Son Dakika
0
Reklamsız Sürüm. Investing.com deneyiminizi geliştirin. 40% kadar indirimden yararlanın Daha Fazla Ayrıntı

Kadir Birtek

Üyelik Tarihi: 13/01/21


Yorumları Kadir Birtek
ERSU 11.10.2021 10:22
te kaç şuan
Gediz Ambalaj 23.09.2021 11:31
1 yıl içinde herseye xam geldi yarı yarıya hersey arttı ev araba arsa catal bıcak akla ne gelirse bızım hisseler yarı yarıya düştü.hiçmi kar yapmadı bunlar.hiçmi sattıkları urune zam yapmafı.yqxıklar olsun.
Hub Girişim Sermayesi 21.09.2021 10:24
ulan gevsek herif.satmısın ne anın anı var byrda olumsuz yorum yapıyon .sitgit
Gediz Ambalaj 14.07.2021 16:06
yine 16 00 da başladı hareket.sever bu saati kerata..
Frigo Pak 09.07.2021 17:14
8715 lot la aranızdayım. hayırlısı olsun..
Gediz Ambalaj 11.06.2021 16:02
bugun yeşil kapatsak bari..
Gediz Ambalaj 28.05.2021 15:39
demekki mucizenin anlamını daha bilmiyosun.bu platformlarda eksi -10 dan +10 yapması dakikalar içinde olabilir.binlerce kezde örneği olmuştur.rahat olun
Gediz Ambalaj 28.05.2021 15:35
ümit herseydir.sabir başta gelir.trad er değiliz yatırımcıyız.beklemeyi bileceğiz.iyi zamanda olur.zor günde olur.sirketler doların yükselişini revize edecektir...
Gediz Ambalaj 28.05.2021 15:31
arkadaşlar sadece sizlere şunu söylemek istiyorum.adi ve ismi net olmayan olumlu veya olmusuz yazanlara itibar etmeyin...sadece yönlendirme yaparlar ve ytd yazarlar.pic algicilar
Gediz Ambalaj 28.05.2021 14:11
hacım cok iyi bence.yeni yatırımcı gelmesi cokk olumsu.satis yediği için baskılaniyor galina.balinanin biri gelse direk patlayabilir.
Gediz Ambalaj 28.05.2021 10:57
bist duzelir ve bu da tabanı bozarsa hızlı binyukselis olur belki.
Gediz Ambalaj 28.05.2021 10:53
bekleyeceğiz arkadaşlar bu işi büyükler biliyo
Gediz Ambalaj 27.05.2021 16:11
endeks kapanan.kadqr sert bi duzelme gelirmi nedersiniz ortaklar
Gediz Ambalaj 27.05.2021 15:07
gedzam hadise yap jübile. endeks aşağıya basarken Sen kafa kaldir.nr kadar güçlü olduğunu göster.biz yıllardır burada neden yatırımcı olduğumuzu tekrar yaşat bize..
Gediz Ambalaj 27.05.2021 10:51
genelde öğleden önce kırmızı öğleden sonra yesil olur bizimki...
Alarko GYO 26.05.2021 17:02
arkadaşlar temettü gelen parayı hisse takviyesi yaptım.burdan kazandım.buraya yatirdim.yakisani budur.hayirlisi olsun
Gediz Ambalaj 26.05.2021 12:36
49.10...
Gediz Ambalaj 26.05.2021 12:00
şu badireler de çok sağlam durdu gedzam..hadi bakalım hayırlısı.
Gediz Ambalaj 25.05.2021 16:19
sabır herseyin ilacıdır.neleri atlattık..
Gediz Ambalaj 24.05.2021 15:30
s.a.degerli ortaklar cok uzun zamandır buradayım.biz terayi burda yeni duyduk.hissemiz tenin qlim satimina kaldıysa yandik valla.biz anlik düşünmüyoruz.
Gediz Ambalaj 21.05.2021 15:20
Allah bereket versin çok uzun zamandır buradayım.iyiki cikmamisim.
GSD Marin 21.05.2021 9:44
bakalim nolcak.hakkimizda hayirlisi
Gediz Ambalaj 18.05.2021 16:24
3 yıldır hissedeyim.borsa yatırım aracıdır kumar değil.allah bereket versin
Gediz Ambalaj 11.05.2021 20:49
arkadaşlar belki en eski yatirimciyim burada maliyet 9.592 ..borsayı kumar aracı olarak değil hisse sahibi olarak ortak olun.saygilar...
Gediz Ambalaj 04.03.2021 20:50
arkadaşlar.10 civari hissem var.3 yıldan bu yana tutuyorum.herseyin dibinde gördük ama sabrettik.ama Allaha sukur 10 hisse içinde en çok kazandıran hisse gedza oldu..