Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı

BW Grendel

Üyelik Tarihi: 19/04/21


Yorumları BW Grendel
Karsan Oto. San. Ve Tic. A.Ş. 11.06.2021 22:26
dün olmuş olabilir. o zaman 3,65 gördük
Karsan Oto. San. Ve Tic. A.Ş. 11.06.2021 22:24
3,15'ten 5.70 gördü sene başı ABD olayı. 3.15 tabandan kakltı 5,15 gördü. al sat bilene bistin karlı hisselerinden.ytd
BİST 100 11.06.2021 18:30
Bist güzel ayrıştı. Doğru hissedeyseniz Nisan ortasından beri sürekli kazanç. Nato görüşmeleri olumlu görünüyor, oradan ters birşey çıkarsa bir günde 1.5 ayı geri veririz.Yani 2 saat toplantı yarısı çeviri filan. Bir şey çıkmaz. El sıkışır ayrılırlar. Hükümet bayrağı indirdi ama. Efendim diyte eğilmeye başladı. Bakalım. YTD. Ah 0 S400 o olmasa hepimiz zengindik, ülke de. Aldın da şimdi kullanmayacağım anlaşması imzalamaya gidiyorsun filan...
Mavi Giyim Sanayi 10.06.2021 16:23
hisse 1.5 ayda 25% yapmış bugün 6% senin sorunun ne arkadaş? yarın düşse ne oluyor. firmaya inanıyor musun inanmıyor musun. tek soru bu.
Mavi Giyim Sanayi 10.06.2021 16:20
Maşallah. 9 aydır Mavi ortağıyım. 40 lardan alıp bilanço sonra 61 gördüğü gün çoğunu satmıştım. bir şansmış sonra 19 Mart oldu. 42-44 topladım üzerine benim iyi bulduğum bir bilanço. Senelerdir hep aynı Levi giyerim, sadece beden büyür :) yarın söz Mavi'den jeans alacağım :) Bol kazançlar, selamlar arkadaşlar. YTD tabi. Bizim borsada bizim ülkede bugün olumlu olur yarın ne olacağı belli olmaz.
Pınar Süt Mamulleri 09.06.2021 18:23
Bir kaç gündür gıdalar dirençli. Ben yazıyordum en son malımı sattım 20'den. 18 olursa alırım diye umuyordum. Dilerim yükseliş tredine girilmiştir. selamlar arkadaşlar.
BİST 100 07.06.2021 20:36
NATO görüşmesi iyi fiyatlanıyor. Halk Asel aktif. Bilmediğimiz birşey mi var yoksa kumarına mı alıyorlar bunları? ne dersiniz arkadaşlar? ytd
BİST 100 07.06.2021 19:46
 bugün içi al demem. bende çok gıda vardı. son kapanma bekletisinde bekleti sonrası kroşeleri daha önce tecrübe ettiğim için sattım hepsini. 1.5 ay kadar önce. yerine havacılık efes karsan aldım. gıdalar çöktü, yeni kağıtlar iyi yürüdü. al sat tavsiyesi değil. bazısını aldım sattım bitti bile. ama mezarlığı tutarım ben matrikste bir uçta. gıdalar da çok düştü ama kaç gündür stabil. az gözüm geri kayıyor. hadi bakalım hayırlısı. ytd. selamlar arkadaşlar. bugün içi al demem. bende çok gıda vardı. son kapanma bekletisinde bekleti sonrası kroşeleri daha önce tecrübe ettiğim için sattım hepsini. 1.5 ay kadar önce. yerine havacılık efes karsan aldım. gıdalar çöktü, yeni kağıtlar iyi yürüdü. al sat tavsiyesi değil. bazısını aldım sattım bitti bile. ama mezarlığı tutarım ben matrikste bir uçta. gıdalar da çok düştü ama kaç gündür stabil. az gözüm geri kayıyor. hadi bakalım hayırlısı. ytd. selamlar arkadaşlar.
BİST 100 07.06.2021 19:38
yatırımcı köşeyi döndü diyordum.
BİST 100 07.06.2021 19:37
doğru yerdeysen bu bist her gün kazanç 1.5 aydır. borsa oynayan siz tartışırken aranızda yatırımcı köşeyi.siz tartışadurun.. ytd.
Kordsa Teknik 07.06.2021 19:01
 bir kere 2 kat değil 2.25 katı. evet bak bakalım gıdalara ne oldu, son zamanlarda artmasına rağmen havacılık bankalar noldu. 2.25 kat artıp oradan satış yemeyen çok pro bir hissen var. o zaman lütfen git o çok pirimlilere sonra yazaRSIN BİZE NOLDU? ytd. selamlar. dilerim bol kazanırsın. bir kere 2 kat değil 2.25 katı. evet bak bakalım gıdalara ne oldu, son zamanlarda artmasına rağmen havacılık bankalar noldu. 2.25 kat artıp oradan satış yemeyen çok pro bir hissen var. o zaman lütfen git o çok pirimlilere sonra yazaRSIN BİZE NOLDU? ytd. selamlar. dilerim bol kazanırsın.
Kordsa Teknik 07.06.2021 18:53
bu zihniyetle zor kazanırsın arkadaş. ben 10 ayda 2 katına çıkmış bir hisse görüyorum. ytd
Karsan Oto. San. Ve Tic. A.Ş. 07.06.2021 18:49
Bir Sedat Peker'e çıkmadığımız kalmıştı :)
BİST 100 07.06.2021 18:42
e kazanmayalım mı 2 ayda? Fed'in faiz maiz düşürmesine imkan yok. YTD
Mavi Giyim Sanayi 07.06.2021 18:39
bu arkadaş bilanço açıklamıyor mu? :) bir türlü gelemedi?
TAV Havalimanlar 07.06.2021 18:25
Hisse 1.5 aydır sürekli yükseliyor ve halen çok ucuz. altın madeninin üzerinde oturuyorsunuz yine de ağlayan çok. benim 10 hissem olacaksa 12 aldım. o 2'yi parça parça da olsa hızlı yükselişlerde satıyorum düşerse alıyorum. o ilave neşe oldu, ana para yürüyor, hisseye inancım var. bu ufak al satla da günü geçiriyorum. 26.50 çok az da olsa sattım bugün. en azından oraları görmedim demiyorum :) ytd arkadaşlar. herkese selamlar.
BİST 100 06.06.2021 16:36
Yatırım kararı hiç değil. Ama bence Erdoğan tekrar Natoya yapışacak. Başka hiçbir çıkar yol kalmadığı için. Sonra da borsa artacak. Kavga edersem bir dirhem gücümüz yok ilk 9.6 desteği sonra bir uçurum. O hükümdarlık aşkı, o S400ler paketlenecek ve Biden'a sevgi gösterileri yapılacak. Adam bir de avukat.. Hadi bakalım.
BİST 100 06.06.2021 16:31
ne özgürlüğü. herkes hapiste. hayin değil hain bu arada..
BİST 100 06.06.2021 16:25
Ekonomide şirketlerimiz çok iyi çalışıyor ama hükümet bankaya da el atıp batırdı bizi. Tek çıkar yok NATO. Zaten Natoda kalsan zengin olacaktın bakınız Polonya. Bankası Garantinin 8-9 katına satılıyor. O nasıl bir S400 Nato dönüşümü olacak. O göbek danslarını izleyeceğiz. YTD
Karsan Oto. San. Ve Tic. A.Ş. 04.06.2021 16:33
4 küsür milyon para girişi 10 dkka önce 17bine düşmüştü şimdi 1.4 milyona çıktı. satış karşılanıyor gibi...
Karsan Oto. San. Ve Tic. A.Ş. 04.06.2021 16:20
Bank of 3,927 13.3 mil almış, 3,937 karlı ama 17 mil satmış. Bir yerden geri alacak açığa sattıysa. hadi bakalım neler olacak..
Karsan Oto. San. Ve Tic. A.Ş. 04.06.2021 16:14
bilerek mi şaka yollu mu söyledin? fısıltı bitmiyor tabii de Koçla görüşmeler hızlanmış diye duydum. fısıltı ama arkadaşlar ytd.
Karsan Oto. San. Ve Tic. A.Ş. 04.06.2021 16:13
ne gap kaldı ne düzeltme. korku filmi gibi bir gün yaşadık 24 saat içinde hisse 1 lira düştü 4.81'den 3.81'e. Şu 4'ün üzerinde kalsın bundan sonra yükselir beklerim. ytd. herkese bol kazançlar. bu arada dedik 3.85'te para girşi arttı.
Karsan Oto. San. Ve Tic. A.Ş. 04.06.2021 15:58
I love you Karsannn, I love you Karsan :)
Karsan Oto. San. Ve Tic. A.Ş. 04.06.2021 14:35
ben de ona bakıyorum. para girişi de iyi