Son Dakika Haberleri
0

Erdoğan: 'kur saldırısının önüne geçmek için projelerimiz var'

Döviz08.05.2018 12:38
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu makale zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor
 
© Reuters.

Investing.com - Güne yükselişle başlayan USD/TRY kuru, son saatlerde alımlarını artırarak 4,30 seviyesine çıktı ve tarihi zirveyi tazeledi.

Geçen hafta dolar karşısında en çok değer kaybeden para birimi olan TL, bugün ruble ile beraber dolar karşısında en çok değer kaybeden gelişen ülke parası oldu.

USD/TRY kuru 4,30 ile rekor kırarken EUR/TRY 5,11 üzerine çıktı ve sepet kur da 4,70’i aşarak rekor tazeledi. BIST 100,000 puan altına gerilerken Gram Altın 181 TL’yi aştı.

Kurda rekor yükselişler yaşanırken Cumhurbaşkanı Erdoğan, AK Parti grup toplantısında açıklamalarda bulundu ve kur saldırılarının önüne geçecek projelerinin olduğunu belirtti. Erdoğan açıklamasında ‘Ekonomide rasyonel bir tabanı olmayan, tamamen kur saldırısının önüne geçmek için projelerimiz var. Dış politikada yapacağımız çok iş var. Güvenlik için yurtiçi ve yurtdışındaki operasyonları yapmak için birlik ve beraberliğe çok ihtiyacımız var. Bütün bunları etkili ve kararlı bir şekilde yapabilmek için Cumhurbaşkanlığı sistemi çok önemli olacak. Meclis'te çoğunluğu sağlamamız şarttır. Kanun çıkarmaya hatta Anayasa değişikliğine ihtiyaç duyulacaktır. Milletimizden isteğim, Anayasa değiştirecek güce ulaştırmak, daha farklı bir güç katmak olacaktır. Milletime güveniyorum. Erdoğan, bugün ülkesinin aleyhine olacak hiçbir adım atmamış, hiçbir karar vermemiştir. Buna rağmen ortaya çıkan sorunlar, belki yanlışlar, art niyetten değil, hayatın doğal akışı ve değişimlerden kaynaklanmıştır. Bugün birlikte olduğunuz insanların ileri de nereye rota çevireceğini kestirmek mümkün değil. Kendilerine başka hedefler tayin edenlere güle güle demekten başka bir şey elimizden gelmezdi. Bizim tek taahhütümüz milletimizedir. Yaptıklarımızın hesabını millete vermekten çekinmedik. Hesabımız halkadır, hakkadır.’ ifadelerini kullandı.

Erdoğan: 'kur saldırısının önüne geçmek için projelerimiz var'
 

İlgili Makaleler

Yorum Ekle

Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

Düşünceleriniz buraya yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Yorumlar
MM DD
Trader35 09.05.2018 13:03
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bu nasıl bir zihniyetdir kim saldıryor söyleyin herkes bilsin sizin danışmanlarınız bence bu işi hiç bilmiyor.
Cevap
6 1
ulaş çabuk
ulaş çabuk 09.05.2018 9:44
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bundan bile siyaset çıkartıyorlar üzerlerine düşeni yapıp piyasaları sakinleştireceklerine bol bol kuru laf . Herşeyi bilen bir insan yok bu dünyada . Ama maalesef ülkemizi her şeyi bildiğini zanneden kibirli biri yönetiyor .
Cevap
4 1
İBRAHİM ÖZTÜRK
İBRAHİM ÖZTÜRK 09.05.2018 9:04
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
İyide kardeşim bu arap saçından bizi kim kurtaracak , yok vermeyelim diyoruz seçenek arıyoruz öyle bir kapasitede göremiyorum kimsede . Allah yardım etsin ülkemize durum çok vahim
Cevap
0 1
merve merve
merve merve 09.05.2018 9:04
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Sen bu kafa ile devam et akp ye ver oyunu. Ekonomi bitmis hala kime vereyim diyor! Bunlar daha iyi gunlerimiz. Daha kotu gunler geliyor kriz tam patlamadi. Yanilirsam gel suratima tukur.gozunuzu acin gelecegimiz gidiyor cocuklarimiz borc odeyecek fakirlik icinde yasayacak
Cevap
5 2
Hakka Doğru
Fakirzade 09.05.2018 9:04
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
He he borç ödeyecek. Para kimde mühür onda. Kimi getirirsen getir. Abd usd piyasadan çektiği sürece bu yükselişler devam eder. Dünya ticaretinin yüzde 70-80 nin yapıldığı para biriminden söz ediyoruz.
Cevap
0 1
Kemal Genc
Kemal Genc 09.05.2018 9:04
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ben diyorum geçenki bardire binali yıldırım konuştu altın 3 tl düştü 10 dk sürmedi Tayyip Erdoğan olmasa bitmiş haldeydim imf borç istedi vericez dedi şaka yaptıklarını söylediler her ülke istiyor Tayyip Erdoğan gibi bir tane var kıymetini bilmiyorsunuz
Cevap
0 3
Erhan Bağcı
Erhan Bağcı 09.05.2018 1:09
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Günün özlü sözü “Dolar iner çıkar, dolarsa ne olur, dolmazsa ne olur”
Cevap
1 0
Yavuz Selim
Yavuz Selim 08.05.2018 23:09
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Dolar cikmiyor, TL değer kaybediyor. Keske bunu algilayacak kapasitesi olsa.
Cevap
3 0
deniz yılmaz
deniz yılmaz 08.05.2018 23:09
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ok akıllısın.dxy bak öyle konuş.93.00 oldu.1 ay evvel 89.00 du
Cevap
0 0
Har lige
Har lige 08.05.2018 21:14
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Herkese kafa tutuyorsun Adam boyle hic ederler tl hani guclu olacakti
Cevap
4 1
Merdan Berk
Merdan Berk 08.05.2018 19:58
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hale'n daha planımız var diyerek daha oy peşinde. A.b.v.senin
Cevap
4 1
Andre Andre
Andre Andre 08.05.2018 19:58
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Lan sen adam mısın seni ihbar ettim
Cevap
0 4
Merdan Berk
Merdan Berk 08.05.2018 19:56
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ülkeyi böyle batırır elin adamı. Kime kafa tutuyorsun sennnn.
Cevap
1 1
ismail devrim
ismail devrim 08.05.2018 19:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Dolar 3.21 olacak
Cevap
0 2
Mücahit Bayraktutar
Mücahit Bayraktutar 08.05.2018 19:13
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Neden nasıl olacak demekle olmuyor
Cevap
0 0
Standart Sapmalar
Standart Sapmalar 08.05.2018 19:06
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Sayende battıkkkk. Eyyy diye nağralar atıyordun işte o günlerde doları hep sen yükseltiyordun!!! Bunu bile bile hep yaptın. Ülkesini seven bunu yapmaz.
Cevap
4 0
Alper Keserli
Alper Keserli 08.05.2018 18:47
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
meeee meee meeeee
Cevap
1 0
honda vtec
honda vtec 08.05.2018 17:40
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
İnsallah su dolar geberir bist saha kalkar
Cevap
0 1
Black Eagle
Black Eagle 08.05.2018 17:21
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
ulan be adam sende nasıl bir kafa yapısı varki 2.50 den beri aynı mavalı okuyorsun? danışmanlarınındemı beyni yok sana bunları söyletiyorlar? 2.50 bu rakam suni 3.0 çıktığı gibi düşecek, 3,5 fetönün oyunu 4.0 allaha şükür güçlüyüz, 4.30 bu planı bozarız. Sende değil suç seni destekleyen koyunlarda
Cevap
6 0
Halil Yaralı
Halil Yaralı 08.05.2018 17:21
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Koyun olamayacak kadar aptallasmis bir halk.. narkoz etkisindeler.. beyinleri ugusturulmus.. her turlu cerrahi mudahaleye tepki gelmiyor.. ortam hazir.. hepimiz vermeye haziriz.. gerci verecekte birsey kalmadi yaaa....
Cevap
3 0
Kürşat Babul
Kürşat Babul 08.05.2018 17:12
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
İlk okul 2.sınıf öğrencisi gibi utanıyor galiba.Evde unutmuş projelerini , yarın getirse olur mu !!! Dalga geçiyor ...
Cevap
4 0
Tolga Can
Tolga Can 08.05.2018 16:31
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hayatın doğal akışında Belediye Başkanlarının ceplerini doldurması var mıdır acaba?
Cevap
0 0
Hur Mus
Hur Mus 08.05.2018 15:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kur saldirisi mi? Ulan ne diyeyim hülooo lar bu laflara tabi ki inaniyor.. Bu seçimde kesinlikle oy vermeliyiz. Yoksa durum cok kotu, bu hale ulkeyi getirenler bu arapsaci ekonomiyi yonetemezler
Cevap
3 1
Niyazi Kirik
Niyazi Kirik 08.05.2018 15:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Haklisiniz. Ekonomiyi batirdik demiyorlar da kur saldirisi diyorlar ve millet hep sorunu dış güçlere bagliyor. Yazik
Cevap
4 1
mehmet aziz
mehmet aziz 08.05.2018 15:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kime oy verek adam yok ortalıkta chpye versen adamlardan 1 cacık çıkmaz kendileri bile inanmıyor başkab olacaklarına seçilseler hazırlıksız yakalandık derler yine
Cevap
1 2
Erkan Küçükkurt
Erkan Küçükkurt 08.05.2018 14:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Seçimi garanti görürse ekonomi bişeyler yaparlar kötüye gitsinki bana muhtaç olduklarını anlasınlar modunda gidiyorlar. Tabi kaybetme ihtimalindede yeni gelecek sisteme zor bi ekonomi bırakmak hedefleri
Cevap
3 0
Murat KAYA
Murat KAYA 08.05.2018 14:49
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kur saldırısı diye bir şey yok. Dolarla kiralık köprü - tünel yapar her şeyi ithal edersen kur da artar tabi.
Cevap
6 0
Yazıcı Raf
Yazıcı Raf 08.05.2018 14:44
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
İngiliz sterlini tl 10 lira olsa kimsenin umrundamı.... değil.. Ozaman dolarında o şekle sokmalıyız ki en büyük sorun ortadan kalksın.... bu ülkede bir çivi bile çakmayanlara inat demi Başkan yapacagız.
Cevap
1 8
Gokhan Gonenc
Gokhan Gonenc 08.05.2018 14:32
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
İyi de şeçime kadar vakit var. Ne duruyorsun yapsana derler bence !!!!
Cevap
7 0
Frank Semyon
Frank Semyon 08.05.2018 14:23
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Bence boş vaad bunlar. Çok geç bu umutlar için. Değişim gerek bu ülkeye bence artık.
Cevap
9 1
Baho Can
Baho Can 08.05.2018 14:17
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Kur nasıl saldırır bir ekonomi öğretmeni bana anlatabilir mi? Arjantin ve venezuelaya da saldırmış galiba bu durumda onlarla birlik olmalıyız.
Cevap
7 1
Ali Toygar Haykir
Ali Toygar Haykir 08.05.2018 14:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ne kur saldırısı sen ancak bu laflarla oy verenlerini kandirirsin. İktidara gelmeden ne dediyseniz ve iktidardayken ne dediyseniz hep aksini yaptiniz. Vergilerimden aldiginiz maasinizdaki payimi helal etmiyorum. Gerci helal ne bilseydiniz ulkeyi bu hale getirmezdiniz.
Cevap
10 2
bertug bertug
bertug bertug 08.05.2018 14:15
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hocam ona gelene kadar senin maaşından alınan 200 küsur vergiyi helal etme bence
Cevap
2 0
08.05.2018 14:01
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Abi projen varsa yap o zaman. Ne bekliyorsunuz? Doların 6TL olmasını mi bekliyorsun? Bu da mı seçim vaadi? Su an memleketi ben mi yönetiyorum? Seçerseniz düşürürüm seçmezseniz s.kimde değil demek mi istiyorsunuz?
Cevap
14 1
İsmail İsmail
İsmail İsmail 08.05.2018 13:59
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ya birleşecez ,güçlü duracaz ,güçlü olucaz .Kimin etrafında olursa olsun.Ya da gelip fonları ile bizi borç batağında boğmaya çalışacaklar. Bu hep böyle olucak..
Cevap
2 5
Harbici Davud
Harbici Davud 08.05.2018 13:59
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele