor
 
© Reuters.
 
USD/TRY
+0,06%
Portföy'e Ekle/Kaldır
Takip listesine ekle
Pozisyon Ekle

Pozisyon başarıyla eklendi:

Lütfen varlık portföyünüze isim verin
 

Investing.com - USD/TRY kurunda yaşanan rekor yükselişler yurt içinde akaryakıt fiyatlarında zamma neden oluyor. Enerji Petrol Gaz İkmal İstasyonları İşveren Sendikası, bu gece yarısından geçerli olmak üzere benzine 52 kuruş, motorine 50 kuruş ve otogaza 45 kuruş zam yapıldı.

Yapılan son zamla beraber İstanbul'da akaryakıtın litre fiyatı şöyle olacak:

  • Benzin: 8,67 TL
  • Motorin: 8,71 TL
  • Otogaz: 7,35 TL

TCMB'nin Eylül'de başlayan faiz indirimine Kasım ayında da devam etmesi ve enflasyonun faizi 5 puan kadar aşması nedeniyle uygulanan para politikası piyasalarda eleştirildi. Bu süre içinde dolar kuru 8,30'dan 11,30'a çıkarak rekor tazeledi. Bu yükselişler nedeniyle akaryakıt fiyatlarına da Ekim ayından beri sürekli zam yapılıyor.

Yazar: Necdet Erginsoy

Benzin, motorin ve otogaza zam geldi
 

İlgili Makaleler

İstanbul'un kurtuluşu Taksim'de kutlandı
İstanbul'un kurtuluşu Taksim'de kutlandı Yazar Hibya - 06.10.2022

İstanbul’un Kurtuluşu’nun 99. yıldönümü, Taksim Cumhuriyet Anıtı’nda düzenlenen törenle kutlandı. İstanbul Valisi Ali Yerlikaya, 1. Ordu...

Yorum Ekle

Yorum Kuralları

Yorumları kullanarak diğer kullanıcılarla bağlantıya geçebilir, görüşlerinizi paylaşabilir, yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sorabilirsiniz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşağıdaki kriterlere lütfen uyunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin.
  • Bağlamı koruyun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Eleştirel görüşler, pozitif ve diplomatik bir üslupla anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanın, imla kurallarına uyun.
  • Spam veya reklam mesajı atmak yasaktır.
  • Küfür, argo kullanımı yasaktır.
  • Sadece Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam mesajlar yazan, argo/küfür kullanan ve forumu suistimal eden kullanıcıların hesapları süresiz olarak kapatılacaktır.

Düşünceleriniz buraya yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Yorumlar (63)
Engin Bulut
Engin Bulut 22.11.2021 6:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ne tüp ne dizel bundan sonra benzinli hepsinden güzel
ahmet bodur
ahmet bodur 21.11.2021 22:47
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ambargonun kralını yapıyolar napalım ensemize vursunlar herşeyden vazmı geçelim böyle bir ülkemi istiyorsunuz ?
TC Ibrahim Türker
TC Ibrahim Türker 21.11.2021 22:47
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ekonomi bilmeyen liyakatsızların trolüsün.
Mehmet Fatma Aydoğdu
Mehmet Fatma Aydoğdu 21.11.2021 0:58
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Zaten hükümetin düşüncesi kimse arabaya binemesin petrol ithalatı azalsın dışarıya döviz cıkışı azalsın
Burak Uşen
Burak Uşen 20.11.2021 18:27
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ülke ne hale geldi yazık valla
İbrahim ALP
İbrahim ALP 19.11.2021 21:44
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
yakında bir depo 1 çeyrek altına dolar yuhh
Abdullah Abdullah
Abdullah Abdullah 19.11.2021 21:44
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kardeşim altında kalırsan meral etme 1 depoya bir çeyrel olmaz mazot artarken çeyrektr artar
Süreyya Song
Süreyya Song 19.11.2021 21:44
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kötü günler geride kaldi .......................... ......................................Bundan sonra  daha kötü günler bekliyor bizi...
Hasan Hasan
Hasan Hasan 19.11.2021 21:18
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bunlar musluman ise Allah bunlarin binbir turlu belasini versin gelen umarim bunlardan hesap soracak
AferinMajezik ApranaxParol
AferinMajezik ApranaxParol 19.11.2021 21:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ben hep 50 liralık alıyorum diyen parlak beyinlilerin kamuoyuna açıklama yapmasını bekliyoruz.
abdulkadir selvi
abdulkadir selvi 19.11.2021 20:47
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bu ülke adam olmaz vatandaşı eniyi düzme yolu otomativ sektörü.Bizde ne araba acıymışız be kardeşim yinede yollar arabadan trafikten geçilmiyo unutulma ve tepki süresi 3 gün kalın sağlıcakla..
Hasan Hasan
Hasan Hasan 19.11.2021 20:47
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
85 milyon insan var sen ne sacmaliyorsun git dagin basinda yaşa ozaman orda trafik olmaz
srtc srtc
srtc srtc 19.11.2021 20:27
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele