Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı

Çalışma Bakanı'ndan ara zam açıklaması

Ekonomi 24.06.2022 16:30
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu makale zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor
 
© Reuters.

Investing.com - AK Parti Genel Başkan Vekili Numan Kurtulmuş, önceki gün katıldığı bir televizyon programında çalışan ve emeklilere yapılacak ara zam hakkında “Biraz eksik biraz fazla olabilir, ancak %40’a yakın bir düzenleme olacak.” demişti. İşçi emeklilerini de kapsayacak şekilde enflasyona karşı ara bir zam olacağına dair bir açıklama da bugün Çalışma Bakanı Vedat Bilgin’den geldi. Bakan Bilgin “Ne gerçekleşirse gerçekleşsin enflasyonun üzerinde, kamu çalışanlarımızı koruyan bir oranda sosyal bir koruma ilave zammı yapacağız." dedi.

Asgari ücret zammı için henüz bir düzenleme açıklanmış değil. Bakan Bilgin, asgari ücretle ilgili görüşmelerin sürdüğünü belirterek, gelecek hafta açıklanacağını ifade etti.

Son olarak geçen hafta Cumhurbaşkanı Erdoğan ile görüşen TÜRK-İŞ Genel Başkanı Ergün Atalay, “A’dan Z’ye her şeyi konuştuk. Asgari ücret konusunu ele aldık. Cumhurbaşkanımız önümüzdeki günlerde ilgili bakanlarla çalışmaları görüşüp bize haber vereceğini söyledi. Rakam konuşmadık. Asgari ücretlinin durumlarını anlatma imkanı bulduk. Cumhurbaşkanımız çalışma yapıyoruz dediler, bir rakam yok. Güzel bir görüşme oldu.” açıklamasını yapmıştı.

Yazar: Necdet Erginsoy

Çalışma Bakanı'ndan ara zam açıklaması
 

İlgili Makaleler

Yorum Ekle

Yorum Kuralları

Biz, yorumları kullanarak diğer kullanicilarla bağlantıya geçmeniz, perspektifinizi paylaşmanız ve  yazarlara ve diğer kullanıcılara sorular sormanızı amaçlıyoruz. Ancak, söylem düzeyini yüksek tutmak amacıyla oluşturduğumuz aşagıdaki kriterleri lütfen aklınızda tutunuz:

  • Söyleşiyi zenginleştirin
  • Odaklanın ve takipte olun. Sadece tartışılan konuyla ilgili bilgileri gönderin.
  • Saygılı olun. Negatif görüşler bile pozitif ve diplomatik çerçevede anlatılabilir.
  • Standart yazı stili kullanın. Noktalama, küçük ve büyük harf kullanin.
  • NOT: Spam ve/veya promosyon içeren mesajlar ve  yorum içindeki bağlantılar silinecektir.
  • Küfür, iftira ya da bir yazar veya başka bir kullanıcıya yönelik kişisel saldırılardan kaçının.
  • Yalnız Türkçe yorum yapabilirsiniz.

Spam veya suistimal edenler siteden silinecek ve yazar veya kullanıcı olarak Investing.com tarafından ileride bir kayittan men edilecektir.

Düşünceleriniz buraya yazın
 
Bu grafiği silmek istediğinize emin misiniz?
 
Gönder
Bu sayfada da paylaş:
 
Ekteki grafiği yeni bir grafikle değiştirmek istiyor musunuz?
1000
Yorum yapma yetkiniz olumsuz puanlama sebebiyle kısıtlanmıştır. Durumunuz moderatörlerimiz tarafından incelenecektir.
Lütfen tekrar yorum yapmadan önce bir dakika bekleyiniz.
Yorumunuz için teşekkür ederiz. Yorumunuz, yöneticilerimiz tarafından kontrol edildikten sonra onaylanacaktır. Bu sebeple yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.
Yorumlar (61)
sedat TANRIKULU
sedat TANRIKULU 27.06.2022 2:17
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
bune  lahana  bune  turşu....  ....  yük hep vatandaşa  biniyor... biz  bu  ekonomi yi bilmiyoruz....
Hakan BODUR
Hakan BODUR 25.06.2022 23:03
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Yav kafanızı çok takıyorsunuz açın A haberi izleyin huzuru orda bulucaksınız
Hıdır Yılmaz
Hıdır Yılmaz 25.06.2022 20:32
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
hükümet ek bütçe talebinde bulundu.. önümüzdeki bir kaç hafta sonra tekrardan zamlar gelecektir. mazot 36 lirayı bulması bekleniyor
Kayef Makine
Kayef Makine 25.06.2022 16:45
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
@ maaş zammı demek % 80 herşeyr zam demek .ve yapacak çünkü seçim var. zamlar anlamsız kalacak
Ali Duygun
Ali Duygun 24.06.2022 23:40
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Maaşları arttırmanın enflasyonu düşürmeyeceğini ne zaman öğreneceğiz acaba
Evren Ergin
Evren Ergin 24.06.2022 23:40
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
maaşları artırmamanın çalışanı daha fazla ezeceğininne zaman göreceğiz. faiz artırmadan da enflasyonu frenleyemeyeceğimizi görebilecek miyiz acaba.
ZEKİ ÜNLÜ
ZEKİ ÜNLÜ 24.06.2022 20:59
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Hadi hayırlısı
ADAM KOPRA
ZALIMAVCI61 24.06.2022 20:52
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Çalıştığım iş yerin de 2020 ford courier Sıfır araç 140 bin di.Şimdi 2022 model 460 bin. satacak araba yok.Patronlar kazanıyor.İşçi ezildi,kiralar öldürdü.
tarkan tevetoglu
tarkan tevetoglu 24.06.2022 18:54
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
olm iğreniyorum hepinizden. daha birbirinizin maaşını çekemiyorsunuz. başkasının maaşından sana ne? CB @ zam aldı. niye ses çıkartmadın ona? yok memur asgari ücret alsın. yok bilmem ne. herkesin aynı maaş aldığı yer Küba. ama orda paraya ihtiyac yok. sen oku senelerce kpss ile uğraş sonra torpillileri geç sonra birileri çıksın seni vasıfsız olanla aynı maaş almanı istesin. çekemiyoruz kimseyi biz zaten kendi kendimizi bitiririz bu şekilde herkes hakkını istesin bu kadar zormu? biri yazar ben tatile gidemiyorum öteki altına yazar sanki her sene gidiyordun. iğreniyorum hepinizden gerçekten bir tufan mı olur ne olacaksa hepinizi alsın şu dünyada iyi dürüst konuşmasını bilen karşısındakini kırmayan insanlar kalsın. bu arada memur değilim asgari ücretle çalışıyorum. hani memuru savunmadım zihniyeti bozuk insanlara tahammülüm yok
Arman Ar
Arman Ar 24.06.2022 18:54
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Helal kardeşim
Nurullah Dündar
Nurullah Dündar 24.06.2022 18:54
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
adam hakli dagilin kekolar
Mustafa Korucu
Mustafa Korucu 24.06.2022 18:32
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Aman işçi den önce memurları bir doyurun işçi nasıl olsa yarı aç yarı bir şekilde yaşar
vedat korkmaz
vedat korkmaz 24.06.2022 18:32
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Gevezelik etmene gerek yok hangi memur işçiden fazla alıyor. Git onca sene okul oku üniversiteler sıkıntı çek ama ilkokul mezunu bir işçiden az maaş al. Bu adalet mi? Memurun karnı doyar doymaz ama işçilerinden bir gözü doysun önce
ahmet Güneş
ahmet Güneş 24.06.2022 18:32
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
vedat korkmaz lan ben üniversite lisans mezunu isciyim senin tezine tukureyim
The Annalst
The Annalst 24.06.2022 18:26
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele
Bu yorum zaten Kayıtlı Öğeler arasında bulunuyor.
Ekmek 1tlydi şuan 3.5tl hadi koru beni enflasyondan be 50 hakkım olan zammı ver boş boş açıklamalar bunlar
Tükendim Kardeşim
Tükendim Kardeşim 24.06.2022 18:26
Kaydedildi. Kayıtlı Öğeler Kısmını İncele