Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı

AA KK

Üyelik Tarihi: 23/02/21


Yorumları AA KK
S&P 500 21.07.2021 2:26
Aynen koç :) eline verdik bugün 5x buy ile. Yarın kapatırız işlemleri. Biz kredili ve kaldıraçlı işlem açıyoruz yani senin hayatında göreceğin toplam parayı bir günde alır veririz sen sıkıntı yapma, gölge yapıyorsun.Aynen koç :) eline verdik bugün 5x buy ile. Yarın kapatırız işlemleri. Biz kredili ve kaldıraçlı işlem açıyoruz yani senin hayatında göreceğin toplam parayı bir günde alır veririz sen sıkıntı yapma, gölge yapıyorsun.
Dow Jones 21.07.2021 2:25
sen bildiğin bogu oku koçum. Para kazanmamız için sana haraç vermemize gerek yok, laga luga yapma yeter. sen bildiğin bogu oku koçum. Para kazanmamız için sana haraç vermemize gerek yok, laga luga yapma yeter.
XRP 21.07.2021 0:18
toplantı yapacak bir evi yok parlak oğlanın, barakada yaşıyortoplantı yapacak bir evi yok parlak oğlanın, barakada yaşıyor
Bitcoin 20.07.2021 21:17
Kripto paralara yatırım yapmak ile ihtiyaç duymak farklı kavramlardır bu arada.
Bitcoin 20.07.2021 21:17
Tek yatırım stratejim insanlık kavramı devam ettiği sürece bu insanların almak için günlerce haftalarca aylarca çalışacağı ürünlere yatırım yapmak. Barınma, Gıda, Enerji, Giyim. Vb. 8 milyar insan içerisinde belki 8-10 milyon insan kripto paralara ihtiyaç duyuyordur. Ama 8 milyar insan yaşamının in anından son anına kadar bu saydıklarıma ihtiyaç duyuyor.
Bitcoin 20.07.2021 20:40
Serdar seni sker bayıltırım
Bitcoin 20.07.2021 20:39
panamera zaten Audi A7 nin platformunda 2017 model öncesi, 2017 sonrası Bentley continental platformuna geçtipanamera zaten Audi A7 nin platformunda 2017 model öncesi, 2017 sonrası Bentley continental platformuna geçti
Bitcoin 20.07.2021 20:32
ulu orta şu kadar param var diyende genelde bi b.k olmuyor hayat tecrübesi :)ulu orta şu kadar param var diyende genelde bi b.k olmuyor hayat tecrübesi :)
Bitcoin 20.07.2021 20:31
Yıl sonuna dip seviyesi 18.000 olur geçmiş yılların dip ortalamalarına göre 2024 civarı 120k görülebilir
Bitcoin 20.07.2021 20:30
30.000 merkezdi şimdi tam merkeziyetsizleştiniz hadi bakalım anarşist veletler :)
S&P 500 20.07.2021 20:29
Ramazan Acar ne oldu la g veren top biz 20 senedir bu piyasadayız… 2 günlük bebe beyaz yakalı demişim çok demişim mavi yaka senin yanında patron kalır amg
Dow Jones 20.07.2021 20:27
Onur Ayaz dalga mı geçtim ? Bugün görmüşsündür… Bir bog bildiğiniz yok ortalığı velveleye veriyorsunuz :)
ABD 10Y 19.07.2021 22:38
Oha bu ne
MATIC/USD 19.07.2021 22:32
Halâ 70 kat amg
Bitcoin 19.07.2021 22:30
2-3 haftadır süttürüyor şöyle bi köklese zevke gelceniz merkeziyetsiz veletler
S&P 500 19.07.2021 21:18
İneceği yer çok afaki olaylar olursa 3.200, yıl sonu yine 4.000 üstü afkurduğuna değmez ramokeİneceği yer çok afaki olaylar olursa 3.200, yıl sonu yine 4.000 üstü afkurduğuna değmez ramoke
S&P 500 19.07.2021 21:17
öyle bakalım lı makalım lı konuşma gülüm fıtratında yok senin beyaz yaka belli :pöyle bakalım lı makalım lı konuşma gülüm fıtratında yok senin beyaz yaka belli :p
S&P 500 19.07.2021 20:37
İngilterede büyük patlak verdi dedikleri bile 54.000-48.000 ve 40.000 olarak gerileme trendinde bu pikide atlattı gibi UK.
Dow Jones 19.07.2021 20:35
İngilterede bile 54.000-48.000-40.000 şeklinde yine o peak atlatılmış gibi gözüküyor. Çok geçici kesinlikle shortlamayın boş yere paranız gider.
Dow Jones 19.07.2021 20:33
30k altına düşmedikçe problem yok. Yeni zirveler yıl içerisinde görülebilir. Panik dalgası 3-4 gün sürer maksimum. Amerikada vaka sayısında çok ciddi bir artış yok problem İngiltere ve Fransada.
S&P 500 19.07.2021 20:31
Geçen senenin çok çok üstünde bu… 3.800 ün altına inmedikçe basit bir satış dalgası olarak gözlemlenir…
Bitcoin 19.07.2021 19:38
Valla daha tam parlamamışsın heralde Boğa/Ayı söylemleri devam ediyor.,. tam kalaylasalar seni şöyle skiş/sokuş piyasası derdin
Bitcoin 19.07.2021 19:37
En kompilesini satsan 1 Cent oynarsa o ç u m
Bitcoin 19.07.2021 19:37
Burad bir tane Volkan diye bir alagavat vardı en merkezden si k tiler onu galiba ortada yok :)
BİST 100 19.07.2021 19:36
Bir külliye de somaliye